Side 22 af 184 FørsteFørste ... 12192021222324253272122 ... SidsteSidste
Viser resultater 316 til 330 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #316
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg håber du har ret. Jeg er i hvert fald enig i, at det er positivt at vi lader til at være ude i markedet på i hvert fald enkelte pladser.
    Jeg er ikke helt enig i, at vi ser tynde ud i midterforsvaret. Kan vi må Zanka skal vi selvfølgelig gå efter det - ellers er vi imo pt. meget stærkt dækket ind, omend Sotte og Ragnar måske hellere vil være et sted med garanteret spilletid.
    Med Fischers skade og form, så må kantpositionen være topprioritet. Kan vi få en rigtig god kant ind, så er vi ret godt dækket ind med Biel, Fischer og også spillere som Daramy, Falk, Thomsen (som dog må være på vej væk), samt Mudri og Stage, som kan spille pladserne. Og så mangler vi imo en topangriber. Daramy, Kaufmann, Santos og ja også Wind er imo rigtig gode andenangribere, men det klare førstevalg mangler vi, medmindre NDoye ved et eller andet mirakel kan spille en sæson mere på skånekost. I såfald så synes jeg, at vi skal lade positionen være et års tid og lægge pengene et andet sted.
    Wind er IMO en førsteangriber. Han var fremragende inden skaderne. Men hvis man er nervøs for hans historik, skal der hentes en erstatning for Doye.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #317
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Pierre Bengtsson nævner i et interview med bold.dk, at han går efter at runde de 300 kampe for FCK (han har 255 i øjeblikket). Desuden nævner han, at han ikke er afvisende for at blive i klubben efter karrierestop.

    Med den udmelding regner han vist ikke med at skulle smutte til sommer, og han har kontrakt 2 år endnu. Så kunne det godt være ensbetydende med at Oviedo skal videre efter sæsonen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #318
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Pierre Bengtsson nævner i et interview med bold.dk, at han går efter at runde de 300 kampe for FCK (han har 255 i øjeblikket). Desuden nævner han, at han ikke er afvisende for at blive i klubben efter karrierestop.

    Med den udmelding regner han vist ikke med at skulle smutte til sommer, og han har kontrakt 2 år endnu. Så kunne det godt være ensbetydende med at Oviedo skal videre efter sæsonen.
    Jeg er ret sikker på, at han gerne vil blive i kbh resten af sit liv. Desuden så synes jeg at Bengtsson/Boilesen er en fantastisk fin kombination, hvis Boile kan holde sig fra de lange skader

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #319
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg er ikke tryg ved midterforsvaret. Der er lige nu en overvægt af tunge, langsomme og/eller skadesplagede spillere, der virker ældre, end de er - på den ufede måde. Hvis vi kunne skifte Bjelland, Sigurdsson eller Papagiannopoulos ud med en yngre mere driftsikker model, ville det se fornuftigt ud.

    Kanterne er en no-brainer, men jeg mener ikke, det er gjort med en venstrekant. Jeg ser ingen oplagt gardering for Biel på højrekanten. Det er rigtigt, at mange har spillet de kantpladser og på papiret kan gardere, men det bliver sgu også derefter. Daramy er klart bedst på toppen og får forhåbentlig chancen for at spille der fast, selv om de andre angribere vender tilbage. Thomsen skal virkelig videre i teksten nu, så han er IMO slet ikke en del af puslespillet, og Stage spillede godt nok en enkelt god kamp på venstre kant, men det må vist tilskrives undtagelsen, der bekræfter reglen.

    Så er der Falk, men dels kommer han til at mangle centralt, dels lader han bare efterhånden til at være bedst inde centralt. Men okay, han kan gardere, men det kræver så, at Mudrazija er klar til at spille, for Stage sammen med Zeca centralt bliver simpelthen for ukreativt.

    Der er dog en joker i kantkabalen i form af Daghim, der er udlejet til årets udgang. Han lignede en med stort potentiale, og Ståle forlængede med ham til 2023, så om et halvt år har vi forhåbentlig et ungt kanttalent, der kan gå ind i truppen. I så fald kan vi nok godt nøjes med en Fischer-konkurrent i det kommende vindue.

    Angrebet er jeg ret meget i tvivl om. For få måneder siden ville jeg have sagt, at vi godt kunne satse på dem, vi har - selv hvis N'Doye stoppede. Kaufmann så rigtigt spændende ud, og Santos havde oppet sig. Men nu ligner Kaufmann en temmelig ufærdig spiller, som har brug for noget tid, før han kan satses på. Og værre endnu: Santos ligner i bund og grund ikke en, der har vildt meget lyst til at være i København. Det er i hvert fald sådan, jeg tolker hans attitude og sløje bidrag i kampene.

    Så ja, vi skal have en ny kvalitetsangriber ind, men ikke nødvendigvis en N'Doye-klon, hvis Ståle er klar til at lægge spillestilen om i en mere teknisk betonet stil med hurtige kombinationer. Og hvis N'Doye skulle rejse sig som en fugl føniks og genfinde formen endnu engang, er problemet ikke-eksisterende. Jeg tør bare ikke rigtigt tro på det.
    Sidst redigeret af Garneren : 28.06.20 kl. 14:30
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #320
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Så ja, vi skal have en ny kvalitetsangriber ind, men ikke nødvendigvis en N'Doye-klon, hvis Ståle er klar til at lægge spillestilen om i en mere teknisk betonet stil med hurtige kombinationer. Og hvis N'Doye skulle rejse sig som en fugl føniks og genfinde formen endnu engang, er problemet ikke-eksisterende. Jeg tør bare ikke rigtigt tro på det.
    Uanset om vi lægger stilen om eller ej, så er en fysisk stor og stærk angriber imo et must i truppen. Både fordi jeg synes at det giver flest muligheder med lidt forskellige typer, men også fordi vi Europa i mange kampe bare har brug for den type til at sparke op på og til at holde i bolden. Jeg mener stadig, at man kan praktisere en teknisk gang fodbold, hvis den ene angriber er en spiller ala NDoye, Santander eller Corner og den anden måske lidt mere teknisk. Mon ikke man håber, at NDoye kan tage en sæson mere på lidt nedsat tid - i såfald er Wind, Kaufmann, Daramy og Santos en fin kombi med NDoye som mulighed i de store kampe. Men som du selv nævner, så er det måske ønsketænkning mht NDoye.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #321
    Tilmeldingsdato
    Feb 2014
    Indlæg
    16

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg er ikke tryg ved midterforsvaret. Der er lige nu en overvægt af tunge, langsomme og/eller skadesplagede spillere, der virker ældre, end de er - på den ufede måde. Hvis vi kunne skifte Bjelland, Sigurdsson eller Papagiannopoulos ud med en yngre mere driftsikker model, ville det se fornuftigt ud.

    Kanterne er en no-brainer, men jeg mener ikke, det er gjort med en venstrekant. Jeg ser ingen oplagt gardering for Biel på højrekanten. Det er rigtigt, at mange har spillet de kantpladser og på papiret kan gardere, men det bliver sgu også derefter. Daramy er klart bedst på toppen og får forhåbentlig chancen for at spille der fast, selv om de andre angribere vender tilbage. Thomsen skal virkelig videre i teksten nu, så han er IMO slet ikke en del af puslespillet, og Stage spillede godt nok en enkelt god kamp på venstre kant, men det må vist tilskrives undtagelsen, der bekræfter reglen.

    Så er der Falk, men dels kommer han til at mangle centralt, dels lader han bare efterhånden til at være bedst inde centralt. Men okay, han kan gardere, men det kræver så, at Mudrazija er klar til at spille, for Stage sammen med Zeca centralt bliver simpelthen for ukreativt.

    Der er dog en joker i kantkabalen i form af Daghim, der er udlejet til årets udgang. Han lignede en med stort potentiale, og Ståle forlængede med ham til 2023, så om et halvt år har vi forhåbentlig et ungt kanttalent, der kan gå ind i truppen. I så fald kan vi nok godt nøjes med en Fischer-konkurrent i det kommende vindue.

    Angrebet er jeg ret meget i tvivl om. For få måneder siden ville jeg have sagt, at vi godt kunne satse på dem, vi har - selv hvis N'Doye stoppede. Kaufmann så rigtigt spændende ud, og Santos havde oppet sig. Men nu ligner Kaufmann en temmelig ufærdig spiller, som har brug for noget tid, før han kan satses på. Og værre endnu: Santos ligner i bund og grund ikke en, der har vildt meget lyst til at være i København. Det er i hvert fald sådan, jeg tolker hans attitude og sløje bidrag i kampene.

    Så ja, vi skal have en ny kvalitetsangriber ind, men ikke nødvendigvis en N'Doye-klon, hvis Ståle er klar til at lægge spillestilen om i en mere teknisk betonet stil med hurtige kombinationer. Og hvis N'Doye skulle rejse sig som en fugl føniks og genfinde formen endnu engang, er problemet ikke-eksisterende. Jeg tør bare ikke rigtigt tro på det.

    Jeg er egnig I at lige nu er der lidt for meget deadwood i forsvaret i form af Sigurdsson, Sotte og Oviedo. Bjelland er en lidt speciel case for han var virkelig god for os sidste sæson, men i den her sæson har han virkelig været skadesramt og, når han endelig har spillet har han set langsom og overmatchet ud. Jeg tror desværre at vi hænger på Bjelland i minium næste sæson før vi kan begynde at finde en ny mindre løntung mindterforsvarer. Det vil betyde at hvis vi er heldige at vi kan en med at have en konstalation betående af: Nelson, Zanka, Bejlalnd + et nyt håb fra talentafdelingen, her vil Jacob Haahr være oplagt.

    Derudover tror jeg at man vælger at nedprioritere højerekanten pga. økonomi samt det kan ødelægge Pep Biels udvikling.

  12. #322
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det eneste jeg ønsker mig i transfervinduet er overståede skader og at Zanka erstatter Bjelland i start-11'eren.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #323
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Det eneste jeg ønsker mig i transfervinduet er overståede skader og at Zanka erstatter Bjelland i start-11'eren.
    Enig , afhængig af Doyes tilstand

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #324
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Forsvar vinder mesterskaber og lige pt. har vi et forsvar der ikke kan holde nullet selvom vi har en klasse keeper
    der mangler kvalitet på de centrale pladser i forsvaret og Zanka ville selvfølgelig være drømmen.

    Bjelland er i mine øjne for langsom til den høje forsvarskæde vi tit gerne vil stå med

    Wind kommer nok desværre til at blive skadet igen på et tidspunkt derfor bliver vi nød til at ha en spiller ind til at dække
    Hvis det er man ikke forlænger med Ndoye.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #325
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Wind kommer nok desværre til at blive skadet igen på et tidspunkt derfor bliver vi nød til at ha en spiller ind til at dække
    Hvis det er man ikke forlænger med Ndoye.
    Forlænger man ikke med NDoye, så kunne Emil Berggren måske være en forholdsvis billig løsning som supplement. Han er transferfri og kan vel fås til en fornuftig løn. Han er et ordentlig skur som er stærk i hovedspillet og som i sine skadesfri perioder har vist, at han havde niveauet til at begå sig i Bundesligaen. Problemet er så lige netop det med skaderne - det er jo ikke fordi, vi lige går og mangler spillere med den historik i truppen....

    Tør man tage chancen og kan man holde ham skadesfri, så får man pæn kvalitet til små penge. Vi snakker ikke om en spiller, som skal være vores nye stjerneangriber. Men som rotationsspiller med potentiale til mere, så kunne man måske godt give det et skud.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #326
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Forlænger man ikke med NDoye, .....
    Tjah, jeg er ikke optimist. Hvis man læser denne i Tipsbladet og så ser, at N'Doye ad flere omgange på Insta har liket Sektionens banner fra i søndags med opfordring til forlængelse, så tænker jeg lidt, at det er afgjort. Og at N'Doye ved det. Og jeg forstår jo godt, at man ikke kan forlænge med N'Doye, hvis man end ikke er sikker på, at han kan sidde på bænken. Uanset, at det vil smerte og uanset, at han utvivlsomt er en kæmpe holdspiller.

    Man bliver trist.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #327
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Forlænger man ikke med NDoye, så kunne Emil Berggren måske være en forholdsvis billig løsning som supplement. Han er transferfri og kan vel fås til en fornuftig løn. Han er et ordentlig skur som er stærk i hovedspillet og som i sine skadesfri perioder har vist, at han havde niveauet til at begå sig i Bundesligaen. Problemet er så lige netop det med skaderne - det er jo ikke fordi, vi lige går og mangler spillere med den historik i truppen....

    Tør man tage chancen og kan man holde ham skadesfri, så får man pæn kvalitet til små penge. Vi snakker ikke om en spiller, som skal være vores nye stjerneangriber. Men som rotationsspiller med potentiale til mere, så kunne man måske godt give det et skud.
    En af de mest kronisk skadede danske spillere. Han kunne være blevet til meget, men ham skal vi imo slet slet ikke i nærheden af. Han har siddet ude i hele sæsoner med skader og vi har slet ikke brug for endnu et skadesprojekt. Vi skal have en erstatning for Doye, der kan spille alle kampe.

  23. De følgende 12 brugere er enige:

  24. #328
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Hvis nu Doye ikke forlænger, er der flere interessante navne:

    Santander har ikke fået meget spilletid i Bologna denne sæson og rygtes pt. til Verona. Han vil sikkert foretrække at blive i Italien, men ville være en drømmesigning.

    Zohore spiller heller ikke meget i WBA, og hvis de rykker op må man antage, at de vil skille sig af med en del dødvægt.

    John Guidetti er måske ikke helt targetman nok, men han bliver nok også solgt denne sommer fra Alaves. Har været udlejet til Hannover i foråret, hvor han har gjort det fint.

    Ellers tror jeg mest på en sydamerikaner, som kan støde til kolonien. F.eks. Gabriel Fernandez fra Celta, der er tidl. holdkammerat med Varela. Han er bænkevarmer men har en god størrelse og alder. Men mon ikke det bliver en eller anden spiller vi aldrig har hørt om.

  25. #329
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    272

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser

    Zohore spiller heller ikke meget i WBA, og hvis de rykker op må man antage, at de vil skille sig af med en del dødvægt.
    Så så jeg faktisk hellere at vi spillede uden angribere


  26. #330
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Hvis nu Doye ikke forlænger, er der flere interessante navne:

    Santander har ikke fået meget spilletid i Bologna denne sæson og rygtes pt. til Verona. Han vil sikkert foretrække at blive i Italien, men ville være en drømmesigning.

    Zohore spiller heller ikke meget i WBA, og hvis de rykker op må man antage, at de vil skille sig af med en del dødvægt.

    John Guidetti er måske ikke helt targetman nok, men han bliver nok også solgt denne sommer fra Alaves. Har været udlejet til Hannover i foråret, hvor han har gjort det fint.

    Ellers tror jeg mest på en sydamerikaner, som kan støde til kolonien. F.eks. Gabriel Fernandez fra Celta, der er tidl. holdkammerat med Varela. Han er bænkevarmer men har en god størrelse og alder. Men mon ikke det bliver en eller anden spiller vi aldrig har hørt om.
    3 bud på spillere der ikke har været oppe og vende før, som passer på høje angribere.
    Kender ikke lønniveauet, men tror vi kan være med langt hen ad vejen.

    Rafa Mir - er blevet prøvet på leje i Wolves, men stod ikke distancen 11 forsøg med kun 1 mål.
    https://www.transfermarkt.com/rafa-m...spieler/361254

    Ibrahim Sissoko - 16 mål i 27 kampe i Ligue 2
    https://www.transfermarkt.com/ibrahi...spieler/484888

    Marvin Ducksch - 15 mål i 29 kampe i 2. bundesliga
    https://www.transfermarkt.com/marvin...spieler/125103

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •