Side 23 af 184 FørsteFørste ... 13202122232425263373123 ... SidsteSidste
Viser resultater 331 til 345 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #331
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg håber man kigger på Gytkjær i Lech Poznan. Han er 30 år gammel, er transferfri og bør være på blokken i Fck.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #332
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Jeg håber man kigger på Gytkjær i Lech Poznan. Han er 30 år gammel, er transferfri og bør være på blokken i Fck.
    Transfervinduet (BTs podcast) har snakket om ham flere gange, og han kigger vist klart mod at blive i udlandet og den sidste rigtig store kontrakt. Han vil ikke udelukke DK, men det er som backup - selv i Polen er pengene vist større end i toppen af DK.

  4. #333
    Tilmeldingsdato
    Jun 2012
    Indlæg
    10

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Hvad med den tidligere vejle angriber Dominic Vinicius? Hans kontrakt udløber ifølge transfermarkt ved årsskiftet, så det er allerede muligt at skrive under med ham nu. Han er et kæmpe skur på 1.94, hvilket vil passe fint ind her. Han står noteret for 16 mål i 33 kampe i Kina.

    Han har aldrig rigtigt spillet på et højt niveau, så det er lidt en lotto kupon.

    https://www.transfermarkt.com/domini...spieler/448263

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #334
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Granatæble Se meddelelser
    Hvad med den tidligere vejle angriber Dominic Vinicius? Hans kontrakt udløber ifølge transfermarkt ved årsskiftet, så det er allerede muligt at skrive under med ham nu. Han er et kæmpe skur på 1.94, hvilket vil passe fint ind her. Han står noteret for 16 mål i 33 kampe i Kina.

    Han har aldrig rigtigt spillet på et højt niveau, så det er lidt en lotto kupon.

    https://www.transfermarkt.com/domini...spieler/448263
    Ham kunne jeg meget godt lide i Vejle. Håber at det er den type spiller vi køber.

    En anden jeg godt kunne se i FCK er Mikael Ishak. Fysisk stærk angriber med teknik.
    Han har også kontraktudløb nu.
    https://www.transfermarkt.com/mikael...spieler/153637

    En anden med kontraktudløb er Yaya Sanogo.
    https://www.transfermarkt.com/yaya-s...spieler/127194
    Han var stor og hurtig i Arsenal, men ikke speciel målfarlig,

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #335
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    En anden jeg godt kunne se i FCK er Mikael Ishak. Fysisk stærk angriber med teknik.
    Han har også kontraktudløb nu.
    https://www.transfermarkt.com/mikael...spieler/153637
    Jeg har ikke set Ishak spille, men han var oppe og vende for noget tid siden, fordi han havde scoret en del mål i Belgien. Men hans mål på youtube så ikke særligt overbevisende ud. Mange straffespark og situationer hvor han faktisk afslutter dårligt, men den går ind alligevel. Han er i mine øjne mest i betragtning som reserve og ikke som starter.

    /Frederik

  9. #336
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Frederik Se meddelelser
    Jeg har ikke set Ishak spille, men han var oppe og vende for noget tid siden, fordi han havde scoret en del mål i Belgien. Men hans mål på youtube så ikke særligt overbevisende ud. Mange straffespark og situationer hvor han faktisk afslutter dårligt, men den går ind alligevel. Han er i mine øjne mest i betragtning som reserve og ikke som starter.

    /Frederik
    Du blander vist Ishak sammen med Kiese-Thelin.

    Ishak har aldrig spillet i Belgien, men er tidligere Randers-angriber. Han var en fin Superligaspiller, men jeg ser ham ikke som FCK-materiale. Han er hverken god nok eller har den rette profil i mine øjne.
    ...

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #337
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Granatæble Se meddelelser
    Hvad med den tidligere vejle angriber Dominic Vinicius? Hans kontrakt udløber ifølge transfermarkt ved årsskiftet, så det er allerede muligt at skrive under med ham nu. Han er et kæmpe skur på 1.94, hvilket vil passe fint ind her. Han står noteret for 16 mål i 33 kampe i Kina.

    Han har aldrig rigtigt spillet på et højt niveau, så det er lidt en lotto kupon.

    https://www.transfermarkt.com/domini...spieler/448263
    Ham har jeg også haft et godt øje til længe, men fik vist en større knæskade i Kina, så tør vi løbe an på det?
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  12. #338
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Sarl Se meddelelser
    Du blander vist Ishak sammen med Kiese-Thelin.

    Ishak har aldrig spillet i Belgien, men er tidligere Randers-angriber. Han var en fin Superligaspiller, men jeg ser ham ikke som FCK-materiale. Han er hverken god nok eller har den rette profil i mine øjne.
    Ah ja, min fejl. Beklager.

    Mvh,
    Frederik

  13. #339
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Jeg håber man kigger på Gytkjær i Lech Poznan. Han er 30 år gammel, er transferfri og bør være på blokken i Fck.
    Jeg kender ham kun fra landsholdet, men ser ham slet ikke som en spiller for FCK. Han har helt sikkert fornemmelse for, hvor målet står, men meget begrænsede evner med bolden. Kan han spille med ryggen mod mål?

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #340
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Nu har det være pp tale iflg B.T at vil hente en "voksen" spiller i Sydeuropa..det kunne være lidt frækt at gå på rov i Zeca's gamle klub i Grækenland og hente Federico Macheda(tidligere Man. U ligesom Varela).. Men det sker nok ikke

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #341
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgehrcke Se meddelelser
    Nu har det være pp tale iflg B.T at vil hente en "voksen" spiller i Sydeuropa..det kunne være lidt frækt at gå på rov i Zeca's gamle klub i Grækenland og hente Federico Macheda(tidligere Man. U ligesom Varela).. Men det sker nok ikke
    Er han da kontraktfri efter sæsonen?

  18. #342
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Ved det faktisk ikke

  19. #343
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgehrcke Se meddelelser
    Ved det faktisk ikke
    Det var jo hele primissen for det rygte.

  20. #344
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det har han ikke. Kontrakten løber et år endnu.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. #345
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det var jo hele primissen for det rygte.
    Der lyder som en logisk præmis - jeg tror desværre slet ikke, at der er økonomi i klubben lige nu til at betale transfers for spillere i noget relevant omfang. Skiller vi os af med N'Doye, Oviedo, Ragnar, Grytebust og Thomsen (hvilket meget vel kan være situationen), så er der fortsat ikke plads til transfers.

    Så vi skal formentlig kigge efter transferfrie spillere, eller spillere, hvor klubben er så interesseret i at slippe af med omk. belastningen, at vi kan overtage spillere, der er på kontrakt, transferfrit.

    Det er bekymrende, at vi er havnet et sted, hvor vi ikke kan betale transfer. Jeg tror, at jeg er blevet lidt misforstået i andre tråde, når jeg skriver om eks. Stage og Kaufmann. Jeg har absolut intet imod de to spillere, ej heller noget imod deres desværre meget lave sportslige niveau, min anke går på, at vi har betalt alt for meget - for alt for lidt.

    Når vi betaler 20 mio. + for en spiller, så er vores budget så begrænset, at vi skal kunne bruge spillere som en naturlig del af en start 11'er. Træfsikkerheden hos vores scouting-afdeling er absolut ikke i top, og balanceringen af investeret økonomi og præstation har også meget store mangler.

    Jeg tror, at det bliver et anderledes transfervindue, hvor vi kan begynde at ligne Brøndby og AGF ift. at hente gratis-spillere og fortælle, hvor fantastisk scouting, der er tale om. Man kan jo sige, at man får desværre hvad man betaler får, så når man ikke betaler noget ...

    Hos os har det i seneste sæson desværre også vist sig, at man får mindre, end man betaler for. Tiden for vinduet nærmer sig og min spænding/uro vokser - jeg tror, at dette vindue bliver vigtigt, ikke bare for den næste halvsæson, men måske i virkeligheden for de næste par sæsoner.
    Goldbæks Højrefod

  22. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •