Side 49 af 184 FørsteFørste ... 39464748495051525999149 ... SidsteSidste
Viser resultater 721 til 735 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #721
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Ståle er ubetinget hamrende dygtig. Men ingen mennesker kan alt. Alle har brug for medspil og modspil. Og FCK's setup virker bare tyndere og tyndere i toppen, uden at Ståle har tænkt sig at gøre noget ved det. Bevares, det er også en svær disciplin. Det kan virke underligt at give magt væk frivilligt. Men FCK's succes står efterhånden og falder på blot én person, og dét er skrøbeligt og farligt.
    Copenhagen Sundays vendte kort situationen omkring Lange og nævnte at nogle af opgaverne skulle løftes af andre i organisationen bl.a Rommedahl.
    Jeg har ingen forudsætning for at bedømme Lange’s evner udi med og modspil og ej heller om de nævnte opgaver lander i kompetente hænder. Jeg deler som du bekymringen mht skrøbelighed. Udover det du nævner er der også hele tidspresset. Ståle får travlt på træningsbanen, travlt på transfermarkedet og travlt på det strategisk analytiske område hvis der skal laves planer for hvordan tingene skal køres fremover (hele lære af i år - tingen).
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #722
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Som andre tidligere har nævnt, så kunne Jesper Jansson være den rette at hive ind. Han forlod netop FCK for at få erfaring med en sportsdirektør-rolle og for at lære at anvende det, han lærte i sin tid i FCK, i praksis. Noget, han åbenbart har gjort med succes i Hammerby. Om ikke andet har han en proven track record ift. transfers i FCK, så det ville være en styrkelse af det område, og begge parter har et godt forhold til hinanden.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  4. #723
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg anser hovedparten som den slags spin, som mere eller mindre alle dygtige trænere bruger ud ad til.
    Enig. Når han spinner overfor andre klubber trænere osv, så er det hans job. Når han spinner overfor klubbens største stjerne for at få sammenbruddet til at se ud som om, at Ndoye er blevet manipuleret af egne agenter (og ikke en halvering af lønnen fx), så er det ikke i orden. Så skal han bare lade være. Det samme når han i ramme alvor siger, at han tilbød Ndoye at spille sæsonen færdig for Ndoyes EGEN skyld, så han kunne markedsføre sig. Ikke for Ståles. Det er bare ringe. Hvis han har brugt samme argument - og det har han nok - overfor Ndoye-lejren i forhandlingerne, så forstår jeg godt, at de har fået lidt kolde fødder.

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    For nogle skribenter herinde (og jeg tænker ikke specielt på dig) lyser det nærmest ud af deres indlæg, at deres primære lyst er at få Ståle ned med nakken.
    Nu synes jeg, du går efter manden i stedet for argumentet. Hvorfor skulle man have noget imod Ståle? Det er vel fordi, man ikke synes, han gør sit arbejde godt nok, at man påpeger hans fejl. Det samme kunne man vel i højere grad sige om Ståle-tro skribenter herinde (og jeg tænker ikke specielt på dig ;-)). At det lyser det nærmest ud af deres indlæg, at deres primære lyst er at forsvare Ståle uanset hvad. Udefra set er incitamentet til at forsvare ham vel meget større. Han er vores træner, han er en mega cool person, vi har fået et følelsesmæssigt forhold til ham, han er bogstavelig talt gået i døden i klubtrøjen osv. Men det er vel ikke fair, så det gør jeg ikke. Man forholder sig vel til argumenterne.
    Danmark til Valby Bakke

  5. #724
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg vil blive meget overrasket, hvis man ikke henter én ind i en eller anden lignende rolle. Men det lød som om, at tilbudet til Lange er kommet lidt ud af det blå. Jeg tror simpelthen bare ikke, at der har været tid til at kigge på, hvilken profil man ønsker og til at få fat i denne. Jeg er overbevist om, at der hentes én ind i løbet af efteråret.
    Det kan selvfølgelig være, at det sker internt, men nogen skal lave Langes arbejde.
    Håber, du har ret. Ståle selv fedtspiller i al fald behovet (nedenstående sakset fra fck.dk):

    ”Selvom Johan efterlader et hul, så har vi mange eksperter og dygtige mennesker i vores sportslige afdeling. Derfor er vi også trygge ved, at vi både på kort og langt sigt kan udfylde de opgaver, Johan efterlader,” siger Ståle. “I første omgang gør vi det internt, hvor Daniel Rommedahl og Frederik Leth vil få flere opgaver, og så vil vi også bruge den her situation til at se, hvordan vi kan gøre os endnu stærkere på langt sigt.”

    Mht. Damen N'Doye er det helt ærligt lidt søgt at høre Ståle tale om, hvor meget Damen N'Doye er en vindertype, og at man ikke har nogen emner på bedding, der kan erstatte Damen N'Doye på hans ypperste. Og selvfølgelig har man ikke det. FCK er bare ikke normalt attraktiv nok til at tiltrække spillere af den kaliber. Men Ståle har set sig blind på Damen N'Doyes skade i stedet for at tage bare et lille sats og holde ham et halvt år mere på samme løntrin. De par millioner kunne være kommet ind ti eller tyvedobbelt, hvis FCK om kort tid misser adgangen til europæisk gruppespil. https://www.bt.dk/superligaen/er-ndo...r-blevet-skudt
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  6. #725
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Enig. Når han spinner overfor andre klubber trænere osv, så er det hans job. Når han spinner overfor klubbens største stjerne for at få sammenbruddet til at se ud som om, at Ndoye er blevet manipuleret af egne agenter (og ikke en halvering af lønnen fx), så er det ikke i orden. Så skal han bare lade være. Det samme når han i ramme alvor siger, at han tilbød Ndoye at spille sæsonen færdig for Ndoyes EGEN skyld, så han kunne markedsføre sig. Ikke for Ståles. Det er bare ringe. Hvis han har brugt samme argument - og det har han nok - overfor Ndoye-lejren i forhandlingerne, så forstår jeg godt, at de har fået lidt kolde fødder.



    Nu synes jeg, du går efter manden i stedet for argumentet. Hvorfor skulle man have noget imod Ståle? Det er vel fordi, man ikke synes, han gør sit arbejde godt nok, at man påpeger hans fejl. Det samme kunne man vel i højere grad sige om Ståle-tro skribenter herinde (og jeg tænker ikke specielt på dig ;-)). At det lyser det nærmest ud af deres indlæg, at deres primære lyst er at forsvare Ståle uanset hvad. Udefra set er incitamentet til at forsvare ham vel meget større. Han er vores træner, han er en mega cool person, vi har fået et følelsesmæssigt forhold til ham, han er bogstavelig talt gået i døden i klubtrøjen osv. Men det er vel ikke fair, så det gør jeg ikke. Man forholder sig vel til argumenterne.
    Har du overvejet at FCK og Ståle bare siger sandheden. Altså FCK vil tilbyde én løn N’Doye ville have en anden! De to ender kunne ikke mødes og så stopper N’Doye....

    Så kan du så mene (og i mine øjne vise ingen forstand for økonomi) at N’Doye skal have en blankocheck og jeg kan så være lidt for meget firmaets mand til at mene, at han skulle forlænge om det så var for 0 kr i løn. Han har ikke været sin læn værd i 2020 og her har han chancen for at betale lidt tilbage for hans lange periode ude. Den uenighed er helt fair - men de her konstante angreb på FCK og mistillid til hvad de siger.... kom nu ind i kampen, det bliver rimelig trættende i længden.

    N’Doye er 35 år og selvom han har været ualmindelig god for os, så har han jo ikke en stor europæisk stjerne og med hans fysik... jeg tror han er færdig


  7. #726
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Man forholder sig vel til argumenterne.
    Så længe argumenterne er sande, så.. Der er bare en ret lang track-record fra visse med at komme med gentagne usandheder.. (Og her tænker jeg specifikt på en enkelt bruger..)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #727
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Hvorfor skulle man have noget imod Ståle? Det er vel fordi, man ikke synes, han gør sit arbejde godt nok, at man påpeger hans fejl.
    En ting er kritik. Det er helt fair. En anden ting er den håndfuld skribenter herinde, hvori kritikken har taget fuldstændig overhånd og helt ærligt nærmest virker som en besættelse. Den forstår jeg ikke.
    Jeg forstår simpelthen ikke denne trang til konstant at sværte manden til. Jeg mente rent faktisk, at jeg ikke tænke specifikt på dig. Men dit indlæg tidligere er et ret godt eksempel på et indlæg, hvor kritikken imo simpelthen er under bæltestedet imod en mand, som måske er den vigtigste person i klubben historie. Jeg fatter simpelthen ikke denne manglende respekt for hans præstationer og betydning for FCK.

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Det samme kunne man vel i højere grad sige om Ståle-tro skribenter herinde (og jeg tænker ikke specielt på dig ;-)). At det lyser det nærmest ud af deres indlæg, at deres primære lyst er at forsvare Ståle uanset hvad.
    Ja det kan du da sagtens sige. Og jeg går ud fra, at du tænker primært på mig, da mit forsvar af Ståle sikkert har taget overhånd nogle gange. Men du kan bare gå 2 uger tilbage og tjekke kamptråden for kampen mod AAB, hvor jeg var særdeles kritisk overfor Ståle. Du kan også tjekke flere transferdebatter, hvor du bl.a. kan se mig nævne flere fejlkøb (De Ridder, Matic, osv - ja endda Santos) og en forfejlet transferstrategi i vinduerne omkring 2017. Mere Ståle-tro er jeg altså ikke.
    Sidst redigeret af k@sper : 01.08.20 kl. 17:27

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #728
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Håber, du har ret. Ståle selv fedtspiller i al fald behovet (nedenstående sakset fra fck.dk):

    ”Selvom Johan efterlader et hul, så har vi mange eksperter og dygtige mennesker i vores sportslige afdeling. Derfor er vi også trygge ved, at vi både på kort og langt sigt kan udfylde de opgaver, Johan efterlader,” siger Ståle. “I første omgang gør vi det internt, hvor Daniel Rommedahl og Frederik Leth vil få flere opgaver, og så vil vi også bruge den her situation til at se, hvordan vi kan gøre os endnu stærkere på langt sigt.”
    Ståle siger vel nærmest det eneste han kan sige i en situation, hvor man overraskende mister en nøglemedarbejder, og derfor ikke har en erstatning klar. Han kan vel hverken sige, at nu brænder lokummet, ligesom han ikke love en erstatning, når man ikke har analyseret situationen mht behov og ledige muligheder endnu.

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #729
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Men Ståle har set sig blind på Damen N'Doyes skade i stedet for at tage bare et lille sats og holde ham et halvt år mere på samme løntrin.
    Hvis jeg ikke husker forkert, så har jeg set et sted, at man rent faktisk tilbød stort set samme løn, men at den var betinget af, at NDoye spillede kampe - altså en stor del skulle være bonus for spillede kampe. Det kan du da godt kalde "at se sig blind på skaden", men det er vel ikke helt ude i hampen, når nu vi er presset økonomisk og skal bruge penge på andre pladser også.

    Den løsning ville NDoye åbenbart ikke være med på. Det er også helt fair, men så kan det måske undre lidt, at NDoye selv udtaler at skaden ikke er et problem, men at han samtidig ikke selv tør gamble med den og skrive under på kontrakten......


  14. #730
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvis jeg ikke husker forkert, så har jeg set et sted, at man rent faktisk tilbød stort set samme løn, men at den var betinget af, at NDoye spillede kampe - altså en stor del skulle være bonus for spillede kampe. Det kan du da godt kalde "at se sig blind på skaden", men det er vel ikke helt ude i hampen, når nu vi er presset økonomisk og skal bruge penge på andre pladser også.

    Den løsning ville NDoye åbenbart ikke være med på. Det er også helt fair, men så kan det måske undre lidt, at NDoye selv udtaler at skaden ikke er et problem, men at han samtidig ikke selv tør gamble med den og skrive under på kontrakten......
    Jeg syntes den er svær. Det er jo ikke kun på "Banen" N'doye betyder noget. Spiller, trænere har jo selv sagt han også nærmest er en "fader" figur og har en vigtig funktion uden for banen og han bare er MR. FCK. Vi så jo nærmest også i seneste kamp mod FCN, hvordan resten af holdet løftet sig og stemning på tribunen bare gjorde at alle blev 20 % extra hyped og det gav noget energi på alle led og fronter.

    Så, hvis man har tilbudt N'doye en præstation/kampe spillet løn så kan jeg sgu godt forstå han syntes det er at "skide" på ham når han nu også betyder noget på så mange andre punkter for selve klubben og fortsat beviser det. Jeg har ingen tegn set på at N'doye nærmer sig Bjelland "Afdanket" niveau :). At folk siger han ikke kan "løbe" er vist en lettere overdrivelse..... At Ståle og klubben ikke har kunne strejke/give sig lidt mere og finde nogle ekstra lønkroner til så stor og fortsat vigtig spiller, også taget i betragtning at klubben STADIG befinder sig i en spillemæssig krise, finder jeg højest besynderligt.

    Det muligt at N'doye har været skadet, men jeg siger bare at hans type angriber Kaliber er ikke bare nogle vi finder fra den ene dag til den anden. Og medmindre Kong Ståle finder en spiller på hans niveau som levere fra DAG 1 af så tror jeg personligt man har skudt sig selv i foden. Det må tiden jo vise, om vi står her om 12 måneder og vi igen har spillet en lorte sæson og N'doye Bomber løs i en anden klub til han bliver 40 år :)
    Sidst redigeret af EraZ : 01.08.20 kl. 21:15

  15. #731
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Selvfølgelig er vi alle sammen kede af at se N'Doye forlade klubben, og det kan virke lettere absurd, at man ikke kan finde pengene til en forlængelse, seks måneder efter at man gav 25 mio. kr. for Kaufmann... men på den anden side ved ingen af os reelt, hvordan forhandlingerne er foregået, hvad N'Doyes agenter har krævet osv.

    Uanset hvad synes jeg, det er for tidligt at fælde dom over beslutningen, før vi har set, hvordan transfervinduet i øvrigt forløber.
    Hvis det her er med til at skabe plads til en ny, yngre stjerneangriber på Santander-niveau - eller måske Santander selv på en lejeaftale - ser det ikke så dumt ud. Det er først, hvis vi står om seks uger til åbningskampen mod OB, og Kauf er tiltænkt en startplads, at vi kan konkludere, at man nok ikke strakte sig langt nok.
    HIC SUNT LEONES

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #732
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det bliver noget man først rigtig kan vurdere på når man ser hvordan vores angreb kommer til at se ud fremover, men også når man ser hvor meget N'Doye kommer til at spille fremover. Han løftede hele holdet mod FCN, rigtig, det gjorde han ikke mod AaB, mod AGF, mod Midtjylland eller mod Brøndby. Hvis han reelt kun ville kunne spille hver anden kamp, ville vi så have et angreb der kunne spille med om mesterskabet?

    Eller man kunne også sige at, uden at vide hvordan N'Doyes fysik reelt ser ud nu, så kan argumentet "vi kan stå om seks uger til åbningskampen med Kaufmann tiltænkt en startplads" bruges både hvis vi havde forlænget med N'Doye og nu hvor vi ikke gjorde. Han spillede trods alt 15 ligakampe for os på en halvsæson, Kaufmann, hvor N'Doye kun spillede 14 i hele sæsonen.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #733
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Det bliver noget man først rigtig kan vurdere på når man ser hvordan vores angreb kommer til at se ud fremover, men også når man ser hvor meget N'Doye kommer til at spille fremover. Han løftede hele holdet mod FCN, rigtig, det gjorde han ikke mod AaB, mod AGF, mod Midtjylland eller mod Brøndby. Hvis han reelt kun ville kunne spille hver anden kamp, ville vi så have et angreb der kunne spille med om mesterskabet?

    Eller man kunne også sige at, uden at vide hvordan N'Doyes fysik reelt ser ud nu, så kan argumentet "vi kan stå om seks uger til åbningskampen med Kaufmann tiltænkt en startplads" bruges både hvis vi havde forlænget med N'Doye og nu hvor vi ikke gjorde. Han spillede trods alt 15 ligakampe for os på en halvsæson, Kaufmann, hvor N'Doye kun spillede 14 i hele sæsonen.
    Ahh jeg syntes nu nok han har leveret i andre kampe end den fornylig mod FCN :)

    Men du har da ret, det ville være et "gamble" frem mod den nye sæson, men det er jo ikke ens betydende med at man ikke kunne købe og langsomt kører en N'Doye afløser ind som så kunne tage over efter 6 måneder F.eks?. Der er mange Scenarier som jeg kunne se. Især som jeg har nævnt at vi stadig befinder os i en "spillemæssig" krise. Og det virker jo som om at selv Lægestaben i FCK ikke kunne give et tydeligt svar til Ståle om N'doye var "færdig" eller ej.

    Igen vi kan spekulere fra nu af og frem til midt status af den nye sæson for at se om vi står i en endnu større krise. Faktum er bare at Ståle som tingene er nu står med et voldsomt ustabilt forsvar og et tandløst Angreb uden N'doye. Så vil man tilbage på tronen allerede fra næste sæson så skal pengepungen frem og der skal rammes Rigtigt på de næste 2-3 transfers som slår igennem med det samme (Ingen Pep Biel som skal bruge 6-12 måneder for at lære kulturen at kende)

    Held og lykke Ståle.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #734
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Selvfølgelig er vi alle sammen kede af at se N'Doye forlade klubben, og det kan virke lettere absurd, at man ikke kan finde pengene til en forlængelse, seks måneder efter at man gav 25 mio. kr. for Kaufmann... men på den anden side ved ingen af os reelt, hvordan forhandlingerne er foregået, hvad N'Doyes agenter har krævet osv.

    Uanset hvad synes jeg, det er for tidligt at fælde dom over beslutningen, før vi har set, hvordan transfervinduet i øvrigt forløber.
    Hvis det her er med til at skabe plads til en ny, yngre stjerneangriber på Santander-niveau - eller måske Santander selv på en lejeaftale - ser det ikke så dumt ud. Det er først, hvis vi står om seks uger til åbningskampen mod OB, og Kauf er tiltænkt en startplads, at vi kan konkludere, at man nok ikke strakte sig langt nok.
    Jeg syntes ikke vi skal hente Santander hjem. I nogle situationer kan det give god mening, at hente en spiller hjem. Zanka som den mest åbenlyse af flere grunde. Men Santander har haft en tendens til skader siden han skiftede, han er blevet ældre og ville nok heller ikke have den samme motivation som første gang han var her.

    Det må være et kriterie, at de spillere vi kigger på ikke har en tendens til skader. Det kræver vist ingen uddybelse. Derudover savner truppen fysik, så vi kan stå imod de modstandere der forsøger at tromle os fysisk.

    Jeg håber man kigger på nye navne, og betaler lidt ekstra for den rigtige profil hvis det er det der kræves. Næste sæson er ekstrem vigtig da mesteren er sikret EL gruppespil, som minimum. Midtjylland ser stærke ud og kan holde på deres profiler i deres Europa kvalifikation pga transfervinduet først lukker 5. oktober. Selvom klubben er ramt på økonomien, så kan det blive endnu dyrere på sigt, hvis man ikke forstærker truppen og start 11 markant.

    Spændende at se hvem man henter, og hvem det lykkedes at komme af med. Svært svært vindue og nu uden Lange *presset emoji*
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #735
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    63

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Vil gevinsten ved at gå videre i EL ikke dække udgifterne til Damen en 1/2-1 sæson? Så synes jeg chancen vil være værd at tage. Det kan jo også være at han kunne spille et par kampe evt. som indhoppet i næste sæson. Jeg tænker bare at vores chancer er tæt på nul uden Damen. Lige nu har vi det svært nok mod SIF mm.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •