Side 51 af 184 FørsteFørste ... 414849505152535461101151 ... SidsteSidste
Viser resultater 751 til 765 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #751
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    De sidste 3 sæsoner har vi lukket mere end +37 mål, det har vi storset ikke gjort siden 98/99 sæsonen (hvis man ser bort fra 14/15 og 04/05)
    Husk nu at tage målscoren i de sæsoner, hvor København har vundet mesterskabet tidligt, med et gran salt.

    Som jeg også har skrevet andetsteds, lukkede klubben kun 24 mål ind, indtil mesterskabet var sikret sidste år. Herefter gik det som altid op i ferie og tømmermænd. Nøjagtig som vi har set det med FCM i år
    Hejsa
    Elver's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  3. #752
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Elver Se meddelelser
    Husk nu at tage målscoren i de sæsoner, hvor København har vundet mesterskabet tidligt, med et gran salt.

    Som jeg også har skrevet andetsteds, lukkede klubben kun 24 mål ind, indtil mesterskabet var sikret sidste år. Herefter gik det som altid op i ferie og tømmermænd. Nøjagtig som vi har set det med FCM i år
    23-24 indkasserede mål på et grundspil med 26 kampe og med en del svage hold som modstandere er altså forholdsvis meget. Især når konkurrencen er hård. FCM lukkede eksempelvis kun 14 mål ind i grundspillet i den nu forgangne sæson, og da vi blev mester i 2016/2017 lukkede vi i grundspillets 26 kampe kun 10 mål ind. Efter slutspillet havde vi dengang en samlet målscore på 74-20.

    Jeg synes, det er helt åbenlyst, at vi defensivt ikke er gode nok. Der er sikkert mange gode forklaringer og årsager, bl.a. manglende kontinuitet som følge af spillersalg og skader. Jeg håber, at man vil benytte transfervinduet nu til at gøre holdet noget mere robust defensivt og forhåbentlig hente en styrmand til forsvaret, som vi kan beholde i en årrække, sådan at vi ikke starter fuldstændig forfra igen, når Nelsson på et tidspunkt sælges.

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #753
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Jeg tror det kunne være utrolig interessant Zanka er 30 pt. hvilke må siges og være den bedste alder for en forsvarsspiller og han har ihvertfald 2 år mere på toppen
    Så er der Ragnar som har fået 1 år mere til en billig løn, også er der Bjelland som har 2 år endnu
    Jeg tror at med en Frederik Winther og Jacob Haahr i læremester hos de folk er vi godt sikret de næste 3-4 år.
    Det er et lidt sjovt regnestykke, du laver der. Du konkluderer, at de tre rutinerede forsvarspillere i scenariet formentlig har mellem et og to år tilbage i sig, men samtidig er vi sikret de næste tre-fire år. Det vil sige, at Winther og Haahr så må forventes at skulle være de bærende kræfter i forsvaret om to år, hvilket er lidt af et sats, hvis du spørger mig.

    Jeg håber, Ståle siger nej til eventuelle bud på Nelsson (med mindre selvfølgelig vi er oppe i helt vanvittige skørmandsbud), for han er den eneste lige nu, som kan sikre en kvalitativ kontinuitet i forsvaret. Gerne ind med Zanka og/eller unge stortalenter, men det skal være på bekostning af en eller flere af de gamle.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #754
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er et lidt sjovt regnestykke, du laver der. Du konkluderer, at de tre rutinerede forsvarspillere i scenariet formentlig har mellem et og to år tilbage i sig, men samtidig er vi sikret de næste tre-fire år. Det vil sige, at Winther og Haahr så må forventes at skulle være de bærende kræfter i forsvaret om to år, hvilket er lidt af et sats, hvis du spørger mig.

    Jeg håber, Ståle siger nej til eventuelle bud på Nelsson (med mindre selvfølgelig vi er oppe i helt vanvittige skørmandsbud), for han er den eneste lige nu, som kan sikre en kvalitativ kontinuitet i forsvaret. Gerne ind med Zanka og/eller unge stortalenter, men det skal være på bekostning af en eller flere af de gamle.
    Jeg regner stærkt med at når man har været inde omkring førsteholdet i 2 år i FCK at man vil kunne gå ind og tage taktstokken i forsvaret især hvis man står i mesterlære hos Zanka, Ragnar, og Bjelland.
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  8. #755
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Skal vi virkelig vente til efter EL kampen før der sker noget som helst på transfer fronten (køb) :O

  9. #756
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Jeg regner stærkt med at når man har været inde omkring førsteholdet i 2 år i FCK at man vil kunne gå ind og tage taktstokken i forsvaret især hvis man står i mesterlære hos Zanka, Ragnar, og Bjelland.
    Men også at de to faste startere skal være henholdsvis 20 og 21 år? Jeg siger ikke, det ikke kan lade sig gøre, men det virker satset. En knap 24-årig Nelsson sammen med en ung spiller, der har været i mesterlære hos ham, virker lidt mere betryggende.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #757
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg gider ikke at spekulere i hele Ståle/N'Doye-balladen på så løst grundlag som det, vi har. Men man kan godt undre sig over, hvorfor man ikke forlængede hans kontrakt, så den fik Basaksehir-kampen med, da man forlængede den d. 30. juni.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #758
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg gider ikke at spekulere i hele Ståle/N'Doye-balladen på så løst grundlag som det, vi har. Men man kan godt undre sig over, hvorfor man ikke forlængede hans kontrakt, så den fik Basaksehir-kampen med, da man forlængede den d. 30. juni.
    Fordi kontrakten blev forlænget 25. maj for både Ragnar og N'Doye til og med 31. juli, i henhold til den aftale, som Spillerforeningen og Div. foreningen har indgået. På det tidspunkt var det stadig uvist om, og i så fald hvornår de europæiske turneringer skulle færdigspilles.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #759
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Fordi kontrakten blev forlænget 25. maj for både Ragnar og N'Doye til og med 31. juli, i henhold til den aftale, som Spillerforeningen og Div. foreningen har indgået. På det tidspunkt var det stadig uvist om, og i så fald hvornår de europæiske turneringer skulle færdigspilles.
    Yes. Men mon ikke man kunne have lavet en slags betinget forlængelse med foreningernes velsignelse?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. #760
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Ikke før der lå en kalender for både Superligaen og UEFA. Noget med at man ikke må lave en kontrakt, som slutter midt i en sæson uden for transfervinduerne, uden at kende reglerne mere nøjagtigt.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. #761
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Vi har været meldt interesserede i Røde Stjernes Boakye ad flere omgange, og i en tråd på Transfermarkt om Machedas eventuelle skifte til serberne skriver en bruger, at vi for nogle uger siden ligefrem har fået et bud på ghaneseren accepteret, men at han ikke var tilfreds med vores økonomiske tilbud. Skal man tro på det, må der jo være lidt penge på kistebunden til en forstærkning i angrebet, da Røde Stjerne næppe lader ham gå gratis.
    HIC SUNT LEONES

  18. #762
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    I følge Tipsbladet, rapporteres det i flere tyrkiske medier, at Besiktas skulle være interesseret i Viktor Fischer.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/prem...r-tre-stjerner

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #763
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    I følge Tipsbladet, rapporteres det i flere tyrkiske medier, at Besiktas skulle være interesseret i Viktor Fischer.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/prem...r-tre-stjerner
    Jeg er der hvor jeg håber han bliver solgt.

  21. De følgende 10 brugere er enige:

  22. #764
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Jeg er der hvor jeg håber han bliver solgt.
    Kommer an på, hvad vi får i stedet, vil jeg sige...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. #765
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    I følge Tipsbladet, rapporteres det i flere tyrkiske medier, at Besiktas skulle være interesseret i Viktor Fischer.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/prem...r-tre-stjerner

    Viktor Fischer fra FC København til Besiktas
    Note
    : FC København-profilen har haft en skadesplaget sæson, men hans navn er tilsyneladende ikke gået helt i glemslen.
    Et væld af tyrkiske medier skriver tirsdag, at Besiktas vil have fingrene i Viktor Fischer
    - tyrkerne blev også sat i forbindelse med Fischer for et år siden.

    Kilde: Haberturk
    Sandsynlighed: Under middel
    kopiret fra Tipsbladet
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •