Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456
Viser resultater 76 til 78 af 78

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Re: Til- og afgange, sommeren 2020

Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Som en af Pieros' kritikere vil jeg også godt slå fast, at jeg intet har at sætte på hans indstilling og arbejdsindsats. Han blev bare købt for så stort et beløb, at hans evner viste sig at være undervældende, men det er jo ikke hans skyld. Så al held og lykke fremover til Pieros! Tak for arbejdsindsatsen og de trods alt vigtige mål, der kom ind i mellem. Og for de usvigeligt sikre straffespark!
    Kunne han ikke liiige have sparket det straffe i går, inden han steg på flyveren?
    Set på Blok4: Der var engang, hvor alle hadede os, fordi vi var så pissefede, og de selv var så pisse latterlige. Nu hader de os, fordi vi tror, vi er så fede, men i virkeligheden er pisselatterlige... Snart gider de vel ikke engang at hade os.

Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

2. De følgende 12 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jan 2018

Sådan som Varela har udviklet sig (genfundet sit spil), så tror jeg godt han kunne ryge for en klækkelig sum til sommer, hvis han fortsætter - så hører han til på hylden over os, imo. Men er der nogen der kan huske, hvor meget vi gav for ham i sin tid? Kunne godt forestille mig, at han kunne ryge for 10+ mio. euro, sådan som markedet er.

EDIT: Nevermind, fandt prisen selv - vi gav 13 mio. kr. for ham. Kan vi skyde ham afsted med en fortjeneste på 40-50 mio. på 1½ år, så ville det være en solstråle-transferhistorie, og i mine øjne er det langt fra urealitistisk.
    Sidst redigeret af Dorffen : 21.02.20 kl. 13:26

4. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Citat Oprindeligt indsendt af Dorffen Se meddelelser
    Sådan som Varela har udviklet sig (genfundet sit spil), så tror jeg godt han kunne ryge for en klækkelig sum til sommer, hvis han fortsætter - så hører han til på hylden over os, imo. Men er der nogen der kan huske, hvor meget vi gav for ham i sin tid? Kunne godt forestille mig, at han kunne ryge for 10+ mio. euro, sådan som markedet er.
    Det kan være, at han lige skal præstere et godt indlæg eller to i en eller anden kamp før vi snakker de beløb :)
    Som der nævnes i mange indlæg i kamptrådene, så mangler der noget slutprodukt over hele linjen. Og det gælder egentlig også Varela. Men ja, han var da god i går.

6. De følgende 8 brugere er enige:

Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

1. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2154
    Sidste Meddelelse: 07.01.20, 19:45
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018