Side 6 af 184 FørsteFørste ... 34567891656106 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Som en af Pieros' kritikere vil jeg også godt slå fast, at jeg intet har at sætte på hans indstilling og arbejdsindsats. Han blev bare købt for så stort et beløb, at hans evner viste sig at være undervældende, men det er jo ikke hans skyld. Så al held og lykke fremover til Pieros! Tak for arbejdsindsatsen og de trods alt vigtige mål, der kom ind i mellem. Og for de usvigeligt sikre straffespark!
    Kunne han ikke liiige have sparket det straffe i går, inden han steg på flyveren?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi



  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Sådan som Varela har udviklet sig (genfundet sit spil), så tror jeg godt han kunne ryge for en klækkelig sum til sommer, hvis han fortsætter - så hører han til på hylden over os, imo. Men er der nogen der kan huske, hvor meget vi gav for ham i sin tid? Kunne godt forestille mig, at han kunne ryge for 10+ mio. euro, sådan som markedet er.

    EDIT: Nevermind, fandt prisen selv - vi gav 13 mio. kr. for ham. Kan vi skyde ham afsted med en fortjeneste på 40-50 mio. på 1½ år, så ville det være en solstråle-transferhistorie, og i mine øjne er det langt fra urealitistisk.
    Sidst redigeret af Dorffen : 21.02.20 kl. 13:26

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Dorffen Se meddelelser
    Sådan som Varela har udviklet sig (genfundet sit spil), så tror jeg godt han kunne ryge for en klækkelig sum til sommer, hvis han fortsætter - så hører han til på hylden over os, imo. Men er der nogen der kan huske, hvor meget vi gav for ham i sin tid? Kunne godt forestille mig, at han kunne ryge for 10+ mio. euro, sådan som markedet er.
    Det kan være, at han lige skal præstere et godt indlæg eller to i en eller anden kamp før vi snakker de beløb :)
    Som der nævnes i mange indlæg i kamptrådene, så mangler der noget slutprodukt over hele linjen. Og det gælder egentlig også Varela. Men ja, han var da god i går.

  5. De følgende 11 brugere er enige:

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    De seneste to transfervinduer har vi mere ageret relativt passivt frem for aktivt (forstået på den måde, at vi har reageret frem for ageret), mens FCM har handlet mere aktivt og har bygget på, mens vi har lappet huller.

    Jeg så gerne, at man åd et underskud, og skilte sig af med en række spillere, som ikke for alvor præsterer, og ikke har gjort det i en længere periode. Bjelland, Grytebust, Bartolec, Bengtsson, Oviedo og Thomsen (hvoraf 2/3 er 30+) må man gerne sende videre, og få erstattet med bedre spillere og/eller yngre kræfter. Bjelland er blevet for gammel, Grytebust og Bartolec har ikke niveauet, Oviedo er for rusten, Bengtsson er ikke klar offensivt, og Thomsen skal vist videre. Desuden skal Santos også vurderes ift. om der er nogen positiv udvikling i ham hen over foråret. Ellers må det overvejes, om han også skal videre.
    Der er ikke mange blandt ovennævnte, som ville kunne generere et større transferoverskud, bortset fra Grytebust og Oviedo, siden vi fik dem transferfrit. Og især Bjelland ville være en dyr afskrivning. Men jeg er ved at være der, hvor det sportsligt ville give mening at få tyndet ud blandt disse spillere.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #80
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    De seneste to transfervinduer har vi mere ageret relativt passivt frem for aktivt (forstået på den måde, at vi har reageret frem for ageret), mens FCM har handlet mere aktivt og har bygget på, mens vi har lappet huller.

    Jeg så gerne, at man åd et underskud, og skilte sig af med en række spillere, som ikke for alvor præsterer, og ikke har gjort det i en længere periode. Bjelland, Grytebust, Bartolec, Bengtsson, Oviedo og Thomsen (hvoraf 2/3 er 30+) må man gerne sende videre, og få erstattet med bedre spillere og/eller yngre kræfter. Bjelland er blevet for gammel, Grytebust og Bartolec har ikke niveauet, Oviedo er for rusten, Bengtsson er ikke klar offensivt, og Thomsen skal vist videre. Desuden skal Santos også vurderes ift. om der er nogen positiv udvikling i ham hen over foråret. Ellers må det overvejes, om han også skal videre.
    Der er ikke mange blandt ovennævnte, som ville kunne generere et større transferoverskud, bortset fra Grytebust og Oviedo, siden vi fik dem transferfrit. Og især Bjelland ville være en dyr afskrivning. Men jeg er ved at være der, hvor det sportsligt ville give mening at få tyndet ud blandt disse spillere.
    Jeg er enig langt hen ad vejen, men jeg tror fortsat på Oviedo. Han har ikke fået chancen med tre kampe i streg, hvilket er nødvendigt for at banke rusten af.
    Derefter tror jeg, at vi har en angrebsback med slutprodukt, som vi tidligere har haft stor succes med. Efter sommerferien kan han dele spilletid med Boilesen.
    Bengtsson bliver skippet videre, da han skaber for lidt i sit spil, og er en af grundene til at vi spiller så langsomt.

    Derudover skal vi finde en kant med fart, da jeg ikke tror vi kan forløse Pep Biels potentiale. Det kan blive det største tab, men vi har tidligere været gode til at få pengene hjem for nogle af vores fejlinvesteringer.

    Så håber jeg bare Wind kommer tilbage i topform, så vi ikke skal på markedet igen efter en ny angriber. Det kan også blive dyrt.
    Hvis man skal handle proaktivt på markedet, kunne man godt argumentere for at vi skulle hente en erstatning i stedet for N'Doye.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #81
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ale-om/8016948

    Jeg er imponeret over, hvor tandløs dansk presse er ift Ståle. Det er min oplevelse at flertallet herinde - som det mindste - overvejer om Ståle er den rette. Og som jeg læser det herinde, så mener en pæn portion brugere også, at det kunne være en ide at prøve noget nyt og give ståle et respektfuldt farvel til sommer. Men i pressen er der endnu - så vidt jeg kan se - ikke nogen der har nævnt det som en seriøs mulighed. Selv tøffe, som har et ry for at tale ud af posen snakker om at der skal ryddes op, MEN at det er spillerne der ikke præsterer og skal skiftes ud. Jeg tror simpelthen man er bange, for at hvis Ståle ikke ryger, så står man med garanti bagerst i køen til interviews, hvis ikke man ligefrem risikerer at blive hængt ud. I UK havde manageren nok fået en anden behandling...
    Danmark til Valby Bakke

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #82
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    I UK havde manageren nok fået en anden behandling...
    Jo, men det er jo heller ikke fordi man i UK er specielt kendt for at træffe kloge beslutninger *host* Brexit *host host*.

    Fodbold FM går dog lidt i dybden over, hvad der ikke fungerer i FCK i øjeblikket. Her nævner Dickoh tre punkter, som normalt fungerer, men ikke gør i øjeblikket:
    - Den fælles forståelse af spilkonceptet hos alle spillere
    - Bedre (og hurtigere) boldomgang
    - Individuel klasse; heriblandt Danmarks bedste stoppere.

    En gennemgang af de enkelte punkter:
    1) Den fælles forståelse af spilkonceptet hos alle spillere. Med den nye strategi, hvor spillerne skal være i klubben i kortere tid, betyder det at de samtidigt har kortere tid til at forstå spilkonceptet, der i meget højere grad end FCM's hold er baseret på relationer mellem spillerne (bedst illustreret i at vi spiller zoneforsvar, mens FCM spiller mand-mand i forsvaret og uden en stram offside-kæde). Det, kombineret med et relativt meget højt antal skader samt nye spillere i denne sæson, betyder at der mangler den nødvendige kontinuitet, der gør at man får sikkerheden i sit spil. Man kan argumentere for at vi i så fald skal blive bedre til at scoute spillere, som i forvejen har en nogenlunde forståelse af spilkonceptet, så de hurtigere kan indtræde i systemet. På den anden side vil det betyde et fravalg af spillere som Vavro, Santander, Zuma, N'Doye, Verbic, Pospech, Zeca, osv., og hente spillere, der i mindre grad kan udvikle sig til kæmpesalg.

    2) Bedre (og hurtigere) boldomgang. Opskriften på bedre og hurtigere boldomgang i FCK er en kombination af gode indbyrdes relationer blandt spillerne, samt spillere med både høj accelerationsevne, god spilintelligens og/eller høj topfart. De fleste spillere, som oprindeligt var udsat til det formål i denne sæson, har enten været skadet eller er blevet solgt (Boilesen (skadet), Skov (solgt), Fischer (skadet), Wind (skadet), Mudrazija (skadet)), og der har ikke været den nødvendige fart hos nok af de resterende spillere til at kompensere for det, mens den store rotation på forskellige pladser ikke har gjort godt for at skabe de bedste relationer indbyrdes. Det er ikke nok, at der kun er to spillere med den nødvendige fart (Daramy) eller den nødvendige spilintelligens (Falk) fremme på banen til at foretage en hurtigere boldomgang, og når spillerne samtidigt roterer på de forskellige pladser for at kompensere for skader her og der, så kommer de nødvendige relationer bare ikke. Varela har også den nødvendige fart og accelerationsevne, men det er bare svært at få stort udbytte af det, når 1) han er så langt tilbage på banen, og 2) der er ikke en kant foran ham, som han er sammenspillet med.

    3) Danmarks bedste stoppere. Vi har den ene (Nelsson), mens den, der skulle tage rollen som den anden (Bjelland) har for høj en skadesfrekvens og for dårlig fart til at kunne tage den position længere. Makkerparret Nelsson-Papagiannopoulos har været det bedste makkerpar i sæsonen for os, men Papagiannopoulos er ikke blandt ligaens bedste stoppere. Og så længe Bjelland hæver en hyre på 750.000 kr. om måneden, så er der ikke plads i budgettet til at hente en anden lige med det samme, der kan udfordre ham kontinuerligt på pladsen.

    I Mediano kom Brüchmann også med en pointe på baggrund af det skifte, man har set i transferstrategien, samt et gammelt citat fra William Kvist. Citatet lød (parafrasering): I FCK træner vi for at være klar til kamp, og ikke for at udvikle. Så FCK har tidligere trænet i kortere tid, men med større intensitet. Når nu man henter yngre spillere, og man skal udvikle på dem, så betyder det også, at man træner i længere tid end før, og med mindre intensitet. Det gør også, at træningsdoseringen bliver anderledes, og at de måske ikke har grejet den tilvænning 100%. At der så åbenbart er store problemer med træningsbanerne ude på 10'eren, som gør at spillerne ikke tør brage igennem pga. frygten for flere skader, og derfor ikke når at få den nødvendige høje intensitet i træningen, det er jo bare at hælde salt i såret.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  13. #83
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ale-om/8016948

    Jeg er imponeret over, hvor tandløs dansk presse er ift Ståle. Det er min oplevelse at flertallet herinde - som det mindste - overvejer om Ståle er den rette. Og som jeg læser det herinde, så mener en pæn portion brugere også, at det kunne være en ide at prøve noget nyt og give ståle et respektfuldt farvel til sommer. Men i pressen er der endnu - så vidt jeg kan se - ikke nogen der har nævnt det som en seriøs mulighed. Selv tøffe, som har et ry for at tale ud af posen snakker om at der skal ryddes op, MEN at det er spillerne der ikke præsterer og skal skiftes ud. Jeg tror simpelthen man er bange, for at hvis Ståle ikke ryger, så står man med garanti bagerst i køen til interviews, hvis ikke man ligefrem risikerer at blive hængt ud. I UK havde manageren nok fået en anden behandling...
    Nu er Sidelinien jo et sted, hvor fans i den grad er styret af følelser, og hvor der i den grad lukkes frustrationer ud. At tage det som et pejlemærke for FCK-fans generelt er nok at gå skridtet for langt.

    Det er nok heller ikke rigtigt, at medierne ikke tør gå til Ståle pga frygt for manglende interviews eller lignende. Og da slet ikke Tøffe som formentlig er fuldstændig ligeglad med den slags. Mon ikke det bare handler om, at ideen om en fyring stadig virker tåbelig set udefra, og at man forøvrigt godt ved, at det er voldsomt usandsynligt at det kommer på tale.

    Skal vi nu ikke bare glæde os over, at medierne (endnu ikke) prøver at plante den tanke og skabe endnu mere uro i truppen og i klubben. Jeg har i hvert fald aldrig forstået den ide, at nogle fans (ikke dit indlæg her) nærmest er rasende over, at medierne ikke går hårdere til Ståle. Jeg kan ikke rigtig se, hvad det skulle hjælpe vores klub til succes. Men hvis man er total ligeglad med resultaterne og bare vil have manden ud, så giver det selvfølgelig fin mening....

  14. De følgende 12 brugere er enige:

  15. #84
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu er Sidelinien jo et sted, hvor fans i den grad er styret af følelser, og hvor der i den grad lukkes frustrationer ud. At tage det som et pejlemærke for FCK-fans generelt er nok at gå skridtet for langt.
    Jeg er godt klar over at kamptråden ovenpå et nederlag ikke er nødvendigvis er sigende for folks holdning. Men det er altså min oplevelse at de fleste FCK-fans stiller sig selv spørgsmålet om Ståle stadig er den rette. Det var der ikke mange af os, der gjorde for 3 år siden. De 6-8 fckvenner, jeg har, overvejer alle om Ståle er den rette og 3 af dem mener, at det ville være en god idé at prøve noget nyt til sommer. Jeg tror ikke det billede adskiller sig væsentligt fra det generelle billede, men det vil jo være rent gætværk fra alles side.

    Min pointe er bare, at jeg ikke har læst et eneste sted, at der er en journalist, der har gået tilnærmelsesvis ned af den vej. Alle analyser af FCK's krise handler om punkter som du fint gennemgår kiwi - ja det skorter sgu ikke på kritik af enkelte spillere der underpræsterer osv. - men træneren... Jeg har ikke set en eneste journo, der har diskuteret om ståle gør det godt nok. I andre brancher og lande er det nu alligevel ganske normalt. Og det kan jo gøres på mange måder. Journalisten behøver jo ikke kræve trænerens afgang for egen regning. Se f.eks. hvordan Østergaards lederskab af de radikale behandles i denne artikel: https://www.altinget.dk/artikel/der-...partiets-sjael. Det er da mit bud at MØ og Ståle sidder nogenlunde lige sikkert/usikkert i sædet.

    Men ingen har ytret et pip om ståle eller stillet ham et spørgsmål i den retning. Dansk sportspresse er noget af det mindst kritiske og af lavest journalistisk standard. Efter min mening skyldes det, at der ikke ER særlig mange journalister, da flertallet af mediepersonerne er tidligere spillere og trænere, samt at de journalister, der ønsker at lave kritisk og undersøgende journalistik i højere grad, vælger ikke at blive sportsjournalister(med enkelte undtagelser). Når man så bor i så lille et land som Danmark så er der altså ikke mange ressourcer til journalistik. Og hvis England pga Brexit skulle være et dårligt eksempel, så kan man jo kigge på hvordan det kan gøres i Frankrig og Tyskland. Og så tror jeg faktisk også at ståle er så dygtig retorisk, og at han er så magtfuld, at man lige overvejer en ekstra gang, om man vil lægge sig ud med ham.
    Danmark til Valby Bakke

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #85
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Og bare lige for at blive lidt konkret. Det er jo ikke sådan, at jeg synes, at der skal gå rendestenspresse i det og at Ståle skal udsættes for alle mulige sun og mirror tricks. Nej de helt reelle spørgsmål, jeg synes det ville være på sin plads at Ståle blev stillet af en journo er:

    - 3 mesterskaber på 7 år. Er det godt nok? Hvis ansvar er det?

    - Hvorfor gik det som det gik? Hvad er det du vil ændre, så det går bedre fremadrettet?

    - Har du haft ressourcer nok til rådighed?

    - Har du stadig tiltro til din 4-4-2 og det spillemæssige koncept, eller er der noget du vil ændre?

    - Har I købt godt nok ind til denne sæson?

    - Hvad er de resultatmæssige mål for de næste år?

    - Hvorfor er du den rette mand til at opnå de mål?

    Jeg siger ikke at man skal forlange Ståle fyret, men de helt relevante spørgsmål skal da stilles til en manager med en årsløn, der er mere end 3 gange så høj som nærmeste kollega og en træner i spidsen af en klub med så store armbevægelser som FCK. Og hvis man ikke har lyst til at stille det sidste spørgsmål, så kan man jo lade være. Og sæsonen er ikke slut, så spørgsmålene kan jo nå at komme, jeg synes bare ikke der har været tilløb til det.
    Danmark til Valby Bakke

  18. De følgende 11 brugere er enige:

  19. #86
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Og bare lige for at blive lidt konkret. Det er jo ikke sådan, at jeg synes, at der skal gå rendestenspresse i det og at Ståle skal udsættes for alle mulige sun og mirror tricks. Nej de helt reelle spørgsmål, jeg synes det ville være på sin plads at Ståle blev stillet af en journo er:

    - 3 mesterskaber på 7 år. Er det godt nok? Hvis ansvar er det?

    - Hvorfor gik det som det gik? Hvad er det du vil ændre, så det går bedre fremadrettet?

    - Har du haft ressourcer nok til rådighed?

    - Har du stadig tiltro til din 4-4-2 og det spillemæssige koncept, eller er der noget du vil ændre?

    - Har I købt godt nok ind til denne sæson?

    - Hvad er de resultatmæssige mål for de næste år?

    - Hvorfor er du den rette mand til at opnå de mål?

    Jeg siger ikke at man skal forlange Ståle fyret, men de helt relevante spørgsmål skal da stilles til en manager med en årsløn, der er mere end 3 gange så høj som nærmeste kollega og en træner i spidsen af en klub med så store armbevægelser som FCK. Og hvis man ikke har lyst til at stille det sidste spørgsmål, så kan man jo lade være. Og sæsonen er ikke slut, så spørgsmålene kan jo nå at komme, jeg synes bare ikke der har været tilløb til det.
    Det er da nogle fine spørgsmål. Vi mangler bestemt flere dybdegående interviews i mediebilledet. Men det var nu ikke den slags spørgmål, som jeg synes din første post henviste til.
    Mht spørgsmålet med 3 mesterskaber på 7 år, så bliver svaret jo nok, at han pt. har vundet 3 i de sidste 4. Det med X antal mesterskaber på Y antal år kan altid vinkles efter den dagsorden man har.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #87
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jojo men hvis nu du ikke skulle videreformidle ståles spinudlægning, men i stedet selv nøgternt forholde dig til det? ;-)

    Men igen, det var ikke min pointe. Han kan jo så svare og vinkle, som han som han vil. Det ville jeg da også, hvis jeg var ham. Min pointe var jo sådan set bare, at det undrer mig, at spørgsmålene ikke engang bliver stillet.
    Danmark til Valby Bakke

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #88
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det er egentlig ret tydeligt, at der med den retoriske vinkling på et par af spørgsmålene er en vis bias. Som K@sper nævner, så er det første spørgsmål formuleret på en sådan måde, at der er tale om et spørgsmål om vinkling på ens egen dagsorden. Forstå mig ret, der skal være plads til de kritiske spørgsmål, men hvis de allerede er besvaret fyldestgørende, skal det ikke gøres til at man stadig hænger nogen ud.

    Andet spørgsmål, en form for mere dybdegående evaluering, kunne være ret interessant, og også hvordan man i højere grad vil kigge på især skadesforebyggelse.

    3. spørgsmål er blevet besvaret flere gange ift. budgettet. Vi har skullet hente kompetente erstatninger for Wind (Santos), Andersen (Grytebust), Boilesen (Oviedo) og N'Doye (Bendtner), mens vi samtidigt stadig skulle betale løn til de skadede spillere. Vi printer altså ikke pengesedler i Parkens kontortårne...

    Om tiltroen til 4-4-2 kan man sige, at den defensivt er intakt, selv om der løbende er foretaget justeringer på den. Eksempelvis ift. hvordan kæderne falder tilbage, hvordan spillet mellem målmand og bagkæde sættes op, m.m. Men der er offensivt sket en del ændringer på det offensive spilkoncept over de seneste par år. Eksempelvis med en mere offensiv type ved siden af det defensive anker på midtbanen, hvilket også skal fordre hurtigere kombinationsspil langs jorden, og at man nu anvender kantspillere, som kan indgå i det kombinationsspil, i stedet for mere eksplosive "raketter". Plus vi vil gerne have en angriber, der kan trække ned og deltage i det opbyggende spil, i stedet for kun at have to spillere i boksen. Så der er sket en del taktiske ændringer i spilkonceptet.

    Hvorvidt man har købt godt nok ind siden i sommer bør opdeles i to, hvis det skal være fair: Ift. planlagte køb, såsom Bartolec, Stage, Grytebust, Johnsson, Ragnar og Kaufmann, og så "shotgun-købene", hvor man reagerer på uforudsete hændelser, såsom Oviedo, Pep Biel, Santos og Bendtner. Ellers stiller man den, man interviewer, i en rygsvømmer-position, blot for at gøre det. På den måde kan man både være kritisk, men også fair i samme omgang.

    Næstsidste spørgsmål er et, jeg også kunne tænke mig at få svar på.

    Det sidste spørgsmål tænker jeg er fint nok, men kan ikke stå alene, hvis ikke det skal virke som en vinkling i henhold til ens egen dagsorden. Igen er der tale om et trænerteam, og det har der også været nogle udskiftninger i, siden man præsterede godt i både 16/17 og 18/19. Så det kunne være relevant at spørge om, hvordan udskiftningen påvirker den daglige ledelse, hvilke udfordringer der er, og om der skal ske noget med trænerstaben for at lukke evt. blinde vinkler.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #89
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser

    Hvorvidt man har købt godt nok ind siden i sommer bør opdeles i to, hvis det skal være fair: Ift. planlagte køb, såsom Bartolec, Stage, Grytebust, Johnsson, Ragnar og Kaufmann, og så "shotgun-købene", hvor man reagerer på uforudsete hændelser, såsom Oviedo, Pep Biel, Santos og Bendtner. Ellers stiller man den, man interviewer, i en rygsvømmer-position, blot for at gøre det. På den måde kan man både være kritisk, men også fair i samme omgang.
    Johnsson skal vel også i uforudsete hændelser, da vi vel ikke havde planlagt at sælge Joronen. Samt at Santos er lidt på begge sider, ja vi havde nok ikke købt ham hvis det ikke havde været grundet skader, men vi skulle have haft kig på ham længe?

  26. #90
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Journalistik handler om at stille kritiske spørgsmål. Hvis man gerne vil have noget andet, så kan jeg anbefale viasats kanaler eller FCK tv.

    Hvis ikke man ser indad, når man underpræsterer, men i det store hele sætter en spinplade på, så skal man blot kigge på vestegnen for at se, hvordan det kan ende. Jeg forstår godt Ståle gør det, for det er hans job. Men alle andre behøver ikke gøre det. Slet ikke pressen.
    Danmark til Valby Bakke

  27. De følgende 7 brugere er enige:

Side 6 af 184 FørsteFørste ... 34567891656106 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •