Side 65 af 184 FørsteFørste ... 15556263646566676875115165 ... SidsteSidste
Viser resultater 961 til 975 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #961
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hvis der kommer bud på +50 mill så skal de vil bare afsted. Især Falk har fortjent et ophold i udlandet, hvis altså han selv vil. Han virker jo til at være tryg i KBH. Tror ikke vi kan få meget mere for Falk også hans alder taget i betragtning.

    Men det ville være et stort slag mod vores DM chancer næste sæson uagtet at vi har Mudra som bevares er et stort talent, men stadig mangler at vise et stabilt niveau over lang tid.
    50 mio? Vi skal minimum have dobbelt så meget for Kalle for overhovedet at overveje det.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #962
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    50 mio? Vi skal minimum have dobbelt så meget for Kalle for overhovedet at overveje det.
    Dejlig optimitisk. Tror bare det er urealistisk i disse Corona times.

    Også vores økonomi taget i betragtning p.t. så tror jeg ikke man vil have råd til at sige nej til at bud på +50 mill

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #963
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    174

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det er jeg ret uenig i, jeg tænker omvendt, at vi ikke har råd til at nedbringe vores chancer for DM 20/21 med de europæiske muligheder sportsligt og økonomisk 21/22 det bringer.
    Det er nu vi skal holde fast og bygge op på de erfaringer en del spillere har fået qua den netop afsluttede noget specielle sæson!
    Amsterdam Arena, uha det var stort......
    Bodymovin's Avatar

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #964
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    [QtUOTE=EraZ;694805]Hvis der kommer bud på +50 mill så skal de vil bare afsted. Især Falk har fortjent et ophold i udlandet, hvis altså han selv vil. Han virker jo til at være tryg i KBH. Tror ikke vi kan få meget mere for Falk også hans alder taget i betragtning.

    Men det ville være et stort slag mod vores DM chancer næste sæson uagtet at vi har Mudra som bevares er et stort talent, men stadig mangler at vise et stabilt niveau over lang tid.[/QUOTE]

    Jeg mener vi bør holde på Falk for næsten enhver pris.. Vi står foran en vanvittig vigtig sæson, hvor vi SKAL tilbage på sporet og sikre DM-guld for at bevare sportsligt momentum.. Der er allerede begyndt at være røster omkring, hvorvidt FCM har overhalet FCK - det er selvfølgelig sludder, men med endnu et FCM-mesterskab i næste sæson, vil det efterhånden begynde at pege derhen af.. Derfor skal alle sejl sættes ind på at genoprette holdet frem mod næste sæson..

    En afgang af Falk mod en kapitalindsprøjtning på 50 mio vil unægteligt svække os ganske betydeligt rent sportsligt, også selvom vi skulle geninvestere hele beløbet i nye spillere. På den lange bane er jeg også overbevist om at det rent økonomisk vil være en skidt beslutning, da manglende sportslig succes i næste sæson vil have en masse både direkte og indirekte økonomiske konsekvenser som langt overstiger et beløb på 50 mio.

    Vi er ganske enkelt ikke i en forfatning pt, hvor vi man tillade os at sælge ud af vores bedste spillere.. Og en af dem er altså Rasmus Falk.. I går var jo ikke en enlig svale, han har været outstanding over en meget lang periode.. Derfor er jeg også bange for, at de klubber der i går fik øjnene op for Falk nu sætter sig ned og undersøger ham lidt nærmere.. Her vil de selvfølgelig finde ud af at det langt fra var et lucky-strike.. Specielt i de europæiske kampe har han været helt forrygende her i 2020.. Derfor kommer der nok også bud, og udfordringen bliver at afvise dem, samtidig med at Falk holdes motiveret for at spille her.. EM2020 på hjemmebane kan være et af Ståles argumenter.. Samt lovning på en transfer til næste sommer, for beløb som måske er langt mindre end dem vi afviser nu..

    Kalle mener jeg er en lidt anden snak... Ja han har også været forrygende, men jeg mener i højere grad vi kan erstatte ham end Falk.. Så får vi et monsterbud på ham, kunne det godt være en ide at takke ja og så reinvestere de penge i erstatningER...

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #965
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg mener vi bør holde på Falk for næsten enhver pris..

    ------------------------------------------------

    En afgang af Falk mod en kapitalindsprøjtning på 50 mio vil unægteligt svække os ganske betydeligt rent sportsligt, også selvom vi skulle geninvestere hele beløbet i nye spillere. På den lange bane er jeg også overbevist om at det rent økonomisk vil være en skidt beslutning, da manglende sportslig succes i næste sæson vil have en masse både direkte og indirekte økonomiske konsekvenser som langt overstiger et beløb på 50 mio.

    ------------------------------------------------

    Specielt i de europæiske kampe har han været helt forrygende her i 2020.. Derfor kommer der nok også bud, og udfordringen bliver at afvise dem, samtidig med at Falk holdes motiveret for at spille her.. EM2020 på hjemmebane kan være et af Ståles argumenter.. Samt lovning på en transfer til næste sommer, for beløb som måske er langt mindre end dem vi afviser nu..
    Som udgangspunkt har du ret, men der kan komme en situation, hvor buddet bare er FOR højt eller mere sandsynligt et bud fra lige DEN klub, han selv gerne vil til (hvis der er en sådan). I det sidste tilfælde, kan det være umuligt at holde på en motiveret Rasmus Falk, alderen taget i betragtning, har han ikke så mange skud i bøssen. Forhåbentlig vil han bare helst blive, hvor han er :-)
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  10. #966
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Joronen blev primært solgt på de fremragende kampe mod Atalanta. Olsen på et fantastisk VM. Johnsson har nu stået fantastisk igennem det meste af Superligaen plus det meste af EL-kampagnen. Jeg tror, man kan blive fristet til at sælge, hvis der bydes et stort beløb - men mon ikke vi er oppe i 10 mio. euro. Plus målmandsposten har vi jo ofte held med at finde en ny klassespiller til. Måske er det værd at kigge på, hvilke alternativer, der findes? Vi kan naturligvis beholde Grytebust og bruge ham, men han virker fejlcastet.

    Jacob Rinne, AaB. Ham har jeg længe haft et godt øje til. Han er en glimrende keeper og skal vel snart videre. 27 år.

    Oliver Christensen, OB. Et meget stort talent, men han er nok ikke klar til at agere førstevalg.

    Isak Pettersson, Norrköping. Han er ung (23) men har allerede vundet årets målmand de to seneste Allsvenskan-sæsoner. Han har tilmed kontraktudløb til vinter og har meddelt klubben, at han vil videre. Derfor kan han hentes billigt nu eller gratis til januar. Dog er han ret lille (hele 6 cm lavere end Grytebust), så han passer måske ikke ind i profilen. Han er en udpræget shot-stopper.

    Giannis Anestis, IFK Göteborg. Han er græsk og har været inde over landsholdet før. Har i perioder stået fast for AEK Athen og har efter sigende været rigtig god i IFK. Han er en kæmpe (198cm) og 29 år.

    Frederik Rønnow, Frankfurt. Så er vi nok på randen af borgerkrig.
    Daniel Iversen, Leicester. Kæmpe talent, men går nok efter et gennembrud i PL. - (edit: er nu lejet ud til en belgisk oprykker for den kommende sæson)
    Sidst redigeret af okoronkwo : 11.08.20 kl. 12:55

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #967
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Frederik Rønnow, Frankfurt. Så er vi nok på randen af borgerkrig.
    Daniel Iversen, Leicester. Kæmpe talent, men går nok efter et gennembrud i PL.
    Haha, kunne være klasse med Rønnow.. Faktisk kunne han være en meget meget oplagt afløse hvis der tikker et monsterbud på Kalle ind...

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #968
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Dejlig optimitisk. Tror bare det er urealistisk i disse Corona times.

    Også vores økonomi taget i betragtning p.t. så tror jeg ikke man vil have råd til at sige nej til at bud på +50 mill
    50 mio. er ingenting. Vi skal jo også have en erstatning.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #969
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    50 mio. er ingenting. Vi skal jo også have en erstatning.
    Misforstå mig ikke, Jeg vil da gerne have +100 mill hver for både Falk og Kalle. Jeg ser det bare ikke ske, men jeg håber da jeg tager fejl. Men, kan der smedes mens jernet er varmt så siger vi da ikke nej til 100+ mill :).

    Men skulle der komme et bud på 50+60 mill så har jeg bare svært ved at tro at vi som klub siger nej til det. Gælder iøvrigt både Falk og Kalle.

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #970
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Joronen blev primært solgt på de fremragende kampe mod Atalanta. Olsen på et fantastisk VM. Johnsson har nu stået fantastisk igennem det meste af Superligaen plus det meste af EL-kampagnen. Jeg tror, man kan blive fristet til at sælge, hvis der bydes et stort beløb - men mon ikke vi er oppe i 10 mio. euro. Plus målmandsposten har vi jo ofte held med at finde en ny klassespiller til.
    Jeg ved godt det efterhånden er mange (som i rigtig, dejligt mange) år siden vi hentede Jesper C og har haft en række af rigtig dygtige målmænd siden - men jeg får stadig nervøse trækninger og tænker tilbage op tiden pre-Jesper. For satan hvor fik man lange løg af diverse FCK Keepere i de tidlige nuller...
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!


  19. #971
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    536

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Til listen over potentielle nye målmænd bør også være Kamil Grabara: https://aarhus24.dk/agf/kamil-grabara-spoeger-i-agf

  20. De følgende 7 brugere er enige:

  21. #972
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Misforstå mig ikke, Jeg vil da gerne have +100 mill hver for både Falk og Kalle. Jeg ser det bare ikke ske, men jeg håber da jeg tager fejl. Men, kan der smedes mens jernet er varmt så siger vi da ikke nej til 100+ mill :).

    Men skulle der komme et bud på 50+60 mill så har jeg bare svært ved at tro at vi som klub siger nej til det. Gælder iøvrigt både Falk og Kalle.
    Især når vi tager alderen i betragtning på begge spillere.
    Pengene kunne sagtens investeres mere klogt.
    Grytebust er på ingen måde færdig. Han havde et formdyk, og Kalle greb chancen og har stået sit livs sæson.
    Til trods for sine små fejl sidst på sæsonen, må det være den bedste keeper sæson nogensinde i FCK.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #973
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Grytebust har ingenlunde niveau til FCK. Hvis det var ham, der havde stået hele sæsonen, ville vi ikke have denne snak om, hvorvidt vi skal sælge vores førstemålmand for 50 mio.

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #974
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Især når vi tager alderen i betragtning på begge spillere.
    Pengene kunne sagtens investeres mere klogt.
    Grytebust er på ingen måde færdig. Han havde et formdyk, og Kalle greb chancen og har stået sit livs sæson.
    Til trods for sine små fejl sidst på sæsonen, må det være den bedste keeper sæson nogensinde i FCK.
    Hvad er det for spillere vi forventer at kunne hente som erstatning for Falk? Og som kan bidrage med de samme ting fra dag 1? Dem der findes er ganske givet uden for vores rækkevidde... Det sportslige bør være det primære fokus, hvilket Ståle jo også har udtalt, og derfor er Falk som udgangspunkt ikke til salg.. Når det er sagt, så kan der selvfølgelig godt komme et tilbud så stort, at vi bare ikke kan takke nej.. Det mener jeg ikke gør sig gældende ved en pris på 50 mio. Det er muligt det er hans “markedspris”, men for os er han bare mere værd.. Derfor tror jeg ikke vi overhovedet lytter til tilbud omkring 50 mio, det håber jeg i hvert fald ikke..

    Jeg kan se engelske fans drømmer om at hente Falk for 10 mio pund plus spillere i bytte..

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

  27. #975
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Hvad er det for spillere vi forventer at kunne hente som erstatning for Falk? Og som kan bidrage med de samme ting fra dag 1? Dem der findes er ganske givet uden for vores rækkevidde... Det sportslige bør være det primære fokus, hvilket Ståle jo også har udtalt, og derfor er Falk som udgangspunkt ikke til salg.. Når det er sagt, så kan der selvfølgelig godt komme et tilbud så stort, at vi bare ikke kan takke nej.. Det mener jeg ikke gør sig gældende ved en pris på 50 mio. Det er muligt det er hans “markedspris”, men for os er han bare mere værd.. Derfor tror jeg ikke vi overhovedet lytter til tilbud omkring 50 mio, det håber jeg i hvert fald ikke..

    Jeg kan se engelske fans drømmer om at hente Falk for 10 mio pund plus spillere i bytte..
    Jeg håber du har ret. Men selv som en klub som FCK så er 50 mill også mange penge (især i disse tider). Men du har da ret. Der er ingen der fra Dag 1 som vil kunne levere det samme som Falk. Så hvis klubben har sportslige ambitioner om at vinde DM næste sæson som jo også giver direkte adgang til Europa league (ret mig gerne, hvis jeg tager fejl) så er det ikke tiden til at sælge Kalle og Falk.

    MEN, nu ved jeg ikke, hvilke aftaler Ståle har lavet med Falk. Fordi vi er vidst alle enige om at, hvis Falk skal prøve sig af i udlandet så er det også ved at være tid og Skal man smede mens jernet er varmt så er det vel nu.

    Spørgsmålet er, hvor stort skal dette økonomiske bud være før vi slipper Falk. Flere har nævnt 100+ mill. Det mener jeg simpelthen er urealistisk for en FCK spiller i hans alder, men så i igen, han har jo lige leget kispus, med Man utd. så det kan jo være der er nogle Premier league klubber som er parat til at sprænge banken efter, hvad de så :)

    Jeg under dog Falk et skifte, syntes altid han har leveret et stabilt niveau for FCK igennem 4 år. Om Falk så har det "mentale" til at klare sig i udlandet er en anden snak. Han virker tryg i lille Danmark :)
    Sidst redigeret af EraZ : 11.08.20 kl. 13:56

  28. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 7 users browsing this thread. (0 members and 7 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •