Side 66 af 184 FørsteFørste ... 16566364656667686976116166 ... SidsteSidste
Viser resultater 976 til 990 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #976
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    234

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg håber du har ret. Men selv som en klub som FCK så er 50 mill også mange penge (især i disse tider). Men du har da ret. Der er ingen der fra Dag 1 som vil kunne levere det samme som Falk. Så hvis klubben har sportslige ambitioner om at vinde DM næste sæson som jo også giver direkte adgang til Europa league (ret mig gerne, hvis jeg tager fejl) så er det ikke tiden til at sælge Kalle og Falk.

    MEN, nu ved jeg ikke, hvilke aftaler Ståle har lavet med Falk. Fordi vi er vidst alle enige om at, hvis Falk skal prøve sig af i udlandet så er det også ved at være tid og Skal man smede mens jernet er varmt så er det vel nu.

    Spørgsmålet er, hvor stort skal dette økonomiske bud være før vi slipper Falk. Flere har nævnt 100+ mill. Det mener jeg simpelthen er urealistisk for en FCK spiller i hans alder, men så i igen, han har jo lige leget kispus, med Man utd. så det kan jo være der er nogle Premier league klubber som er parat til at sprænge banken efter, hvad de så :)

    Jeg under dog Falk et skifte, syntes altid han har leveret et stabilt niveau for FCK igennem 4 år. Om Falk så har det "mentale" til at klare sig i udlandet er en anden snak. Han virker tryg i lille Danmark :)
    Tror heller ikke vi kan sige nej til et bud på 50 mio, hverken af hensyn til økonomi eller fairness overfor for Falk. Lucas Andersen er vel et meget godt bud på en der i hvertfald kan præstere på nationalt plan med det samme, og ham burde der være råd til.
    Sidst redigeret af hilarius : 11.08.20 kl. 20:09
    h

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #977
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Ikke flere skadesplagede spillere tak!!


  4. #978
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    38

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg kan se engelske fans drømmer om at hente Falk for 10 mio pund plus spillere i bytte..
    Det er eddermandme mange penge, det er !!!

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #979
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Med i hele transfersnakken skal vi vel også huske at næste års superliga vinder (med stor sandsynlighed) er direkte kvalificeret i Europa League... Jeg håber at ledelsen (Ståle) har det i baghovedet hvis der kommer bud på nogle af vores stærkeste salgsobjekter såson Victor Nelsson, Rasmus Falk, Kalle eller Jonas Wind.

    Det ville irritere mig helt grænseløst hvis vi påny skal "bygge op" og smide guldet til FCM med tanke på et gratis europæisk gruppespil som vi selv har sikret. Jeg har stadig mareridt over at vi gav FCN en tur i CL manegen....


  7. #980
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    I forhold til vores kantudfordringer, kunne det være interessant at bringe en spiller som Saman Ghoddos i spil.
    Saman er svensk-iraner, og havde stor succes på Östersunds mandskab, inden han blev solgt til Amiens i Ligue 1.
    Amiens er netop rykket ud af den bedste række i Frankrig, og virker ikke synderligt interesseret i at skal spille i den næstbedste række.

    https://fotbolltransfers.com/site/news/126714

    Saman er kun 26 år, så jeg synes at han har den rette alder i forhold til noget rutine, men der er samtidig mulighed for et videresalg på sigt.

    https://www.transfermarkt.com/saman-...spieler/204294

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #981
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    530

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Er jeg den eneste der også kan huske utroligt mange jævne kampe fra Falk det sidste års tid... selvom han top-niveau tydeligt er enormt er der sgu langt mellem snapsene - SÆÆÆÆLG for 10 mio pund!!!!

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #982
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af copenhagener Se meddelelser
    Er jeg den eneste der også kan huske utroligt mange jævne kampe fra Falk det sidste års tid... selvom han top-niveau tydeligt er enormt er der sgu langt mellem snapsene - SÆÆÆÆLG for 10 mio pund!!!!
    Kan vi få 10 mio pund (og det tvivler jeg på), så skal der selvfølgelig sælges. Han er ikke en ung vårhare længere og han har snart udtjent sin værnepligt. Jeg tror, at det vil være det rigtige, så man ikke ender med en indebrændt og sur spiller, hvis der ligger et godt tilbudt.

    Udover det, så synes jeg at de sidste to kampe glimrende har vist. at Falks klart bedste plads i vores system er på kanten. Han har selvfølgelig også gode ting at byde ind med centralt, men hans absolutte spidskompetencer ligger offensivt. Og de spidskompetencer kommer ikke rigtigt til udtryk, når han skal arbejde så meget og ofte befinder sig længere tilbage på banen, som ofte er tilfældet på en central midt.

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #983
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Alle vores spillere er vel til salg for 100 millioner kr xD

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #984
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Nu er det vidst bare fans, der snakkede om 10 mio. pund. Tror slet ikke der er nogen klubber, der vil give det for ham. Men enig. Er der nogen der byder det, så skal han videre.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #985
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    52

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Alle vores spillere er vel til salg for 100 millioner kr xD
    Forhåbenligt ikke Wind

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #986
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    [QtUOTE=EraZ;694805]Hvis der kommer bud på +50 mill så skal de vil bare afsted. Især Falk har fortjent et ophold i udlandet, hvis altså han selv vil. Han virker jo til at være tryg i KBH. Tror ikke vi kan få meget mere for Falk også hans alder taget i betragtning.

    Men det ville være et stort slag mod vores DM chancer næste sæson uagtet at vi har Mudra som bevares er et stort talent, men stadig mangler at vise et stabilt niveau over lang tid.
    Jeg mener vi bør holde på Falk for næsten enhver pris.. Vi står foran en vanvittig vigtig sæson, hvor vi SKAL tilbage på sporet og sikre DM-guld for at bevare sportsligt momentum.. Der er allerede begyndt at være røster omkring, hvorvidt FCM har overhalet FCK - det er selvfølgelig sludder, men med endnu et FCM-mesterskab i næste sæson, vil det efterhånden begynde at pege derhen af.. Derfor skal alle sejl sættes ind på at genoprette holdet frem mod næste sæson..

    En afgang af Falk mod en kapitalindsprøjtning på 50 mio vil unægteligt svække os ganske betydeligt rent sportsligt, også selvom vi skulle geninvestere hele beløbet i nye spillere. På den lange bane er jeg også overbevist om at det rent økonomisk vil være en skidt beslutning, da manglende sportslig succes i næste sæson vil have en masse både direkte og indirekte økonomiske konsekvenser som langt overstiger et beløb på 50 mio.

    Vi er ganske enkelt ikke i en forfatning pt, hvor vi man tillade os at sælge ud af vores bedste spillere.. Og en af dem er altså Rasmus Falk.. I går var jo ikke en enlig svale, han har været outstanding over en meget lang periode.. Derfor er jeg også bange for, at de klubber der i går fik øjnene op for Falk nu sætter sig ned og undersøger ham lidt nærmere.. Her vil de selvfølgelig finde ud af at det langt fra var et lucky-strike.. Specielt i de europæiske kampe har han været helt forrygende her i 2020.. Derfor kommer der nok også bud, og udfordringen bliver at afvise dem, samtidig med at Falk holdes motiveret for at spille her.. EM2020 på hjemmebane kan være et af Ståles argumenter.. Samt lovning på en transfer til næste sommer, for beløb som måske er langt mindre end dem vi afviser nu..

    Kalle mener jeg er en lidt anden snak... Ja han har også været forrygende, men jeg mener i højere grad vi kan erstatte ham end Falk.. Så får vi et monsterbud på ham, kunne det godt være en ide at takke ja og så reinvestere de penge i erstatningER...[/QUOTE]

    Jeg er for så vidt ikke uenig i dine betragtninger. Der mangler bare et væsentligt aspekt: En af årsagerne til, at FCK er så pokkers attraktiv at komme til er, at man ved, at klubben er god til at sende spillere til udlandet. Jeg elsker Falk og synes, han er helt ufattelig vigtig på holdet. Men man kan ikke løbe fra, at han har udstået sin læretid, og at Ståle og FCK bliver nødt til at overveje et salg, hvis der kommer et attraktivt bud.

    Det er jo det, der er så forbandet ved at være en lille storklub. Vi er en attraktiv mellemstation - men ikke en attraktiv endestation. Og sådan er det bare, så længe vi befinder os i en liga, hvor det resterende niveau er på linje med Liechtenstein og Moldova. I al fald når det kommer til at skrabe point sammen til Danmark: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/cham...TiIUoxl2TE4Uic
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #987
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Med i hele transfersnakken skal vi vel også huske at næste års superliga vinder (med stor sandsynlighed) er direkte kvalificeret i Europa League... Jeg håber at ledelsen (Ståle) har det i baghovedet hvis der kommer bud på nogle af vores stærkeste salgsobjekter såson Victor Nelsson, Rasmus Falk, Kalle eller Jonas Wind.

    Det ville irritere mig helt grænseløst hvis vi påny skal "bygge op" og smide guldet til FCM med tanke på et gratis europæisk gruppespil som vi selv har sikret. Jeg har stadig mareridt over at vi gav FCN en tur i CL manegen....
    Puha du skulle lige minde mig om at FCN kom i CL pga. vores hårde arbejde i Europa. Giver mig stadig myrekryb når jeg hører Kasper Hjulmand til denne dato udtale, at han ikke mente de spillede "Naivt" fodbold i Europa. Målscore på 3-22


  22. #988
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg havde allerede før EL kampene en fornemmelse af, at Falk ville smutte denne sommer. Nu er fornemmelsen endnu stærkere.

    For Falks skyld håbede jeg det det også - og det gør jeg stadig.

    For det første tror jeg, at han selv er klar. Endnu en sæson på et hakkende og søgende FCK hold må være tungt for ham at se frem til. En spiller med hans tekniske overskud har det - alt andet lige - bedst på et hold, hvor det kører. Og for Falk må det også være frustrerende at skifte position stort set fra kamp til kamp.

    For det andet har vi Mudrazia i kullisen. Vi er også en forretning, og ideen med ham er jo at køre ham ind, udvikle ham og sælge ham med fortjeneste. Det er nu, han skal i gang, og han virker helt klar (hvis ellers hans krop vil).

    For det tredje er der rent faktisk mulighed for at tjene en god skilling på Falk nu, hvis det rette tilbud dumper ind. Og sandsynligheden for det er jo steget enormt efter hans sindssyge kampe imod tyrkerne og Utd. Venter vi et år, får vi intet for ham.

    Det har været fedt at have Falk. Jeg er kæmpe fan. Han har også sat et rigtigt godt aftryk på vores spil ind imellem - specielt når han har spillet centralt og været katalysator for et pasningsspil, som man aldrig havde troet, man skulle se på et Ståle-hold. Men ret beset har 4 år i FCK nok ikke været den bedste udviklingsplatform for Falk - dertil er vores spil for fysisk baseret og låst, til at en spiller som Falk for alvor kan shine. Til trods for de forandringer, der er sket med spillet, imens Falk har været her og i kraft af Falks tilstedeværelse. 2,5 år havde nok været mere optimalt for hans udvikling.

    Derfor håber jeg, han rykker til et hold og en liga, som prioriterer teknisk bold og possession. Før hans kampe i EL håbede jeg på en af de tre store klubber i Holland - Eresdivisie passer perfekt til Falk, og her kan han med lidt held komme i nærheden af at kratte 10 mio. ind årligt. Men nu kan det endda være, at man kan håbe på et af de bedre hold i La Liga.

    Bundesliga, Premier League og Serie A tror jeg ikke, ville være en god idé for ham - bortset fra den potentielt højere løn.

    Kommer han ikke af sted i denne omgang, lever jeg selvfølgelig også fint med det.

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #989
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    En spiller med hans tekniske overskud har det - alt andet lige - bedst på et hold, hvor det kører. Og for Falk må det også være frustrerende at skifte position stort set fra kamp til kamp.

    [...]

    For det andet har vi Mudrazia i kullisen. Vi er også en forretning, og ideen med ham er jo at køre ham ind, udvikle ham og sælge ham med fortjeneste. Det er nu, han skal i gang, og han virker helt klar (hvis ellers hans krop vil).

    [...]

    Det har været fedt at have Falk. Jeg er kæmpe fan. Han har også sat et rigtigt godt aftryk på vores spil ind imellem - specielt når han har spillet centralt og været katalysator for et pasningsspil, som man aldrig havde troet, man skulle se på et Ståle-hold.
    Jeg ville indtil for nylig bare have klikket enig. Men opstillingen i de sidste par kampe gør, at jeg er usikker på, om det er smart at lade Falk smutte nu (med mindre selvfølgelig vi får et tilstrækkeligt stort bud, man ikke kan sige nej til).

    Jeg var også begejstret for, at Ståle rykkede Falk ind centralt i sin tid, fordi det betød et opgør med traditionen med at have to meget lidt kreative centrale spillere på holdet. Og Falk har gjort det godt centralt - men jeg synes alligevel ikke rigtigt, der er kommet nok ud af det for ham. Der har for ofte manglet det, nogle med et forfærdeligt udtryk kalder slutprodukt.

    Med en meget spændende Mudrazija lurende i kulissen ville det være oplagt at lade ham overtage Falks plads ved siden af Zeca. Men 4-2-3-1-opstillingen giver pludselig mulighed for at få plads til både Falk og Mudrazija. Og det har jo ikke været i den sædvanlige centrale rolle, at Falk har strålet i de seneste EL-kampe.

    Når Ståle snakker om, at der ikke er en ny kantspiller på vej - selv om det virker oplagt at styrke truppen på de pladser - kunne det måske godt være, fordi han pønser på at køre videre med den nye opstilling i den nye sæson og lade Falk spille ude på venstrekanten, mens Mudrazija og Stage så må kæmpe om pladsen ved siden af Zeca.

    Jeg håber i hvert fald, Ståle holder fast i 4-2-3-1-opstillingen, som virker meget mere dynamisk og offensivt sprudlende end den gamle 4-4-2. Og Falk passer perfekt ind i den, lader det til.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  25. De følgende 7 brugere er enige:

  26. #990
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg ville indtil for nylig bare have klikket enig. Men opstillingen i de sidste par kampe gør, at jeg er usikker på, om det er smart at lade Falk smutte nu (med mindre selvfølgelig vi får et tilstrækkeligt stort bud, man ikke kan sige nej til).

    Jeg var også begejstret for, at Ståle rykkede Falk ind centralt i sin tid, fordi det betød et opgør med traditionen med at have to meget lidt kreative centrale spillere på holdet. Og Falk har gjort det godt centralt - men jeg synes alligevel ikke rigtigt, der er kommet nok ud af det for ham. Der har for ofte manglet det, nogle med et forfærdeligt udtryk kalder slutprodukt.

    Med en meget spændende Mudrazija lurende i kulissen ville det være oplagt at lade ham overtage Falks plads ved siden af Zeca. Men 4-2-3-1-opstillingen giver pludselig mulighed for at få plads til både Falk og Mudrazija. Og det har jo ikke været i den sædvanlige centrale rolle, at Falk har strålet i de seneste EL-kampe.

    Når Ståle snakker om, at der ikke er en ny kantspiller på vej - selv om det virker oplagt at styrke truppen på de pladser - kunne det måske godt være, fordi han pønser på at køre videre med den nye opstilling i den nye sæson og lade Falk spille ude på venstrekanten, mens Mudrazija og Stage så må kæmpe om pladsen ved siden af Zeca.

    Jeg håber i hvert fald, Ståle holder fast i 4-2-3-1-opstillingen, som virker meget mere dynamisk og offensivt sprudlende end den gamle 4-4-2. Og Falk passer perfekt ind i den, lader det til.
    Fuldstændig enig.. Men hvor ville det alligevel ærgre mig, hvis det samtidig betyder, at der ikke er en ny kantspiller på vej ind.. Vi har jo ret beset kun Falk med den fornødne klasse.. Fischer er et stort spørgsmålstegn og Biel synes jeg desværre har bevist, at vi ikke kan regne helt med ham... Kvantitativt er det muligvis ok, men Daramy og Fischer til venstre samt Falk og Biel til højre.. Hvis vi holder fast i vores 4-2-3-1 kunne det være mere oplagt end nogensinde at gafle Lukas A i Aab... Tænk en legestue de kunne holde, Falk, Wind og Andersen.. Det vil dog også betyde farvel til et par andre af vores offensive spillere, for at gøre plads, men det vil unægteligt løfte kvaliteten i start 11’eren...

    Kunne man skyde Kalle af for 90 mio og så reinvestere de penge i en ny keeper samt Zanka og Lukas, så vil vi stå stærkere end nærmest nogensinde frem mod næste sæson - i hvert fald vil vi kunne stille den på papiret mest interessante start 11’er jeg kan huske...

  27. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •