Side 68 af 184 FørsteFørste ... 18586566676869707178118168 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,006 til 1,020 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1006
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Efter købet af Wilczek giver en Santander-transfer heller ikke megen mening.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #1007
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg er ret sikker på, at fyrringen af Storskov ikke har så meget med skaderne at gøre, men langt mere er bundet op i, at FCK virker til at være bagefter fysisk, et parameter hvor man normalt - dvs. indtil for 3-4 år siden - altid har været klart foran sine skandinaviske modstandere. Nu virker det som om holdet er langsommere end modstanderne i Suppen, og man er nemme at kyse med et aggressivt pres. Muskelskaderne kan nok delvist tilskrives Storskov og den fysiske stab - men vel ikke kun ham, her spiller spillerens fysik og historik vel også ind? - men slag og ledskaderne bør stå i kategorien uheld.

    Derudover virker det som om spillerne bliver hurtigt trætte, som i ekstremt hurtigt, og man går ofte ned efter ca. 20 min i hver halveg, noget som bare ikke må ske i suppen for et hold som FCK!
    Virker sandsynligt.

    især i denne sæson syntes jeg "formmæssigt" vi har set svage ud. Og ærlig talt så er jeg også ved at være træt af den sædvanlige undskyldning om "træthed" generelt. Vi bryster jo os at at vi som Klub skal kunne håndtere at spille både i Suppen, Pokal samt Europa så kommer det jo ikke som en overraskelse at man skal spille mange kampe.

    Så nok meget smart man revidere den sportslige sektor med evt. nye træningsmetoder. Man kan jo altid blive klogere.

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #1008
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Håber sateme ikke vi bytter Wind. Den dreng skal sprænge transferrekorder og helst først næste sæson.
    Jeg har det på samme måde. På den anden side er der også nogen inde i mig der siger, at kan vi få et kæmpe beløb for ham nu, så skal vi slå til. Jeg frygter i den grad endnu en alvorlig skade, som kan koste karrieren eller som minimum vores kæmpe salg.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #1009
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg har det på samme måde. På den anden side er der også nogen inde i mig der siger, at kan vi få et kæmpe beløb for ham nu, så skal vi slå til. Jeg frygter i den grad endnu en alvorlig skade, som kan koste karrieren eller som minimum vores kæmpe salg.
    Helt enig. I en alder af 21 har han allerede haft to (forholdsvist) alvorlige skader. Derudover mener jeg, at en bruger her på siden tidligere har udtalt, at Wind også fik en ganske alvorlig skade som ungdomsspiller.

  8. #1010
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    http://www.1000cuorirossoblu.it/news...er-e-altri-tre

    Bologna meldes interesseret i at bruge Santander som delvis betaling af Wind. Samtidig er FCK mere interesseret i Skov Olsen. Bologna vil efter sigende ikke leje Skov Olsen ud.

    Det kunne godt ligne en forretningsidé;
    - at sælge Falk nu hvor hans værdi peaker (?) og efter 4 år i klubben = Falk får en gylden kontrakt og udenlandseventyr og vi kapitaliserer maksimalt på transferen.
    - at købe Andreas Skov Olsen fra Bologna, han kan erstatte Falk på højrekanten og efter ca. 2 år kan vi formentlig sælge ham godt videre (vi kan sikkert købe ham "semibilligt" med klausul om at splitte fortjeneste ved videresalg).

    Dermed kapitaliserer vi 2 gange på 2 år hvor alternativet er at beholde Falk i længere tid og gå glip en en stor transfer nu og så er der ikke en ny spiller at tjene på.

    Sportsligt virker det ikke så dumt heller: Vi kender Falk´s potentiale når han er bedst (!) (og mindre god) men har næppe set det bedste fra Andreas Skov Olsen endnu.

    Som mange andre skribenter er inde på brander FCK sig jo netop på at give deres spillere den store scene at vise sig frem på og blive solgt på store præstationer dér indenfor ca. 2-3 år.

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #1011
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Det kunne godt ligne en forretningsidé;
    - at sælge Falk nu hvor hans værdi peaker (?) og efter 4 år i klubben = Falk får en gylden kontrakt og udenlandseventyr og vi kapitaliserer maksimalt på transferen.
    - at købe Andreas Skov Olsen fra Bologna, han kan erstatte Falk på højrekanten og efter ca. 2 år kan vi formentlig sælge ham godt videre (vi kan sikkert købe ham "semibilligt" med klausul om at splitte fortjeneste ved videresalg).

    Dermed kapitaliserer vi 2 gange på 2 år hvor alternativet er at beholde Falk i længere tid og gå glip en en stor transfer nu og så er der ikke en ny spiller at tjene på.

    Sportsligt virker det ikke så dumt heller: Vi kender Falk´s potentiale når han er bedst (!) (og mindre god) men har næppe set det bedste fra Andreas Skov Olsen endnu.

    Som mange andre skribenter er inde på brander FCK sig jo netop på at give deres spillere den store scene at vise sig frem på og blive solgt på store præstationer dér indenfor ca. 2-3 år.
    Enig set ud for et økonomisk synspunkt.

    Og lad os være realistiske. Danmark / FCK og superligaen er og vil altid være en udviklingsliga. Det er en svær balance gange for en klub som FCK som jo altid skal gå efter og vinde DM og have succes i Europa, når man jævnligt og i ny og næ uventet (HOST Robert skov) bliver nød til at sælge. Det er jo desværre præmissen for FCK og alle andre klubber i DK (Især, hvis man klare sig godt internationalt)

    Der er ingen tvivl om at skal vi tjene en god mønt på Falk så skal han afsted nu, hvor hans markedsværdig formentlig er ekstremt høj. Ja det er et slag for vores DM chancer næste år, men så må vi jo bare forbedre os på rekrutterings fronten og være bedre til at integrere vores spillere.

    Vi kan ikke i fremtiden leve med at præsterer 1 sæson, hvorefter den efterfølgende sæson bliver en lortet sæson pga. holdet skal bygges forfra og spillere skal bruge 6-12 måneder for at finde sig til rette. Det går bare ikke.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #1012
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg vil være ked af at miste Falk, men omvendt har han udtjent sin værnepligt hos os, og fortjener at blive skudt afsted hvis der kommer et tilbud som er lukrativt for os og samlet set interessant for ham selv. Det er i hvert fald ikke godt hvis vi tvinger ham til at blive mod hans vilje, for vi må og skal bibeholde vores omdømme som
    Nordens bedste springbræt.

    For 40 millioner eller højere ville jeg sende ham afsted og satse på Mudri med Stage som backup.

  13. #1013
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    83

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Efter købet af Wilczek giver en Santander-transfer heller ikke megen mening.
    Måske vi kunne bytte nr. 9 med Santander :p

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #1014
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    83

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Jeg vil være ked af at miste Falk, men omvendt har han udtjent sin værnepligt hos os, og fortjener at blive skudt afsted hvis der kommer et tilbud som er lukrativt for os og samlet set interessant for ham selv. Det er i hvert fald ikke godt hvis vi tvinger ham til at blive mod hans vilje, for vi må og skal bibeholde vores omdømme som
    Nordens bedste springbræt.

    For 40 millioner eller højere ville jeg sende ham afsted og satse på Mudri med Stage som backup.
    Det mest geniale ville være at hav blev solgt til en storklub på baggrund af kampen i mandags. De giver ham en kæmpe sign-on fee. 1 halvt år senere fortryder de da han har for mange udfald og får får ham retur resten af han karriere. Han har tjent kassen :)

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #1015
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Jeg vil være ked af at miste Falk, men omvendt har han udtjent sin værnepligt hos os, og fortjener at blive skudt afsted hvis der kommer et tilbud som er lukrativt for os og samlet set interessant for ham selv. Det er i hvert fald ikke godt hvis vi tvinger ham til at blive mod hans vilje, for vi må og skal bibeholde vores omdømme som
    Nordens bedste springbræt.

    For 40 millioner eller højere ville jeg sende ham afsted og satse på Mudri med Stage som backup.
    Den strategi er Ståle heldigvis ikke enig i.. En ting er at det vil være et sportsligt set-back næsten uanset, hvis vi sælger Falk.. Men jeg tror vi kan være 100% sikre på, at man i så fald vil forsøge at hente en erstatning.. At satse på at Mudri og Stage kan erstatte ham, er i hvert fald noget af et sats.. Og med tanke på den netop overståede sæson er der bare ikke plads til det...

    Jeg er helt med på det her med at vi skal holde spillerne tilfredse, signalværdien i at vi kan sende spillerne videre etc, men jeg tror simpelthen ikke på at fordi vi en enkelt gang tillader os at holde på en spiller, måske en sæson mere end planlagt, så ændrer det ikke på det overordnede billede af, at vi er et glimrende springbræt videre ud i europa. Det har vi vist gentagne gange de seneste mange sæsoner...

    Udfordringen er selvfølgelig at holde Falk motiveret så han fortsætter med at præstere.. Men den del tænker jeg at Ståle har helt styr på.. Der kan selvfølgelig komme tilbud som er så attraktive for både klub og spiller, at vi ikke kan sige nej, men der må jeg sige, at 40 mio bør være langt under, når nu der ifølge Ståle ikke er planer om at sælge Falk i dette vindue - dvs der skal noget helt ekstra-ordinært til...

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #1016
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Den strategi er Ståle heldigvis ikke enig i.. En ting er at det vil være et sportsligt set-back næsten uanset, hvis vi sælger Falk.. Men jeg tror vi kan være 100% sikre på, at man i så fald vil forsøge at hente en erstatning.. At satse på at Mudri og Stage kan erstatte ham, er i hvert fald noget af et sats.. Og med tanke på den netop overståede sæson er der bare ikke plads til det...

    Jeg er helt med på det her med at vi skal holde spillerne tilfredse, signalværdien i at vi kan sende spillerne videre etc, men jeg tror simpelthen ikke på at fordi vi en enkelt gang tillader os at holde på en spiller, måske en sæson mere end planlagt, så ændrer det ikke på det overordnede billede af, at vi er et glimrende springbræt videre ud i europa. Det har vi vist gentagne gange de seneste mange sæsoner...

    Udfordringen er selvfølgelig at holde Falk motiveret så han fortsætter med at præstere.. Men den del tænker jeg at Ståle har helt styr på.. Der kan selvfølgelig komme tilbud som er så attraktive for både klub og spiller, at vi ikke kan sige nej, men der må jeg sige, at 40 mio bør være langt under, når nu der ifølge Ståle ikke er planer om at sælge Falk i dette vindue - dvs der skal noget helt ekstra-ordinært til...
    Falk bliver solgt i dette vindue, det jeg helt sikker på. Alt andet er spin fra Ståles side. Falk har vist han kan levere på europæisk niveau mod gode modstandere og vi kan scorer kassen på ham ved at sælge ham nu mens han er brandvarm. Samt jeg er sikker på at pengene fra Falk (og Kalle) bliver geninvesterede i truppen. Så skal vi bare finde spillere ala Zeca der leverer fra dag 1... Men ny målmand og Skov Olsen og Lukas Andersen i stedet for Falk og Kalle

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #1017
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Hvis vi sælger Falk kunne vi jo passende erstatte ham med Oscar Hiljemark, bare for at spice transfervinduet lidt mere op.....

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #1018
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af orhhh Se meddelelser
    Hvis vi sælger Falk kunne vi jo passende erstatte ham med Oscar Hiljemark, bare for at spice transfervinduet lidt mere op.....
    Det havde været en klasse signing og ville især gøre at vi har en meget bedre trup
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  24. #1019
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Det kunne godt ligne en forretningsidé;
    - at sælge Falk nu hvor hans værdi peaker (?) og efter 4 år i klubben = Falk får en gylden kontrakt og udenlandseventyr og vi kapitaliserer maksimalt på transferen.
    - at købe Andreas Skov Olsen fra Bologna, han kan erstatte Falk på højrekanten og efter ca. 2 år kan vi formentlig sælge ham godt videre (vi kan sikkert købe ham "semibilligt" med klausul om at splitte fortjeneste ved videresalg).
    Det er vel snarere Pep Biel, Andreas Skov Olsen ville skulle erstatte på højrekanten.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  25. De følgende 6 brugere er enige:

  26. #1020
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er vel snarere Pep Biel, Andreas Skov Olsen ville skulle erstatte på højrekanten.
    Sælg Falk, hent Skov Olsen, og send Pep ind som offensiv midt? Er det ikke Peps favoritposition ifølge ham selv?
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  27. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •