Side 69 af 184 FørsteFørste ... 19596667686970717279119169 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,021 til 1,035 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1021
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Sælg Falk, hent Skov Olsen, og send Pep ind som offensiv midt? Er det ikke Peps favoritposition ifølge ham selv?
    Jo, men er det ikke også Winds oplagte plads?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1022
    Tilmeldingsdato
    Dec 2018
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg er ret sikker på, at fyrringen af Storskov ikke har så meget med skaderne at gøre, men langt mere er bundet op i, at FCK virker til at være bagefter fysisk, et parameter hvor man normalt - dvs. indtil for 3-4 år siden - altid har været klart foran sine skandinaviske modstandere. Nu virker det som om holdet er langsommere end modstanderne i Suppen, og man er nemme at kyse med et aggressivt pres. Muskelskaderne kan nok delvist tilskrives Storskov og den fysiske stab - men vel ikke kun ham, her spiller spillerens fysik og historik vel også ind? - men slag og ledskaderne bør stå i kategorien uheld.

    Derudover virker det som om spillerne bliver hurtigt trætte, som i ekstremt hurtigt, og man går ofte ned efter ca. 20 min i hver halveg, noget som bare ikke må ske i suppen for et hold som FCK!
    Fyring eller gensidig opsigelse, så ved jeg (via kilder helt tæt på) at Anders gennem længere tid, har været “ubrændt” og savnet sit gamle erhverv som gymnasie/efterskolelærer. Og savnet det simple liv. Så udadtil virker det som om han har fået sparket, men jeg selv har et indtryk af at Anders og klubben har været i en løbende dialog. (Den står for egen regning)

    Jeg hører også at Der er snak om at Dave Cosgrave skal gøres til head of performance, hvilket er lidt spøjst eftersom han har en mere “medicinsk” tilgang til tingene. Og så ved jeg er FC af flere omgange har gjort kur til Brøndbys head of performance, som arbejder på en lidt anden måde en Anders. Så måske det er for at gøre plads til ham?

  4. #1023
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    En gratis Sanneh?

    Hvorfor? Hvorfor ikke?

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...ubacarr-sanneh

    Zan

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #1024
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af xFrisk Se meddelelser
    Fyring eller gensidig opsigelse, så ved jeg (via kilder helt tæt på) at Anders gennem længere tid, har været “ubrændt” og savnet sit gamle erhverv som gymnasie/efterskolelærer. Og savnet det simple liv. Så udadtil virker det som om han har fået sparket, men jeg selv har et indtryk af at Anders og klubben har været i en løbende dialog. (Den står for egen regning)

    Jeg hører også at Der er snak om at Dave Cosgrave skal gøres til head of performance, hvilket er lidt spøjst eftersom han har en mere “medicinsk” tilgang til tingene. Og så ved jeg er FC af flere omgange har gjort kur til Brøndbys head of performance, som arbejder på en lidt anden måde en Anders. Så måske det er for at gøre plads til ham?
    Interessant. Men hvad er en "head of performance" på ikke-corporate lingo?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #1025
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det vil være, at han vil få ansvaret for både den medicinske stab (skadesbehandling og rehabilitering), den fysiske stab (fysisk træning/styrketræning, vurdering af individuel og kollektiv træningsload). Jeg kan også forestille mig, at han kommer til at have ansvaret for den nye performance analytiker ift. fysisk performance. Altså om spillerne kan løbe nok, om de har nok højintense løb, osv.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  9. #1026
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    En gratis Sanneh?

    Hvorfor? Hvorfor ikke?

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...ubacarr-sanneh

    Zan
    Hvorfor ikke? Fordi han ikke er den spillende og taktiske forsvarsspiller, som vi har brug for. Sanneh er et bæst og stærk i mand mod mand situationer. På mange måder samme type som Ragnar og Sotte, måske bare end bedre udgave end dem, fordi han har mere speed også. Men jeg husker ham på ingen måde som en spiller, der er sikker på bolden eller har blik for spillet. Men vores forsvar mangler en type, som kan spille bolden op nedefra, så vi kan spille os ud af det høje pres, som vores konkurrenter i superligaen ligger på os. Vi er simpelthen for nemme at lukke ned for, når vi ikke kan spille bolden op. Og det har vi ikke kunne med Bengtsson ét-ben på backen og 2020-udgaven af Bjelland.

    En yngre og hurtigere udgave af Bjelland er hvad, vi søger. Eller konkret: typer som Zanka og Erik Berg.
    Sidst redigeret af Lokomotiv Luxus : 13.08.20 kl. 12:21

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #1027
    Tilmeldingsdato
    Dec 2018
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det vil være, at han vil få ansvaret for både den medicinske stab (skadesbehandling og rehabilitering), den fysiske stab (fysisk træning/styrketræning, vurdering af individuel og kollektiv træningsload). Jeg kan også forestille mig, at han kommer til at have ansvaret for den nye performance analytiker ift. fysisk performance. Altså om spillerne kan løbe nok, om de har nok højintense løb, osv.
    mig bekendt er det allerede den rolle han har? Er det ikke? Titlen er bare anderledes end hans nuværende “head of medical”. Anders refererede i hvert fald til Dave. Men måske jeg tager fejl der?

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1028
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Interessant. Men hvad er en "head of performance" på ikke-corporate lingo?
    En fluffer

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #1029
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Ville det ikke give meget god mening og hente en Niklas Hult der pt. står kontraktløs
    hvis man får solgt en af de andre venstre backs

    https://www.transfermarkt.com/niklas-hult/leistungsdaten/spieler/113039
    https://www.youtube.com/watch?v=1Bp_UymC0uM
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1030
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Ville det ikke give meget god mening og hente en Niklas Hult der pt. står kontraktløs
    hvis man får solgt en af de andre venstre backs

    https://www.transfermarkt.com/niklas-hult/leistungsdaten/spieler/113039
    https://www.youtube.com/watch?v=1Bp_UymC0uM
    Nu kender jeg ham ikke, men mine alarmklokker ringer: 30 årige svensk vb uden kontrakt. Jeg tænker at vi har brug for lidt mere fart end han vil kunne tilbyde. Skulle vi ikke prøve at erstatte 1 af de 2 gamle backs med en lidt hurtigere én af slagsen?

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #1031
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Vi skulle have fået afvist et bud på Benjamin Tettey fra Sparta Prag. 23 årig Ghanesisk angriber på 1.93.

    Det må være en and. Skulle FCK hente en angriber mere dette vindue, må det betyde, at Santos bliver solgt.

    https://sportsworldghana.com/exclusi...njamin-tetteh/
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  20. #1032
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Vi skulle have fået afvist et bud på Benjamin Tettey fra Sparta Prag. 23 årig Ghanesisk angriber på 1.93.

    Det må være en and. Skulle FCK hente en angriber mere dette vindue, må det betyde, at Santos bliver solgt.

    https://sportsworldghana.com/exclusi...njamin-tetteh/
    Medmindre vi er ved at sælge en anden angriber..
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1033
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det gør han vel også

    Det må være en and. Skulle FCK hente en angriber mere dette vindue, må det betyde, at Santos bliver solgt.

  23. #1034
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det der medie, var det ikke dem der også skrev vi havde budt på Richmond Boakye?

  24. #1035
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Det der medie, var det ikke dem der også skrev vi havde budt på Richmond Boakye?
    Det kan også have været ghanasoccernet.com ?
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •