Side 73 af 184 FørsteFørste ... 23637071727374757683123173 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,081 til 1,095 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1081
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Det kan ikke afvises, men i farvel-og-tak-artiklen kalder de ham ikke desto mindre for “Sotte”.

    https://www.fck.dk/nyhed/papagiannopoulos-solgt-til-aik-stockholm


    Det slipper vi jo så for fremover.

    Han blev desværre aldrig rigtigt mere end en parentes i FC Københavns historie, men god vind fremover, kan vi da godt ønske ham. Han nåede i det mindste at skrue lidt ned for temperamentet undervejs, så tilnavnet Hidsigpropoulos kunne lægges på hylden.
    Jeg synes han var en fin førstereserve og de perioder, hvor han fik fast spilletid, gjorde han det egentlig godt. God vind, til ham!


  2. #1082
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Det kan ikke afvises, men i farvel-og-tak-artiklen kalder de ham ikke desto mindre for “Sotte”.

    https://www.fck.dk/nyhed/papagiannopoulos-solgt-til-aik-stockholm


    Det slipper vi jo så for fremover.

    Han blev desværre aldrig rigtigt mere end en parentes i FC Københavns historie, men god vind fremover, kan vi da godt ønske ham. Han nåede i det mindste at skrue lidt ned for temperamentet undervejs, så tilnavnet Hidsigpropoulos kunne lægges på hylden.
    Enig. Men synes, han spillede sig op undervejs. Dog er han ikke i nærheden af Victor Nelsson.

    Men ja, det begynder at dufte af, at en Zanka KUNNE være på vej. Det er i al fald ikke en plads, hvor vi ligefrem vælter os i erstatninger. Bevares, vi har lige forlænget med Sigurdsson. Men planen KAN og må altså ikke være, at enten han eller Bjelland er klar fra start (og Nelsson aldrig bliver skadet eller karantæneramt).
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #1083
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    363

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser

    Men ja, det begynder at dufte af, at en Zanka KUNNE være på vej. Det er i al fald ikke en plads, hvor vi ligefrem vælter os i erstatninger. Bevares, vi har lige forlænget med Sigurdsson. Men planen KAN og må altså ikke være, at enten han eller Bjelland er klar fra start (og Nelsson aldrig bliver skadet eller karantæneramt).
    Ja, og/eller at Boile skal vikariere i centerforsvaret. Han har desværre rigeligt at se til med bare vikariere på backen (slår korsets tegn og kaster salt på en sort kat).

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #1084
    vandr er offline Ståle Raus medlem #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Daniel Wass er, sammen med alle andre, sat til salg i Valencia og han er blevet set spise middag med Ståle på restaurant i Kbh, kan en skræmmende god transfer være på vej?? - Christian klevang fra twitter


    Har det personligt sådan at jeg skal se billeder før jeg tror på det
    Passer godt sammen med at Valencia har svært ved at betale lønninger pga. Corona krisen, samt passer Wass’ profil på den profil som BT’s transfer podcast har omtalt, som FCK angiveligt skulle jagte. (Spillende i Sydeuropa, alsidig fløj, landsholdsspiller, over 30... Men, at Ståle åbentlyst skulle have spist frokost med ham lyder nu lidt usandsynligt.
    Ståle RAUS!!!11! - og det med det vuns!

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #1085
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af vandr Se meddelelser
    Passer godt sammen med at Valencia har svært ved at betale lønninger pga. Corona krisen, samt passer Wass’ profil på den profil som BT’s transfer podcast har omtalt, som FCK angiveligt skulle jagte. (Spillende i Sydeuropa, alsidig fløj, landsholdsspiller, over 30... Men, at Ståle åbentlyst skulle have spist frokost med ham lyder nu lidt usandsynligt.
    Wass og Zanka til næste sæson. Så vil jeg ikke bede om mere for nu - andet end at vi beholder Wind og Falk :)
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #1086
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Tror vi kommer til at se et våbenkapløb mellem os og FCM
    Her ville Wass og Zanka være Brint-bomben der kunne total tippe magt balancen
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #1087
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg tvivler på, at Wass-historien har noget på sig, men jeg må give Wass, at han har haft en overraskende flot klubkarriere efter et ujævnt forløb i bif. Det havde jeg dengang ikke set komme. Jeg har nu heller ikke set mange af hans klubkampe, men for landsholdet har han været decideret dårlig, og det er for mig ikke åbenlyst, hvad han skulle kunne bidrage med i FCK. Læg dertil, at han om nogen er indbegrebet af en vestegnsproletar, og derfor kan det kun blive et nej tak til Wass.

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #1088
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg tvivler på, at Wass-historien har noget på sig, men jeg må give Wass, at han har haft en overraskende flot klubkarriere efter et ujævnt forløb i bif. Det havde jeg dengang ikke set komme. Jeg har nu heller ikke set mange af hans klubkampe, men for landsholdet har han været decideret dårlig, og det er for mig ikke åbenlyst, hvad han skulle kunne bidrage med i FCK. Læg dertil, at han om nogen er indbegrebet af en vestegnsproletar, og derfor kan det kun blive et nej tak til Wass.
    En spiller der i de sidste otte år har spillet fast i Ligue 1 og La Liga hvoraf 5-6 af dem var som en profil (Evian/Celta Vigo) er da åbenlyst et scoop i en dansk klub og må da kunne bidrage med noget på FCK-niveau! Dertil kommer at han kan spille mange positioner. Han har et rigtigt godt navn i Spanien og tror derfor også han er særdeles urealistisk...

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #1089
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg tvivler på, at Wass-historien har noget på sig, men jeg må give Wass, at han har haft en overraskende flot klubkarriere efter et ujævnt forløb i bif. Det havde jeg dengang ikke set komme. Jeg har nu heller ikke set mange af hans klubkampe, men for landsholdet har han været decideret dårlig, og det er for mig ikke åbenlyst, hvad han skulle kunne bidrage med i FCK. Læg dertil, at han om nogen er indbegrebet af en vestegnsproletar, og derfor kan det kun blive et nej tak til Wass.
    En spiller der i de sidste otte år har spillet fast i Ligue 1 og La Liga (300 kampe!) hvoraf 5-6 af dem var som en profil i hans klub (Evian/Celta Vigo) og de to seneste i Valencia er da åbenlyst et scoop i en dansk klub og må da kunne bidrage med et eller andet på FCK-niveau. Dertil kommer at han kan spille mange positioner og vel derfor er noget af en drømmespiller at have i en trup. Han har et godt navn i Spanien og tror derfor også han er særdeles urealistisk...

    Hvad kan han bidrage med i FCK? Stabilitet (han spiller sjældent dårlige kampe på klubniveau) og sikre højt niveau på både backs og midtbane når det er nødvendigt. Derudover er han er rigtig fighter og sparker gode frispark. Alt sammen noget vi kan bruge.
    Sidst redigeret af pouljensen : 17.08.20 kl. 19:24

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #1090
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Når vi sælger spillere, plejer der som regel at gå max 2-3 dage, før man præsenterer en ny spiller som erstatning. Så mon ikke man kan forvente en afløser for Papagiannopoulos blive præsenteret i løbet af ugen? Det ville også være rart, hvis vi kan få foretaget så mange handler og tilgange som muligt, inden truppen samles for første gang næste mandag. Især med fokus på at de fleste andre SL-hold allerede nu er i fuld gang med deres forberedelser, mens vores er midt i deres ferie på nuværende tidspunkt, og derfor får en kortere opstart, inkl. landskamppausen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #1091
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg tvivler på, at Wass-historien har noget på sig, men jeg må give Wass, at han har haft en overraskende flot klubkarriere efter et ujævnt forløb i bif. Det havde jeg dengang ikke set komme. Jeg har nu heller ikke set mange af hans klubkampe, men for landsholdet har han været decideret dårlig, og det er for mig ikke åbenlyst, hvad han skulle kunne bidrage med i FCK. Læg dertil, at han om nogen er indbegrebet af en vestegnsproletar, og derfor kan det kun blive et nej tak til Wass.
    Nu mindes jeg ikke at Wass har fået så mange chancer på landsholdet i start 11 for at bevise sit værd over tid, medmindre man konkludere efter 2-3 kampe at han har været komplet uduelig. Men du har da ret med henblik på hans udenlands karrierer. I BIF var han nemlig decideret dårlig, men det kan måske være fordi han spillede på et elendigt hold :).

    En mand med hans kvaliteter kan da kun være en forstærkning, meeen jeg tror også det er en And

  21. #1092
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    531

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Nu mindes jeg ikke at Wass har fået så mange chancer på landsholdet i start 11 for at bevise sit værd over tid, medmindre man konkludere efter 2-3 kampe at han har været komplet uduelig. Men du har da ret med henblik på hans udenlands karrierer. I BIF var han nemlig decideret dårlig, men det kan måske være fordi han spillede på et elendigt hold :).

    En mand med hans kvaliteter kan da kun være en forstærkning, meeen jeg tror også det er en And
    Eller også mere Ståle spin (hey..vi har andre alternativer!..)
    hvor det virkelige mål er Andreas Skov.

    [email protected] nu nogle af os varme os ved tanken før du punkterer den (:

  22. #1093
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Henter Ståle virkelig Wass og Zanka, så kan jeg næsten ikke få armene ned over styrken på en skadesfri start-11, og bænken vil ligeledes være uhyggelig - igen hvis den er skadesfri! Jeg tror ikke på at det sker, men for satan hvor vil det være et monster af et hold FCK vil kunne stille med.

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #1094
    Tilmeldingsdato
    Nov 2009
    Indlæg
    42

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Vi håber vel for fanden ikke, at giga prolle wass er på vej?
    Ens sind er presset til det yderste, med nr9.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #1095
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af krofatter Se meddelelser
    Vi håber vel for fanden ikke, at giga prolle wass er på vej?
    Ens sind er presset til det yderste, med nr9.
    Kalder du Nicki Billes fætter for prollet!?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •