Side 74 af 184 FørsteFørste ... 24647172737475767784124174 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,096 til 1,110 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1096
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,851

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af krofatter Se meddelelser
    Vi håber vel for fanden ikke, at giga prolle wass er på vej?
    Ens sind er presset til det yderste, med nr9.
    Så råb Daniel Trash når han løber ind, og oplev så et FCK-hold med Kalle på mål og Varela, Zanka, Nelson og Boile i forsvaret. Fischer, Zeca, Falk og Wass på midtbanen og Wind sammen ned Daramy eller polakken i front. Jeg kan simpelthen ikke huske et stærkere hold i klubbens historie. Og når det så er sagt, skal vi så pive-diskussionen, når der er to torsdage i ugen, for det er når FCK kan hente Zanka og Wass i samme vindue midt i en krisetid.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #1097
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    24

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Hold nu op. Zanka kommer ikke i denne omgang.
    M

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #1098
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg tvivler på, at Wass-historien har noget på sig, men jeg må give Wass, at han har haft en overraskende flot klubkarriere efter et ujævnt forløb i bif. Det havde jeg dengang ikke set komme. Jeg har nu heller ikke set mange af hans klubkampe, men for landsholdet har han været decideret dårlig, og det er for mig ikke åbenlyst, hvad han skulle kunne bidrage med i FCK. Læg dertil, at han om nogen er indbegrebet af en vestegnsproletar, og derfor kan det kun blive et nej tak til Wass.
    Han har ikke spillet så mange kampe for Danmark som han burde. Men da han kom ind mod Georgien i Parken, var han fuldstændig forrygende! Jeg har heller ikke set de klubkampe han har spillet, men en profil for Valencia er vel garant for kvalitet
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1099
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Er det helt umuligt at tænke sig til, at Doye sonderer terrænet for nye klubber, ikke finder en god løsning, ender med at sænke sine lønkrav markant, og dermed kommer i spil i København igen hen på efteråret?

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1100
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015
    Indlæg
    64

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Er det helt umuligt at tænke sig til, at Doye sonderer terrænet for nye klubber, ikke finder en god løsning, ender med at sænke sine lønkrav markant, og dermed kommer i spil i København igen hen på efteråret?
    Han er i hvert fald lige blevet tilbudt til en tyrkisk klub, som har sagt nej:
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...il-dame-ndoye/
    "Er vi ikke enige om at vi har været nordeuropærisk mester i at lave store udmeldinger de sidste 10 år, hvor vi ikke har kunne følge med [...] "
    - Thomas Frank (Onside, 08-11-2015)

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1101
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Han har ikke spillet så mange kampe for Danmark som han burde. Men da han kom ind mod Georgien i Parken, var han fuldstændig forrygende! Jeg har heller ikke set de klubkampe han har spillet, men en profil for Valencia er vel garant for kvalitet
    Der findes FCK fan som

    1) hader alle der har spillet hos Brøndby
    2) forsøger at overtale sig selv til at det er ok, når en tidligere BIF spiller er signet (jeg ender i den blødsøde kategori)
    3) ønsket tidligere BiF spillere til klubben

    Jeg kan simplethen ikke diskutere om Wass skal til klubben eller ej.... alene frygten for at han skal virke som en “drømmesigning” og så se ham tage til sin “hjerteklub” ude vest på. Det er en fri verden - men kan vi ikke diskutere ham mere konkret nær han er signet :).

    N’Doye kommer ikke tilbage. Det ligner altså lidt broen er brændt og så tror jeg næppe Ståle eller FCK ønsker ham, når han kommer krybende tilbage fordi ingen vil skrive kontrakt med ham. Jeg sagde det ret tidligt - jeg tror det var slutningen på hans karriere og jeg lægger gerne kontraktviraken bag mig og husker ham for hvor god han var for os.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #1102
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Så råb Daniel Trash når han løber ind, og oplev så et FCK-hold med Kalle på mål og Varela, Zanka, Nelson og Boile i forsvaret. Fischer, Zeca, Falk og Wass på midtbanen og Wind sammen ned Daramy eller polakken i front. Jeg kan simpelthen ikke huske et stærkere hold i klubbens historie.
    Vi skal da ellers ikke langt tilbage i historien for at finde en markant bedre startopstilling: https://www.fck.dk/nyhed/start-11-mod-broendby-if-1

    N’Doye, Skov og Ankersen er alle mindst et niveau over de nævnte spillere på samme pladser. Jeg ville heller ikke have problemer med at finde bedre hold længere tilbage i tiden.

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #1103
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Er det helt umuligt at tænke sig til, at Doye sonderer terrænet for nye klubber, ikke finder en god løsning, ender med at sænke sine lønkrav markant, og dermed kommer i spil i København igen hen på efteråret?
    Ja, især fordi vi har hentet hans afløser.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  16. #1104
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    2

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ja, især fordi vi har hentet hans afløser.
    Jeg tror i hvert fald, at det kræver et salg af Wind, hvis N'doye skal ind igen. Jeg elsker Damen, men jeg tror det er bedst, hvis vi ikke åbner et nyt kapitel.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #1105
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    106

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Måske ikke, men rygterne lever stadig.
    https://twitter.com/sqenffoot/status...595775492?s=21

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #1106
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,851

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Vi skal da ellers ikke langt tilbage i historien for at finde en markant bedre startopstilling: https://www.fck.dk/nyhed/start-11-mod-broendby-if-1

    N’Doye, Skov og Ankersen er alle mindst et niveau over de nævnte spillere på samme pladser. Jeg ville heller ikke have problemer med at finde bedre hold længere tilbage i tiden.
    Jammen, det kan vi da hurtigt blive enig om. Jeg var lidt hurtig, der sidst på aftenen. Jeg vil dog stadigvæk vedstå, at hvis det utænkelige sker, og Ståle virkelig skulle hente Wass og Zanka, så har klubben en af de stærkeste trupper i historien. Specielt fordi jeg synes du i den grad undervurderer Wass. Ser man bort fra det frygtelige ophav, så har han spillet 170 kampe i La Liga - 35 alene i sidste sæson - og 133 i Ligue 1. Derudover 11 kampe i CL - 8 i denne sæson og 21 i EL, og han har lavet mål og assists i alle turneringer. Han spiller både back og kant, og kan til nøds bruges centralt. Han er fremragende på frispark, og han er "kun" 31 og langt fra udbrændt og har ingen nævneværdig skadeshistorik. Groft sagt, så er Wass en spiller FCK normalt ikke ville kunne komme i nærheden af, og jeg er da også sikker på, at rygtet er et af de mere rappende af slagsen.


  21. #1107
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af webmik Se meddelelser
    Måske ikke, men rygterne lever stadig.
    https://twitter.com/sqenffoot/status...595775492?s=21
    Dog siger Michel Davidsen: "Den melding, jeg får om FC København og Zanka, er, at det stadig ikke er tæt på. Jeg kan komme til at ligne en idiot, hvis der pludselig sker en udvikling, men jeg stoler på den melding."
    Mon ikke det kommer til at gå frem og tilbage med rygterne om den handel. Jeg tror først, der sker noget sent i vinduet, hvis det sker. Der er en måned til, vi spiller EL-kval, og så længe Nilsson ikke ryger, har vi jo ikke akut brug for en midterforsvarer.

  22. #1108
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    535

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Dog siger Michel Davidsen: "Den melding, jeg får om FC København og Zanka, er, at det stadig ikke er tæt på. Jeg kan komme til at ligne en idiot, hvis der pludselig sker en udvikling, men jeg stoler på den melding."
    Mon ikke det kommer til at gå frem og tilbage med rygterne om den handel. Jeg tror først, der sker noget sent i vinduet, hvis det sker. Der er en måned til, vi spiller EL-kval, og så længe Nilsson ikke ryger, har vi jo ikke akut brug for en midterforsvarer.


    Så snart Bjelle skal spille 2 kampe på en uge i mere end 1 uge i streg er det da akut.

    Nuvel..nyeste artikel om Zanka..spareøvelse for hans nuværende klub:
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...kas-hoeje-loen

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ler-em/8252417

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #1109
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    4

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...en-FCK-troeje/

    fandt dette gamle link :)...

    Man kommer aldrig til at se mig i en FCK-trøje. Jeg vil gerne love, at det ikke kommer til at ske nogensinde. Så er det vist slået fast, siger Wass til bold.dk.

  25. #1110
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Nicaag Se meddelelser
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...en-FCK-troeje/

    fandt dette gamle link :)...

    Man kommer aldrig til at se mig i en FCK-trøje. Jeg vil gerne love, at det ikke kommer til at ske nogensinde. Så er det vist slået fast, siger Wass til bold.dk.
    Haha man har et standpunkt indtil man tager et nyt

    Money talks :)

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •