Side 75 af 184 FørsteFørste ... 25657273747576777885125175 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,111 til 1,125 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1111
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Så troværdigt som denne udtalelse til samme medie: https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...te-til-Benfica
    Hejsa
    Elver's Avatar

  2. #1112
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Haha man har et standpunkt indtil man tager et nyt

    Money talks :)
    Ja og så er det efterhånden set en del gange, at kommentarer sagt i ungdoms kådhed bider én i røven.

    Hvad baserer vi forøvrigt flere siders hypotetisk Wass snak på? En person som hævder at have set ham spise med Ståle? :-)

    Mon ikke at Wass til FCK er ualmindelig usandsynligt.


  3. #1113
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Nordjyske skriver forøvrigt, at AAB forhandler om salg af et par profiler, og der spekuleres i, at Ross er en af dem. Han er tidligere nævnt her, og mon ikke det kunne være en realistisk signing, såfremt Zanka ikke kan lade sig gøre.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1114
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    38

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nordjyske skriver forøvrigt, at AAB forhandler om salg af et par profiler, og der spekuleres i, at Ross er en af dem. Han er tidligere nævnt her, og mon ikke det kunne være en realistisk signing, såfremt Zanka ikke kan lade sig gøre.
    Eller har Lucas Andersen endelig fået løbepas ?
    Det kunne ligne Ståle......

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #1115
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Far til 4 Se meddelelser
    Eller har Lucas Andersen endelig fået løbepas ?
    Det kunne ligne Ståle......
    Jeg tror ærligt talt at Lukas er taget af blokken. I hvert fald for nu og indtil han som minimum spiller en hel sæson uden skader. Med den interne rapport som lige er blevet lavet og erkendelsen af at alt for meget kvalitet har siddet på lazarettet, så kan jeg ikke forestille mig at vi henter flere spillere med så høj risiko, uagtet at deres potentielle topniveau er off the chart.


  8. #1116
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Er det med 19-årige Ross, vi skal ud at vinde DM? Indrømmet, jeg har ikke set ham så meget, men er han virkelig så god? Hvor dyr er han mon? Kan han overhovedet slå Bjelland af? Eller ender han med at sætte sig på bænken sammen med størstedelen af de andre superliga-"profiler", vi har kastet enorme summer efter det seneste år? Kaufmann, Stage, Bartolec og Grytebust (dog fri transfer).

    Umiddelbart håber jeg ærligt talt ikke, at vi henter Ross. Det er Zanka-niveau, vi har brug for, og selvom det kan vise sig som en umulig handel, hvis den kræver, at vi venter til det sidste i transfervinduet, må der hentes en anden rutineret-uden at være afdanket-type.
    HIC SUNT LEONES


  9. #1117
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Drømmer stadig om at vi tager røven på alt og alle og henter Götze (drømmer 1500% og er fuldkommen utopisk, men please Ståle)

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #1118
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Er det med 19-årige Ross, vi skal ud at vinde DM? Indrømmet, jeg har ikke set ham så meget, men er han virkelig så god? Hvor dyr er han mon? Kan han overhovedet slå Bjelland af? Eller ender han med at sætte sig på bænken sammen med størstedelen af de andre superliga-"profiler", vi har kastet enorme summer efter det seneste år? Kaufmann, Stage, Bartolec og Grytebust (dog fri transfer).

    Umiddelbart håber jeg ærligt talt ikke, at vi henter Ross. Det er Zanka-niveau, vi har brug for, og selvom det kan vise sig som en umulig handel, hvis den kræver, at vi venter til det sidste i transfervinduet, må der hentes en anden rutineret-uden at være afdanket-type.
    Det er da klart, at vi alle håber på Zanka. Men hvis det ikke er muligt af økonomiske årsager, så tror jeg at det mest realistiske er en ung spiller ala Ross. Men jeg håber da, at jeg tager fejl.

  12. #1119
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er da klart, at vi alle håber på Zanka. Men hvis det ikke er muligt af økonomiske årsager, så tror jeg at det mest realistiske er en ung spiller ala Ross. Men jeg håber da, at jeg tager fejl.
    Plus at en ung spiler passer fint ind. Vi har rutinen hos Bjelland og Ragnar, Nelsson er på toppen af sin FCK karriere og det sikre kort (han er ung, men man er ikke nervøs for at han starter imod Man U... samt det er sidste sæson inden et kæmpesalg) og så 4. Manden sagtens være et talent, som skal være klar til at overtage for ham næste år.

  13. #1120
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Plus at en ung spiler passer fint ind. Vi har rutinen hos Bjelland og Ragnar, Nelsson er på toppen af sin FCK karriere og det sikre kort (han er ung, men man er ikke nervøs for at han starter imod Man U... samt det er sidste sæson inden et kæmpesalg) og så 4. Manden sagtens være et talent, som skal være klar til at overtage for ham næste år.
    En ung kvalificeret/dygtig og ikke løntung spiller ville give god mening som supplement. Eneste tvivl jeg kan have er om Ståle "Tør". Vi står jo over for en sæson, hvor et DM guld er utroligt vigtigt da det minimum også garantere mindst EL deltagelse.

    Så "Tør" Ståle satse på at Hr. Bejlland og Ragner kan holde niveau og ikke bliver småskadet i ny og næ? og stå tilbage med en uprøvet (Set i FCK regi, med det pres der hører med) ung stopper som skal danne par med Nelsson. Eller skal man sprænge banken og hente Zanka for at være på den sikre side.

    Time will tell.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #1121
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,850

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg håber i den grad på, at Zanka (eller noget tilsvarende) hentes. FCK skal vinde mesterskabet, og der er brug for et forsvar som fuldt ud matcher Scholz-Sviatchenko-konstellationen i FCM. Tiden er ikke inde til eksperimenter, men til at satse på det sikre og gennemtestede, hvor sandsynligheden for umiddelbar succes er størst. Forsvaret har behov for ledelse og styring, det er ikke det Ross kan bidrage med nu.

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #1122
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    En ung kvalificeret/dygtig og ikke løntung spiller ville give god mening som supplement. Eneste tvivl jeg kan have er om Ståle "Tør". Vi står jo over for en sæson, hvor et DM guld er utroligt vigtigt da det minimum også garantere mindst EL deltagelse.

    Så "Tør" Ståle satse på at Hr. Bejlland og Ragner kan holde niveau og ikke bliver småskadet i ny og næ? og stå tilbage med en uprøvet (Set i FCK regi, med det pres der hører med) ung stopper som skal danne par med Nelsson. Eller skal man sprænge banken og hente Zanka for at være på den sikre side.

    Time will tell.
    Jeg er top enig med Ace's indlæg længere oppe omkring, at det er Zanka kvalitet, vi har brug for, og jeg vil også være skuffet, hvis vi ender med Winther eller Ross, uagtet at de er store talenter. Men jeg kan også godt se den økonomiske udfordring i at have Nelsson, Zanka, Bjelland og Ragnar på lønningslisten. Jeg ville ikke klandre Ståle, at han ikke kan finde budget til 4 så dyre herre, men jeg vil til gengæld gerne klandre ham for at vi hænger på Bjelland lang tid endnu, som netop gør, at vi ikke kan hente en tung profil.

    Mon ikke drømmen er Zanka, men den realistiske plan er at hente et ungt talent ala Winther eller Ross? Efter EM 2021 sælges Nelsson for dyre penge, mens Ragnar indstiller karrieren. Så hentes Zanka hjem, og vores nye duo derfra bliver Zanka + det unge talent med Bjelland i en back-up rolle. 4. valg bliver endnu et talent eller Haahr.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #1123
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det er helt sikkert mest realistisk med et ungt/yngre talent som supplement til de nuværende forsvarsspillere - især hvis det glipper med Zanka. Der er dog også forskel på de spillere, der falder i kategorien "ungt talent", for Victor Nelsson kom eksempelvis hertil efter TRE ÅR som fast mand i FCN og med 90 superligakampe som ballast.

    I vinter hentede vi så 19-årige Kaufmann, der havde grebet chancen i andre spilleres fravær og havde været på holdet i et halvt års tid. Man kan selv vurdere, hvor stor en succes det har været. For os. Og indtil videre. (Jeg må hellere understrege for tiende gang, at jeg ikke er ude på at afskrive Kauf totalt, og han ER en stakkels lille purk fra Hjørring, som skal vænne sig til sproget og kulturen og presset, og at man må tyre og skubbe og alt det jazz, men INDTIL VIDERE har hans bidrag bare været temmelig sølle, og de 25 mio. kr. kunne være brugt anderledes, så vi måske ikke havde været så tandløse i foråret, men sket er sket, og når han bliver solgt for 25 mio. EURO, skal jeg nok undskylde for at have taget fejl af ham).

    Vil man så tage chancen med den 12 dage yngre Ross, der har spillet 30 superligakampe? Igen - jeg har ikke set ham nok, men han er åbenbart ikke en større stjerne, end at han startede på bænken i Aalborgs vigtigste kamp i sæsonen, pokalfinalen.

    Uanset hvad er de efter salget af P. Olsen ikke så pressede økonomisk, at de behøver lade Ross gå for småpenge, så herfra skal der lyde et stort nej tak. Lad hellere trafikken gå den anden vej i form af et farvel og tak for... alt... til N. Thomsen.
    HIC SUNT LEONES

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #1124
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Det er helt sikkert mest realistisk med et ungt/yngre talent som supplement til de nuværende forsvarsspillere - især hvis det glipper med Zanka. Der er dog også forskel på de spillere, der falder i kategorien "ungt talent", for Victor Nelsson kom eksempelvis hertil efter TRE ÅR som fast mand i FCN og med 90 superligakampe som ballast.

    I vinter hentede vi så 19-årige Kaufmann, der havde grebet chancen i andre spilleres fravær og havde været på holdet i et halvt års tid. Man kan selv vurdere, hvor stor en succes det har været. For os. Og indtil videre. (Jeg må hellere understrege for tiende gang, at jeg ikke er ude på at afskrive Kauf totalt, og han ER en stakkels lille purk fra Hjørring, som skal vænne sig til sproget og kulturen og presset, og at man må tyre og skubbe og alt det jazz, men INDTIL VIDERE har hans bidrag bare været temmelig sølle, og de 25 mio. kr. kunne være brugt anderledes, så vi måske ikke havde været så tandløse i foråret, men sket er sket, og når han bliver solgt for 25 mio. EURO, skal jeg nok undskylde for at have taget fejl af ham).

    Vil man så tage chancen med den 12 dage yngre Ross, der har spillet 30 superligakampe? Igen - jeg har ikke set ham nok, men han er åbenbart ikke en større stjerne, end at han startede på bænken i Aalborgs vigtigste kamp i sæsonen, pokalfinalen.

    Uanset hvad er de efter salget af P. Olsen ikke så pressede økonomisk, at de behøver lade Ross gå for småpenge, så herfra skal der lyde et stort nej tak. Lad hellere trafikken gå den anden vej i form af et farvel og tak for... alt... til N. Thomsen.
    Ved nærmere eftertanke så mener jeg sgu egentlig også man burde hente Zanka eller en spiller af samme kvalitet. Så må man betale det som det koster i henhold til Løn.Bare tanken om endnu et tabt DM guld og direkte EL til FCM næste sæson er mere end hvad jeg kan acceptere. Derudover, hvis FCM vinder DM guld 2 år i træk, så kan vi vel godt tale om at magtbalancen så er ved at rykke sig.

    Vi har simpelthen ikke råd til ikke at vinde DM guld næste år af mange åbenlyse årsager. Jeg er med på der er et løn budget der skal holdes stabilt, men så kan man jo stille sig spørgsmålet om det ikke bliver dyre i sidste ende, med endnu et mistet DM guld, hvis man ikke går ind og investere tungt nu.
    Sidst redigeret af EraZ : 19.08.20 kl. 08:38

  22. #1125
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    I vinter hentede vi så 19-årige Kaufmann, der havde grebet chancen i andre spilleres fravær og havde været på holdet i et halvt års tid. Man kan selv vurdere, hvor stor en succes det har været. For os. Og indtil videre. (Jeg må hellere understrege for tiende gang, at jeg ikke er ude på at afskrive Kauf totalt, og han ER en stakkels lille purk fra Hjørring, som skal vænne sig til sproget og kulturen og presset, og at man må tyre og skubbe og alt det jazz, men INDTIL VIDERE har hans bidrag bare været temmelig sølle ... -
    Samme undskyldning kan man bruge om Pep Biel som ved gud ikke har vist meget andet end glimt - og her havde vi IMO en spiller i Carlo Holse som jeg er overbevist om kunne havde gjort det bedre ..

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •