Side 77 af 184 FørsteFørste ... 27677475767778798087127177 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,141 til 1,155 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1141
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Jeg har ikke opgivet Pep men Andreas Skov kunne være ok skift - nej tak til Emre Mor eller Sisto.
    Nej tak til Emre Mor, ja tak til Skov Olsen eller Sisto.


  2. #1142
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges


  3. #1143
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Når man opdager, at CV's nye, norske midtbanespiller hedder Ødegaard til efternavn. ;-)

    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. #1144
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Når man opdager, at CV's nye, norske midtbanespiller hedder Ødegaard til efternavn. ;-)

    Ser du sådan ud, når CV henter Magnar Ødegård i Sarpsborg 08?

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #1145
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://mobile.twitter.com/TheisFisc...57034677710849
    Jeg har før skrevet med

    @AntonioSaborid3

    om Sistos situation i Celta. Nu skulle FCK have tilbudt Pep Biel til Celta, som et led i at hente Sisto. Celta er ikke interesserede i Biel, men vil gerne sælge Sisto. Problemet er dog stadig, at Sisto ikke vil væk

  7. #1146
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,428

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    https://mobile.twitter.com/TheisFisc...57034677710849
    Jeg har før skrevet med

    @AntonioSaborid3

    om Sistos situation i Celta. Nu skulle FCK have tilbudt Pep Biel til Celta, som et led i at hente Sisto. Celta er ikke interesserede i Biel, men vil gerne sælge Sisto. Problemet er dog stadig, at Sisto ikke vil væk

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...-sig-til-sisto

    Tipsbladet har nu også beskrevet rygtet om at FCK vil aflevere Pep Biel + en pose penge til Celta Vigo mod at få Pione Sisto.

  8. #1147
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...-sig-til-sisto

    Tipsbladet har nu også beskrevet rygtet om at FCK vil aflevere Pep Biel + en pose penge til Celta Vigo mod at få Pione Sisto.
    Jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes om det - Pep har jo til tider vist nogenlunde takter i løbet af foråret. Tænk sig hvis han står foran et stort gennembrud ved os?

    Samtidig er jeg lidt usikker på Piones mentale tilstand. Der har jo været meget snak om at han er har brug for trygge rammer for at kunne præstere på højt niveau. Det enorme pres der unægteligt vil komme her i KBH fra både med og mod fans er jeg ikke helt sikker på om han vil kunne håndtere.....

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #1148
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes om det - Pep har jo til tider vist nogenlunde takter i løbet af foråret. Tænk sig hvis han står foran et stort gennembrud ved os?

    Samtidig er jeg lidt usikker på Piones mentale tilstand. Der har jo været meget snak om at han er har brug for trygge rammer for at kunne præstere på højt niveau. Det enorme pres der unægteligt vil komme her i KBH fra både med og mod fans er jeg ikke helt sikker på om han vil kunne håndtere.....
    Men omvendt her kan han sproget og mor & far er ikke langt væk. Samt han vil være den store stjerne i klubben hvis/når han kommer hvilket forhåbentlig vil booste hans selvtillid/selvværd. Så en Sisto i absolutte topform ja tak. Et lallende frugt vrag nej tak.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #1149
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Men omvendt her kan han sproget og mor & far er ikke langt væk. Samt han vil være den store stjerne i klubben hvis/når han kommer hvilket forhåbentlig vil booste hans selvtillid/selvværd. Så en Sisto i absolutte topform ja tak. Et lallende frugt vrag nej tak.
    Jeg tror at vi allesammen herinde vil sige JA TAK til Sisto i topform - Mig selv inklusive.

    Min bekymring er at jeg ikke er helt overbevist om at vi får en stjernespiller fra dag 1.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1150
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg tror at vi allesammen herinde vil sige JA TAK til Sisto i topform - Mig selv inklusive.

    Min bekymring er at jeg ikke er helt overbevist om at vi får en stjernespiller fra dag 1.
    Desværre er det de færreste spillere der leverer fra dag 1i Ståle's system men vurdere de han er mentalt stabil så siger jeg KØB eller byt med Pep. Kan nu godt li Pep og synes han viser nogle lovende takter, de takter skal bare komme regelmæssigt og ikke som stjerneskud på en overskyet aften.

    Så hvis Ståle henter Sisto, Wass og Zanka er dette vindue helt perfekt. Specielt fordi heden og VSTGN vil imploderer over vi henter deres ÆKTE helte samt vi seriøst flexer vores transfer muskler og viser hvem der er kongerne...

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #1151
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes om det - Pep har jo til tider vist nogenlunde takter i løbet af foråret. Tænk sig hvis han står foran et stort gennembrud ved os?

    Samtidig er jeg lidt usikker på Piones mentale tilstand. Der har jo været meget snak om at han er har brug for trygge rammer for at kunne præstere på højt niveau. Det enorme pres der unægteligt vil komme her i KBH fra både med og mod fans er jeg ikke helt sikker på om han vil kunne håndtere.....
    Men Sisto præsterede stabilt på højt niveau og endte som nummer fem på assistlisten i La Liga for tre sæsoner siden, så mere tryghedsnarkoman er han vist heller ikke. Men et eller andet er der tydeligvis gået galt de sidste par år. Jeg har også fidus til, at Biel kan få et gennembrud i FCK, men hvis vi kan bytte os til Sisto, får vi uden tvivl et større talent. Jeg er på at tage chancen med Sisto!

    Apropos at ende som nummer fem på assistlisten i La Liga for tre sæsoner siden er Daniel Wass-historien fuldstændig død iflg. BT's Transfervinduet. Hvis han vender hjem, skal det være hos Brøndby. Men det er selvfølgelig blot flotte ord... Jeg tror nu ikke på den.
    Sidst redigeret af Garneren : 20.08.20 kl. 09:29
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #1152
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Desværre er det de færreste spillere der leverer fra dag 1i Ståle's system men vurdere de han er mentalt stabil så siger jeg KØB eller byt med Pep. Kan nu godt li Pep og synes han viser nogle lovende takter, de takter skal bare komme regelmæssigt og ikke som stjerneskud på en overskyet aften.

    Så hvis Ståle henter Sisto, Wass og Zanka er dette vindue helt perfekt. Specielt fordi heden og VSTGN vil imploderer over vi henter deres ÆKTE helte samt vi seriøst flexer vores transfer muskler og viser hvem der er kongerne...
    Hvorfor fortsætter den der med Wass?


  19. #1153
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...-sig-til-sisto

    Tipsbladet har nu også beskrevet rygtet om at FCK vil aflevere Pep Biel + en pose penge til Celta Vigo mod at få Pione Sisto.
    Den tør jeg godt påstå er hen i vejret. Skal en byttehandel blive relevant, så må det medfølgende beløb i alle fald logisk gå den modsatte vej.

    Pep Biel har en kontrakt til 2024. Han har ikke haft skader, og selv om han ikke er brudt endeligt igennem, har hans forår været en markant forbedring efter en skidt start. Med fire år tilbage af hans kontrakt skal vi ikke sælge ham et underskud i forhold til de 20-25 mio. han vel har kostet.
    Pione Sisto har en kontrakt til 2021. Han har manglet til træning i denne sæson på grund af personlige forhold, led åbent af depression i sidste sæson, har været væk fra holdet i lange perioder, og Celta har ikke lagt skjul på at han skal sælges nu.

    Stor sympati for en knægt, der har været gennem nogle sløje perioder, men han er ikke en stærkere handelsvare end en stabil spansk spiller med en lang kontrakt, og han ville være et langt større gamble end at beholde Pep Biel og se om tålmodigheden har været umagen værd.

    Hvad så angår at smide Emre Mor oven i handlen, så kan jeg se, at jeg ikke er den eneste, der har tænkt, at så må Celta smide et millionbeløb oveni i gene- og risikotillæg. Phew. Sisto ligner en ren klippe ved siden af.

  20. De følgende 13 brugere er enige:

  21. #1154
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    630

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg forstår ikke, hvis man vil af med Pep Biel. Han har været afgørende i nogle store kampe, og vi får oftere og oftere glimt af hans potentiale. Vores stamme er fin. Lad dem nu præstere.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  22. De følgende 11 brugere er enige:

  23. #1155
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Den tør jeg godt påstå er hen i vejret. Skal en byttehandel blive relevant, så må det medfølgende beløb i alle fald logisk gå den modsatte vej.

    Pep Biel har en kontrakt til 2024. Han har ikke haft skader, og selv om han ikke er brudt endeligt igennem, har hans forår været en markant forbedring efter en skidt start. Med fire år tilbage af hans kontrakt skal vi ikke sælge ham et underskud i forhold til de 20-25 mio. han vel har kostet.
    Pione Sisto har en kontrakt til 2021. Han har manglet til træning i denne sæson på grund af personlige forhold, led åbent af depression i sidste sæson, har været væk fra holdet i lange perioder, og Celta har ikke lagt skjul på at han skal sælges nu.

    Stor sympati for en knægt, der har været gennem nogle sløje perioder, men han er ikke en stærkere handelsvare end en stabil spansk spiller med en lang kontrakt, og han ville være et langt større gamble end at beholde Pep Biel og se om tålmodigheden har været umagen værd.

    Hvad så angår at smide Emre Mor oven i handlen, så kan jeg se, at jeg ikke er den eneste, der har tænkt, at så må Celta smide et millionbeløb oveni i gene- og risikotillæg. Phew. Sisto ligner en ren klippe ved siden af.
    Det afhænger vel af om Ståle gerne vil af med ham eller ej. Hvis han gerne vil det, skal vi jo nok accepterer et tab da han ikke har vist en markedsværdi på 25 millioner her i FCK. Et tab på fx 5 millioner villa da være rigtig fint købmandsskab for en spiller som ikke har slået igennem. Jeg tror vi skal være glade for at få 20 millioner kroner for ham på nuværende tidspunkt...

    Derudover har Pione Sisto vel reelt en markedsværdi på 30-40 millioner kroner (35 millioner ifølge transfermarkt) og eftersigende er der stor interesse fra klubber som Sporting Lissabon hvorfor Celta Vigo nok ikke er tvunget til at sælge til os for tilbudspris. Han var trods alt en stor profil for et par år siden og værdsat til den gode side af 100 millioner kroner for blot 2 år siden (110 millioner kroner ifølge transfermarkt). Derudover har han trods alt spiller 23 kampe i denne sæson med 4 mål og 27 kampe i sidste sæson.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 7 users browsing this thread. (0 members and 7 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •