Side 81 af 184 FørsteFørste ... 31717879808182838491131181 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,201 til 1,215 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1201
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Victor N skifter nummer fra 25 til 4 ... LAD VÆRE MED AT TEASE MIG SÅDAN!!!!

    Please lad det betyde, at Zanka kommer hjem!!!!

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #1202
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    169

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://www.fck.dk/nyhed/thomsen-ope...e-3-4-maaneder

    Kunne godt sætte en stopper for eventuelt salg

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #1203
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Helt ærligt, så tror jeg ikke klubben tænker sådan.. Sotte er væk, og dermed er nr. 4 frigivet.. Hvis Nelsson har haft et ønske om at spille i det trøjenummer fremover, så er jeg sikker på man har efterkommet det ønske, også selvom Nelssons tidligere trøjenummer tilfældigvis var det, som Zanka havde da han var her sidst. Jeg ved ikke engang om trøje nr. 25 betyder noget særligt for Zanka, eller om det bare tilfældigvis var det han havde her sidst?

    Pessismisten kunne dermed tolke, at når man tildeler nr. 4 til Nelsson, så er det fordi der ikke er en ny CB på vej ind af døren (gud forbyde det)...
    Heh. Altså...FCKs kommunikationsafdeling ved i al fald godt, at der er vedvarende rygter om, at Zanka vender tilbage. Zanka ER 25. Han har aldrig spillet med andet nummer end 25 i FCK. Og vil sikkert heller ikke spille med andet. Men tager man nummeret fra Nelsson i forbindelse med, at man lancerer, at Zanka kommer retur, vil det indikere et markant skifte i magtbalancen i forsvaret. Nu vælger man i stedet at give Nelsson mulighed for at tale nummeret op med sin FCN-fortid og ved at nævne Ramos osv. Det er god stil - og velfortjent efter en kanonsæson.

    Havde det bare været et simpelt trøjeskifte, ville det have været mere logisk at annoncere det i forbindelse med Papas skifte i sidste uge. At meldingen først kommer syv dage senere med fuld smæk på trøjenumrenes betydning er altså mistænkeligt på den gode måde. Hvis der ikke er en slet skjult hentydning af, at det her betyder, at Zanka kommer tilbage, er det i al fald i den grad at lege med fansenes følelser. Lige nu svømmer kommentarfeltet på FCK's facebookside i al fald over i jubel over, at Zanka er tilbage. Og helt ærligt: Det tror jeg også, han er. Det ville undre mig, hvis Zankas retur ikke bliver lanceret i løbet af denne uge - og aaaaallersenest på næste mandag.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  6. De følgende 13 brugere er enige:

  7. #1204
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af TåsingeFb Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/thomsen-ope...e-3-4-maaneder

    Kunne godt sætte en stopper for eventuelt salg
    Det er godt nok surt... nu hænger vi på ham mindst 6 måneder mere, og vi får ikke frigivet lønkroner til en ny spiller

  8. De følgende 9 brugere er enige:

  9. #1205
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Og helt ærligt: Det tror jeg også, han er. Det ville undre mig, hvis Zankas retur ikke bliver lanceret i løbet af denne uge - og aaaaallersenest på næste mandag.
    Han bliver præsenteret i morgen. Den 25.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #1206
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Han bliver præsenteret i morgen. Den 25.
    Det er også det logiske tidspunkt. Men er det et gæt - eller ved du noget?
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  12. #1207
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Det er også det logiske tidspunkt. Men er det et gæt - eller ved du noget?
    Intet.

  13. #1208
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Intet.
    Ohh Gud jeg håber virkelig det bliver en realitet.

    Tanken om et ustabilt forsvar med Bjellands svingende niveau giver mig seriøst grå hår og lange løg :)

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1209
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Tror man ligger alt for meget i det trøjeskift nummer. Første dag tilbage fra ferien og tror man har lade Nelsson holde sin velfortjente ferie i sidste uge, da nummer 4 blev frigivet. Man har vist han havde et ønske om det nummer, men ventet til han var tilbage fra ferie til at spørge ham om han gerne vil skifte nummer. Når man har fået hans bekræftelse, så melder man det ud.

    (Håber stadigvæk Zanka kommer, men det får mig hverken til at tro mere eller mindre på det).

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #1210
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Tror man ligger alt for meget i det trøjeskift nummer. Første dag tilbage fra ferien og tror man har lade Nelsson holde sin velfortjente ferie i sidste uge, da nummer 4 blev frigivet. Man har vist han havde et ønske om det nummer, men ventet til han var tilbage fra ferie til at spørge ham om han gerne vil skifte nummer. Når man har fået hans bekræftelse, så melder man det ud.
    Et svar fra Jes, til en bruger på twitter - https://twitter.com/niklasboa/status...37861060980736

    Nelsson giver som ventet i hvert fald anledning til en masse spekulation. Historien er dog ikke mere spændende end det, vi skriver. Han ringede så snart nr 4 blev ledig og spurgte, om han så kunne “arve” den og det måtte han jo godt. Timing for udmelding er, at han trænede idag.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #1211
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Tror man ligger alt for meget i det trøjeskift nummer. Første dag tilbage fra ferien og tror man har lade Nelsson holde sin velfortjente ferie i sidste uge, da nummer 4 blev frigivet. Man har vist han havde et ønske om det nummer, men ventet til han var tilbage fra ferie til at spørge ham om han gerne vil skifte nummer. Når man har fået hans bekræftelse, så melder man det ud.

    (Håber stadigvæk Zanka kommer, men det får mig hverken til at tro mere eller mindre på det).
    Jeg mindes ikke at vi som sådan annoncerer, at enkeltstående spillere har fået et nyt nummer. Som jeg husker det, så bliver der selvfølgelig lavet justeringer, men så mener jeg at alle numreskift nævnes i samme nyhed. (men det kan sagtens være at min hukommelse svigter mig)

    Det kan sagtens være at jeg ender som jubelidiot, sammen med andre herinde, men jeg synes unægteligt også at det ligner der bliver gjort klar til Zanka.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #1212
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Hvis klubben ikke tænker sådan, så er det jo netop tonedøvt over for den kæmpe mængde fans der går og venter på Zanka handlen. Det kræver ikke super meget omtanke for at vide en nyhed som den vil puste alvorligt til ilden.
    Altså skulle klubben afvise Nelssons ønske, fordi nogle fans måske kunne tolke at “nu kommer Zanka”.. Det tror jeg simpelthen ikke på.. Jeg drømmer da også om Zanka, meeeen....

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #1213
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Jeg mindes ikke at vi som sådan annoncerer, at enkeltstående spillere har fået et nyt nummer. Som jeg husker det, så bliver der selvfølgelig lavet justeringer, men så mener jeg at alle numreskift nævnes i samme nyhed. (men det kan sagtens være at min hukommelse svigter mig)

    Det kan sagtens være at jeg ender som jubelidiot, sammen med andre herinde, men jeg synes unægteligt også at det ligner der bliver gjort klar til Zanka.
    Så sent som sidste sæson gjorde vi det samme https://www.fck.dk/nyhed/pieros-og-d...aar-nr-9-og-11

  24. #1214
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Jeg mindes ikke at vi som sådan annoncerer, at enkeltstående spillere har fået et nyt nummer. Som jeg husker det, så bliver der selvfølgelig lavet justeringer, men så mener jeg at alle numreskift nævnes i samme nyhed. (men det kan sagtens være at min hukommelse svigter mig)

    Det kan sagtens være at jeg ender som jubelidiot, sammen med andre herinde, men jeg synes unægteligt også at det ligner der bliver gjort klar til Zanka.
    Pavlovic skiftede fra 23 til 11 og fik en nyhedsartikel om det: https://www.fck.dk/nyhed/pavlovic-faar-nr-11

    Robin Olsen byttede 31 ud med 25: https://www.fck.dk/nyhed/robin-faar-nr-25

    Pieros og Daramy skiftede nummer samtidig, og fik også en artikel.

  25. #1215
    vandr er offline Ståle Raus medlem #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Altså skulle klubben afvise Nelssons ønske, fordi nogle fans måske kunne tolke at “nu kommer Zanka”.. Det tror jeg simpelthen ikke på.. Jeg drømmer da også om Zanka, meeeen....
    Det er simpelthen for dumt af vores kommunikationsafdeling, hvis de ikke har tænkt denne situation i gennem. Hvorfor lægge yderligere pres på sig selv ved at lave det nummerskifte netop nu, når de bare kunne have bedt Nelsson om at have 1-2 ugers tålmodighed. Med det sagt var FCK naturligvis heller ikke super skarpe da de tildelte 32 til Bendtner. Det taler naturligvis for der bare er tale om en tilfældighed. :o)
    Ståle RAUS!!!11! - og det med det vuns!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •