Side 83 af 184 FørsteFørste ... 33738081828384858693133183 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,231 til 1,245 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1231
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Lidt off topic, men apropos Bøving, er det så ikke en kende mærkeligt, at han ikke er udtaget til hverken u19 eller u21?
    Nej, det er ikke så mærkeligt. Han er udtaget til U18 landsholdet hvor han aldersmæssigt hører til.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #1232
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Nu har jeg selv fingeren lidt på pulsen med hensyn til ungdomstalenterne i FCK
    Ved du om Alexander Hjælmhof står på spring til at blive rykket op i førsteholdstruppen? Han står ikke opført under u19 truppen.

  4. #1233
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Ved du om Alexander Hjælmhof står på spring til at blive rykket op i førsteholdstruppen? Han står ikke opført under u19 truppen.
    Han forlængede i vinters med 1 1/2 år, med det sidste år som en fuldtidskontrakt. Han er dermed overgået til en fuldtidskontrakt denne sommer. Han er dog ikke tæt på førsteholdet lige nu så det kunne godt være der arbejdes på en lejekontrakt. Han var dog med i truppen imod Istanbul og Manchester (sammen med Bøving) så han må stå lige efter Bøving i den kabale. Så jeg tror han enten bliver rykket op eller udlejet

    http://www.btam.dk/nyheder/visningss...ewsV2&PID=3901

    U19 holdet er primært for årgang 2002 + 2003, men man kan også spille med enkelte spillere fra årgang 2001 (Hjælmhof fx). Det er dog normalt ikke noget vi gør i FCK. Han har heller ikke deltaget i de to første U19 kampe i denne sæson.
    Sidst redigeret af pouljensen : 25.08.20 kl. 12:20

  5. #1234
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Ok tak for svar. Jeg er ret spændt på både Hjælmhof og Bøving. Har hørt meget godt om dem og de er vidst begge nogle af de største talenter på deres årgange, men om de kan klare springet til senior bliver interessant at se. De ser begge lidt klejne ud fysisk og det virker til at det oftest er de lidt mere bredskuldrede talenter, der når igennem nåleøjet i FCK.

  6. #1235
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020


  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #1236
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Pione Sisto skulle være meget tæt på et skifte til København.

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...e-pione-sisto/

  9. #1237
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Pione Sisto skulle være meget tæt på et skifte til København.

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...e-pione-sisto/
    Øh. Det er jo vanvittigt.

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #1238
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Den skal jeg se før jeg tror det.

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #1239
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Det ved jeg ikke helt, hvad jeg skal synes om.. Vi ved alle, at han kan noget ekstraordinært og på sine gode dage er et niveau over Superligaen. Men er vi i en position, hvor vi skal tage risikoen, der følger med ham? Jeg tænker selvfølgelig på de mentale udfordringer han har haft, herunder en depression, hans uberettigede flugt til DK under corona og dét at han vælger at leve plantebaseret som professionel atlet. Det sidste står endda på hans instagram.

    Jeg tror, at økonomien i denne handel kommer til at være voldsom. Lønnen vil nok ende et sted mellem Fischers og Bjellands, og - med tanke på ovenstående og vores nuværende økonomiske situation - er det så en risiko vi er villige til at tage?

    Jeg er i tvivl.
    Vil altid elske Ståle

  14. De følgende 10 brugere er enige:

  15. #1240
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Det ved jeg ikke helt, hvad jeg skal synes om.. Vi ved alle, at han kan noget ekstraordinært og på sine gode dage er et niveau over Superligaen. Men er vi i en position, hvor vi skal tage risikoen, der følger med ham? Jeg tænker selvfølgelig på de mentale udfordringer han har haft, herunder en depression, hans uberettigede flugt til DK under corona og dét at han vælger at leve plantebaseret som professionel atlet. Det sidste står endda på hans instagram.

    Jeg tror, at økonomien i denne handel kommer til at være voldsom. Lønnen vil nok ende et sted mellem Fischers og Bjellands, og - med tanke på ovenstående og vores nuværende økonomiske situation - er det så en risiko vi er villige til at tage?

    Jeg er i tvivl.
    Jeg har det på akkurat samme måde. Jeg kan virkelig ikke beslutte mig for hvad jeg synes om en evt. Sisto transfer.

    Dog kunne det være max sjovt at pisse på både FCM og BØF i samme transfevindue. :)


  16. #1241
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Han levede ikke plante baseret men kun på frugt. Det er intet problem hvis han er veganer. Der er mange top atleter der lever vegansk og top præster.

    Hvis det er sandt må vi håbe at Ståle kan få ham i gear både på og uden for banen. Efter sigende skulle han aldrig have lært spansk og det hjælper vel heller ikke på at blive ordentlig integreret i truppen og landet og det problem møder han jo ikke i København der vrimler det jo med jyder....

    https://www.bbc.co.uk/food/articles/vegan_footballers

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #1242
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Det ved jeg ikke helt, hvad jeg skal synes om.. Vi ved alle, at han kan noget ekstraordinært og på sine gode dage er et niveau over Superligaen. Men er vi i en position, hvor vi skal tage risikoen, der følger med ham? Jeg tænker selvfølgelig på de mentale udfordringer han har haft, herunder en depression, hans uberettigede flugt til DK under corona og dét at han vælger at leve plantebaseret som professionel atlet. Det sidste står endda på hans instagram.

    Jeg tror, at økonomien i denne handel kommer til at være voldsom. Lønnen vil nok ende et sted mellem Fischers og Bjellands, og - med tanke på ovenstående og vores nuværende økonomiske situation - er det så en risiko vi er villige til at tage?

    Jeg er i tvivl.
    Ja, han bliver dyr, men også en chance man sjældent får.

    Han er 25 år, har trods alt et hidsigt CV når vi snakker Superliga-standard, han er lidt det vi mangler rent kreativt, og han kan vel hurtigt blive nemmere at integrere end feks Biel og Santos.

    Ærlig talt, jeg er lidt træt af dyre navne, som lyder spændende og eksotiske, hvorefter man bliver hammer skuffet, og tænker “hvilken planet er det egentlig Højer og co. er på, når de vurderer spillere...”.

    I kender den ganske lange liste.

    Her ved vi nogenlunde hvad vi får; og ja, det er udover det gode, også en potentiel sårbar fyr, som sandsynligvis render ind i sine downs.

    Jeg synes det ville være en fed transfer.

    Henter vi så også Zanka, så er det svært at komme udenom et ret vildt hold...

    Zan


  19. #1243
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Kan Ståle få styr på Sisto, så er han med afstand Suppens bedste spiller. Kommer Fischer i form og kan han holdes skadesfri, er kanterne i FCK langt over skandinavisk niveau. Med Falk og Zeca centralt er der så meget bold i den midtbane, at det er uhyggeligt efter danske forhold. Jeg er positiv, fordi jeg simpelthen bare gerne vil se dem lege boldene op til Wind og Daramy/Polakken. Det kan blive meget, meget voldsomt!


  20. #1244
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg har svært ved at se, at Sisto skulle have et specielt “hidsigt CV”.

    https://www.transfermarkt.com/pione-...spieler/252641

    Når jeg kigger på hans stats, tænker jeg mest af alt: uforløst talent. Og det er jo sådan set også den eneste grund til, at vi overhovedet snakker om ham, som en mulighed. Men har vi plads til endnu et projekt i truppen? Det mener jeg ikke. Jeg mener heller ikke, at venstresiden er der, hvor vi er allermest udfordret.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1245
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg har svært ved at se, at Sisto skulle have et specielt “hidsigt CV”.

    https://www.transfermarkt.com/pione-...spieler/252641

    Når jeg kigger på hans stats, tænker jeg mest af alt: uforløst talent. Og det er jo sådan set også den eneste grund til, at vi overhovedet snakker om ham, som en mulighed. Men har vi plads til endnu et projekt i truppen? Det mener jeg ikke. Jeg mener heller ikke, at venstresiden er der, hvor vi er allermest udfordret.
    110 La Liga-kampe med 12 mål og 14 assists. 90 Superligakampe med 20 mål og 11 assists. 21 danske landskampe. 33 europæiske kval-, gruppespils- og knockoutkampe. Inklusiv to mål mod Man U og fast spilletid i 16/17-sæsonen hele vejen frem til semifinalen af Europa League, inklusiv to afgørende mål i kvartfinalerne. Og scoret i to kampe mod Barcelona. Han er kun 25 år.

    Det er jo langt, langt over hvad FCK normalt kan hente.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 9 users browsing this thread. (0 members and 9 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •