Side 85 af 184 FørsteFørste ... 35758283848586878895135 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,261 til 1,275 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1261
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Relativt nervøs, for det frugttrip og den opførsel, der bliver rapporteret om. Vildt topniveau han har, men hvis han ikke er klar mentalt, så er det altså noget af et sats.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #1262
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Hvis du - helt seriøst - mener at Sisto ikke har et hidsigt CV ift Superliga-standarder...

    Så vil jeg gerne - af ren nysgerrighed - høre hvilken hylde du forventer vi handler på..?
    Sisto har to klubber på sit CV. Jeg går ud fra, at ingen er specielt benovede over, at han har spillet for FC Midtjylland, så det “hidsige” CV må tilskrives 4 sæsoner for en spansk midterklub, hvor han ikke just har brændt ligaen af. Undskyld mig, men jeg kan ikke se det vilde i denne handel, hvis den bliver til noget. I givet fald vil Sisto være blot endnu en i rækken af store, danske talenter, der ikke helt kunne få det til at fungere i udlandet og derfor søger tryghed og succes i FCK. Den slags har vi blandet succes med.

  4. #1263
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Relativt nervøs, for det frugttrip og den opførsel, der bliver rapporteret om. Vildt topniveau han har, men hvis han ikke er klar mentalt, så er det altså noget af et sats.
    Men mon ikke Ståle og co. har gjort en hel del for at sikre sig netop det? Det er nok blandt andet, hvad Ståle har snakket så meget med Zanka om på det seneste. Tvivler på, at klubben ville smide så mange penge efter en spiller, de ikke havde undersøgt grundigt på det plan - ikke mindst i det nuværende økonomiske klima.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #1264
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Sisto har to klubber på sit CV. Jeg går ud fra, at ingen er specielt benovede over, at han har spillet for FC Midtjylland, så det “hidsige” CV må tilskrives 4 sæsoner for en spansk midterklub, hvor han ikke just har brændt ligaen af. Undskyld mig, men jeg kan ikke se det vilde i denne handel, hvis den bliver til noget. I givet fald vil Sisto være blot endnu en i rækken af store, danske talenter, der ikke helt kunne få det til at fungere i udlandet og derfor søger tryghed og succes i FCK. Den slags har vi blandet succes med.
    Hvis du ikke kan huske, hvor meget Sisto kørte rundt med blandt andre os i Parken som meget ung, er det svært at ændre din opfattelse. Alle kunne jo se, at han var et talent udover det sædvanlige. Og hvis du ikke synes, hans sæson for to år siden, hvor han endte i toppen af assistlisten i La Liga var imponerende, kan man heller ikke stille så meget op.

    Vores hovedproblemer med tidligere transfers i Sisto-klassen har været fysiske. Jeg betragter Boilesen og Fischer som talenter på nogenlunde samme niveau, og hvis de ikke havde glasben, havde historien om dem givetvis været en helt anden (de ville ikke spille her længere, for det første). Sisto har vist ingen nævneværdig skadeshistorik, så hvis det mentale er på plads igen, er alt i vatter for en succeshistorie.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  7. #1265
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Tvivler på, at klubben ville smide så mange penge efter en spiller, de ikke havde undersøgt grundigt på det plan - ikke mindst i det nuværende økonomiske klima.
    Klubben undersøger jo alle spillere - selvfølgelig nogle grundigere end andre. Det er dog ingen garanti mod et dårligt match, hvilket vi desværre har en del eksempler på.

  8. #1266
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvis du ikke kan huske, hvor meget Sisto kørte rundt med blandt andre os i Parken som meget ung, er det svært at ændre din opfattelse. Alle kunne jo se, at han var et talent udover det sædvanlige. Og hvis du ikke synes, hans sæson for to år siden, hvor han endte i toppen af assistlisten i La Liga var imponerende, kan man heller ikke stille så meget op.

    Vores hovedproblemer med tidligere transfers i Sisto-klassen har været fysiske. Jeg betragter Boilesen og Fischer som talenter på nogenlunde samme niveau, og hvis de ikke havde glasben, havde historien om dem givetvis været en helt anden (de ville ikke spille her længere, for det første). Sisto har vist ingen nævneværdig skadeshistorik, så hvis det mentale er på plads igen, er alt i vatter for en succeshistorie.
    Jeg er vild med Pione Sisto, og jeg har ønsker ham til København siden han var 18. Og jeg forstår til fulde, at vi tager chancen, for den potentielle gevinst er kæmpe stor.
    Men langt nede i maven sidder en fornemmelse af, at der er større sandsynlighed for, at han skifter til AaB inden udgangen af 2022, end at han brænder Suppen af. Men for hulan hvor jeg håber, at min mavefornemmelse tager fejl
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #1267
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Klubben undersøger jo alle spillere - selvfølgelig nogle grundigere end andre. Det er dog ingen garanti mod et dårligt match, hvilket vi desværre har en del eksempler på.
    Men er der nogen grund til at tro, at Sisto og FCK er et dårligt match, hvis han i øvrigt er ovre sine mentale problemer (hvilket det tyder på, at han er)?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. #1268
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Sisto har to klubber på sit CV. Jeg går ud fra, at ingen er specielt benovede over, at han har spillet for FC Midtjylland, så det “hidsige” CV må tilskrives 4 sæsoner for en spansk midterklub, hvor han ikke just har brændt ligaen af. Undskyld mig, men jeg kan ikke se det vilde i denne handel, hvis den bliver til noget. I givet fald vil Sisto være blot endnu en i rækken af store, danske talenter, der ikke helt kunne få det til at fungere i udlandet og derfor søger tryghed og succes i FCK. Den slags har vi blandet succes med.
    Hvad med da han var en af profilerne på landsholdet?

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1269
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men er der nogen grund til at tro, at Sisto og FCK er et dårligt match, hvis han i øvrigt er ovre sine mentale problemer (hvilket det tyder på, at han er)?
    Hvis alternativt grundet vores dårlige scouting afdeling står mellem at hente endnu en "Pep Biel" (Som skal bruge 1 år på at vende sig til Danmark) samt bruge 25-35 millioner på et endnu mere usikkert match så må jeg sgu indrømme at jeg har det fint med Sisto i FCK.

    Selvfølgelig er der hans mentale tilstand og udfra, hvad jeg har læst så har hans "Attitude" i Celta hellere ikke altid været lige god. Men nu er Ståle jo Verdensmester i at håndtere disse typer efterhånden, så der er jeg nok ikke så bekymret.

    Og så længe han ikke er en type spiller som har tendens til "Glasben" og kan holde til at spille 45-55 kampe per sæson så har jeg det fint med Sisto.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #1270
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    199

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Sisto har to klubber på sit CV. Jeg går ud fra, at ingen er specielt benovede over, at han har spillet for FC Midtjylland, så det “hidsige” CV må tilskrives 4 sæsoner for en spansk midterklub, hvor han ikke just har brændt ligaen af.
    https://youtu.be/GdUGHn75lTc?t=240 - jeg ved ikke om det er at brænde ligaen af, men jeg må da indrømme at jeg kommer til at tænke meget på Grønkjær, når jeg ser hvordan han spillede overfor Barcelona.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #1271
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...onkrav/8263616

    Ifølge EB bliver Sisto en dyr herre.

  18. #1272
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Hvad med da han var en af profilerne på landsholdet?
    Jeg husker ikke alle hans kampe for landsholdet, men jeg mener at huske, at han ikke just strålede i de seneste kampe. Anyway, vi kan jo bruge meget tid på diskutere, hvornår folk er profiler og har et hidsigt CV, men det ændrer ikke på udfaldet. Nogle er imponerende, andre er skeptiske, men vi kan jo alle kun håbe på det bedste.

  19. #1273
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg husker ikke alle hans kampe for landsholdet, men jeg mener at huske, at han ikke just strålede i de seneste kampe. Anyway, vi kan jo bruge meget tid på diskutere, hvornår folk er profiler og har et hidsigt CV, men det ændrer ikke på udfaldet. Nogle er imponerende, andre er skeptiske, men vi kan jo alle kun håbe på det bedste.
    Men cybamerc, du svarede ikke på Zan's spørgsmål, som jo egentlig er meget relevant, når du stiller dig yderst kritisk over for en Sisto handel. Hvilken hylde ser du, vi skal hente spillere på, og har du evt. et navn på en spiller? Ikke at det behøves være præcis ham, men blot for at eksemplificere niveauet?

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #1274
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Med i overvejelserne er nok også, at Sisto umiddelbart vil være en perfekt spiller for Wilczek. Vi skal have kantspillere, der kan sætte en mand og fodre angriberen med bolde. Der er Sisto vel noget nær perfekt. Dermed får man også mere "værdi" ud af Wilczek-transferen ved at hente Sisto.

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #1275
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    30

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg forstår ærligt ikke alt tvivlen omkring Pione - han vil være en vanvittig signing, hvis (når) vi lander ham! Vi snakker om en spiller som for et halvt år siden sagde nej til at skifte til Aston Villa, og på topniveau er en af de bedste danske spillere vi overhovedet har.

    Til alle der stiller spørgsmål vedrørende juice-kur, disciplinære problemer og depression etc. vil jeg råde jer til at læse Politikens 3-delte portræt tilbage fra maj, der fint beskriver hvordan han selv opfatter kritikken og samtidig viser at han egentlig er en ganske fin reflekterende ung mand, som har været meget påvirket af hans talent og mediernes portrættering af ham selv.

    Da jeg selv er abonnent har jeg smidt alle 3 dele som gratis artikler på nedenstående links.

    Del 1: https://politiken.dk/del/z0ffuqAASmfw

    Del 2: https://politiken.dk/del/XmS6o7AASmgQ

    Del 3: https://politiken.dk/del/iHnZxVAASmhQ
    Hjalte du for lækker!!

  24. De følgende 10 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •