Side 98 af 184 FørsteFørste ... 48889596979899100101108148 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,456 til 1,470 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1456
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Den islandske midterforsvarer Holmar Eyjolfsson meldes på vej til FCK. Han spiller i Levski Sofia, men de har ikke betalt hans løn i 4 måneder. Derfor kan han hentes gratis. Trabzonspor er også interesseret, men Eyjolfsson vil helst til Skandinavien. Hans løn er pt. 31,000 euro om måneden, dvs. 2,8 millioner kroner om året. Så han vil være en relativ billig erstatning for Papagiannopoulos, især når der ingen transfersum er at betale.

    https://translate.google.com/transla...1J0910FB91WeDk

    Det er nok også et godt tegn på, hvad vi kan se i den kommende periode - en masse klubber, der er ramt på økonomien, hvilket leder til en masse fritstillede spillere.
    Det lyder desværre mere som en spiller der kommer ind på samme niveau som de andre, og ikke en decideret profil ala Mathias Jørgensen og Davit Khocholava. Han har kun spillet 15-20 kampe per sæson i klubber som Levksi Sofia og Maccabi Haifa de seneste tre år.

  2. #1457
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Det lyder desværre mere som en spiller der kommer ind på samme niveau som de andre, og ikke en decideret profil ala Mathias Jørgensen og Davit Khocholava. Han har kun spillet 15-20 kampe per sæson i klubber som Levksi Sofia og Maccabi Haifa de seneste tre år.
    Næ så kunne man lige så godt have holdt på Sotte, som i det mindste viste, at han med fast spilletid havde pænt niveau.
    Lyspunktet må være, at han er rimelig billig i transfer og løn. Forhåbentlig er det et tegn på, at man samler transferkronerne til et stort køb. Vi har behov for at hente en stor profil både for at styrke holdet men måske endnu vigtigere for at signalere til omverdenen, at vi er klar til at byde op til kamp.

    Wilzcek og en ny 4. forsvarer skræmmer sgu ikke mange...

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #1458
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Næ så kunne man lige så godt have holdt på Sotte, som i det mindste viste, at han med fast spilletid havde pænt niveau.
    Lyspunktet må være, at han er rimelig billig i transfer og løn. Forhåbentlig er det et tegn på, at man samler transferkronerne til et stort køb. Vi har behov for at hente en stor profil både for at styrke holdet men måske endnu vigtigere for at signalere til omverdenen, at vi er klar til at byde op til kamp.

    Wilzcek og en ny 4. forsvarer skræmmer sgu ikke mange...
    Lad os nu også lige se, det eneste der melder islændingen på vej til FCK, er et rygte på Twitter - ingen aviser har taget den op. Samtidig virker Ståle jo ikke totalt afvisende over for at kunne hente David Khocholava, hans udtalelse i B.T virker faktisk en smule håbefuld. Hvor om alting er ville det altså være mærkeligt, hvis vi så samme dag bare henter ind til bredden, hvilket ham islændingen ville være.

    Jeg kan se dum om om få dage, men jeg slet ikke på den. Jeg tror, at vi er i markedet for enten en stor CB profil eller et ungt talent med salgspotentiale. Ikke 30-årig metervarer. Og i så fald er jeg enig med dig, K@sper - så bliver jeg rigtig skuffet, da vi lige præcis ikke har behov for bredde, men for profiler.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #1459
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Lad os nu også lige se, det eneste der melder islændingen på vej til FCK, er et rygte på Twitter - ingen aviser har taget den op. Samtidig virker Ståle jo ikke totalt afvisende over for at kunne hente David Khocholava, hans udtalelse i B.T virker faktisk en smule håbefuld. Hvor om alting er ville det altså være mærkeligt, hvis vi så samme dag bare henter ind til bredden, hvilket ham islændingen ville være.

    Jeg kan se dum om om få dage, men jeg slet ikke på den. Jeg tror, at vi er i markedet for enten en stor CB profil eller et ungt talent med salgspotentiale. Ikke 30-årig metervarer. Og i så fald er jeg enig med dig, K@sper - så bliver jeg rigtig skuffet, da vi lige præcis ikke har behov for bredde, men for profiler.
    Den bulgarske side påstår, at de har to uafhængige kilder der bekræfter, at han forlader klubben. Og at FCK er tættest på en aftale.

    Mon ikke han er 3.- eller 4.-prioritet. Jeg håber, man har fortalt ham, at han ikke er topprioriteten, og at han skal væbne sig med tålmodighed de kommende uger. Først hvis Zanka viser sig umulig, og vores øvrige topprioriteter heller ikke kan lade sig gøre, er han vel en fin nok spiller at have i baghånden.

  7. #1460
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1461
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Næ så kunne man lige så godt have holdt på Sotte, som i det mindste viste, at han med fast spilletid havde pænt niveau.
    Lyspunktet må være, at han er rimelig billig i transfer og løn. Forhåbentlig er det et tegn på, at man samler transferkronerne til et stort køb. Vi har behov for at hente en stor profil både for at styrke holdet men måske endnu vigtigere for at signalere til omverdenen, at vi er klar til at byde op til kamp.

    Wilzcek og en ny 4. forsvarer skræmmer sgu ikke mange...
    Mon ikke al den økonomiske usikkerhed ifm COVID-19 spiller ind her også? Generelt synes jeg det er et meget roligt transfervindue rundt omkring, eller er det bare mig der synes det?

    Jeg tror at Ståle har is i maven og at vi afventer situationen og markedet - Der må unægteligt være nogle desperate både spillere og klubber når vi kommer tættere på deadline.

    Jeg håber og tror det er “strategien” og jeg er sikker på at vi ser en spændende signing eller to når vi kommer længere hen...

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1462
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Mon ikke al den økonomiske usikkerhed ifm COVID-19 spiller ind her også? Generelt synes jeg det er et meget roligt transfervindue rundt omkring, eller er det bare mig der synes det?

    Jeg tror at Ståle har is i maven og at vi afventer situationen og markedet - Der må unægteligt være nogle desperate både spillere og klubber når vi kommer tættere på deadline.

    Jeg håber og tror det er “strategien” og jeg er sikker på at vi ser en spændende signing eller to når vi kommer længere hen...
    Ikke hvis vi skal tro vores formand, Bo Rygaard. Så holder vi fast i investeringsniveauet og målsætningerne.

    Citat:
    Trods de udfordringer, der er fulgt i kølvandet på den i gangværende sundhedskrise, så bliver der ikke ændret i den strategiske beslutning om at investere i holdet og i klubben F.C. København:

    ”Vores strategi vil vi ikke ændre på. Vi har stadig det klare mål, at vi skal blive danske mestre og komme i et europæisk gruppespil, og derfor er det også nødvendigt for os fortsat at investere i, at Ståle og hans team kan have en meget stærk trup. Vi besluttede tilbage i 2019 strategisk, at vi ville investere i at holde sammen på holdet og styrke det yderligere, og det holder vi fast i. Vi er nødt til at se langsigtet på, hvad der er det rigtige for FCK og Parken, og her er vi fra bestyrelsens side ikke i tvivl om, at det er at sikre, at vi er konkurrencedygtige, så vi er klar, når den her svære tid er bag os,” siger Bo Rygaard.


    Fra: https://www.fck.dk/nyhed/bo-rygaard-...ke-paa-haanden

  12. #1463
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    531

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser

    Kunne sagtens ligne en klassisk Ståle:
    Alle ved at FCK ønsker Zanka men Ståle fortæller at der findes alternativer, såsom Davit Khocholava, som dog også er lidt for dyr.
    Fint at presse både Fenerbahce og Shakhtar Donetsk men mon ikke målet stadig er Zanka.

    At Ståle i samme artikel udtaler at andre nuværende spillere i FCK også kan spille positionen tolker jeg som rent spin for at nedtone vores reelle behov for ny CB signing.

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #1464
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Ikke hvis vi skal tro vores formand, Bo Rygaard. Så holder vi fast i investeringsniveauet og målsætningerne.

    Citat:
    Trods de udfordringer, der er fulgt i kølvandet på den i gangværende sundhedskrise, så bliver der ikke ændret i den strategiske beslutning om at investere i holdet og i klubben F.C. København:

    ”Vores strategi vil vi ikke ændre på. Vi har stadig det klare mål, at vi skal blive danske mestre og komme i et europæisk gruppespil, og derfor er det også nødvendigt for os fortsat at investere i, at Ståle og hans team kan have en meget stærk trup. Vi besluttede tilbage i 2019 strategisk, at vi ville investere i at holde sammen på holdet og styrke det yderligere, og det holder vi fast i. Vi er nødt til at se langsigtet på, hvad der er det rigtige for FCK og Parken, og her er vi fra bestyrelsens side ikke i tvivl om, at det er at sikre, at vi er konkurrencedygtige, så vi er klar, når den her svære tid er bag os,” siger Bo Rygaard.


    Fra: https://www.fck.dk/nyhed/bo-rygaard-...ke-paa-haanden
    Det vel ikke det, DiscoTango mente? Jeg forstod det sådan, at COVID spiller ind på vores (forhøjede) muligheder for at lande høj kvalitet sidst i vinduet? Jeg er ikke selv overbevist om dette, men der er ikke modstrid mellem en sådan vurdering og dit citat ;-)
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  15. #1465
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Efter dagens træningskamp må Ståles transferprioriteter være:

    1. Hente en venstre back og forsøge at sælge minimum én fra alibi-pakken, Oviedo og Bengtsson.
    2. En CB med fart og god boldomgang, der samtidig kan dække i zone.
    3. En offensiv profil

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1466
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    1. Hente en venstre back og forsøge at sælge minimum én fra alibi-pakken, Oviedo og Bengtsson.
    Ikke at jeg er uenig i, at det ville klæde holdet med en ordentlig venstreback, men det er en lidt sjov konklusion oven på dagens kamp (som du vel ikke har set?). To af Silkeborgs mål bliver scoret af deres venstreback, så det er vel mere oplagt at kigge på vores højreside? Nu laver Bartolec dog en assist i dag, så det kan jo være, at han er blevet helt vildt god i sommerpausen.

  18. #1467
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Efter dagens træningskamp må Ståles transferprioriteter være:

    1. Hente en venstre back og forsøge at sælge minimum én fra alibi-pakken, Oviedo og Bengtsson.
    2. En CB med fart og god boldomgang, der samtidig kan dække i zone.
    3. En offensiv profil
    Ja det er meget godt opsummeret af, hvad vi mangler p.t.

    Jeg tror på der minimum hentes 2. Så er spørgsmålet bare om kvaliteten er der fra start, eller om der skal bruges 6-12 måneder på at vende sig til Danmark og Ståles system :p

  19. #1468
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Ikke at jeg er uenig i, at det ville klæde holdet med en ordentlig venstreback, men det er en lidt sjov konklusion oven på dagens kamp (som du vel ikke har set?). To af Silkeborgs mål bliver scoret af deres venstreback, så det er vel mere oplagt at kigge på vores højreside? Nu laver Bartolec dog en assist i dag, så det kan jo være, at han er blevet helt vildt god i sommerpausen.
    Jeg så rigeligt med Bengtsson minutter i den seneste sæson til at konkludere, at han er så destruktiv for hele vores opspil og vel i flere kampe er direkte skyld i, at vi er så nemme at dæmme op for - fordi modstanderne skal kun tage sig af vores højre side. Defensivt er han ok, men det er bare ikke det vigtigste i 80 % af vores kampe. Jeg har også set nok Oviedo minutter til at konkludere, at han ikke er én, som staben regner med på den lange bane. Og desværre har jeg også set så tilsvarende få Boilesen minutter, at vi simpelthen ikke kan binde alt for meget op på ham.

    I øvrigt sjovt forløb op til den her kamp, hvor Boilesen selv har meldt, at han ikke regnede med at være klar, og så spiller Ståle ham alligevel. Det kan godt tolkes, som om at Ståle er ved at teste, hvilke spillere han kan regne med i den nye sæson, og at han her fik svar på, at Boilesen ikke er én af dem. Jeg bliver ikke overrasket, hvis vi henter en VB i dette vindue.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #1469
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg så rigeligt med Bengtsson minutter i den seneste sæson til at konkludere, at han er så destruktiv for hele vores opspil og vel i flere kampe er direkte skyld i, at vi er så nemme at dæmme op for - fordi modstanderne skal kun tage sig af vores højre side. Defensivt er han ok, men det er bare ikke det vigtigste i 80 % af vores kampe. Jeg har også set nok Oviedo minutter til at konkludere, at han ikke er én, som staben regner med på den lange bane. Og desværre har jeg også set så tilsvarende få Boilesen minutter, at vi simpelthen ikke kan binde alt for meget op på ham.

    I øvrigt sjovt forløb op til den her kamp, hvor Boilesen selv har meldt, at han ikke regnede med at være klar, og så spiller Ståle ham alligevel. Det kan godt tolkes, som om at Ståle er ved at teste, hvilke spillere han kan regne med i den nye sæson, og at han her fik svar på, at Boilesen ikke er én af dem. Jeg bliver ikke overrasket, hvis vi henter en VB i dette vindue.
    Også meget enig :)

    Alene det scenarie at vi kan forvente at Boilesen Formentlig ikke kommer til at spille meget (Set ud fra hans skades historik) så skal vi se hovedpine bold fra Bengtsson i den nye sæson.

    1. Ligaens letteste VB at læse offensivt. Dæk hans venstreben af og kom med et lille pres, hvorefter bolden spilles baglæns som gør at angrebet mister momentum
    2. Meget sjældent udfordrer han modstanderen, ender altid med et aflevering tilbage.

    Selv da Ståle signed ham kendte man jo Bengtssons begrænsninger.... Han er en fin backup spiller man kan sætte ind i ny og næ når der mangler 10-15 min, men ikke mere end det.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #1470
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Selv da Ståle signed ham kendte man jo Bengtssons begrænsninger.... Han er en fin backup spiller man kan sætte ind i ny og næ når der mangler 10-15 min, men ikke mere end det.
    Som vel også er meningen med ham, som vi kan se ved at vi hentede Oviedo, at der så ikke er meget andet i ham er en anden sag.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •