Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
99. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • EFB vinder

    24 24.24%
  • Uafgjort

    23 23.23%
  • FCK vinder

    52 52.53%
Side 8 af 11 FørsteFørste ... 567891011 SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 161

Emner: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Der er sgu ikke mange spillere i FCK som har imponeret mig i Europa over de sidste mange år. Jeg tror du har ret i at problemet er det System Ståle praktisere i FCK.

    Men vi ved jo alle at Ståle ALDRIG kommer til at fravige sig det.
    Det er vel heller ikke meningen, at den enkelte spiller skal imponere i Europa, men at kollektivet skal gøre det? Det er i hvert fald svært at argumentere mod, at de har gjort netop det i de sidste 15 år. I hvert fald resultatmæssigt. I min bog er alt andet ligegyldigt.

    Vi har set med hold som FCM og Brøndby, hvad der sker, når man forsøger at spille i Europa, som man gør derhjemme: Så snart modstanderen når et vist niveau, bliver de kørt over.
    Hejsa
    Elver's Avatar

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Men det er jo helt håbløs logik for fanden! Det ville give mening hvis vi hentede spillere på 16-17 år til 20 mio, men det er for fanden da ikke tilfældet! Vi henter Kodro, Matic, Pieros, Biel, Pavlovic, Lüftner m.fl., som ikke engang har niveau til toppen af superligaen når de ankommer.. Hvad i himlens navn skulle indikere at de pludselig skulle udvikle sig til spillere på europæisk niveau?? Verbic var god fra start af.. Vavro er eneste eksempel på en spiller der udviklede sig her, og det skete meget hurtigt qua nogle meget tydelige spidskompetencer.. Det handler altså primært om elendig scouting, det andet er billige bortforklaringer..

    Eksemplet med Fisker er i øvrigt piv elendigt.. Han er jo ikke alternativet til ovenstående spillere som alle koster to-cifrede milionbeløb..
    Som jeg skrev, så kan du jo være uenig i kommentaren, men det er uden tvivl det han mener med den. Og jeg prøvede blot at forklare, det som du skrev, at du ikke forstod.

    Og så er jeg da ked af, at Fisker eksemplet var "piv-ringe". Det var blot et forsøg (imo et ret åbenlyst et) på at komme med en spiller, som var købt i superligaen, som havde pæn succes i den nye klub, og som var et eksempel på en spiller Ståle ikke ville hente (netop pga manglende europæisk potentiale), selvom han på den korte bane ville bringe mere i Superligaen end f.eks. Biel. (hvis de var købt samtidig)

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #108
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Elver Se meddelelser
    Det er vel heller ikke meningen, at den enkelte spiller skal imponere i Europa, men at kollektivet skal gøre det? Det er i hvert fald svært at argumentere mod, at de har gjort netop det i de sidste 15 år. I hvert fald resultatmæssigt. I min bog er alt andet ligegyldigt.

    Vi har set med hold som FCM og Brøndby, hvad der sker, når man forsøger at spille i Europa, som man gør derhjemme: Så snart modstanderen når et vist niveau, bliver de kørt over.
    Ståles tilgang til "spillet" i Europa er jo nærmest også at stå ultra defensivt ala Horsens og håbe på et "lucky" punch. At finde en spiller til FCK som kan klare som kan praktisere den form for spillestil burde trods alt være lettere end at finde kvalitet offensivt.

    Personligt ville jeg ikke have noget imod en super ultra defensiv, hvis vi så bare "kollektivt" også var gode på omstillinger/kontra i Europa som vi aldrig har været...

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #109
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ståles tilgang til "spillet" i Europa er jo nærmest også at stå ultra defensivt ala Horsens og håbe på et "lucky" punch. At finde en spiller til FCK som kan klare som kan praktisere den form for spillestil burde trods alt være lettere end at finde kvalitet offensivt.

    Personligt ville jeg ikke have noget imod en super ultra defensiv, hvis vi så bare "kollektivt" også var gode på omstillinger/kontra i Europa som vi aldrig har været...
    Der tror jeg egentlig, at du tager fejl. Du har ret i, at det var tilgangen i flere af efterårets kampe i Europa (Malmø, Kiev), men det var formentlig mere af nød end af lyst pga skader og formnedgang. Men mod Røde Stjerne som måske var årets sværeste udekamp, spillede vi ikke sådan. Den spillestil er formentlig slet ikke mulig med NDoye og Wind på banen.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #110
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Tak for et fint indlæg.

    Jeg er (ikke overraskende) ret uenig i, hvad vejen frem skal være mht trænernavnet. Jeg kan sagtens forstå dine kritikpunkter, omend jeg ikke er enig i dem alle. Mange (langt de fleste) af årets udfordringer har imo skyldes kæmpe udskiftninger grundet salg (husk vi har skiftet en helt bagkæde + målmand) samt skader til nøglepersoner. At vi havde så mange point ved juletid samtidig med, at vi er gået videre i Europa i imo en kæmpe præstation, også selvom mange herinde vil fokusere på dårligt spil, held osv.

    Jeg er heller ikke enig i, at det kræver "en Skov-crazy-sæson...osv" for at vi kan præstere. Der synes jeg, at du (og mange andre herinde) undervurderer Ståle og vores spil meget. I så fald har Barcelona vel også bare haft et Messi-crazy-årti, Brøndby havde en Muhktar-crazy-sæson osv. Selvfølgelig er der sammenhæng mellem gode sæsoner for klubben og gode individuelle sæsoner hos spillerne. Men tendensen hos nogle debattører herinde med at gøre årsagen til Ståles mange successer til en historie om, at han blot havde fantastiske spillerpræstationer i de givne år, giver jeg ikke meget for. Igen er det en fortælling, som udelukkende fortælles herinde.

    Det er klart, at kampen i går var en kæmpe våd klud i hovedet på os alle. (well, nogle herinde virker nærmest til at nyde fiaskoerne :-) ) Det er skuffende, at vi ikke kunne mere fremad banen, og det er åbenlyst at vi har en udfordring på især kantpladserne (og når NDoye ikke præsterer og Wind er skadet også i angrebet). Det må der ses på til sommer, hvor jeg forventer en udskiftning på flere pladser. Biel tror jeg sådan set stadig på. Santos er imo desværre ikke god nok, ligesom Pieros må videre. Og så er der en stor knast med Fischer. Hvad gør man med ham? Det er svært at køre Biel/Daramy ind på holdet, når den anden kant samtidig heller ikke fungerer (er stadet, har formnedgang eller lign.). Så er det klart, at vi bliver for nemme at læse.
    Helt korrekt mht at der selvfølgelig er en sammenhæng mellem gode sæsoner og gode præstationer. Den køber jeg, og giver dig ret.

    Jeg er egentlig heller ikke ude på at tage noget fra Ståle - det skal man jo virkelig ikke! Som Kiwi (mener jeg) så smukt skrev; lad os stille en Ståle-statue op foran Parken, og så komme videre...
    Han har bestemt gjort sit for at FCKs situation er som den er.

    Men vi er kørt fast! Det er jo næsten helt utroligt at han ikke formår at vende skuden - specielt spilmæssigt. Altså, præstationerne er jo vitterligt helt elendige.
    Kamp efter kamp tænker man... "Nu kommer der noget godt". Og wow, hvor har jeg de sidste måneder stået og tænkt; what?! Kan dette virkelig være rigtigt?!

    Jeg synes du giver meget kredit til vores pointhøst ved juletid, og at vi går videre fra gruppespillet i Europa League er rigtig fint - men så er det heller ikke vildere. Og helt ærligt, vi var fandme heldige, og jeg må sige jeg faktisk havde en lidt dårlig smag i munden efter Malmø-kampen. Selvfølgelig tager jeg et avancement, men kors hvor var det ringe spil - undtagen nogle halvlege imod Kiev.

    Så ud fra ovenstående.

    Hvad skal der egentlig til, K@sper, før du stiller spørgsmålstegn ved Ståle?

    Det lyder som et meget angribende spørgsmål - det er det faktisk ikke(!). Virkelig ikke. Har selv været træt at Ståle, men forsvaret ham (og af forskellige andre årsager gør jeg det nok en lille bitte smule stadigvæk - inderst inde) - og det har fået mig til at stille mig selv præcis samme spørgsmål.

    Hvad skal der egentlig til før den hælder til Ståle Raus (for at sætte det lidt på spidsen)?

    Zan

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #111
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Hvad skal der egentlig til, K@sper, før du stiller spørgsmålstegn ved Ståle?
    Zan
    Kontinuerlig dårlige resultater. Og med det snakker vi 2-3 sæsoner uden DM (og hvor vi samtidig ligger på et for lavt pointsnit), flere sæsoner i træk med missede gruppespil eller lignende.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #112
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Kontinuerlig dårlige resultater. Og med det snakker vi 2-3 sæsoner uden DM (og hvor vi samtidig ligger på et for lavt pointsnit), flere sæsoner i træk med missede gruppespil eller lignende.
    Så selve udvikling i selve Spillet på banen spiller ingen rolle for dig? når man over en mangeårig periode ikke har kunne se en forbedring medmindre man lige har nogle individualister som træder i karakter . 2-3 sæsoner uden DM guld før en trænerfyring i en klub som FCK går vidst kun, hvis man hedder Ståle :)

    Mhs. flere sæsoner uden Europa gruppespil EL/CL kan meget vel også snart blive en realitet nu når det snart bliver svære at komme med i det gode selvskab.

    Jeg tror vi kommer at vi som Klub kommer til at gå en svær tid i møde.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #113
    Tilmeldingsdato
    Dec 2005
    Indlæg
    23

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Ved ikke hvad løsningen er, men noget er galt.

    Vi er markant dårligere forberedt end Esbjerg. Vi burde altså være bedre sammenspillet. Vi har haft hele vinterpausen med samme trup og alligevel virker vi 100 % fortabt mod “mægtige” Esbjerg. Det var jo ikke sådan at Esbjerg vandt heldigt. De vandt fortjent og nok også med et mål for lidt.

    Fandme skuffende. Hvad kan det være? Kommunikation måske? Flere spillere taler ikke samme sprog. Altså jeg gætter bare, for som sagt så må der være et eller andet galt.

    Nå men måske vi er bedre sammenspillet næste år :/

    Øv!

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #114
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Så selve udvikling i selve Spillet på banen spiller ingen rolle for dig? når man over en mangeårig periode ikke har kunne se en forbedring medmindre man lige har nogle individualister som træder i karakter . 2-3 sæsoner uden DM guld før en trænerfyring i en klub som FCK går vidst kun, hvis man hedder Ståle :)

    Mhs. flere sæsoner uden Europa gruppespil EL/CL kan meget vel også snart blive en realitet nu når det snart bliver svære at komme med i det gode selvskab.

    Jeg tror vi kommer at vi som Klub kommer til at gå en svær tid i møde.
    Udvikling i spillet er svært at måle på og svært at opstille kriterier efter. Men det er min holdning, at
    a) der har været udvikling i vores spil. Jeg ved godt, at der er et kor herinde, der er uenige eller mener, at udviklingen har været til det værre.
    b) at det er nødvendigt med udvikling for at få de resultater, som jeg forventer. Dermed ligger der en udvikling som faktor i mine "krav"

    Jeg er meget enig i, at vi går en yderst svær tid i møde. Derfor er det mig også en gåde, at så mange herinde argumenter for at skifte træner og dermed gå væk fra noget som beviseligt har virket i Europa og oftest også i ligaen. Jeg synes ikke, at dette er tidspunktet til eksperimenter.

  18. #115
    Tilmeldingsdato
    Feb 2014
    Indlæg
    16

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    For mig at se ligger problematikken ikke så meget i Ståles måde at spille fodbold.

    Personligt synes jeg at vi på en række områder som der bare SKAL være styr på hvis vi ville forsætte med at køre det koncept, som vi har gjort længe med at købe unge spillere, finpudse dem og efterfølgende sælge dem videre med fin profit.

    Som det er blevet nævnt før i debatten så har vi ikke formået at forsvare et mesterskab efter de sæsoner hvor vi fejdet alt modstand ad banen. Dette skyldes selvfølgelig at vi ikke har formået hente de rigtige erstatninger ind, og det er især her at jeg synes vi bør forbedre os drastisk, hvis vi skal have nogle mulighed for at blive ved med at hente 6/10 mesterskaber i løbet af de kommende 10 år.

    For selvom vi heldigvis valgte at sadle om og lave vores transferstrategi om efter Ståle kom til i sommeren 2013 så synes jeg stadigvæk at man kan stille nogle spørgsmål ift. den måde vi rekrutere spillere på. Jeg tror at vi alle kan blive enige om at vi skal blive ved med at hente de spillere med det største potentiale, men hvad så med den seneste del der hedder at hente (gamle stjerner hjem). Her snakker jeg selvfølgelig, om spillere som: Fischer, Boilesen, Bjelland, Kvist, Varela mf. Ideén virket, jo meget oplagt, hente fortabte stjerner til København finpudse dem, og efterfølgende sende dem ud i det store Europa igen.

    Desværre har de fleste haft en meget dårlig skadeshistorik, hvilket hurtigt kan vise sig at være et problem, især når de spillere er ledende figurer både på og uden for banen. I sidste sæson tænkte man ikke så meget over det for der spillet Boilesen og Bjalland næsten fast, og glemte man lidt var skade, da Skov og Damen bare scoret mål for sjov. Igår spillet Bjelland hans 9 kamp i ligaen og han var langt fra at ligne den Bjelland vi elskede i sidste sæson, og Boilesen han kommer hvis først til at spille om 3-4 uger? Jeg ved godt at skader er en del af fodbold, men faktum er at hvis vi skal blive ved med at hente spillere som har en tildens til at blive skadet så tor jeg at vi skal opgradere vores stab.

    Derudover så er jeg bange for at man generelt set vægter potentialet over selve integrationsdelen. Vi køber Pep Biel på baggrund af hans fantastisk sæsonafslutning, hvor han både for lavet nogle assists og scoret nogle mål. Baggrunden af selve købet er hvad det er, og i moderne fodbold skal vi bare være hurtigt ude inde alle dem der ligger 1-2 hylder over os står og savler.
    Det der for mig til at blive lidt mistænksom er at han spillet 10er i Spanien, hvilket vil sige at så kommer hans indkøringsperiode til at tage endnu længere tid, da han nu også skal vende sig til en helt ny position på banen.

    Jeg har det fint med at vi køber spillere til højere priser, men til gengæld skal de have en indkøringsperiode i maks en halvsæson, men så snart vi snakker sæson hvor de skal falde til så bliver det noget helt andet så giver ikke mening for mig mere.

    Jeg synes også vi har brug for at være mere kyniske i vores transferpolitik, og i ordet kyniske mener jeg at man engang i mellem siger fuck alle grund principper og køber en erfaren gamechanger som kan gå direkte ind i startelveren, og det piner mig at sige men her er FCM altså bare meget bedre ind os. I to transfervinduer har de prøvet at hente Hiljemark, men heldigvis er det ikke lykkedes dem. Han ville sagtens kunne gå ind i vores startelver og forbedre den samtidigt.


    Opsummering:

    Jeg synes at det er på tide at evaluere vores transferpolitik, og begynde at tilføje nogle af de ting som jeg har nævnt for oven. Derudover så synes jeg at Ståle skal have en sparringspartner når det kommer til transfers, og der vil en Sporting Director/Director of Football være en fin tilføjelse. Sidst men ikke mindst så synes jeg at man skal kigge ind i om vores sundhedssektor er i stand til at håndtere spillere som Boilesen, Fischer og Bjelland.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #116
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Som Kiwi (mener jeg) så smukt skrev; lad os stille en Ståle-statue op foran Parken, og så komme videre...
    Jeg vil gerne have mig frabedt at blive fejlciteret, især for et citat, jeg anser som mere elendigt end holdets kollektive præstation i går, og derfor ikke er kommet med.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. #117
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Jeg tror der mangler professionalisme. Kun meget få spillere gav sig 100% i går (efter min mening), måske af frygt for at gå glip af Celtic-kampen gennem skader, ligesom Fischer og Mudra. Dertil virker de til at være lette at frustrere, når dommeren tillader en "international linje", og når tingene ikke går deres vej. Der bliver brugt for mange kræfter på at brokke sig til dommeren, og for lidt kræfter på at spille.

    Jeg føler FCK spillerne også undervurderede Esbjerg på det groveste. Austin var jo mindst ligeså god imod FCM inden vinterpausen. Igen mulig mangle på professionalisme, særligt når man ikke har noget at have sin "positive arrogance" i.

    Det bliver "spændende" uden Damen i næste superligarunde..

  22. #118
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Udvikling i spillet er svært at måle på og svært at opstille kriterier efter. Men det er min holdning, at
    a) der har været udvikling i vores spil. Jeg ved godt, at der er et kor herinde, der er uenige eller mener, at udviklingen har været til det værre.
    b) at det er nødvendigt med udvikling for at få de resultater, som jeg forventer. Dermed ligger der en udvikling som faktor i mine "krav"

    Jeg er meget enig i, at vi går en yderst svær tid i møde. Derfor er det mig også en gåde, at så mange herinde argumenter for at skifte træner og dermed gå væk fra noget som beviseligt har virket i Europa og oftest også i ligaen. Jeg synes ikke, at dette er tidspunktet til eksperimenter.
    Nu er Ståle jo ikke den eneste træner i verden der kan træne FCK med succes. Jeg er med på at sporene skræmmer efter Roland Nilson tiden, Men hvis FCK ikke formår at udvikle sig på den offensive front så bliver det for alvor en langt svære tid :). Hvis vi skal til at vende os til ikke at vinde DM guld hvert år, men hvert anden/tredje år pga. stærkere modstandere i Ligaen og ude i Europa så kan vi sku ligeså godt prøve nyt blod på trænerposten med nye ideer.

    Som andre har nævnt herinde så skal Ståle have kredit for, hvad han har opnået, men også have mod til at indse at han ikke kan bidrage med mere. NO KING RULES FOREVER MY SON :)

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #119
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Nu er Ståle jo ikke den eneste træner i verden der kan træne FCK med succes. Jeg er med på at sporene skræmmer efter Roland Nilson tiden, Men hvis FCK ikke formår at udvikle sig på den offensive front så bliver det for alvor en langt svære tid :). Hvis vi skal til at vende os til ikke at vinde DM guld hvert år, men hvert anden/tredje år pga. stærkere modstandere i Ligaen og ude i Europa så kan vi sku ligeså godt prøve nyt blod på trænerposten med nye ideer.

    Som andre har nævnt herinde så skal Ståle have kredit for, hvad han har opnået, men også have mod til at indse at han ikke kan bidrage med mere. NO KING RULES FOREVER MY SON :)
    Ja der kommer en tid efter Ståle - det er jeg klar over. Jeg synes bare ikke, at den skal være nu, hvor kontinuitet i Europa er så vigtig. Det er i mine øjne et forkert gamble.

    Mht at udvikle holdet offensivt, så er der nok også flere holdninger til dette. F.eks. har vi set Ståle rykke Falk ind centralt og forsøgt at skifte en powerspiller som Skov ud med mere finesse og mellemrumsspiller i Biel på kanten. Det er jo ikke sådan, at taktikken har stået stille siden starten af 2000'erne, som nogen nærmest vil have det til at lyde som om. Jeg er helt enig i, at det offensive spil ofte har været skidt i efteråret og også var det i går. Men vi stod også med et hold som i løbet af sommeren og august mistede nærmest alle offensive nøglespillere i Wind, N'Doye, Skov og også Ankersen og Boilesen, samtidig med at Fischer (og til dels Falk) desværre har været dårlig. Så bliver en offensiv udvikling svær, når man samtidig lægger vores kampprogram og en bunke nye spillere oveni. Mange ser det som en dårlig undskyldning, men ikke desto mindre er det en væsentlig årsag.
    Jeg havde forventet et bedre niveau i går, så det var skuffende. Også selvom forårspremierer sjældent er noget sprudlende.

    Anyways, så nytter det nok ikke noget, at vi diskuterer om der har været udvikling eller ej offensivt i løbet af Ståles regeringstid. Faktum er, at vores offensive spil har haltet meget af tiden denne sæson. Jeg tror på, at Ståle er manden til at rette det op, ligesom jeg synes der har været åbenlyse årsager til mange af problemerne. Du og andre er uenige. Lad os lade det ligge ved det.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #120
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    31

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Mon ikke EraZ netop har afsløret sig selv som World of Warcraft gamer.

  27. De følgende 5 brugere er enige:

Side 8 af 11 FørsteFørste ... 567891011 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB – FC København (26.07.15 kl.18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 29.07.15, 10:09
  2. Svar: 63
    Sidste Meddelelse: 17.03.15, 19:51
  3. Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB – FC København (07.10.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 11.10.12, 04:54
  4. Optakts- kamptråd Esbjerg fB - F.C. København
    By Hjaltees#1 in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 24.05.09, 17:00
  5. Optakts- og kamptråd: Esbjerg - FC København
    By Fck-Emil in forum De korte linier
    Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 21.03.08, 10:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •