Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
99. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • EFB vinder

    24 24.24%
  • Uafgjort

    23 23.23%
  • FCK vinder

    52 52.53%
Side 6 af 11 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 161

Emner: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    Vel gjorde det ej. Esberg havde ~ 24% pre match.
    Kort spørgsmål... Har du set FCK spille de sidste 6–7 måneder...?

    Sååå... vel gjorde det så.

    God weekend.

    Zan

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    208

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Kombinationen med zeca og stage giver virkelig dårlige fornemmelser og idag var det endnu et eksempel på at de ikke er et godt march sammen derinde. Synes godt det område fejler meget idag

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #78
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Nu bad jeg om en analyse, der vil betrygge og trøste mig. Ikke en smart bemærkning.

    Ps. Tænker altid på dig, når vi spiller lort.
    Nu er du formentlig ikke enig i mine holdninger alligevel, så en analyse er nok ligegyldig...

    Men jo min holdning er da stadig at vi har den rette træner, hvis det er det du vil vide. Også selvom vi spillede en dårlig kamp.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #79
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu er du formentlig ikke enig i mine holdninger alligevel, så en analyse er nok ligegyldig...

    Men jo min holdning er da stadig at vi har den rette træner, hvis det er det du vil vide. Også selvom vi spillede en dårlig kamp.
    Det er ikke rigtig en analyse. Men et synspunkt. Om jeg er enig eller ej, beslutter jeg, når jeg har læst din analyse, som konkluderer, at Ståle er​ den rigtige træner fordi....

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #80
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Hehe, i denne situation føles alligevel lidt pirrende hvis beslutningskompetencen vedr. træneransættelse tilhørte en tilfældig sideliniebruger - ahhh jeg kunne nu i et traurigt øjeblik godt blive fristet af en spontan uovervejet passioneret palermoimpulsfyring.

    Men nej, det rationelle er selvfølgelig, at man finder en mindelig respektfuld løsning til sommer, rejser en statue og siger tak for nu.
    Danmark til Valby Bakke

  10. #81
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Forårssæsonen er endelig skudt i gang, men det blev ikke nogen fornøjelse. Esbjerg der før dagens kamp havde vundet hele tre kampe og indtog en 13. plads var en for stor mundfuld.

    Esbjerg spillede ganske fornuftigt, undlod at begå store fejl og stod solidt og så kan et tophold åbenbart ikke stille noget op. Vores opspil var uinspireret, forudsigeligt og tempoforladt. Stort set ingen turde tage risici eller udfordre, men spillede bolden videre til næste mand i geleddet og håbede at han ville gøre noget. Når defensiven samtidig var ret dårlig, så er et nederlag ganske forståeligt, selvom modstanderen ikke var imponerende. Vi kunne slet ikke spille os igennem Esbjergs defensiv og vi kunne ikke andet end at slå det ene indlæg efter det andet og angriberne kom ikke for alvor frem til nogle af dem. Selv Esbjerg indså hvor dårligt vores opspil var, så de endte med at stå højere og presse højt. De turde dog ikke gøre det i en særlig lang periode, men det kunne de lige så godt, da de så måske kunne have trukket endnu mere tempo, måske fingeret et par skader mere og ikke mindst undgå at blive presset så langt tilbage i kampens slutning (selvom de nok ikke var utilfredse med at stå og parere indlæg og slå kontra).

    Kampens slutning var noget besynderlig. Esbjerg stoppede helt med at forsøge at dække Pierre op og tillod ganske enkelt bare indlæggene. Ikke en dårlig tilgang, da vi ikke blev farlige alligevel. På den anden side må man undre sig over hvad vores højre side lavede. Ståle indså også, at vores højre side ikke kunne noget og endte med at amputere den ved at hive Varela ud og dermed kun have Pep Biel derude, mens Stage vist også løb derud et par gange – udbyttet af dette giver næsten sig selv. At vi ikke blev farligere i kampens slutning, selvom Esbjerg havde flere helt smadrede spillere, fortæller lidt om niveauet i dag.

    Kalle Jonsson virkede noget usikker og begik et klodset straffespark.

    Pierre har sjældent fået så meget plads på kanten før og særligt i anden halvleg havde han oceaner af plads. Indlæggene var af varierende kvalitet, men det betød ikke så meget når angriberne præsterer så svagt. Derudover skal der stilles store spørgsmålstegn ved, hvorfor Pierre endte med at dække (eller i hvert fald prøve) Austin. Både ved målet og ved hovedstødet på overliggeren var det Pierre der slet ikke kunne hamle op med Austin. Nu havde vi herinde stort fokus på hjørnespark, så man må konkludere, at trænerne ikke har delt vores fokus.
    Papagiannopoulos og Bjelland så svage ud en del gange og gjorde ingen forskel på hverken defensive eller offensive dødbolde. Særligt Papagiannopoulos snorksov i et par situationer.
    Varela var en af de eneste der turde udfordre, men det gjorde ingen forskel og han kom vel ikke med et eneste brugbart indlæg.

    Daramy turde heller ikke noget og foretrak at spille bolden videre. Jeg havde klart håbet på, at han turde udfordre mere og han havde trods alt situationer, hvor han var en mod en. I stedet endte det med en enkelt halvleg fyldt med fejlafleveringer. Pep Biel kom ind i stedet, men røg over på højrekanten, hvor han egentligt gjorde det fint og igen fik vist sine gode afleveringer – vi mangler stadig at se hvad han ellers kan.
    Zeca havde ikke helt så meget at se til, men virkede slet ikke så overbevisende som han ellers har været i sæsonen. Han havde et par generobringer og vandt de fleste af sine dueller, men med bolden var han uimponerende.
    Stage gjorde det ikke særlig godt, men problemet med ham tror jeg er, at hans rolle ikke er klart defineret (eller ikke passer ham ret godt). Jeg ved stadig ikke hvad det er han skal bidrage med. I dag fordelte han spillet godt et par gange og kom også fint med i feltet, men ellers kan jeg ikke se hvad han bringer. Han skulle angiveligt være god i duellerne, men det har vi ikke set noget til og offensivt bliver det heller ikke til det store, hvor han i dag blot smed bolden væk, så jeg kan ikke se hvorfor midtbanekonstellationen skal være Zeca og Stage – gad vide hvor lang tid der går før trænerteamet er enige i det?
    Falk var uhyre anonym, men han blev også kastet rundt på forskellige positioner og jeg aner ikke engang hvor han endte. Om ikke andet så gjorde det ikke det store, da han ikke lykkedes med sine driblinger og det virkede til, at hans eneste formål i anden halvleg var at spille Pierre fri.

    N’Doye havde en kæmpe chance i kampens indledning og herefter stemplede han ud. I glimt dukkede han op, men det bragte ikke noget væsentligt med sig. En usædvanlig svag præstation og det er især kritisabelt, når vi kun kunne komme frem til indlæg.
    Santos prøvede ihærdigt, men var dårlig i opspillet og kom ikke frem til noget. Han blev dog aldrig sat i scene på trods af nogle fine løb (som jeg så det), så han blev hevet ud efter 70 minutter.

    Putros dømte ganske fint. Efter min mening tillid han dog forsvarerne at gå for meget i ryggen, men han holdt trods alt sin linje og dømte også når det blev for tydeligt. Derudover var det umiddelbart første gang i sæsonen, at en dommer giver en forholdsvist hurtig advarsel for gentagne frispark og forsøgte dermed at bremse ’frisparkstaktikken’ som Esbjerg også praktiserede. N’Doyes advarsel var dog næppe korrekt – i så fald skulle Esbjerg have modtaget et par stykker forinden, da Falk blev udsat for samme slags frispark et par gange.

    Alt i alt en voldsomt skuffende præstation og ikke mindst resultat og vi står tilbage med at vi burde have tabt større. Ikke ligefrem den indledning på mesterskabsjagten jeg havde håbet på. Man må håbe på, at spillerne kan motivere sig noget mere til Celtic-kampen – så kan vi bedre håndtere et pointtab til frygtindgydende Silkeborg.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #82
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Det er ikke rigtig en analyse. Men et synspunkt. Om jeg er enig eller ej, beslutter jeg, når jeg har læst din analyse, som konkluderer, at Ståle er​ den rigtige træner fordi....
    Jeg gider ærlig talt ikke tage endnu en lang diskussion om hvorvidt Ståle er den rigtige træner, blot fordi du har behov for at komme af med frustrationer og pege på, hvordan alt er lort. Ligesom jeg heller ikke namedropper dig eller andre i de perioder under Ståle, hvor vi dårligt kan få armene ned.

    Jeg er enig i, at kampen i dag var skidt. Jeg er uenig med alle dem, som vil have Ståles hoved på et fad. Længere gider jeg ikke tage den i dag.

  13. De følgende 13 brugere er enige:

  14. #83
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg gider ærlig talt ikke tage endnu en lang diskussion om hvorvidt Ståle er den rigtige træner, blot fordi du har behov for at komme af med frustrationer og pege på, hvordan alt er lort. Ligesom jeg heller ikke namedropper dig eller andre i de perioder under Ståle, hvor vi dårligt kan få armene ned.

    Jeg er enig i, at kampen i dag var skidt. Jeg er uenig med alle dem, som vil have Ståles hoved på et fad. Længere gider jeg ikke tage den i dag.
    Stop nu det klynkeri. Jeg har aldrig krævet Ståle fyret, men jeg har ofte ment, at han får for lidt ud af truppen, og at han er fantasiforladt. Bidrag nu med en analyse, som konkluderer, at det hele ikke er så skidt. Jeg og andre ved godt, at du ikke ønsker Ståle fyret, men du ser ofte ting, vi andre ikke ser. Jeg trænger lige nu til lidt opmuntring, og jeg kender ikke andre herinde, der kan give mig den lige nu.

  15. #84
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Stop nu det klynkeri. Jeg har aldrig krævet Ståle fyret, men jeg har ofte ment, at han får for lidt ud af truppen, og at han er fantasiforladt. Bidrag nu med en analyse, som konkluderer, at det hele ikke er så skidt. Jeg og andre ved godt, at du ikke ønsker Ståle fyret, men du ser ofte ting, vi andre ikke ser. Jeg trænger lige nu til lidt opmuntring, og jeg kender ikke andre herinde, der kan give mig den lige nu.
    Hvis det er klynk, at jeg ikke gider at stille op til bashing for at tro på Ståle, ja så må du da meget undskylde.
    Men jeg har desværre andet at lave i dag end at tage den i dag.

    Hvis jeg har trang til en omgang ører i maskinen, så skal jeg nok selv byde ind her i foråret efter sikkert flere dårlige resultater. Ingen grund til at kalde mig ud.

  16. #85
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvis det er klynk, at jeg ikke gider at stille op til bashing for at tro på Ståle, ja så må du da meget undskylde.
    Men jeg har desværre andet at lave i dag end at tage den i dag.

    Hvis jeg har trang til en omgang ører i maskinen, så skal jeg nok selv byde ind her i foråret efter sikkert flere dårlige resultater. Ingen grund til at kalde mig ud.
    Kan i to turtelduer ikke tage den privat, så vi andre slipper for at læse med i kærestebrevene?

  17. De følgende 14 brugere er enige:

  18. #86
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Jeg kan ikke i sol, måne og stjerner se at det skulle være et nyt CL-hold som Ståle skulle være ved at sætte sammen.
    Han fortæller at man handler spillere som skal kunne gøre sig europæisk. Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om den kære træner ikke skulle finde nogle spillere der kunne gøre sig i ligaen.
    Det er jo ligesom forudsætningen for at kunne gøre sig i europæisk fodbold.

  19. De følgende 12 brugere er enige:

  20. #87
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    439

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Nåmen vi kan vel konkludere, at en lang vinterpause, god forberedelsestid uden et presset kampprogram ikke var nok til at løfte spillet.
    Nu var jeg væk i hele afslutningen af efterårssæsonen, men det jeg så i dag tydede på ingen måde på den mindste fremgang i det pauvre spil, der har været kendetegnende for vores hold i et år nu.

    Jeg savner allerede vinterpausen, for det er satme deprimerende, og har været det ufatteligt længe, at se FCK spille.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #88
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Man skal være varsom med at konkludere noget på baggrund af en enkelt kamp, men umiddelbart ligner det, at vi fortsætter, hvor vi slap. Dvs. defensivt evner vi ikke at lukke af, offensivt skabes der ikke chancer nok, og udnyttelsesgraden er heller ikke prangende. Egentligt er det jo logisk nok i og med, at truppen i al væsentlighed er uforandret. Vi har sagt farvel til et par marginalspillere og fået tilgang af en gardering til midterforsvaret og en ung angriber, der næppe forventes at blive en bærende kraft dette forår. Medmindre man abonnerer på ideen om, at det hele bliver meget bedre, jo mere tid spillerne har sammen, så må det elendige udtryk, der blev lagt for dagen, være forventet. Det bliver et trist forår.

    Hvor efterlader det Ståle? Jeg tror de fleste af os, ønsker at han skal have en værdig afsked med FCK, men det er svært at ignorere de dårlige hjemlige resultater under hans andet ophold som træner. Det trækker selvfølgelig op med de europæiske deltagelser, men tager man de kritiske briller på, burde et par af dem have været i CL og ikke EL. Meget af det falder tilbage på, at der er købt for dårligt ind - ikke for billigt, men for dårligt. Det er også Ståles ansvar, men skal man skåne ham, så bør man kigge på det sportslige setup. Der er noget omkring scouting og/eller vores transferstrategi, der slet ikke fungerer.

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #89
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg kan ikke i sol, måne og stjerner se at det skulle være et nyt CL-hold som Ståle skulle være ved at sætte sammen.
    Han fortæller at man handler spillere som skal kunne gøre sig europæisk. Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om den kære træner ikke skulle finde nogle spillere der kunne gøre sig i ligaen.
    Det er jo ligesom forudsætningen for at kunne gøre sig i europæisk fodbold.
    Ja altså jeg har stadig til gode at forstå præcis hvad Ståler mener med den udtalelse.. Vi underpræsterer i ligaen fordi vi er nødt til at hente spillere som kan begå sig på europæisk niveau.. Øøøøøh... Mmkay...

  25. De følgende 4 brugere er enige:

  26. #90
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    85

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Meget af det falder tilbage på, at der er købt for dårligt ind - ikke for billigt, men for dårligt. Det er også Ståles ansvar, men skal man skåne ham, så bør man kigge på det sportslige setup. Der er noget omkring scouting og/eller vores transferstrategi, der slet ikke fungerer.
    Jeg sidder tilbage med den samme følelse. Når man tænker på hvordan vi med nød og næppe kom igennem efteråret, så er det godt nok en trist måde at starte foråret på. Samtidig ser man vores konkurrent til DM-titlen hente Lasse Vibe, Ronnie Schwartz og Anders Dreyer, for at imødegå de åbenlyse problemer de har haft med at score mål. Ok, Ståle har hentet Ragnar, til at gardere for Bjelland, men hvorfor bruger vi 20 mio på at hente Kaufmann, når vi har åbenlyse problemer på kanterne. Fischer har været en skygge af sig selv, og hans skader er bekymrende, Biel har ikke bevist, at han fortjener en startplads. Det har så givet Daramy muligheden, men er det virkelig nu han skal have chancen. Og så behøver jeg ikke at nævne, at Falk og Stage på kanten tydeligvis er en nødløsning, som blot understreger hvor meget vi savner en spiller med noget fart og gennembrudsstyrke - noget vi kunne have fået med en spiller som Mustapha Bundu fra AGF. Suk.

  27. De følgende 4 brugere er enige:

Side 6 af 11 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB – FC København (26.07.15 kl.18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 29.07.15, 10:09
  2. Svar: 63
    Sidste Meddelelse: 17.03.15, 19:51
  3. Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB – FC København (07.10.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 11.10.12, 04:54
  4. Optakts- kamptråd Esbjerg fB - F.C. København
    By Hjaltees#1 in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 24.05.09, 17:00
  5. Optakts- og kamptråd: Esbjerg - FC København
    By Fck-Emil in forum De korte linier
    Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 21.03.08, 10:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •