Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
99. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • EFB vinder

    24 24.24%
  • Uafgjort

    23 23.23%
  • FCK vinder

    52 52.53%
Side 5 af 11 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 161

Emner: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    73% boldbesiddelse udmønter sig i hele 2 skud på mål - ja, 2!! Det fortæller så perfekt, hvordan vi spiller fodbold. En lang vinterpause med god tid til træning var ikke løsningen på vores dødkedelige spil, som de fleste hold efterhånden har læst.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Det ER kampprogrammet. Svær udekamp inden afgørende en EL-kamp. Skandaløs programlægning. Og så er vi hårdt ramt af skader og skaderne skyldes udelukkende elendig programlægning. Vi gør hvad vi kan for Danmarks ære, men programudvalget har ødelagt det hele.
    Danmark til Valby Bakke

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Jeg synes faktisk det værste i det her er, at vi ikke kan klare os uden enkeltmandspræstationer.. Uden en genialitet fra Fischer, 2 mål fra Pieros på 70 sek eller eller N'doye eller Wind i storform, så er vi et ganske ordinært hold som ikke evner at spille os igennem et forsvar.

    Jeg medgiver vi havde chancerne til N'Doye og Stage som skulle give mål, men mod et hold som Esbjerg, så skal vi satme skabe mere end 2 100% chancer. Havde Esbjerg scoret på deres chancer, så havde vi stadig tabt 3-2 idag..

    Det er pinligt at vi skal håbe på at FCM mister point før vi kan vinde ligaen selvom vi slår dem i begge indbyrdes kampe.

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    "Gad vide hvad Ståles undskyldning er idag - nu kan han jo ikke bruge et presset europæisk program som undskyldning eftersom vi bør have friske ben efter 2 måneders pause..."

    Jo jo vi skal jo lige igang, vi har mange nye spillere, det har Esbjerg jo ikke....................

  7. #65
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    I en normal storklub burde det være slut for træneren. Jeg elsker Ståle, men jeg tror ikke længere på projektet. Lad os få noget nyt ind på bænken.

  8. De følgende 9 brugere er enige:

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Hvor det det vildt at se sådan en som Austin for EFB sammenlignet, med F.eks. Papa og Bjelland. vores centerforsvarer ligner jo gamle mænd i forhold til ham :). Og det er ikke kun i denne kamp Austin viser højt niveau.

    Måske man skulle købe ham til sommer og skibe Papa eller Bjelland afsted. Han må da være forholdsvis billig.

  10. #67
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Jeg synes faktisk det værste i det her er, at vi ikke kan klare os uden enkeltmandspræstationer.. Uden en genialitet fra Fischer, 2 mål fra Pieros på 70 sek eller eller N'doye eller Wind i storform, så er vi et ganske ordinært hold som ikke evner at spille os igennem et forsvar.

    Jeg medgiver vi havde chancerne til N'Doye og Stage som skulle give mål, men mod et hold som Esbjerg, så skal vi satme skabe mere end 2 100% chancer. Havde Esbjerg scoret på deres chancer, så havde vi stadig tabt 3-2 idag..

    Det er pinligt at vi skal håbe på at FCM mister point før vi kan vinde ligaen selvom vi slår dem i begge indbyrdes kampe.
    Vi har ikke fortjent at vinde ligaen med allerede 5 tabte kampe og generelt elendigt spil det meste af sæsonen.

    Det ville være gummiben af uanede højder, hvis FCM smider det i denne sæson.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #68
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    427

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Bengtsson: Dårligste venstreback de seneste 15 år, Oviedo må virkelig være dårlig til træning! Kan ikke slå et indlæg eller hjørnespark. Er forudsigelig i alt hvad han foretager sig. Når han modtager bolden og kan slå den indover første gang, venter han HVER gang på at forsvarsspilleren kommer tæt på ham, hvorefter han forsøger sig med et ryk og et indlæg der ikke bliver farligt, alternativt spiller han blot bolden tilbage i banen, så vi kan fortsætte vores ufarlige bold flytteri!

    Daramy: Muligt han har talent, men han kan ikke sætte en mand af og bidrager med intet!

    Varela: Den mest usynlige højre back jeg længe har kunnet huske.

    Stage: Ståle for helvede! Stage er IKKE kantspiller!

    Bjelland/Papa: Ser oldboys langsomme og tunge ud. Papa krydrede sin indsats med et par hjernedøde fejlafleveringer.

    Falk: Var han overhovedet med i dag?

    Doye: Uskarp som da han kom til klubben fra Kreta i sin tid.

    Santos: Anonym

    Zeca: Den eneste der ikke faldt igennem.

    Pep: Et skridt op i forhold til Daramy. Var tæt på en assist til Pieros.

    Pieros: Får en stor chance på oplægget fra Biel, ellers ikke mange chancer han kom til, men også svært når der ikke bliver skabt farlige situationer til ham.

    Kalle: Godkendt. Men kluntet straffespark han begår.

    Kaufmann: Kommer ikke til chancer, lidt samme historie som med Pieros.

    Det mesterskab er langt væk nu og Celtic kampen ligner desværre ikke en jævnbyrdig kamp!

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Der er simpelt hen ingen undskyld! Bevares, vi mødte igen et jysk hold, der satser 100 % på et hurtigt/heldigt mål og så 10 mand i forsvaret, men vi udstråler intet. Idéforladt. Intet. Jeg har været bortrejst i januar og har ikke rigtigt fulgt med, men har vi ikke været på træningslejr i Portugal, hvor der har været tid til alt det, vi ikke havde tid til i efteråret. Sammenspil og træning? Kommentatorerne talte om, at det skulle komme fra Bengtsson, som var lige så god/ringe som altid. Jeg fattes ord og må ud med lidt. Kæft det var ringe. Børnene har overtaget stuens tv med FIFA, og jeg ser ikke nedtakt, men forventer noget med, at vi stod godt og fortjente at vinde. Jeg har sparket hunden og konen og går på kro.

  15. #70
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    K@sper. Red mit humør. Skriv et eller andet med, at vi var gode, og at vi ikke kan vide, om vi fejlede. Et eller andet!

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #71
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Er der fortrydelsesret på billetten til på torsdag?

  18. #72
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Min søn på 4 er begyndt at interessere sig for fodbold. Han har set Barcelona og FCK i denne uge, og han spurgte mig efter 60 min. “Far, hvorfor skal jeg holde med FCK?” Ståle, vis ham hvorfor!

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #73
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    271

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Det handler jo om, at vi har en uset mængde skader - Se bare på de panikkøb vi har foretaget! Og med ligaens med afstand hårdeste træningskampprogram har vi slet ikke har haft tid til at spille holdet sammen.. Spillerne taler jo ikke engang norsk endnu, så man kan altså ikke forvente Barcelona-tikitakabold. Nej, ro på, koldt vand i blodet, op på hesten, stop, holdt, afvent. Ståle har planen!

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #74
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    K@sper. Red mit humør. Skriv et eller andet med, at vi var gode, og at vi ikke kan vide, om vi fejlede. Et eller andet!
    Hvor er det sødt du tænker på mig.
    Selvom kampen var noget lort, og DM guld nu nok er væk for alvor, så kan jeg trøste med, at det sikkert ikke er verdens undergang, som man skulle tro ud fra denne tråd.

    Men det er da dejligt at se, at Sidelinien fungerer så godt som et sted, hvor man kan komme ud med frustrationerne. Hold da op, der er nogen der har sparet op i 3 måneder....

  23. De følgende 10 brugere er enige:

  24. #75
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvor er det sødt du tænker på mig.
    Selvom kampen var noget lort, og DM guld nu nok er væk for alvor, så kan jeg trøste med, at det sikkert ikke er verdens undergang, som man skulle tro ud fra denne tråd. Ligesom du kan trøste sig med, at det modsat en hvis anden klub ikke er en aktiv debattør på klubbens forum som træffer beslutninger omkring trænersituationerne hos os....
    Nu bad jeg om en analyse, der vil betrygge og trøste mig. Ikke en smart bemærkning.

    Ps. Tænker altid på dig, når vi spiller lort.

  25. De følgende 5 brugere er enige:

Side 5 af 11 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB – FC København (26.07.15 kl.18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 29.07.15, 10:09
  2. Svar: 63
    Sidste Meddelelse: 17.03.15, 19:51
  3. Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB – FC København (07.10.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 11.10.12, 04:54
  4. Optakts- kamptråd Esbjerg fB - F.C. København
    By Hjaltees#1 in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 24.05.09, 17:00
  5. Optakts- og kamptråd: Esbjerg - FC København
    By Fck-Emil in forum De korte linier
    Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 21.03.08, 10:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •