Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
99. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • EFB vinder

    24 24.24%
  • Uafgjort

    23 23.23%
  • FCK vinder

    52 52.53%
Side 3 af 11 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 161

Emner: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg vil tro, at Biel spiller i stedet for Stage. Med sin skade er jeg ikke overbevist om, at Stage er klar til en startplads. Det kan selvfølgelig også være, at Thomsen er i spil til venstre kant og at Daramy for højre side.
    Puha, hvor er det dog trist læsning.. Ingen tvivl om at det er blandt de spillere vores kanter til kampen mod Esbjerg skal findes, men er der bare én af dem som er god nok? Daramy har utvivlsomt potentialet, mens tvivlen må komme Biel til gode et halvt års tid endnu, men resten bør jo aldrig være i betragtning til en kantplads her.. Det er en position der skal kigges meget grundigt på her henover foråret, for jesus hvor ser det dog tyndt ud..

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    I og med der er næsten en uge fra Esbjerg-kampen til Celtic-kampen, kan jeg godt se at vi vil stille op med stærkest mulige opstilling, sådan at relationerne også er nogenlunde finjusteret på plads inden torsdagens kamp. Derfor ser jeg os spille med flg. i morgen:

    Johnsson
    Varela-Papagiannopoulos-Bjelland-Bengtsson
    Pep Biel-Zeca-Falk-Daramy
    N'Doye-Pieros

    og hvor Stage kommer ind i løbet af kampen i stedet for Pep Biel.

    Til Celtic-kampen i Parken tror jeg så, at Stage starter inde på kanten i stedet for Pep Biel, og Nelsson starter i stedet for Papagiannopoulos.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Uden at tilegne træningskampe for meget betydning, så er det et hold i meget dårlig form vi besøger i aften.

    Vi må og skal simpelthen kunne slå Esbjerg, skader eller ej. Vores spillere er ikke længere slidte pga. mange kampe, så der er ingen undskyldninger for ikke at tage de 3 point.

    Vi spiller før FCM i fire af de seks kampe der resterer i grundspillet - Vi må og skal lægge pres på dem ved at vinde alle vores kampe...!!

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Derudover: Vores kampprogram er marginalt lettere end FCMs, hvor deres på papiret sværeste kamp er ude mod FCN, mens vores på papiret sværeste kamp er hjemme mod AaB. FCM har desuden, for første gang siden september, 2 kampe på under en uge (mandag-fredag) i starten, hvor 2. kamp er ude mod Hobro, som formåede at få uafgjort i Herning (og var særdeles tæt på at få alle 3 point). Vi SKAL kunne vinde alle 6 resterende kampe i grundspillet, mens jeg ikke vil udelukke et enkelt pointtab til FCM inden grundspillet slutter.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Derudover: Vores kampprogram er marginalt lettere end FCMs, hvor deres på papiret sværeste kamp er ude mod FCN, mens vores på papiret sværeste kamp er hjemme mod AaB. FCM har desuden, for første gang siden september, 2 kampe på under en uge (mandag-fredag) i starten, hvor 2. kamp er ude mod Hobro, som formåede at få uafgjort i Herning (og var særdeles tæt på at få alle 3 point). Vi SKAL kunne vinde alle 6 resterende kampe i grundspillet, mens jeg ikke vil udelukke et enkelt pointtab til FCM inden grundspillet slutter.
    Jeg er, ærlig talt, nervøs forud for kampen idag. I hvilken forfatning kommer vi til at se holdet, som ikke har præsteret prangende i træningskampene heller? Nuvel, man skal ikke lægge for meget i dem - det har tidligere år også vist. Og hvad betyder kampene mod Celtic for præstationerne i superligaen.

    Det bliver nu meget dejligt at få FCK tilbage, selvom det også var en lettelse med juleferien, for ikke ret lang tid siden.

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    Jeg er, ærlig talt, nervøs forud for kampen idag. I hvilken forfatning kommer vi til at se holdet, som ikke har præsteret prangende i træningskampene heller? Nuvel, man skal ikke lægge for meget i dem - det har tidligere år også vist. Og hvad betyder kampene mod Celtic for præstationerne i superligaen.

    Det bliver nu meget dejligt at få FCK tilbage, selvom det også var en lettelse med juleferien, for ikke ret lang tid siden.
    Jeg er også nervøs. Kan sagtens se en 0-0 eller 1-1.

    I bedste fald får vi en arbejdssejr, og det er vel også fint nok.

    Jeg vil gerne vædde en månedsløn på vi ikke ser (hvad der ligner) prangende spil; det er der ingen grund til at tro på qua vores efterår, og tjaaa træningskampe, selvom der var ok takter i et par af dem.

    Og så er det pisse irriterende at FCM har 3 sikre point. For med al respekt for Lyngby - de taber naturligvis i Herning.

    Zan

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Jeg er ikke så nervøs for kampen i dag. Esbjerg har det dårligste angreb i ligaen, mens vi har det næstbedste forsvar. Derudover har vi det bedste angreb, mod deres næstdårligste forsvar. Selv om vi er kommet hakkende gennem vores træningskampe, rent resultatmæssigt, så bør vi stadig kunne slå dem.
    Ift. kampen mellem de to Celtic-kampe, så er det mod ligaens suverænt dårligste forsvar, og et hold, som har mistet den spiller, der har scoret 50% af deres mål. Så der er jeg heller ikke bekymret.
    Den første kamp efter Celtic-kampen i Skotland, det er hjemme mod AaB. Normalt ville det være en relativt svær nød at knække, men da vi skal møde dem i pokalen 3 dage senere, kan jeg godt forestille mig at de vil spare et par spillere for at kunne stille med stærkest mulige opstilling i Aalborg 3 dage efter.
    Så uanset hvad har vi gode kort på hånden i forhold til at få en god start. Hvis vi altså selv får lettet røven og kommer hurtigt i gang.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg er ikke så nervøs for kampen i dag. Esbjerg har det dårligste angreb i ligaen, mens vi har det næstbedste forsvar. Derudover har vi det bedste angreb, mod deres næstdårligste forsvar. Selv om vi er kommet hakkende gennem vores træningskampe, rent resultatmæssigt, så bør vi stadig kunne slå dem.
    Ift. kampen mellem de to Celtic-kampe, så er det mod ligaens suverænt dårligste forsvar, og et hold, som har mistet den spiller, der har scoret 50% af deres mål. Så der er jeg heller ikke bekymret.
    Den første kamp efter Celtic-kampen i Skotland, det er hjemme mod AaB. Normalt ville det være en relativt svær nød at knække, men da vi skal møde dem i pokalen 3 dage senere, kan jeg godt forestille mig at de vil spare et par spillere for at kunne stille med stærkest mulige opstilling i Aalborg 3 dage efter.
    Så uanset hvad har vi gode kort på hånden i forhold til at få en god start. Hvis vi altså selv får lettet røven og kommer hurtigt i gang.
    Hjemme imod Aab en svær nød at knække? Det passer ikke...

    Af en eller anden grund har vi igennem en del år efterhånden kørt dem ud på røv og albuer i Parken med en vanvittig samlet målscore. Vi slår altid Aab sikkert ��

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Det bliver vel til en start 11'er der lyder sådan mod Esbjerg:

    Joronen
    Varela-PapaG-Bjelland-Bengtsson
    Falk-Stage-Zeca-Daramy
    N'Doye-Santos

    Ideal lineup for mig er, når alle er på højeste niveau i truppen:
    Joronen
    Verala-Ragnar-Bjelland-Oviedo
    Mudrazija-Falk-Zeca-Fischer
    N'Doye-Wind
    Bortset fra hjerneblødningen med Joronen ramte jeg meget godt.-)

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    En 1. halvleg der stod i oldboystempoets navn, og så er vores venstreside jo pinlig at følge. Daramy er en ung mand, javel. Men han bringer jo ingenting.
    Og forsvaret formår igen igen ikke at lukke af på en defensiv standard. Man bliver så træt.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    En 1. halvleg der stod i oldboystempoets navn, og så er vores venstreside jo pinlig at følge. Daramy er en ung mand, javel. Men han bringer jo ingenting.
    Og forsvaret formår igen igen ikke at lukke af på en defensiv standard. Man bliver så træt.
    Der har været mange jævne præstationer i 1. halvleg, men Doye og Daramy.. Wow.. Det tror jeg virkelig har været noget af det ringeste jeg nogensinde har set i en fck-trøje.. Umuligt at få øje på hvad der skulle få os til at lave to pinde i anden halvleg.. Vel kun Varela pg Santos der for alvor kan væres indsats bekendt.. Også skidt målmandsspil der fører til det hjørne de scorer på..

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #42
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Det gør ondt. Pieros må ind og lave to... Vinterpausen er slut, drenge!
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  21. #43
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Tjaaa, er jo ikke engang overrasket. Det lå så meget i kortene at vi skulle være på røven i denne kamp.

    Vi er så ekstremt sårbare imod alle hold - specielt på udebane.

    Vi mangler sgu nogle nosser til bare at fucking sætte os på de kampe, og vise hvad en forskel på XXX mio betyder.

    Zeca er en dejlig spiller - det er han - men hvorfor kæmper han med det sidste autoritære leder-aftryk?

    * Lorte-optakt til Celtic
    * FCM har 3 sikre

    Vi har ikke spillet godt i et år. Hvorfor skulle det være i aften...

    Jeg vil vove den påstand at vi er i én eller anden form for krise.

    Zan


  22. #44
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Jeg har længe forsvaret Ståle, men efter en opstart og det her må det være slut. Giv ham en fin afslutning og en statue foran Parken, og lad os så få noget nyt på bænken.

  23. De følgende 10 brugere er enige:

  24. #45
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Gad vide hvad Ståles undskyldning er idag - nu kan han jo ikke bruge et presset europæisk program som undskyldning eftersom vi bør have friske ben efter 2 måneders pause...

    Pinligt

    Edit - 73% boldbesiddelse og sølle 2 afslutninger på mål.... Ørkenvandring er vidst det rette ord for den kamp...
    Sidst redigeret af DiscoTango : 14.02.20 kl. 20:56

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 3 af 11 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB – FC København (26.07.15 kl.18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 29.07.15, 10:09
  2. Svar: 63
    Sidste Meddelelse: 17.03.15, 19:51
  3. Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB – FC København (07.10.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 11.10.12, 04:54
  4. Optakts- kamptråd Esbjerg fB - F.C. København
    By Hjaltees#1 in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 24.05.09, 17:00
  5. Optakts- og kamptråd: Esbjerg - FC København
    By Fck-Emil in forum De korte linier
    Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 21.03.08, 10:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •