Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
99. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • EFB vinder

    24 24.24%
  • Uafgjort

    23 23.23%
  • FCK vinder

    52 52.53%
Side 11 af 11 FørsteFørste ... 891011
Viser resultater 151 til 161 af 161

Emner: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

  1. #151
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jamen jeg er slet ikke uenig i, at der selvfølgelig er andre som kan skaffe os europæisk succes. Men jeg er uenig med flere herinde i, at han skal ud af vagten. Jeg fatter simpelthen ikke, at man tør gamble hele butikken lige nu i en ekstrem vigtig periode for klubben især Europæisk. Om man kan lide Ståle eller ej, så må man erkende, at han er tæt på en garanti for europæiske point.
    Det er da om noget nu hvor alt alligevel sejler man skal skifte ham og bygge op forfra, at man fra ledelsen har været så hjernedøde at give Ståle alt magt i FCK er kæmpe selvmål.
    Jeg anderkender skam Ståles bedrifter, men der er gået Morten Olsen i ham og vi træder i vande pt., for at holde os flydende.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #152
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Så Ståles arbejdsopgaver kan vel egentlig deles ind i to: Transfers (køb, salg og forlængelser) og spillet på banen.
    Der er blevet lavet nogle store salg, men om det er Ståles fortjeneste, det aner jeg ikke. Men indkøbene har han derimod ansvaret for, og ingen bliver købt uden at Ståle har godkendt købet. Og her mener jeg, at han dumper med et brag.
    Hvordan kan det både være usikkert, om Ståle kan få kredit for store salg, og sikkert at han skal bebrejdes transfer-fejlskud? Han har jo samme indflydelse på køb af de spillere, som bliver gode salg, og de spillere som ikke kommer til at bidrage (nok), så de to ting må følges ad.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #153
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Det er da om noget nu hvor alt alligevel sejler man skal skifte ham og bygge op forfra, at man fra ledelsen har været så hjernedøde at give Ståle alt magt i FCK er kæmpe selvmål.
    Jeg anderkender skam Ståles bedrifter, men der er gået Morten Olsen i ham og vi træder i vande pt., for at holde os flydende.
    Men nu er der formentlig ret delte meninger om hvorvidt tingene sejler og sådan set også, om ham fornyer sig.

    Påstanden med at tingene sejler har jeg stadig til gode at se andre steder end på Sidelinien. Det gælder forøvrigt også ideen om at fyre ham.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #154
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ledelsen burde hvertfald kraftigt overvej, hvilken type og retning (Spillestil), man ønsker i tiden efter Ståle. Jeg håber ved gud ikke man ansætter en Ståle 2.0 klon og bare håber man kan køre i samme stil. Der er i den grad brug for innovation på den spillemæssige front. Nye ideer tak.
    Jeg håber så tværtimod, at man ansætter en Ståle 2.0 eller en Ståle++, altså en der uden at bryde med traditionen i FCK kan videreudvikle konceptet og tilføje de elementer, der mangler, uden at nedbryde de de dele, der fungerer (umådelig) godt.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #155
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Jeg håber så tværtimod, at man ansætter en Ståle 2.0 eller en Ståle++, altså en der uden at bryde med traditionen i FCK kan videreudvikle konceptet og tilføje de elementer, der mangler, uden at nedbryde de de dele, der fungerer (umådelig) godt.
    Kulturen/traditionen skal selvfølgelig beholdes, men hvis det betyder at man ikke har til hensigt at ændre vores måde at spille på så ved jeg ikke om jeg er enig.

    Hvis Ståle 2.0 betyder vi får det vi allerede har nu så kan vi jo ligeså godt beholde Ståle ^^

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #156
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Hvordan kan det både være usikkert, om Ståle kan få kredit for store salg, og sikkert at han skal bebrejdes transfer-fejlskud? Han har jo samme indflydelse på køb af de spillere, som bliver gode salg, og de spillere som ikke kommer til at bidrage (nok), så de to ting må følges ad.
    Jeg aner simpelthen ikke hvem der forhandler med klubberne (ind- og ud). Kunne godt forestille mig, at Lange sad med den reelle forhandling. Uden dog at være sikker. Men som jeg også skrev, så kan vi sagtens kreditere Ståle for salg.

    I forhold til indkøb, der mener jeg ikke, at der er den mindste tvivl om, at det altså er Ståle der sidder med den endelige beslutning om, hvorvidt en spiller hentes eller ej. Hvor stor del af forhandlingerne han sidder med på, det ved jeg så ikke. Men han bliver i hvertfald spurgt om; "Matic til XX mio. kr.? Vores budget er XX mio. kr." Hvad siger du?

  12. #157
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Påstanden med at tingene sejler har jeg stadig til gode at se andre steder end på Sidelinien. Det gælder forøvrigt også ideen om at fyre ham.
    K@sper, jeg forstår simpelt hen ikke det argument. Du har fremført det en del gange efterhånden. Er det fordi Tøfting og Flemming Poulsen ikke også skriver eller siger det, at du ikke mener, at vi kan drøfte det? Hvem er det, der skal drøfte ting og forhold for, at du anerkender, at vi også kan drøfte det herinde, eller at synspunktet kan være validt?

    Jeg spørger, fordi jeg er oprigtig nysgerrig (og lad nu været med at blive sur, fordi jeg efterlyser noget fra dig. Ja, ok. Det bestemmer du jo selv. Men alligevel).

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #158
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    K@sper, jeg forstår simpelt hen ikke det argument. Du har fremført det en del gange efterhånden. Er det fordi Tøfting og Flemming Poulsen ikke også skriver eller siger det, at du ikke mener, at vi kan drøfte det? Hvem er det, der skal drøfte ting og forhold for, at du anerkender, at vi også kan drøfte det herinde, eller at synspunktet kan være validt?

    Jeg spørger, fordi jeg er oprigtig nysgerrig (og lad nu været med at blive sur, fordi jeg efterlyser noget fra dig. Ja, ok. Det bestemmer du jo selv. Men alligevel).
    Jeg bliver ikke sur, når nogen spørger mig i en debat. Jeg bliver af og til en smule irretabel, når jeg "tagges" i indlæg, hver eneste gang FCK har spillet dårligt, som noget der ligner forsøg på at latterliggøre min holdning til, at Ståle er den rigtige træner og at alt ikke er lort pt.

    Det er bestemt ikke, fordi en fyring ikke må drøftes. Jeg synes dog, at det er en god pointe (og man er velkommen til at være uenig), at der er meget få mennesker udenfor Sidelinien som mener, at Ståle laver et dårligt stykke arbejde. Du og andre er meget velkommen til at være uenige og fremføre jeres holdninger, men det er vel ok at hive ind i debatten, at holdningerne hos de fleste eksperter går den anden vej. Især når nu man j.fr. afsnittet ovenfor nærmest skal latterliggøres, hvis man tillader at mene, at ikke alt er lort.
    Det er ingen tvivl om, at kritikkerne råber højst herinde, så det er ment som lidt perspektivering til disse holdninger.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #159
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er ingen tvivl om, at kritikkerne råber højst herinde, så det er ment som lidt perspektivering til disse holdninger.
    Det har du såmænd nok ret i, men det er i reglen debattens forudsætning. Når det er sagt, så kan kritikken også nogen gange være ikke proportional.

    I mit eget erfaringsfelt, så er en god sund forståelse af, hvornår og hvordan man skiller sig af med medarbejdere, en samlet vurdering af medarbejderens indsats og resultater over en længere periode, hvor man løbende har dialog om udvikling og forandring, hvis der er behov for det. Kører man fast i dialogen, resultaterne udebliver eller man ikke længere har tillid til vedkommende, så må man afslutte ansættelsen.

    Men at gøre et nederlag til Esbjerg til sådan en anledning, det er - i de termer – ikke proportionalt. Der er alt for meget i klubben, der lykkes rigtig godt.

    Med det sagt er der også åbenlyse ting, der ikke fungerer. Særlig skepsis synes jeg man kan have til evnen til at scoute spillere, der kan begå sig på FCK-niveau. Man kan også se tvivlende på om, den sportslige model understøtter forretningsmodellen, hvis strategien for køb og salg af spillere medfører at vi kun vinder mesterskabet hvert andet år. Og endelig kan det undre, at Ståle efter Esbjerg kampen udtalte at han troede spillerne var længere fremme – det skal han bare vide.

    Men selv med disse tanker, er der i min optik ikke grund til fyring af Ståle, men der er plads til ganske meget kritik og jeg føler mig meget overbevist om, at man også internt i FCK diskuterer grundigt, hvordan man finde et mere sikkert fodfæste i særligt transfer-strategien/scoutingen.

    Og så et lille eksotisk kuriosum i den forbindelse

    https://avtpfootball.net/2020/02/14/...mpression=true
    Goldbæks Højrefod

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #160
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Men selv med disse tanker, er der i min optik ikke grund til fyring af Ståle, men der er plads til ganske meget kritik og jeg føler mig meget overbevist om, at man også internt i FCK diskuterer grundigt, hvordan man finde et mere sikkert fodfæste i særligt transfer-strategien/scoutingen.
    Jeg tror faktisk, at ledelsen af firmaet er ganske tilfreds med Ståle. Jydeejerne er sgu' da ligeglade med, om vi vinder DM, og om vi spiller godt. Så længe vi fans køber øl og trøjer, og Ståle sælger spillere for mere, end han køber, og så længe vi deltager i europæisk slutspil, så er de glade. Jeg mener også, at det er det indtryk, man klart får af Fanradioens glimrende interview (for en del måneder siden) med Ståle.

    Selvom nogen herinde konstant ynder at antyde, at jeg ønsker Ståle fyret, så har jeg brugt mest negativ krudt på at ærgre mig over, at Ståle tydeligvis får for lidt ud af spillerne. Det virker på mig ofte som om, at for mange spillere løber lidt forvirrede og modløse rundt, og at Ståle i de fleste kampe råber og skriger ad dem, som om at der ikke på forhånd er aftalt konkrete roller. Og når jeg så, hvordan Santos og Varela reagerede, da de blev udskiftet, så er jeg spændt på, hvor længe, der er god stemning i truppen, hvis det dårlige spil fortsætter.

    Jeg er sindssygt spændt på torsdag og Celtic. Vi har jo før spillet ganske udmærket europæisk, selv om det sejler i Superligaen. Vel ofte fordi vi så møder hold, der gerne vil spille fodbold modsat Superligaen, hvor alle de jyske lortehold blot pakker sig og håber på et hurtigt/heldigt må. Derfor er jeg faktisk lige så spændt på Silkeborg-kampen. Endnu et lortehold og så på en plastbane. Hvis de også formår at tage point fra os, er jeg faktisk også spændt på min egen reaktion.....

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #161
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB vs. F.C. København (14/02-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det handler desværre på ingen måde om sportslige data, men blot om, hvordan de får flere i Parken og købe flere hotdogs og svinedyre spillertrøjer: https://www.fck.dk/nyhed/stillingsop...g-data-analyst
    Som opfølgning på dette, så søger FCK rent faktisk nu en dataanalytiker til at analysere spillet: https://www.fck.dk/en/news/job-adver...rmance-analyst

  21. De følgende 6 brugere er enige:

Side 11 af 11 FørsteFørste ... 891011

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB – FC København (26.07.15 kl.18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 29.07.15, 10:09
  2. Svar: 63
    Sidste Meddelelse: 17.03.15, 19:51
  3. Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB – FC København (07.10.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 11.10.12, 04:54
  4. Optakts- kamptråd Esbjerg fB - F.C. København
    By Hjaltees#1 in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 24.05.09, 17:00
  5. Optakts- og kamptråd: Esbjerg - FC København
    By Fck-Emil in forum De korte linier
    Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 21.03.08, 10:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •