Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
108. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    13 12.04%
  • Uafgjort

    35 32.41%
  • Celtic vinder

    60 55.56%
Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 87

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Celtic FC (20/02-2020 kl. 18:55)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Celtic FC (20/02-2020 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Dårlig første halvleg, hvor vi så overmatchet ud i alle facetter. Og vores backkæde Varela undtaget, så ualmindelig rustne ud.
    God anden halvleg, hvor vi dominerer stort. Lang tid siden, at jeg har set så forskellige halvlege i en fodboldkamp.

    Det bliver selvfølgelig svært at gå videre, men det må være godt for selvtilliden at vi ikke taber og i den grad viser, at vi kan være med.

    Jeg har også + ud fra Kaufmann, som ligner en god investering, selvom det er tidligt at sige endnu. Og så håber jeg, at man nu giver Biel tillid med mindst 5-6 kampe fra start og tæt på fuld spilletid. Han var ikke specielt kampafgørende, men jeg synes han har taget væsentlige skridt fysisk og mentalt - han går nu ind i duellerne og tør have bolden. Med tillid tror jeg, at potentialet kan forløses.

    Sidst men ikke mindst må jeg konkludere, at min første live oplevelse med VAR var ganske forfærdeligt. N'Doyes mål lugtede af offside fra min plads, hvilket gjorde at jeg slet ikke turde juble og få glæden ud. Og da målet blev endeligt godkendt, så var det moment fordi og den spontane glæde var der ikke mere. Hvis det er fremtiden, så har VAR lykkedes med at fjerne en stor stor del af glæden ved fodbold hos mig. :-(
    Jeg jublede to gange til gengæld.


  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Celtic FC (20/02-2020 kl. 18:55)

    Og en sidste ting. Dejligt med en bane som var til at spille på - håber det holder.

    Og så var lyset imo sgu meget fedt. Men kan altid diskuteret, hvordan og hvor meget effekterne skal bruges, men mulighederne er fede.


  3. #48
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Celtic FC (20/02-2020 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Jeg jublede to gange til gengæld.
    Det kan godt være, at jeg bare er underlig (også på det område). Men jeg er også typen, som der som det første ved et mål kigger ud på linjedommeren efter et flag. Det er så ikke nok mere..... :-(

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Celtic FC (20/02-2020 kl. 18:55)

    Hold nu kæft vi var gode i 2. halvleg. Fucking fedt. Op med hovedet Stage!


  6. #50
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    211

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Celtic FC (20/02-2020 kl. 18:55)

    Selvfølgelig er jeg bitter over det brændte straffespark, men vil stadig gerne stille spørgsmålstegn ved Jens stages kompetencer generelt.....

    Hvad er det han kan, hvad skal han bruges til? Jeg ser ingen udvikling ved ham, som kan vidne om fremtidigt potentiale

    (Jeg gemmer Pep Biel til en anden dag)

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #51
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Celtic FC (20/02-2020 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Baptista Se meddelelser
    Hvad er det han kan, hvad skal han bruges til? Jeg ser ingen udvikling ved ham, som kan vidne om fremtidigt potentiale
    Han skal vel pt. primært bruges i kampe, hvor der er brug for mere fysik i åbent spil (end Falk typisk bringer) og på dødbolde og hvor der er behov for hans evne til at dække af og holde balance på holdet. På sigt går jeg ud fra at man håber, at han udvikler sig som type lidt ala Delaney, som dækker et kæmpe område af banen, som er god på dødbolde, og som kan komme ind i feltet på indlæg.

    Jeg er ikke fodboldkyndig til at vurdere, om han har talent nok til at blive en stor profil her. Men jeg synes nu, at hans udvikling har været fin, især med fornuftige kampe i Europa.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Celtic FC (20/02-2020 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Baptista Se meddelelser
    Selvfølgelig er jeg bitter over det brændte straffespark, men vil stadig gerne stille spørgsmålstegn ved Jens stages kompetencer generelt.....

    Hvad er det han kan, hvad skal han bruges til? Jeg ser ingen udvikling ved ham, som kan vidne om fremtidigt potentiale

    (Jeg gemmer Pep Biel til en anden dag)
    Jeg har også tænkt de samme tanker vedr. Stage. Nuvel Delaney var godt nok også lang tid i optrækket inden, han for alvor blev et felt til felt bæst. Stage falder ikke igennem, men han skal i min bog være mere synlig/afgørende i kampene. Javel det kommer måske, men jeg håber bare ikke det kræver 2-3 års udvikling i FCK før det kommer...

    Men kredit i aften for at han tør tage straffesparket.

  11. #53
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Celtic FC (20/02-2020 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Han skal vel pt. primært bruges i kampe, hvor der er brug for mere fysik i åbent spil (end Falk typisk bringer) og på dødbolde og hvor der er behov for hans evne til at dække af og holde balance på holdet. På sigt går jeg ud fra at man håber, at han udvikler sig som type lidt ala Delaney, som dækker et kæmpe område af banen, som er god på dødbolde, og som kan komme ind i feltet på indlæg.

    Jeg er ikke fodboldkyndig til at vurdere, om han har talent nok til at blive en stor profil her. Men jeg synes nu, at hans udvikling har været fin, især med fornuftige kampe i Europa.
    Jeg er enig i, at formålet må være at han udvikler sig til en habil boks-til-boks spiller, men jeg tvivler på han har farten til det. Derudover har jeg stadig til gode at se ham for alvor bruge sin fysik i dueller og han har ikke været god, når han skal dække af.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Celtic FC (20/02-2020 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg er enig i, at formålet må være at han udvikler sig til en habil boks-til-boks spiller, men jeg tvivler på han har farten til det. Derudover har jeg stadig til gode at se ham for alvor bruge sin fysik i dueller og han har ikke været god, når han skal dække af.
    Farten kan helt sikkert blive en hæmsko, omend Delaney heller ikke er et lyn.

    Og så synes jeg nu er lidt hård ved ham. Jeg synes bl.a. at han var rigtig god mod Røde Stjerne og sådan set også i 2. halvleg i dag og det er en spiller, som vel aldrig har spillet kampe på et niveau som dette før.

    Men man savner lidt fysik i modstandernes felt. Han skal gerne blive lidt mere målfarlig, hvilket han vel egentlig var for AGF.

  14. #55
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Celtic FC (20/02-2020 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af dasgringo Se meddelelser
    Det skal jo ikke være Stage til last, at vi har solgt straffeskytte 1+2 indenfor de sidste 6 måneder. Stage tager ansvar mens andre trækker sig, nogle gange går det ikke.
    Jeg er ret sikker på at Ståle inden kampen har besluttet, hvem der sparker straf, så tror ikke det er de andre, der trækker sig. Det er nok også et udtryk for, at Ståle ser et stort lys i Stage når han er skytte numero uno. Han slår mig som en mentalt stærk spiller, men med en masse andre mangler, teknik og pasningsevne bl.a. Tænker at Ståle er meget glad for denne type midtbanespiller. Han var vel også selv lidt samme slags midtbanespiller. Jeg så hellere en Falk-type centralt.
    Danmark til Valby Bakke

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #56
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Celtic FC (20/02-2020 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Farten kan helt sikkert blive en hæmsko, omend Delaney heller ikke er et lyn.

    Og så synes jeg nu er lidt hård ved ham. Jeg synes bl.a. at han var rigtig god mod Røde Stjerne og sådan set også i 2. halvleg i dag og det er en spiller, som vel aldrig har spillet kampe på et niveau som dette før.

    Men man savner lidt fysik i modstandernes felt. Han skal gerne blive lidt mere målfarlig, hvilket han vel egentlig var for AGF.
    Jeg synes nu ikke jeg er særlig hård ved ham. Til sammenligning var jeg hård ved Pieros (selvom jeg stadig ikke synes det var ufortjent). Stages acceleration har ikke imponeret mig og da han skulle fylde ud efter Oviedo og modstanderen udfordrede ham, lignede han en lastbil der forsøgte en u-vending, da modstanderen tog trækket ind i banen. I første halvleg havde han perioder, hvor han stod og slog rødder uden en modstander i nærheden og så har han set svag ud, når han skal dække af (eksempelvis hvis Zeca en sjælden gang taber en duel og modstanderen kommer forbi). Stage har i øvrigt samme alder som Delaney, da sidstnævnte begyndte at brænde ligaen af. På trods af det er der et klart potentiale og han er på ingen måder faldet igennem, men han mangler alligevel en del og jeg ser ingen grund til at foretrække ham fremfor Falk på midtbanen.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #57
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Celtic FC (20/02-2020 kl. 18:55)

    Celtics Ryan Christie, som efter Edouard har været skotternes farligste mand over hele sæsonen, fik et gult kort i forbindelse med straffesparket, og er dermed i karantæne til returkampen. Modsat er der mulighed for at Fischer skulle være klar til at tage med og spille i Glasgow.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #58
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Celtic FC (20/02-2020 kl. 18:55)

    Stage har slet ikke vist noget, der berettiger til en startplads i København. Så burde den ikke være så meget længere. Det er jo ikke, fordi han er en decideret uduelig spiller, men da han spiller samme plads som Zeca, og åbenlyst er adskillige niveauer under, må han tage til takke med en plads på bænken. Det er jo en anelse vanskeligt lige nu, hvor Fischer er ude, men så må man ryste posen lidt. Konstellationen Zeca-Stage var erklæret død allerede i efteråret, så uagtet cheftrænerens forkærlighed for arbejdssomme typer må den nu opgives én gang for alle.

    Ellers må man sige, at kampen gik bedre end forventet, idet Celtic misbrugte de fleste af de store chancer, de kom frem til. Jeg havde jf. tidligere indlæg set 0-0 eller 1-1 som mest sandsynligt, men takket være gode præstationer af især Falk og Varela blev det en ganske underholdende kamp, som jeg trods en svag første halvleg vil indlemme i den eksklusive klub "gode kampe af FCK i sæsonen 2019-20", hvor der efterhånden kan tælles hele tre kampe ud af kun 36.
    HIC SUNT LEONES

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #59
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Celtic FC (20/02-2020 kl. 18:55)

    Fed kamp - Har lidt ondt af Stage, syntes han spillede en god kamp - Han bliver vigtig.

  23. #60
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Celtic FC (20/02-2020 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Stage har slet ikke vist noget, der berettiger til en startplads i København. Så burde den ikke være så meget længere. Det er jo ikke, fordi han er en decideret uduelig spiller, men da han spiller samme plads som Zeca, og åbenlyst er adskillige niveauer under, må han tage til takke med en plads på bænken. Det er jo en anelse vanskeligt lige nu, hvor Fischer er ude, men så må man ryste posen lidt. Konstellationen Zeca-Stage var erklæret død allerede i efteråret, så uagtet cheftrænerens forkærlighed for arbejdssomme typer må den nu opgives én gang for alle.
    Nu tror jeg helt ærlig ikke, at den sportslige ledelse vælger startopstilling ud fra, at nogle på Sidelinien erklærer en konstellation død. Men jeg tror samtidig heller ikke, at Stage indgår i idealopstillingen, såfremt alle spillere er klar og i form. Det ændrer nu stadig ikke på, at jeg synes han har gjort mere en godkendt, især i de store Europæiske kampe og især set i lyset af, at hans karriere på næsten rekordtid er gået fra Brabrand til store Europæiske kampe.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 160
    Sidste Meddelelse: 20.02.20, 15:45
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (25.11.18 kl.18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 24.11.18, 13:28
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (11.11.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.11.12, 08:33
  4. Optakts- og kamptråd: OB – FC København (02.09.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 06.09.12, 16:09
  5. Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København
    By zan in forum De korte linier
    Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 22.04.09, 15:46

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •