Side 16 af 21 FørsteFørste ... 613141516171819 ... SidsteSidste
Viser resultater 226 til 240 af 314

Emner: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

  1. #226
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Afsnittet ligger endnu ikke på Podimo?
    Mystisk! Har kontaktet Podimo for at høre nærmere...

    tak for info!

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #227
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Er vi ved at sætte Guldet over styr og hvad er vores plan B? Vi vender naturligvis spillet på banen men i denne uge sætter vi også fokus på tribunerne. Vi har haft besøg af Frederik fra S12 Foreningen til en snak om bl.a. pyro, familietribune og hejsesystemer.
    Endelig ser vi også frem mod søndagens gyser, sammen med Thomas fra FCM-podcasten Sort Snak.

    Medvirkende: Frederik Mechlenborg og Thomas Schou Jacobsen

    https://absalonsradio.buzzsprout.com/883612/10510178

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #228
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Det blev som forventet nervepirrende da vi i søndags, efter en uskøn præstation på grønsværen i Herning, kunne vende hjem til KBH med et meget vigtig 0-0 resultat i bagagen. Intet er afgjort endnu og på søndag venter formentlig endnu et drama når turen går til forstaden. Vi har allieret os med Kasper som er fodboldanalytiker og fan af de unævnelige, og sammen med ham ser vi frem mod Derbyet, der desværre endnu engang spilles uden away-fans. Og så har vi også fået tid til en Europa-snak med Kiwi…

    Medvirkende: Anders Poulsen, Mourad Amraoui, Kasper Pedersbæk, Andreas Steno (Ritiro)

    https://absalonsradio.buzzsprout.com/883612/10553368

    Ritiro podcast: https://podcasts.apple.com/dk/podcas...t/id1525340856

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #229
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Det føltes som et nederlag da vi i søndags kun formåede at få 1 point mod et brøndbyhold fuldstændigt blottet for profiler. Men var spillet på banen virkelig så skidt? Guldkampen er fuldstændig åben og det hele kan være afgjort når ugen er omme. Derfor indeholder dette afsnit fyldige optakter til både SIF og Randerskampene.

    Medvirkende: Kristian Hertz, Peter A. Sørensen (Midtjyllands Avis) og Jacob (Randersrejsningen)

    https://absalonsradio.buzzsprout.com/883612/10596010

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #230
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Vi er blevet ramt af sygdom, så morgendagens udsendelse bliver desværre ikke til noget, vi havde ellers glædet os til at fejre U19 drengenes indtog i truppen! Vi lover tilgengæld at vende stærkt tilbage igen næste onsdag hvis vi ellers kan finde vores guldhabbit #Guldfeber

  10. #231
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Episode 101 af Absalons Radio er ude nu:

    - Hvem bliver efterårets profil?
    - Kiwis Corner: Europa
    - Transfergryde: Sprænger PC rekorden? Hvilke positioner forstærker vi os på?
    - Ny hjemmetrøje
    - Optakt til Horsens med Tommy ’Kuglepen’ Poulsen

    Medvirkende: David Just Bertelsen, Kristian Hertz, Ivan Skarum, Mikkel Bonde Sørensen, Mourad Amraoui og Tommy 'Kuglepen' Poulsen.
    https://www.buzzsprout.com/883612/10951980

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #232
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    -Nedtur i sæsonpremieren
    -Hvad er løsningen når modstanderen parkerer bussen?
    -Kan vi vinde DM uden en decideret angriber?
    -Kiwis Corner: Om trupper til europæiske turneringer
    -Nyt fra transferfronten
    -Optakt til AaB-kampen med Jesper Simoni

    Medvirkende: David Just Bertelsen, Mikkel Bonde Sørensen, Emil Tolstrup, Mourad Amraoui, Emili Jensen og Jesper Simoni.

    https://www.buzzsprout.com/883612/10989618

    https://open.spotify.com/episode/5qB...SPK_gsktLGREmQ

    https://podcasts.apple.com/dk/podcas...=1000570524135
    Sidst redigeret af Absalons Radio : 20.07.22 kl. 08:53

  13. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  14. #233
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    - Vigtig sejr i Aalborg
    - Lang snak om fanscenens udvikling i KBH m. Andreas ’ACE’ Jensen. Få hele historien fra den spæde start, med et par gutter der ville noget andet end flertallet, til dobbeltdækkeren på S12.
    - Kiwis Corner: Grabaras skade og restitution ift. midtugekampe
    - Optakt til søndagens kamp i Viborg med Andreas Søndergaard.

    Medvirkende: David Just Bertelsen, Mikkel Bonde Sørensen, Andreas ’ACE’ Jensen, Mourad ’Kiwi’ Amraoui og Andreas Søndergaard

    https://www.buzzsprout.com/883612/episodes/11032237

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #234
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    I skal have ros for Kiwi’s corner. Det er en fornøjelse at høre.

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #235
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Kære Absalons Radio,

    Jeg har været fast lytter fra start, og har ikke misset et en eneste udsendelse. Jeg har længe villet sende lidt ros jeres vej, og der findes næppe noget mere belejligt tidspunkt end efter jeres længste, og måske bedste, afsnit. Det var både spændende og morsomt at høre om europæiske udekampe, og Ace's grundige gennemgang af S12.

    I er gode til at inviterer gæster, som er kyndige og vidende på specifikke aspekter ved fodbold generelt, FC København og fankultur. Jeres (ikke længere så nye) tiltag med at ringe til personer omkring kommende modstandere fungerer vildt godt med blandingen af gensidig respekt og kærlige drillerier. Kiwis Corner er, som nævnt af djurlander, fremragende.

    En enkelt lille bøn: Man kan høre at I er (og dette er ment i ordets allermest positive og oprindelige betydning) amatører, og at Absalons Radio er et con amore projekt. Man kan også hører, at I er blevet dygtigere gennem halvandet år, men lad nu for guds skyld være med at blive alt for strømlinede. Jeg kan godt lide at I har kant og programmet er lidt "skramlet". Stay quirky!

    I er ubetinget den fodboldpodcast jeg nyder med størst fornøjelse (og jeg hører mange!), og glæder mig allerede til næste onsdag


  19. #236
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    Kære Absalons Radio,

    Jeg har været fast lytter fra start, og har ikke misset et en eneste udsendelse. Jeg har længe villet sende lidt ros jeres vej, og der findes næppe noget mere belejligt tidspunkt end efter jeres længste, og måske bedste, afsnit. Det var både spændende og morsomt at høre om europæiske udekampe, og Ace's grundige gennemgang af S12.

    I er gode til at inviterer gæster, som er kyndige og vidende på specifikke aspekter ved fodbold generelt, FC København og fankultur. Jeres (ikke længere så nye) tiltag med at ringe til personer omkring kommende modstandere fungerer vildt godt med blandingen af gensidig respekt og kærlige drillerier. Kiwis Corner er, som nævnt af djurlander, fremragende.

    En enkelt lille bøn: Man kan høre at I er (og dette er ment i ordets allermest positive og oprindelige betydning) amatører, og at Absalons Radio er et con amore projekt. Man kan også hører, at I er blevet dygtigere gennem halvandet år, men lad nu for guds skyld være med at blive alt for strømlinede. Jeg kan godt lide at I har kant og programmet er lidt "skramlet". Stay quirky!

    I er ubetinget den fodboldpodcast jeg nyder med størst fornøjelse (og jeg hører mange!), og glæder mig allerede til næste onsdag
    Hej ryet. Tusind tak for de pæne ord. Det betyder ufatteligt meget!

    Jeg bliver nødt til lige, at få dig til at uddybe det med ikke at blive for strømlinede. Ser du tendenser i den retning?
    Det er noget nær min største frygt, at vi mister vores kant...

    Bedste hilsner
    David, AR

  20. #237
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    I skal have ros for Kiwi’s corner. Det er en fornøjelse at høre.
    Enig! Nu håber jeg ikke jeg fornærmer en new zealandsk nationalskat, men skilleren er måske lige det længste :)

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #238
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Absalons Radio Se meddelelser
    Hej ryet. Tusind tak for de pæne ord. Det betyder ufatteligt meget!

    Jeg bliver nødt til lige, at få dig til at uddybe det med ikke at blive for strømlinede. Ser du tendenser i den retning?
    Det er noget nær min største frygt, at vi mister vores kant...

    Bedste hilsner
    David, AR
    Hej David,

    Jeg skal hjertens gerne forsøge at, om ikke uddybe, så i hvert fald perspektivere. Jeg har lige læst tråden hurtigt igennem, og kan se, at du flere gange svarer på feedback med råd om alt fra, hvordan man trækker vejret til længden på skillere. Jeg har ikke konkrete råd eller ønsker, og tager derfor en anden og mere personlig indfaldsvinkel, men for at foregribe konklusionen ser jeg ikke tendenser til at Absalons Radio mister kant. Snuden holdes fint i sporet.

    Jeg kan som nævnt godt lide det jeg kalder "det skramlede" - du kunne også kalde det "det uperfekte" eller "det skæve". Jeg foretrækker reddit og twitter fremfor facebook og instagram. Er mere til Maradona end Messi, Marco Pantani end Jonas Vingegaard, Anthony Bourdain end Claus Meyer, Shane MacGowan end Paul McCartney osv. osv. Det gælder egentlig i de fleste af livets aspekter.

    Når det kommer til podcasts er der godt nok meget at vælge mellem. Hvis vi bare holder os til dem der omhandler fodbold, kunne jeg sagtens bruge tre timer dagligt alene på det. Jeg lytter til Mediano for nørdede analyser og for at blive klogere på taktik. Jeg har undervejs droppet at lytte til de udsendelser som omhandler de store ligaer. Er ganske enkelt ved at miste lidt interessen, fordi de efterhånden forekommer mig for... nå ja, strømlinede.... Så jeg synes Superligaen er verdens fedest liga.

    Mht. fanpodcasts kan de noget andet, og her er der godt nok også ved at være en større underskov af tilbud. Jeg har lyttet til F.C. Københavns Fanradio siden det hed Løvetimen og Steen O.G styrede løjerne på FM-båndet, og gør det stadigt. Copenhagen Sundays ligeså.

    Jeg lytter også indimellem til Kvart I Bold, men må nok indrømme, at det ikke lige er mig. Det forekommer mig en kende for ferskt og selvhøjtideligt. Det hjælper heller ikke at jeg får en allergisk reaktion, hver gang jeg hører en slagbas, og derfor allerede går kold ved introen. Det kan synes tarveligt at kritiserer Kasperne for deres ihærdige arbejde (oven i købet i en tråd som ikke handler om dem), men tænker nok de overlever. De har masser af fans og i øvrigt anerkender jeg deres indsats. De har styr på det de laver, det er som sagt bare ikke noget som rammer mine præferencer.

    Så når jeg nyder at have Absalons Radio i ørene, er det netop på grund af det uskolede. Du taler i princippet alt for hurtigt, men for mig er det præcis som det skal være, og man kan sgu da høre at I har det sjovt med jeres gæster. Og jeg synes vel at mærke i holder et fint fagligt niveau. Under alle omstændigheder er det en umulig opgave at konkurrerer med übernørder som Monnerup og Hebo fra Mediano.

    Jeg ved ikke om det var en uddybning. Det var det sikkert ikke - nok snarere en skovtur;-). Og ingen råd herfra - bare et håb om at du bliver ved med at synes det er sjovt at lave podcast. Jeg føler mig godt inkluderet som lytter.

    BH,

    ryet

  23. De følgende 9 brugere er enige:

  24. #239
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Tusind tak, Ryet, for at sætte nogle flere ord på hvordan du ser vores podcast. Da vi aldrig har udsendt spørgeskemaer eller lignende ved vi ganske lidt om hvilke tanker vores lyttere gør sig om os. Super interessant at læse og tak for de fine ord! Og ikke mindst for at lytte med.
    /D, AR

  25. #240
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    - Viborg kampen
    - Postkort fra Tyskland
    - Kiwi’s Corner: Trabzonspor og præmiepenge
    - Daramy vender hjem
    - Derbyoptakt m. Nanna ’3 Point’

    Medvirkende: Kristian Hertz, David Just Bertelsen, Mikkel Bonde Sørensen, Mourad ’Kiwi’ Amraoui og Nanna Møller Karlsen

    https://www.buzzsprout.com/883612/episodes/11071591

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dagens Podcast
    By JakobP in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 19.01.19, 15:30
  2. DR's podcast 'Fodboldmagasinet'
    By FodboldmagasinetDR in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 06.09.11, 18:18

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •