Side 6 af 21 FørsteFørste ... 345678916 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 314

Emner: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Set i lyset af dagens fyring af Ståle Solbakken, vil jeg høre om I har mulighed for at lave en udsendelse, der omhandler vores muligheder fremadrettet mht. spillestil, ny cheftræner og sportsdirektør.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Der skal nok komme masser af Ståle-snak samt diskussion af vores muligheder fremadrettet i næste afsnit

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #78
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Absalons Radio Se meddelelser
    Der skal nok komme masser af Ståle-snak samt diskussion af vores muligheder fremadrettet i næste afsnit
    Mange tak :)

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #79
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Hvorfor blev Ståle fyret og var det den rigtige beslutning på det rette tidspunkt? Vi snakker Ståle, Ståle og mere Ståle i denne uges udsendelse af Absalons Radio hvor vi gentager succesen fra sidst med Ivan og Kasper som gæster.

    Vi kigger dog også fremad og prøver at tegne en profil af vores kommende cheftræner og sportsdirektør. Får vi en videreudvikling af det nuværende koncept at se eller byder fremtiden på mere grundlæggende forandringer i vores spilkoncept? Vi gennemgår de forskellige kandidater der har været nævnt og kommer med et helt konkret bud på hvem vi helst ser som hhv. træner og sportsdirektør.

    Og så er der vidst også noget med en kamp mod AaB på søndag…

    https://soundcloud.com/user-93566431...-for-alt-stale

    https://open.spotify.com/episode/6wbu7YqEt4ItYj8uEvfRYO

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #80
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Klart det bedste podcast jeg har hørt som reaktion på Ståles fyring og hvem der kan tænkes at besætte pladserne fremadrettet. Fortsætte meget gerne med det udvidet panel. Alle virker til at have super god og variereret indspark til, hvad der skal ske.
    - Torben

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #81
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Er det muligt at linke til eller dele de bulletiner fra Ajax, der lader til at være en stor del af bevisbyrden for, Christian Poulsen kunne være en dygtig cheftræner for FCK nu?

  12. #82
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Tak for fed "Ståle" podcast!

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #83
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Igen igen superfedt arbejde gutter.

    Er der dog ikke andre end mig herinde, der undrer sig over at ingen husker eller forholder sig til Christian Poulsens virkeligt skuffende interview da han lige var vendt tilbage til os??

    Hvor manden i ramme alvor sidder og fortæller at han seriøst overvejede at skifte til bif istedet for os??? Fordi hans gode ven Kahlenberg spillede der på det tidspunkt??

    Jamen det afgør sgu da sagen om hans rolle i FCK fremover??!!
    Fandme da om han skal spille her eller være træner her igen, med en så eklatant mangel på forståelse for de følelser os fans har, når det kommer til hadeklubben over dem alle.

    Selv ikke engang vel-informerede Copenhagen Sundays forholdt sig til det i mandags...
    Skuffende!
    I øvrigt mener jeg at Hjalte Park burde destrueres!
    Z-ster's Avatar

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #84
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Z-ster Se meddelelser
    Igen igen superfedt arbejde gutter.

    Er der dog ikke andre end mig herinde, der undrer sig over at ingen husker eller forholder sig til Christian Poulsens virkeligt skuffende interview da han lige var vendt tilbage til os??

    Hvor manden i ramme alvor sidder og fortæller at han seriøst overvejede at skifte til bif istedet for os??? Fordi hans gode ven Kahlenberg spillede der på det tidspunkt??

    Jamen det afgør sgu da sagen om hans rolle i FCK fremover??!!
    Fandme da om han skal spille her eller være træner her igen, med en så eklatant mangel på forståelse for de følelser os fans har, når det kommer til hadeklubben over dem alle.

    Selv ikke engang vel-informerede Copenhagen Sundays forholdt sig til det i mandags...
    Skuffende!
    Det er interessant, hvordan Brøndby igen er dukket op som værende en ærkerival og "hadeklub". Det ser jeg virkelig som et krisetegn. Personligt har jeg da ønsket dem alt dårligt, men de sidste 8-10 år har jeg ærlig talt ikke rigtigt interesseret mig for dem, hvad folk mener om dem, eller hvem som spiller derude.

    Ja, der er historien og Brøndby er den mest veletablerede modstander i Københavnsområdet, men bortset fra et par småskvulp er de da så langt bagefter, at det lidt er ligegyldigt, hvad de gør. Er der en god spiller fra Brøndby, så er han da velkommen.

    Vi burde ikke behøve forholde os til Brøndby. De kan få lov til at forholde sig (og se op til) "os".

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #85
    Tilmeldingsdato
    Feb 2017
    Indlæg
    75

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Det er interessant, hvordan Brøndby igen er dukket op som værende en ærkerival og "hadeklub".
    Hvordan kan du se det her som noget nyt? Hvad har du levet under?

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #86
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Z-ster Se meddelelser
    Igen igen superfedt arbejde gutter.

    Er der dog ikke andre end mig herinde, der undrer sig over at ingen husker eller forholder sig til Christian Poulsens virkeligt skuffende interview da han lige var vendt tilbage til os??

    Hvor manden i ramme alvor sidder og fortæller at han seriøst overvejede at skifte til bif istedet for os??? Fordi hans gode ven Kahlenberg spillede der på det tidspunkt??

    Jamen det afgør sgu da sagen om hans rolle i FCK fremover??!!
    Fandme da om han skal spille her eller være træner her igen, med en så eklatant mangel på forståelse for de følelser os fans har, når det kommer til hadeklubben over dem alle.

    Selv ikke engang vel-informerede Copenhagen Sundays forholdt sig til det i mandags...
    Skuffende!
    Det virker helt ærligt som noget af et bizart ekkokammer-produkt, at Christian Poulsen skulle være det logiske valg som ny cheftræner for FCK. Fordi han er dansker, har spillet i FCK og mange store klubber, og Ajax har udtalt, de er glade for ham som assistent? That's it?

  21. #87
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    Det virker helt ærligt som noget af et bizart ekkokammer-produkt, at Christian Poulsen skulle være det logiske valg som ny cheftræner for FCK. Fordi han er dansker, har spillet i FCK og mange store klubber, og Ajax har udtalt, de er glade for ham som assistent? That's it?
    Han er i hvert fald en af tre assistenttrænere og så vidt, som jeg har kunne finde frem til primært transitionstræner med ansvar for de unge spillere. Ikke noget der ligefrem lugter af en cheftræner her og nu.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #88
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    Er det muligt at linke til eller dele de bulletiner fra Ajax, der lader til at være en stor del af bevisbyrden for, Christian Poulsen kunne være en dygtig cheftræner for FCK nu?
    Umiddelbart ikke. Vores gæst Kasper har selv været i kontakt med en hollandsk journalist vedr. Christian Poulsen men det er jo desværre lidt svært at linke til :)

  24. #89
    Tilmeldingsdato
    Oct 2020
    Indlæg
    5

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Z-ster Se meddelelser
    Igen igen superfedt arbejde gutter.

    Er der dog ikke andre end mig herinde, der undrer sig over at ingen husker eller forholder sig til Christian Poulsens virkeligt skuffende interview da han lige var vendt tilbage til os??

    Hvor manden i ramme alvor sidder og fortæller at han seriøst overvejede at skifte til bif istedet for os??? Fordi hans gode ven Kahlenberg spillede der på det tidspunkt??

    Jamen det afgør sgu da sagen om hans rolle i FCK fremover??!!
    Fandme da om han skal spille her eller være træner her igen, med en så eklatant mangel på forståelse for de følelser os fans har, når det kommer til hadeklubben over dem alle.

    Selv ikke engang vel-informerede Copenhagen Sundays forholdt sig til det i mandags...
    Skuffende!
    Det er faktisk en ret god pointe..
    Det havde jeg lykkeligt glemt alt om. Fandt lige artiklen til andre der skulle have svedt det ud
    https://www.bt.dk/fodbold/christian-...q3b8tIhTBFO10M

    Jeg tror dog stadig det godt kunne noget på den længere bane, især med en karismatisk og udadvendt sportsdirektør der gør sig godt i medierne og kan tage fokus.
    Men en undskyldning havde da været på plads.

    Han får fine ord med på vejen i Ajax og det er alligevel nogle store sko han udfylder i rollen som ass. Træner for Ajax.
    Han overtog posten fra Alfred Schreuder der først blev hentet til Hoffenheim som cheftræner og sidenhen til Barcelona som assistent under Ronald Koeman.
    Ajax må i hvert fald have set et lys i ham, siden han på så kort tid er steget så voldsomt i graderne. Jeg synes i hvert fald han er et af de mere spændende bud.

    /Victor, AR

  25. #90
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Absalons Radio Se meddelelser
    Umiddelbart ikke. Vores gæst Kasper har selv været i kontakt med en hollandsk journalist vedr. Christian Poulsen men det er jo desværre lidt svært at linke til :)
    OK, tak for svar. Måske kunne I prøve at finde nogle lokale journalister at kontakte vedrørende deres vurdering af Bo Svensson?

Side 6 af 21 FørsteFørste ... 345678916 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dagens Podcast
    By JakobP in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 19.01.19, 15:30
  2. DR's podcast 'Fodboldmagasinet'
    By FodboldmagasinetDR in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 06.09.11, 18:18

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •