Side 15 af 21 FørsteFørste ... 512131415161718 ... SidsteSidste
Viser resultater 211 til 225 af 314

Emner: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

  1. #211
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Tak for godt program. Jeres snak med den islandske gæst om Ikast var helt perfekt
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #212
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Tak for godt program. Jeres snak med den islandske gæst om Ikast var helt perfekt
    "Players like Pione Sisto...Do they really live in Ikast??!" :)

    Tak for feedback!

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #213
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Københavnerne fik den fodboldfest de havde håbet på, da Randers for alvor fik ørerne i en velsmurt FCK offensiv. Der bliver brug for at bygge videre på det flotte spil når vi i denne uge står overfor to af sæsonens vigtigste kampe. Vi har talt med Marco Timmer, PSV ekspert, om vores hollandske modstander og derefter ser vi frem mod søndagens guldduel sammen med Thomas fra FCM podcasten Sort Snak.

    Medvirkende: Mourad Amraoui, Marco Timmer og Thomas (Sort Snak)

    https://absalonsradio.buzzsprout.com/883612/10213895



  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #214
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Det blev en aften til historiebøgerne da vi spillede 4-4 i Eindhoven og vi står dermed med gode muligheder for at gå videre til kvartfinalerne torsdag aften. Også i Superligaen buldrer vi derudaf og i søndags tog vi den første sejr i Herning siden 2016. Vi bringer naturligvis også fyldige optakter til denne uges kampe mod PSV og FCN.

    Medvirkende: Mathias Holm Stenstrop, Mikkel Bonde, Marco Timmer og Casper de Linde

    https://absalonsradio.buzzsprout.com/883612/10257653

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #215
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Vi går på landsholdspause med endnu en sejr og fem clean sheets i streg. Det begynder at dufte… Vi må dog for alt i verden ikke tro at den er hjemme allerede nu og der er bestemt plads til forbedringer i spillet på banen. Én ting er denne uges panel i hvert fald enige om: potentialet er tårnhøjt og hvis det kan forløses går vi en spændende tid i møde.

    Medvirkende: Philip Akhtar Dar

    https://absalonsradio.buzzsprout.com/883612/10299269-93-fem-pa-stribe

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #216
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Absalons Radio Se meddelelser
    Vi går på landsholdspause med endnu en sejr og fem clean sheets i streg. Det begynder at dufte… Vi må dog for alt i verden ikke tro at den er hjemme allerede nu og der er bestemt plads til forbedringer i spillet på banen. Én ting er denne uges panel i hvert fald enige om: potentialet er tårnhøjt og hvis det kan forløses går vi en spændende tid i møde.

    Medvirkende: Philip Akhtar Dar

    https://absalonsradio.buzzsprout.com/883612/10299269-93-fem-pa-stribe
    Er simpelthen vild med jeres podcast! Fede værter og stemmer, og lyden er altid kanon!
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #217
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Jeg slukkede midtvejs. Hvis I kan tåle lidt kritik, savnede jeg snakken blev mere kvalificeret. Det mindede lidt om en stadionsamtale, der strittede i mange retninger. Bedst illustreret med kritikken af Grabara, hvor der blev konkluderet at det var forsvarets skyld med de fem clean sheets, tydeligvis fordi den ene havde en aversion. Det havde været oplagt at læne sig op ad lidt hurtig data, for eksempel at modstanderen har haft 3,8 xG i de fem kampe, så målmanden har næppe været helt uden indflydelse. Jeg slukkede ved tilskuervækst debatten da den ene påstod at alle klubber vækster, og den anden at det var specielt med FCK. Igen ville det være oplagt at læne sig op i fakta i stedet for fornemmelse. Følte bare jeg spildte min tid lidt og hoppede videre til næste i podcast køen.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #218
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Jeg slukkede midtvejs. Hvis I kan tåle lidt kritik, savnede jeg snakken blev mere kvalificeret. Det mindede lidt om en stadionsamtale, der strittede i mange retninger. Bedst illustreret med kritikken af Grabara, hvor der blev konkluderet at det var forsvarets skyld med de fem clean sheets, tydeligvis fordi den ene havde en aversion. Det havde været oplagt at læne sig op ad lidt hurtig data, for eksempel at modstanderen har haft 3,8 xG i de fem kampe, så målmanden har næppe været helt uden indflydelse. Jeg slukkede ved tilskuervækst debatten da den ene påstod at alle klubber vækster, og den anden at det var specielt med FCK. Igen ville det være oplagt at læne sig op i fakta i stedet for fornemmelse. Følte bare jeg spildte min tid lidt og hoppede videre til næste i podcast køen.
    Jeg er rimelig sikker på at det er et fritids/amatør projekt, og derfor er det som sådan fint at det er en stadionsamtale. Det virker dog til at der klippes lidt meget i samtalerne, for at forsøge at få pointerne til at passe sammen (egen tolkning). Hvis det er rigtig ville jeg foretrække at det bare kørte ud i en køre frem for at forsøge at klippe samtalen til en sammenhæng. Tilgengæld skal i have ros for jeres snakke med fjendens lejr. Det er altid godt at have en ide om hvordan modstanderen ser kampen. Det hjalp på mit heldbred mod PSV at vide at PSV-lejren syntes første kamp var under al kritik.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #219
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Jeg må indrømme, at jeg er ret glad for Absalons løse format. Kvart i Bold tager sig allerede af FCK data og taktik på et højt, højt niveau (i min optik højere end de generelle danske fodbold podcasts), så jeg har det helt fint med, at Absalon og Fanradioen bliver mere en hyggelig stadionsamtale, som dog ofte er kvalificeret af, at de medvirkende har overværet træninger, set U-19 kampe og nogle gange snakket med spillere, fans af andre klubber, etc.

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #220
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg må indrømme, at jeg er ret glad for Absalons løse format. Kvart i Bold tager sig allerede af FCK data og taktik på et højt, højt niveau (i min optik højere end de generelle danske fodbold podcasts), så jeg har det helt fint med, at Absalon og Fanradioen bliver mere en hyggelig stadionsamtale, som dog ofte er kvalificeret af, at de medvirkende har overværet træninger, set U-19 kampe og nogle gange snakket med spillere, fans af andre klubber, etc.
    Men én ting er, at det kan være fint med et løst format, hvor man ikke nødvendigvis sidder og nørder big data. En anden ting er, at det er lidt fjollet at sidde at diskutere, hvorvidt der er tilskuervækst. Den slags fakta må man godt researche inden udsendelsen - så får den løse samtale også mere værdi.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #221
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men én ting er, at det kan være fint med et løst format, hvor man ikke nødvendigvis sidder og nørder big data. En anden ting er, at det er lidt fjollet at sidde at diskutere, hvorvidt der er tilskuervækst. Den slags fakta må man godt researche inden udsendelsen - så får den løse samtale også mere værdi.
    Men det gør vi da heller ikke?

    Diskussionen går på hvorfor FCK oplever tilskuervækst, hvor det så bliver påpeget, at det ikke kun er FCK der har haft oplevet denne tilskuervækst men hele Superligaen.

    Vh
    David, AR

    Hold 21/22 18/19 Forskel Procent
    AaB 7828 5663 2165 38,23%
    FCK 22412 17260 5152 29,84%
    AGF 10916 8613 2303 26,73%
    Randers 4919 3910 1009 25,80%
    BØF 17030 13887 3143 22,63%
    FCM 8699 7314 1385 18,93%
    OB 7555 6919 636 9,19%
    FCN 3726 3502 224 6,39%
    Vejle 5214 5663 -449 -7,92%
    Sønderjyske 4023 4870 -847 -17,39%
    Sidst redigeret af Absalons Radio : 04.04.22 kl. 22:25

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #222
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    En solid defensiv var endnu engang grundlaget for tre point da vi i søndags tog hjem fra Aalborg med en 0-1 sejr i bagagen. Knap var Viktor Claesson blevet FCK spiller før han havde scoret sit første mål for os. Vi har talt med Alexander Andersson fra Fotbollssnack om vores nye svensker og hvorfor han er havnet i FCK.
    Søndag kan vi tage et endnu større skridt mod Guldet når FCM kommer på besøg, og i den anledning har vi taget en snak med Thomas fra FCM podcasten Sort Snak.

    Medvirkende: Ivan Skarum, Alexander Andersson (Fotbollssnack) og Thomas Schou Jacobsen

    https://absalonsradio.buzzsprout.com/883612/10385611

  24. De følgende 2 brugere er enige:
    rsj, shs

  25. #223
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Søndag aften var 28.321 tilskuere vidner til en fuld fortjent FCK-sejr mod de nærmeste forfølgere fra den jyske hede. Hvor stor betydning havde banen og hvordan får man fixet en græsplæne? Er det for tidligt at fejre mesterskabet? Hvad bidrager Claesson med? Hvor længe kan Grabara holde buret rent? Det er nogle af de spørgsmål vi søger svaret på i denne uge.
    Og så ser vi naturligvis også frem mod torsdagens kamp i Silkeborg hvor vi forhåbentlig tager endnu et skridt mod guldet.

    Medvirkende: Mikkel Bonde og Christian Ditlev

    https://absalonsradio.buzzsprout.com/883612/10427318

  26. De følgende 2 brugere er enige:

  27. #224
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Derbysejr! Hvad blev afgørende for? Mangler vi skarphed oppe foran? Er Boilesens frustrationer berettigede og bør han være i spil til venstre back i de næste kampe?
    Sidst i afsnittet ser vi frem mod søndagens kamp i Parken mod Randers hvor der skal tages endnu et skridt mod Guldet.

    Medvirkende: Amalie Bremer og Jakob (Randersrejsningen)

    https://absalonsradio.buzzsprout.com/883612/10468482

  28. De følgende 3 brugere er enige:

  29. #225
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Absalons Radio Se meddelelser
    Derbysejr! Hvad blev afgørende for? Mangler vi skarphed oppe foran? Er Boilesens frustrationer berettigede og bør han være i spil til venstre back i de næste kampe?
    Sidst i afsnittet ser vi frem mod søndagens kamp i Parken mod Randers hvor der skal tages endnu et skridt mod Guldet.

    Medvirkende: Amalie Bremer og Jakob (Randersrejsningen)

    https://absalonsradio.buzzsprout.com/883612/10468482
    Afsnittet ligger endnu ikke på Podimo?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dagens Podcast
    By JakobP in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 19.01.19, 15:30
  2. DR's podcast 'Fodboldmagasinet'
    By FodboldmagasinetDR in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 06.09.11, 18:18

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •