Side 10 af 21 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 314

Emner: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fede Se meddelelser
    Havde forventet CV var selvskrevet som træner på flopholdet..!
    CV tabte kun 3 af sine 18 kampe som cheftræner og havde et pointsnit på 1,83. Det er i mine øjne ikke "godt" nok til at hamle op med Schæfer og Brinks snit på lige over 1,4.

    Bedste hilsner
    David, AR

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #137
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Absalons Radio Se meddelelser
    CV tabte kun 3 af sine 18 kampe som cheftræner og havde et pointsnit på 1,83. Det er i mine øjne ikke "godt" nok til at hamle op med Schæfer og Brinks snit på lige over 1,4.

    Bedste hilsner
    David, AR
    Men de overtog ikke ligefrem prangende hold, mens CV overtog et hold som lå lunt i svinget i kampen om guldet. Det lykkedes ham at smide det på gulvet. Han havde endda valgt sig selv til opgaven.

    Carsten Vagn er med længder det største træner flop i vores klubs historie. Jeg var chokeret over at høre gennemgangen og ikke høre hans navn.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.


  4. #138
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Men de overtog ikke ligefrem prangende hold, mens CV overtog et hold som lå lunt i svinget i kampen om guldet. Det lykkedes ham at smide det på gulvet. Han havde endda valgt sig selv til opgaven.

    Carsten Vagn er med længder det største træner flop i vores klubs historie. Jeg var chokeret over at høre gennemgangen og ikke høre hans navn.
    Fair nok, jeg er ikke enig men kan se, at du ikke står alene med din holdning så måske der er noget om det :).

    Som jeg vist også får sagt i udsendelsen er det umuligt at sætte et flophold som alle vil være enige i. Hvis vi laver noget lignende en anden gang (formentlig ikke) vil vi nok derfor også lade det være op til afstemning blandt vores lyttere. Det er alligevel ikke sjovt at være diktator har jeg fundet ud af.

    Dbh
    David, AR

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #139
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fede Se meddelelser
    Havde forventet CV var selvskrevet som træner på flopholdet..!
    Eneste konkurrent er Christian Andersen.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #140
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Absalons Radio Se meddelelser
    Fair nok, jeg er ikke enig men kan se, at du ikke står alene med din holdning så måske der er noget om det :).

    Som jeg vist også får sagt i udsendelsen er det umuligt at sætte et flophold som alle vil være enige i. Hvis vi laver noget lignende en anden gang (formentlig ikke) vil vi nok derfor også lade det være op til afstemning blandt vores lyttere. Det er alligevel ikke sjovt at være diktator har jeg fundet ud af.

    Dbh
    David, AR
    Selvfølgelig er det subjektivt og jeg havde nøjes med at være uenig, hvis han havde været med i opløbet (de sidste 3 i gennemgik), men når han end ikke var der, blev jeg nødt til at opponere højlydt, haha.

    Kan du egentlig ikke smide de to hold herind, det oprindelige og det redigerede i nåede frem til denne gang?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #141
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Selvfølgelig er det subjektivt og jeg havde nøjes med at være uenig, hvis han havde været med i opløbet (de sidste 3 i gennemgik), men når han end ikke var der, blev jeg nødt til at opponere højlydt, haha.

    Kan du egentlig ikke smide de to hold herind, det oprindelige og det redigerede i nåede frem til denne gang?
    Hehe, det er helt fair at du råber op :)

    Det endelige hold kom til at se således ud (Fra venstre mod højre). Dem i parantes var de oprindeligt udvalgte.


    Angreb: Tengstedt - Laudrup
    Midtbane: Diouf (Fredgaard) - Grindheim - Mussis - Gislason(!)
    Forsvar: Saarinen - Schønnemann - Luftner - Thomsen
    Målmand: Thomas Gill (Karim Zaza)

    Træner: Schæfer
    Sidst redigeret af Absalons Radio : 20.01.21 kl. 00:12

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #142
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Som lovet står januar i transfervinduets tegn. Vi har i denne uge besøg af transferguru Michel Davidsen mens vores trofaste stamgæst, Kasper Larsen, som altid hænger ud i baren. Sammen tager de os gennem den seneste uges nyheder og rygtemølle. Vi har siden sidst sagt farvel til Ragnar og Daghim mens Pierre og Mudri ligeledes er i gang med at pakke kufferten. Heldigvis ser det også ud til, at der sker noget på den anden front; vi har ikke opgivet jagten på nyt blod og vi følger op på alle de navne der den seneste tid har været sat i forbindelse med København ligesom vi bringer et par nye navne på bordet. Det og meget andet i denne uges afsnit af Absalons Radio.

    Medvirkende: Michel Davidsen og Kasper Larsen

    https://soundcloud.com/user-93566431...yde-ala-michel

    Eller find os der hvor du lytter til podcast.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #143
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Absalons Radio Se meddelelser
    Som lovet står januar i transfervinduets tegn. Vi har i denne uge besøg af transferguru Michel Davidsen mens vores trofaste stamgæst, Kasper Larsen, som altid hænger ud i baren. Sammen tager de os gennem den seneste uges nyheder og rygtemølle. Vi har siden sidst sagt farvel til Ragnar og Daghim mens Pierre og Mudri ligeledes er i gang med at pakke kufferten. Heldigvis ser det også ud til, at der sker noget på den anden front; vi har ikke opgivet jagten på nyt blod og vi følger op på alle de navne der den seneste tid har været sat i forbindelse med København ligesom vi bringer et par nye navne på bordet. Det og meget andet i denne uges afsnit af Absalons Radio.

    Medvirkende: Michel Davidsen og Kasper Larsen

    https://soundcloud.com/user-93566431...yde-ala-michel

    Eller find os der hvor du lytter til podcast.

    Hvor har I det med Daghim fra? Jeg kan ikke se noget hverken her, på twitter eller på Google.

  15. #144
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Hvor har I det med Daghim fra? Jeg kan ikke se noget hverken her, på twitter eller på Google.
    Det er Michel der har hørt det og når han melder den slags ud plejer der at være hold i det. Han omtaler det i sidste uges transfervindue podcast på BT.
    Daghim har desuden ikke været at finde på 10eren på det sidste så den skulle altså være god nok.

    Bedste hilsner
    David /AR

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #145
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Absalons Radio Se meddelelser
    Det er Michel der har hørt det og når han melder den slags ud plejer der at være hold i det. Han omtaler det i sidste uges transfervindue podcast på BT.
    Daghim har desuden ikke været at finde på 10eren på det sidste så den skulle altså være god nok.

    Bedste hilsner
    David /AR
    Jeg har godt hørt Michel i Transfervinduet, at I skrev ham sammen med Ragnar, hvor det er officielt, og ikke rygtebaseret som med Pierre/Mudri var dét der forvirrede mig. Tak for svaret.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #146
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Jeg har godt hørt Michel i Transfervinduet, at I skrev ham sammen med Ragnar, hvor det er officielt, og ikke rygtebaseret som med Pierre/Mudri var dét der forvirrede mig. Tak for svaret.
    Ah, klart. Forstår forvirringen. Der er ganske rigtigt ikke meldt noget officielt ud endnu, men vi er så sikre at vi godt tør skrive ham sammen med Ragnar.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #147
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Absalons Radio Se meddelelser
    Hehe, det er helt fair at du råber op :)

    Det endelige hold kom til at se således ud (Fra venstre mod højre). Dem i parantes var de oprindeligt udvalgte.


    Angreb: Tengstedt - Laudrup
    Midtbane: Diouf (Fredgaard) - Grindheim - Mussis - Gislason(!)
    Forsvar: Saarinen - Schønnemann - Luftner - Thomsen
    Målmand: Thomas Gill (Karim Zaza)

    Træner: Schæfer
    Haha - damn, det er et ringe hold :D

    Jeg kan huske, at jeg kom hjem fra Parken efter at have set en kamp, der vist endte med at blive Laudrups sidste for FCK. Min daværende kæreste spurgte mig, hvordan Brian havde spillet (han var vist det eneste, hun gik op i ift. FCK og fodbold ;)). Jeg måtte være hende svar skyldig, for jeg kunne knap nok huske, om han havde været på banen. Imponerende nok kunne Brian gå fra kamp i fuldstændigt kridhvid trøje og bukser, mens de andre spillere var godt mudret til.

    Er dog enig med andre i, at vores ringeste træner altså MÅ have været Christian Andersen. Manden var så fejlcastet, som man kunne være. Han nåede lige præcis at stå i spidsen for FCK i en officiel kamp, han kunne ikke spillernes navne, og han havde allerede forinden mistet spillernes tillid. Det er pænt skidt, når ens korte ansættelse ender i Højesteret, fordi man prøver at mane rygter i jorden om, at man har drukket sig i hegnet på en træningslejr og haft selskab af "fremmede damer"...og man så endda taber sagen :D
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #148
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Siden sidst har vi spillet træningskamp mod Helsingør, overnattet i en skov og været en tur på d’Angleterre.

    Ugens afsnit handler dog mest om transfervinduet hvor der endelig er begyndt at ske ting og sager. Vi har sagt farvel til Mudri, Daghim, Hjælmhof og alt tyder på, at Pierre også er ved at pakke kufferten. Til gengæld har vi fået Bundu som skal tage kampen op på højrekanten. Vi byder velkommen og tegner en profil af Mo’s grandfætter.

    Og endelig fortsætter jagten på den kommende midtbanespiller som vi henter mandag aften når vi sender live på Facebook på deadlinedag.
    og kom endelig med spørgsmål eller emner i mener vi bør tage op på mandag


    https://soundcloud.com/user-93566431...dfaetter-bundu

    Eller find os i din podcast app.
    Sidst redigeret af Absalons Radio : 27.01.21 kl. 17:09

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #149
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Transferdeadlinen nærmer sig og vi har forberedt et brag af aften som du ikke må gå glip af som FCK fan. Vi sender live m. video fra Parken på transfervindues sidste dag; mandag d. 1/2 fra klokken 20:00 til 00:00 med quiz, interviews, debat, rygtebørs, konkurrence og meget andet. Det hele foregår på Facebook så hop ind og stik os et like:
    https://www.facebook.com/AbsalonsRadio

    Og til sidst en bøn: Kom endelig med spørgsmål eller emner som I mener kunne være interessante at tage op. Det kan være alt mellem himmel og jord så længe det er FCK-relateret.

  26. De følgende 8 brugere er enige:

  27. #150
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Det blev til endnu en sejr da Sønderjyske blev sendt hjem med et 3-2 nederlag i mandags. Vi sætter kampen under lup hvilket bl.a. fører til en debat om emner som mandagskampe, dødbolde og VAR.

    Tirsdag var det så Brøndbys tur til at få ørerne i maskinen da vi vandt en fortjent 2-0 sejr i træningskampen hvor det bl.a. blev til spilletid til supertalentet Roony på blot 15 år.

    Endelig ser vi frem mod mandagens kamp mod Lyngby hvor der skal bygges videre på den gode stime og forspringet til første pladsen forhåbentligt kan reduceres yderligere.

    Medvirkende: Amalie Bremer

    https://soundcloud.com/user-93566431...ar-der-straffe
    Eller find os i din podcastapp.



    Ugens anbefalinger:

    Fischer interview med Fries Meets Guys: https://podimo.com/dk/shows/d5895674...7-845eeb86f36e (kræver podimoabonnement)

    Portræt af Rubén Sellés på FCKTV: https://www.fck.dk/nyhed/nye-assiste...r-ruben-selles

    Rygaard interview med Cph Sundays: https://www.facebook.com/watch/live/...atch_permalink

    Jonas Wind interview med Anders Hemmingsen: https://www.facebook.com/watch/live/...atch_permalink
    Sidst redigeret af Absalons Radio : 17.02.21 kl. 10:45

  28. De følgende 3 brugere er enige:

Side 10 af 21 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Dagens Podcast
    By JakobP in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 19.01.19, 15:30
  2. DR's podcast 'Fodboldmagasinet'
    By FodboldmagasinetDR in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 06.09.11, 18:18

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •