Side 2 af 21 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 314

Emner: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    124

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Z-ster Se meddelelser
    Hey folkens på Absalons radio.

    Først og fremmest tak for et fint alternativ til F.C.Københavns fanradio-podcast, der er helt væk i disse dage. Sindsygt skuffende at de ikke formår at holde skuden i vandet nu hvor der trilles bold igen. Måske det skyldes faktorer jeg ikke er bekendt med, men så kom dog for helvede ind i kampen igen??
    De er jo gode når de kører både med optakter og nedtakter, bortset fra værten der er vildt sløj at høre på, specielt når han griner af sine egne sprogbøffer undervejs....
    Måske lidt upassende at skyde efter frivillige, der gør et stor og flot stykke arbejde?


  2. #17
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af GeorgeWChubby Se meddelelser
    Måske lidt upassende at skyde efter frivillige, der gør et stor og flot stykke arbejde?
    Ja det kan du vel ret beset godt have ret i.
    Dog er det stadig frustrerende at der ikke er nogen linje i hyppigheden af udsendelserne. Jeg checker nærmest dagligt om der er kommet en ny udsendelse, fordi jeg netop er så begejstret for at lytte til podcasten.
    Så meld dog i det mindste ud hvornår vi kan forvente at de bånder nogle optagelser igen.

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Z-ster Se meddelelser
    Hey folkens på Absalons radio.

    Først og fremmest tak for et fint alternativ til F.C.Københavns fanradio-podcast, der er helt væk i disse dage. Sindsygt skuffende at de ikke formår at holde skuden i vandet nu hvor der trilles bold igen. Måske det skyldes faktorer jeg ikke er bekendt med, men så kom dog for helvede ind i kampen igen??
    De er jo gode når de kører både med optakter og nedtakter, bortset fra værten der er vildt sløj at høre på, specielt når han griner af sine egne sprogbøffer undervejs....

    Anyways så skal I have ros for jeres ugentlige bidrag der gør ugen og vejen frem til næste kamp lettere og hurtigere.
    Kan I dog ikke droppe den der skiller der lyder som en radiostation der indstilles?
    Den kører lige i baghovedet og ryg-graden og giver instant headache!

    I har nogle gode skillere i den der "drengene fra Angora"-ish og den med noget fin jazzet musik fra 40'erne.
    Stop den anden der ikke har nogen funktion andet end at minde mig om at jeg er ved at blive gammel og tarvelig i sulet!!

    Por favor:-)
    Hej Z-ster

    Tak for de fine ord og din kommentar vedr. vores skillere. Vi tager det op på næste redaktionsmøde :)

  4. #19
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Hej Absalons Radio.

    Jeg vil bare sige tusind tak for rigtig god og gedigen fanradio. Det er godt og underholdende og jeg er begyndt at lytte fast til jer. Det er utroligt flot at I lige fra starten formår at holde så højt niveau - det lover godt for fremtiden, når I har fået mere erfaring. Lyden er god og formatet godt. Flot!

    Som et enkelt lille aber dabei, kunne det måske være at I en gang imellem kunne være 3 mand i radioen. Dét kan give lidt mere dynamik og lidt mindre total enighed til at belyse forskellige sider af en problemstilling.

    Men helt overordnet er jeg rigtig fint underholdt og nyder at lytte til jer.
    Tusind tak, det er rart at høre at I er nogle der sætter pris på det vi laver.

    Mht. en 3. mand i studiet er det noget vi har talt om, og som vi formentlig også kommer til at teste af. Der er dog lidt udfordringer ift. teknik der skal løses.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Nyt afsnit ude nu:

    I denne uge går vi i dybden med 2-1 sejren over Randers i Parken og prøver bl.a. at finde ud af, hvorfor der var så stor forskel på vores præstation i 1. og 2. halvleg. Vi har også sidste nyt om tilskuersituationen i Superligaen, hvor der pludselig er kommet håb for, at vi allerede kan komme tilbage i Parken i denne sæson. Derudover prøver vi også, at løse forsvarssituationen med henblik på næste sæson – hvem skal ud og hvem skal ind? Sidst men ikke mindst kigger vi nærmere på programmet for slutspillet og ser i den forbindelse også frem mod søndagens kamp i Farum. Og så har vi også et lille transferrygte med til jer.

    Du finder os som altid i din podcast app.

    Eller her for Soundcloudfolket:
    https://soundcloud.com/user-935664312/10-status-quo

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    232

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Absalons Radio Se meddelelser

    Tak for de fine ord og din kommentar vedr. vores skillere. Vi tager det op på næste redaktionsmøde :)
    Blot input; jeg synes jeres skillere er gode og ikke mindst hyggelige. Det underbygger at I har en ganske velproduceret podcast.
    - Vinnie
    Vinnie's Avatar

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    72

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Rigtigt godt initiativ og veludført rent teknisk.

    Jeg bliver dog lidt ked af at I ikke har bedre styr på jeres data.
    I seneste afsnit diskuterede I "Felix Winther" som irl hedder Frederik. I bruger også lang tid på at sjusse jer frem til hans alder, og bliver ikke rigtig enige om dette.
    Man får indtryk af at I inden udsendelsen har besluttet at bringe ham i spil, så kunne det da være top informativt lige at liste hans stats op.
    Han har ovenikøbet en fortid i SoE, så der var også underliggende perspektiver at diskutere.

    Det er en gennemgående oplevelse jeg har haft når jeg har lyttet (og det naturligvis ugentligt).
    Jeg tænker at man kunne afhjælpe de problemer med at have fck.dk, nipserstat, transfermarkt, o.lign. til rådighed enten under eller før optagelsen.
    Jeg kunne forestille mig at jeres podcast bliver væsentligt mere relevant, hvis der gives korrekt og oplysende data om de emner i taler om.

    Jeg er fan, men kunne godt tænke mig en anelse mindre chit-chat.

    Tak for et flot frivilligt arbejde i øvrigt.

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af fckedde Se meddelelser
    Rigtigt godt initiativ og veludført rent teknisk.

    Jeg bliver dog lidt ked af at I ikke har bedre styr på jeres data.
    I seneste afsnit diskuterede I "Felix Winther" som irl hedder Frederik. I bruger også lang tid på at sjusse jer frem til hans alder, og bliver ikke rigtig enige om dette.
    Man får indtryk af at I inden udsendelsen har besluttet at bringe ham i spil, så kunne det da være top informativt lige at liste hans stats op.
    Han har ovenikøbet en fortid i SoE, så der var også underliggende perspektiver at diskutere.

    Det er en gennemgående oplevelse jeg har haft når jeg har lyttet (og det naturligvis ugentligt).
    Jeg tænker at man kunne afhjælpe de problemer med at have fck.dk, nipserstat, transfermarkt, o.lign. til rådighed enten under eller før optagelsen.
    Jeg kunne forestille mig at jeres podcast bliver væsentligt mere relevant, hvis der gives korrekt og oplysende data om de emner i taler om.

    Jeg er fan, men kunne godt tænke mig en anelse mindre chit-chat.

    Tak for et flot frivilligt arbejde i øvrigt.
    Tak for feedback, det mangler vi virkelig.

    Vi skal blive bedre til at faktatjekke de emner vi bringer op, helt enig. Der vil dog uden tvivl stadig forekomme fejl fremover. Vi har en meget sparsom tid til rådighed til research og vi har ikke planlagt programmet ned til mindste detalje inden vi går i gang, så man kan let komme til at snakke om eksempelvis en spiller som man ikke havde forberedt sig på, på forhånd. Når det så er sagt, har der været for mange svipsere og eksemplet med "Felix" Winther illustrerer jo desværre ret godt, at der er plads til forbedring, også mht. de emner som vi i forvejen ved vi vil komme ind på. Vi strammer op!

    Mht. chit-chatten må jeg nok skuffe dig. Den er formentlig komme for at blive. Den er et bevidst valg. Dels fordi vi synes det fungerer godt, og dels fordi det gør det sjovere for os at producere på den måde.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Ny episose af Absalons Radio er nu tilgængelig:

    Efter en deprimerende indsats i Farum som dog på mirakuløst vis endte med et enkelt point, erklærer vi kampen om guldet for tabt. Det skal dog ikke forhindre os i at varme op til denne uges kampe mod Aab og Brøndby. Mod Aab har Ståle varslet ændringer i startopstillingen og vi prøver at løse kabalen. Søndag skal vi så en tur til vestegnen hvor vi skal forsøge at redde lidt af denne sæsons ære. Vi forsøger at indgyde lidt optimisme i dit hårdtprøvede FCK hjerte.

    Som altid holder vi dig også opdateret med hvad der er sket i ugens løb med relation til vores klub. I denne uge tager vi bl.a. en snak om hvorvidt det ville være en god idé at nedskalere Parken tilskuerkapacitet til 30.000 for til gengæld at få forbedrede forhold.


    https://soundcloud.com/user-93566431...e-en-derbysejr


    Eller find os i din podcast app.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Vi kommer vidt omkring i denne uges episode af Absalons Radio. Vi starter i Parken hvor vi i onsdags sendte AaB hjem med et 2-0 nederlag. Begge målene blev scoret af Daramy og i den forbindelse tager vi en snak om vores unge juvels udvikling på det seneste.
    Herefter går turen til vestegnen hvor vi prøver at finde ud af hvordan det gik til, at Brøndbys miniputter dominerede os i store dele af kampen som jo bekendt endte 1-1.

    Det betød at vi i et par timer var døde og begravede men så tog fanden ved nogle aarhusianske spillere der formåede at hive en 3-4 sejr hjem mod Midtjylland. Var det starten på El Collapso vi var vidner til der? I forlængelse heraf ser vi frem mod søndagens altafgørende kamp i Parken mod netop Midtjylland hvor vi desværre må undvære vore kaptajn.

    Herudover vender vi løst og fast af hvad der er sket i ugens løb. Vi kommer bl.a. ind på rimeligheden i, at nogle hold nu får opbakning på hjemmebane af mere end 500 tilskuere mens andre ikke gør. Desuden vender vi sidste nyt på transferfronten og så er der nyt om returopgøret i Europa League 1/8 finalen.

    https://soundcloud.com/use…/12-mens-vi-venter-pa-el-collapso
    https://open.spotify.com/episode/7np4R0QG8YHrQtZfUheXXT

    Eller find os i din yndlings podcast app.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Denne uges udsendelse er tilgængelig nu!

    Vi ser tilbage på søndagens kamp mod jyderne fra Herning, der desværre endte med at slukke vores sidste håb om guld i år. Så hvad nu?

    Har vi lagt for mange penge i skrøbelige spillere og hvordan kommer næste sæsons trup til at se ud? Desuden tager vi en snak om at FCM for alvor ser ud til at have bidt sig fast i toppen af dansk fodbold - godt med lidt konkurrence eller bare pisseirriterende? Vi ser desuden frem mod søndagens kamp i Aarhus hvor andenpladsen skal forsvares. Og så tyder meget på, at mange af os skal ind og se Derby i Parken om et par uger!

    Det og meget meget mere i denne uges afsnit af Absalons Radio.

    https://soundcloud.com/user-93…/13-guldet-er-vaek-sa-hvad-nu
    https://open.spotify.com/episode/1ULURsp6js8zrc3lrqM5ka

    Eller i din podcast app.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Ny episode ude nu.

    I denne episode tager vi først et tilbageblik på søndagens kamp i Aarhus og kommer i den forbindelse bl.a. ind på N’Doyes betydning for vores spil,Zecas formdyk ligesom vi også tager en snak om Ragnar og Nelsson som makkerpar i forsvaret. Herefter ser vi frem mod denne uges kampe mod hhv. FCM og Brøndby hvor en del af denne sæsons ære skal forsøges genoprettet.

    Desuden har vi som altid forskellige nyheder med til jer i godteposen; i denne uge har vi eksempelvis nyt om Europa League samt sidste nyt om vores flirten med Zanka.

    https://soundcloud.com/user-935664312/ndoye-effekten
    https://open.spotify.com/episode/7yzSByolsyRlZweAV6vMBz
    https://podcasts.apple.com/…/po…/absalons-radio/id1499577918

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #28
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Tak for en altid fyldig og interessant omgang FCK-lir.

    I er i dette afsnit nået til midtbanen i The all-time greatest kongehold fra København og nævner blandt andet Christian Poulsen som en contender til en af positionerne.

    Ingen tvivl om at han var en god spiller for os på banen dengang, men er jeg den eneste herinde der anser det som kolossalt skuffende at han, efter at være vendt tilbage i 2. omgang, udtaler i et interview at han var tæt på at signe med Brøndby i stedet for FCK, da han skulle retur???!!

    Han indsats på banen i 2. omgang var ikke imponerende, men seriøst at udtale den slags er jo en eklatant mangel på format, endsige elementær forståelse for hvad det betyder for os fans at han var kommet hjem!!
    Og det uagtet at en af hans bedste venner i privaten er Kahlenberg, som tilsyneladende skulle være den årsag til at han overvejede bif i stedet for sin gamle klub.

    Der mistede jeg kraftedeme alt for ham og kan til dato stadig undre mig over hvor lidt fodboldspillere nogle gange tænker over den passion vi fans føler, når det handler om ens elskede klub.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  24. #29
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Z-ster Se meddelelser
    Tak for en altid fyldig og interessant omgang FCK-lir.

    I er i dette afsnit nået til midtbanen i The all-time greatest kongehold fra København og nævner blandt andet Christian Poulsen som en contender til en af positionerne.

    Ingen tvivl om at han var en god spiller for os på banen dengang, men er jeg den eneste herinde der anser det som kolossalt skuffende at han, efter at være vendt tilbage i 2. omgang, udtaler i et interview at han var tæt på at signe med Brøndby i stedet for FCK, da han skulle retur???!!
    Yikes! Den udtalelse var jeg ikke bekendt med. I så fald er jeg enig i, at han er diskvalificeret ift. et FCK all-time hold.

    Vh David, Absalons Radio

  25. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  26. #30
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Alt håb og positivitet er pakket væk og stemningen er dårlig.

    Først taber vi til midtjyderne og så spiller vi uafgjort, selvom det mest føltes som et nederlag, til et hold mælketænder fra vestegnen.

    Vi kigger på kontrakter, Tøffe der går til Ståle, transfers og så har vi endelig fået svar fra divisionsforeningen vedr. fordelingen af testkampe hvor nogle klubber fik flere kampe med tilskuere end andre. Vores FCK drømmehold får tilføjet en angriber og vi ser desuden ’frem’ mod kampen mod AGF på søndag.

    Det og meget andet i dette afsnit af Absalons Radio.

    https://soundcloud.com/user-935664312/15-krise
    https://open.spotify.com/episode/2KruDmPrZLTFVisY5iGBnM

    Eller hvor du nu lytter til podcasts...

  27. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

Side 2 af 21 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dagens Podcast
    By JakobP in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 19.01.19, 15:30
  2. DR's podcast 'Fodboldmagasinet'
    By FodboldmagasinetDR in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 06.09.11, 18:18

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •