Side 7 af 21 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 314

Emner: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    OK, tak for svar. Måske kunne I prøve at finde nogle lokale journalister at kontakte vedrørende deres vurdering af Bo Svensson?
    Bo Svensson eller Christian Poulsen? :)

    Hvis vi bli'r ved CP er det noget vi er igang med at undersøge.

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Det er faktisk en ret god pointe..
    Det havde jeg lykkeligt glemt alt om. Fandt lige artiklen til andre der skulle have svedt det ud
    https://www.bt.dk/fodbold/christian-...q3b8tIhTBFO10M

    Jeg tror dog stadig det godt kunne noget på den længere bane, især med en karismatisk og udadvendt sportsdirektør der gør sig godt i medierne og kan tage fokus.
    Men en undskyldning havde da været på plads.

    Han får fine ord med på vejen i Ajax og det er alligevel nogle store sko han udfylder i rollen som ass. Træner for Ajax.
    Han overtog posten fra Alfred Schreuder der først blev hentet til Hoffenheim som cehftræner og sidenhen til Barcelona som assistent under Ronald Koeman.

    Ajax må i hvert fald have set et lys i ham, siden han på så kort tid er steget så voldsomt i graderne. Jeg synes i hvert fald han er et af de mere spændende bud.

    /Victor, AR

  3. #93
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mouse_inc Se meddelelser
    Det er interessant, hvordan Brøndby igen er dukket op som værende en ærkerival og "hadeklub". Det ser jeg virkelig som et krisetegn. Personligt har jeg da ønsket dem alt dårligt, men de sidste 8-10 år har jeg ærlig talt ikke rigtigt interesseret mig for dem, hvad folk mener om dem, eller hvem som spiller derude.

    Ja, der er historien og Brøndby er den mest veletablerede modstander i Københavnsområdet, men bortset fra et par småskvulp er de da så langt bagefter, at det lidt er ligegyldigt, hvad de gør. Er der en god spiller fra Brøndby, så er han da velkommen.

    Vi burde ikke behøve forholde os til Brøndby. De kan få lov til at forholde sig (og se op til) "os".
    Brøndby IF er vores ultimative hadeklub, uanset om de spiller i serie 5 eller dyster med om mesterskabet.

    Bare fordi de ikke nødvendigvis er en guldtrussel for os pt., er vi mange der har bif-venner og som bruger en del tid på at debattere og diskutere med dem, om alt hvad der diskuteres kan.

    Selvom jeg født på Vesterbro og har boet på Nørrebro i snart 20 år, er jeg vokset op på VSTGN.
    Derfor har jeg mange gule kammerater, med mange gule klamme meninger om dem selv og desværre også om vores elskede hvide klub!
    Den kamp skal kæmpes og vindes hver eneste dag, også selv når de momentvis har fat i den lange ende.

    Historikken og vores mange sæsoner med afgørende momenter mod bif, heldigvis flest i vores favør, bør afgjort også gøre dem til alle FCK'eres yndlingsaversion!
    I øvrigt mener jeg at Hjalte Park burde destrueres!
    Z-ster's Avatar

  4. #94
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Trodsreaktionen udeblev da det i søndags blev til et 1-2 nederlag til AaB i Parken. Vi kommer med et par betragtninger om Hjaltes debut men skynder os derefter at kigge fremad.

    Vi fortsætter snakken om vores fremtidige træner – går vi efter en usleben diamant eller kigger vi efter en etableret træner fra det store udland?

    Søndag skal vi en tur til Aarhus og vi har derfor taget en snak med AGF fan, Sture Sandø. Hør hvordan han vurderer AGF lige nu, hvor vores chancer for en sejr ligger og hvad han tænker om David Nielsen som kommende træner i FCK.

    Sidst men ikke mindst kårer vi en højre-midt til vores flophold.


    https://soundcloud.com/user-935664312/29-trodsreaktion

    https://open.spotify.com/episode/4Oavg2jZ4kPUKUVhz8o9JZ?si=t_pG 3f4MTLSk9pYepY6hcg

    Der er lidt problemer med iTunes men det skulle gerne komme op i løbet af dagen dér også.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #95
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Vi kom fra Smilets By med tre point. En sindssygt vigtig sejer som vi naturligvis tager under behandling i denne uges afsnit af Absalons Radio.

    Klubben er stadig uden træner og sportsdirektør så vi fortsætter jagten... Faktisk kommer vi med et helt konkret bud på et trekløver som vi naturligvis forventes præsenteres i denne uge.

    Vi ser også frem mod kampen mod Lyngby og tager i den forbindelse en snak Pelle som er Lyngbyfan og som kan give os en en dugfrisk update på situationen i forstaden nord for København.

    https://soundcloud.com/user-93566431...fra-smilets-by

    https://open.spotify.com/episode/0L5SYQAB1Gs1x7tslIZZ7c
    Sidst redigeret af Absalons Radio : 28.10.20 kl. 02:55

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #96
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Det helt store tema i denne uges udsendelse af Absalons Radio er naturligvis ansættelsen af Jess Thorup som ny cheftræner.

    Vi var på plads ved Jess’ første træning hvor vi tog en kort snak med ham om hans forhold til København og om hans visioner for klubbens spillestil. I studiet har vi besøg af Ivan og Kasper og sammen prøver vi at tegne en profil af vores nye træner og kommer i den forbindelse bl.a. ind på om hans ledelsesstil passer til storbyens arrogance og Byens Hold.

    Desuden fortsætter vi jagten på en ny sportsdirektør og vi kommer med nogle konkrete navne på hvem der måske kan være i spil på den front.

    Endelig ser vi naturligvis frem mod kampen mod FC Midtjylland på søndag hvor vi med en sejr kan komme á point med vores største konkurrenter til Guldet.

    https://soundcloud.com/user-935664312/fck-04-11-2020-vol1

    https://open.spotify.com/episode/465...S0u9MG23YOwZNQ

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #97
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010
    Indlæg
    12

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Fremragende podcast :)
    Midt i denne "Perfect Storm" ville det fedt at få snakket om noget positivt og håb for fremtiden. Kunne I vende FCK talent - U19 og særligt U17 (deres resultater er fantastiske). Og specifikt få talt om spillerne: William Bøving, Marko Stamenic, Valdemar Lund, Hákon Arnar Haraldsson, Rasmus Højlund, Orri Óskarsson, Jeffery Adjei-Broni og Roony Bardghji.
    Og gerne, hvis der er andre spændende nyheder fra FCK talent...

    Og ikke i mindst, hvordan ser I FCK talents rolle i genopbygningen af Kbh.

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #98
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af JoJo678 Se meddelelser
    Fremragende podcast :)
    Midt i denne "Perfect Storm" ville det fedt at få snakket om noget positivt og håb for fremtiden. Kunne I vende FCK talent - U19 og særligt U17 (deres resultater er fantastiske). Og specifikt få talt om spillerne: William Bøving, Marko Stamenic, Valdemar Lund, Hákon Arnar Haraldsson, Rasmus Højlund, Orri Óskarsson, Jeffery Adjei-Broni og Roony Bardghji.
    Og gerne, hvis der er andre spændende nyheder fra FCK talent...

    Og ikke i mindst, hvordan ser I FCK talents rolle i genopbygningen af Kbh.
    Out of this world - https://www.instagram.com/tv/CHXwq6p...=17i9dplwv9urf
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)


  13. #99
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser
    What! Det er jo helt vildt
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #100
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Hvorfor spiller han dog U17? Gad godt at se ham i et indhop i A truppen frem for noget af det dødvægt vi har siddende på bænken der alligevel ikke gør en forskel når de bliver skiftet ind. Jeg ved godt at han fysisk bliver krøllet sammen, men er du sindsyg et talent.

  16. #101
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Hvorfor spiller han dog U17? Gad godt at se ham i et indhop i A truppen frem for noget af det dødvægt vi har siddende på bænken der alligevel ikke gør en forskel når de bliver skiftet ind. Jeg ved godt at han fysisk bliver krøllet sammen, men er du sindsyg et talent.
    Fordi han kun er 14 år ;)

  17. #102
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Hvorfor spiller han dog U17? Gad godt at se ham i et indhop i A truppen frem for noget af det dødvægt vi har siddende på bænken der alligevel ikke gør en forskel når de bliver skiftet ind. Jeg ved godt at han fysisk bliver krøllet sammen, men er du sindsyg et talent.
    Knægten er 14 år. Skal vi nu ikke lige tage den med ro for både hans egen og FCK's skyld?

    Må jeg minde om, at Daramy ødelagde U17-ligaen på nærmest identisk vis, da han var 15 år? Nu er han 18 år og slider i det mod seniorspillere, så en 14-årig får det nok ikke nemmere.
    Hejsa
    Elver's Avatar

  18. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  19. #103
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Er han ikke 15? https://www.transfermarkt.com/roony-...spieler/792331

    Og hvis han er 15, hvorfor har vi så ikke skrevet kontrakt?

  20. #104
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Hvorfor spiller han dog U17? Gad godt at se ham i et indhop i A truppen frem for noget af det dødvægt vi har siddende på bænken der alligevel ikke gør en forskel når de bliver skiftet ind. Jeg ved godt at han fysisk bliver krøllet sammen, men er du sindsyg et talent.
    Er der egentligt nogen minimumsalder i Superligaen?

  21. #105
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Hvorfor spiller han dog U17? Gad godt at se ham i et indhop i A truppen frem for noget af det dødvægt vi har siddende på bænken der alligevel ikke gør en forskel når de bliver skiftet ind. Jeg ved godt at han fysisk bliver krøllet sammen, men er du sindsyg et talent.
    Haha. Han er væk til sommer.

Side 7 af 21 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dagens Podcast
    By JakobP in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 19.01.19, 15:30
  2. DR's podcast 'Fodboldmagasinet'
    By FodboldmagasinetDR in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 06.09.11, 18:18

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •