Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
55. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Silkeborg vinder

    11 20.00%
  • Uafgjort

    13 23.64%
  • FCK vinder

    31 56.36%
Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 84

Emner: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (23/02-2020 kl. 16:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    nu tænkte jeg mere på hans scoringsgennemsnit.. Og Pieros var altså ingen Messi på banen :)
    Men han kæmpede trods alt for sagen! Noget vi godt kunne have brugt - i dag også... Santos lallede bare rundt. Virkede forvirret!

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Hvor ofte har vi været bagud i denne sæson? Jeg har en fornemmelse af, at vi har været nede med et mål i helt utroligt mange af kampene. Det er simpelthen så ringe at vi altid skal op og jagte.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Vores trup er vel ikke meget bedre end FCMs på trods af, at vores budget er betydeligt højere. Det er skræmmende at tænke på, hvad der sker, hvis FCM kommer på højde med vores økonomiske forudsætninger - så tror jeg faktisk, at vi kommer til at se et skifte i magtforholdet i dansk fodbold de kommende år.

    Generelt i den henseende må vi jo tage hatten af for de midtjyske kræmmere, der selvfølgelig har haft optimale forudsætninger hele sæsonen med kun én kamp om ugen og ingen skader. Men hold op hvor kan de sætte en spændende trup sammen med masser af fysik, fart, flair og vindermentalitet. Og hold op, hvor ser de ud til at have det godt under deres cheftræner. Godt at Ståle fik opsagt samarbejdet med Priske, da han ville have indflydelse på spillet, puha det var gået galt.

  5. De følgende 10 brugere er enige:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det er selvfølgelig sat på spidsen at kalde truppen elendig, men jeg mener faktisk, at vi har en dårlig trup. Det er muligt, at spillerne individuelt ikke er uden kvaliteter, men det gør dem jo ikke nødvendigvis gode nok til FCK, og kollektivt fungerer det bare slet ikke.

    For mig at se, har spillere som Grytebust, Bjelland, Bartolec, Oviedo, Bengtsson, Thomsen og Biel ikke niveauet. Santos begynder også at ligne et fejlkøb. Det er muligt, at nogle af dem ville kunne begå sig på et andet hold, men det hjælper jo ikke os.
    Problemet lige nu består i sammensætningen af truppen.. Vi har jo en strategi om at hente unge spillere som skal udvikle sig her, men det kræver at der er en stamme af kvalitetsspillere at læbe sig op ad.. Og det er den stamme som i den nuværende trup ikke er god nok.. Vi har simpelthen ikke nok af de her spillere som bare leverer hver gang.. Problemet er særlig udtalt i 4-backkæden... Det er også en af årsagerne til at vi ofte kommer bagud, vi giver ganske enkelt for meget væk bagtil.. Og når vi kommer bagud så bliver det hele stresset, og modstanderen kan stille sig med 11 mand bag bolden med god samvittighed.. I virkeligheden tror jeg at to midtstoppere med høj klasse kunne løse mange af vores problemer.. Bjelland er jo kilometer fra at byde ind med det han er købt til.. Eksempelvis er det ham der delvist er skyld i Silkeborgs mål i dag, da han ud af det blå forærer en halv friløber til Brumado på en fuldstændig ufarlig lang bold.. Det ender så med det frispark der leder til deres mål.. Og han har et hav af den slags klodsede aktioner i løbet af kampen som skaber usikkerhed på hele holdet..

  7. De følgende 11 brugere er enige:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Vores trup er vel ikke meget bedre end FCMs på trods af, at vores budget er betydeligt højere. Det er skræmmende at tænke på, hvad der sker, hvis FCM kommer på højde med vores økonomiske forudsætninger - så ved jeg faktisk, at vi kommer til at se et skifte i magtforholdet i dansk fodbold de kommende år.
    2003 - 2011: 7 ud af 9 mesterskaber vundet.

    2012 - 2020: 4 ud af 9 mesterskaber vundet.

    Edit: Ariël Jacobs vandt også et mesterskab.
    Sidst redigeret af Kong jensen : 23.02.20 kl. 21:03
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  9. De følgende 9 brugere er enige:

  10. #51
    Tilmeldingsdato
    Sep 2007
    Indlæg
    76

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Rolig nu.....
    Jeg synes at man må mane til besindighed, og bare tage hatten af for at Ståle og spiller-staben er så ambitiøse at de går så hårdnakket efter Europa League-trofæet og den direkte billet til Champions League som sådan én vil indløse.

    Bare det at vi gider at møde op og drysse lidt forjættet, europæisk stjernestøv henover pøblerne i Esbjerg og Silkeborg er nok til at man må respektere et hvilket som helst udfald. Kan godt forstå man kan have problemer med at præstere i sådan nogle ydmyge omgivelser.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #52
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Vores trup er vel ikke meget bedre end FCMs på trods af, at vores budget er betydeligt højere. Det er skræmmende at tænke på, hvad der sker, hvis FCM kommer på højde med vores økonomiske forudsætninger - så tror jeg faktisk, at vi kommer til at se et skifte i magtforholdet i dansk fodbold de kommende år.
    Jeg synes overhovedet ikke, vores trup er bedre end FCMs i øjeblikket. At vores spillere tidligere har leveret store, bemærkelsesværdige præstationer ændrer ikke ved at de slet ikke lever op til de, rimelige, forventninger, der bliver stillet til dem. Det må være truppernes øjeblikkelige niveau, der afgør, hvilken trup der er den bedste - men jeg forstår godt, hvad du mener, og jeg er enig ;-)

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #53
    Tilmeldingsdato
    Nov 2019
    Indlæg
    1

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    2003 - 2011: 7 ud af 9 mesterskaber vundet.

    2012 - 2020: 3 ud af 9 mesterskaber vundet.
    4 mesterskaber siden 2012. Trods alt...

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    For mig at se, har spillere som Grytebust, Bjelland, Bartolec, Oviedo, Bengtsson, Thomsen og Biel ikke niveauet. Santos begynder også at ligne et fejlkøb. Det er muligt, at nogle af dem ville kunne begå sig på et andet hold, men det hjælper jo ikke os.
    Problemet i dag og i Esbjerg er nok, at der er for mange af de nævnte som spiller samtidig. Du kan sådan set lægge Stage, Kaufmann, Mudri og Daramy oveni. Det er alle spillere med fint niveau (flere unge med stort potentiale - andre breddespillere som fint kan udfylde en rolle som reserve) men de fleste skal have profiler at læne sig op ad. Og de profiler mangler vi (især offensivt) lige nu. Desuden mangler vi med Pieros, Wind, NDoye og Fischer vores målscorere - det er et problem, når Santos så vælger at brænde alt.

    Og når vi så igen ikke scorer på de kæmpe chancer vi har (og i dag havde vi virkelig 4-5 kæmpe chancer) og modstanderne scorer på deres første forsøg (ligesom i Esbjerg) så vælter korthuset for nemt. Det er selvfølgelig ikke godt nok, og det er noget Ståle må analysere på. Måske skal vi købe en eller to færre af de unge talentfulde spillere og en eller to mere modne og erfarne profiler. Præcis som FCM har gjort med Scholz, Marcondes og Vibe. I dag er det i øvrigt et kæmpe problem, at Bjelland - som skal være en leder - falder fuldstændig igennem. Han har nok brug for en håndfuld kampe for at få timingen tilbage, men der er bare ikke rigtig råd....eller dvs i superligaen er der ved at være råd, da guldet er løbet væk. Jeg synes egentlig heller ikke, at Zeca tager nok ansvar i dag.

  16. #55
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    2012 - 2020: 3 ud af 9 mesterskaber vundet.
    4 ud af 9, trods alt. Men tendensen er stadig negativ.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Man kan sidde og ærge sig over at man ikke samler en Anders Dreyer eller Ronnie Schwartz op.... 2-3 mål til sammen plus et par assist.... eller en Lasse Vibe...
    Very Nice

  19. #57
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    4 ud af 9, trods alt. Men tendensen er stadig negativ.
    meget negativ.

    Ja FCM har de seneste 10 år taget en del store skridt og hælet ind på os. Ståle kan tale nok så meget om point gennemsnit etc. Men jeg syntes der er blevet sovet i timen. Her tænker jeg mere omkring den "spillemæssige" udvikling over de seneste år.

    Jeg tror tiden er forbi, hvor vi henter 7-8 mesterskaber på 10 år. Især med den transferstrategi der er blevet implementeret. Peak 1 år, sælg sine dygtigste spillere for så at begynde forfra. Lige den strategi har FCK og Ståle ikke være ligeså gode til som F.eks. FCM. Skal vi bare til at vende os til, at efter et DM guld så får vi et dyk i kvaliteten til den efterfølgende sæson som resultere i et tabt mesterskab. Skader spiller ind, men det er part of the game.

    Det er muligt at det økonomisk skal hænge sammen og, man bliver nød til at sælge spillere både pga. "gentlemen" aftaler etc. Men så skal man også bare være klar på det koster på den sportslige front fremover.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #58
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ersenio Se meddelelser
    Man kan sidde og ærge sig over at man ikke samler en Anders Dreyer eller Ronnie Schwartz op.... 2-3 mål til sammen plus et par assist.... eller en Lasse Vibe...
    Jeg nægter at tro på, at dem, du nævner, er bedre fodboldspillere end de offensive spillere, vi har til rådighed. Problemet ligger i at få dem til at leve op til deres potentiale.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  22. #59
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg nægter at tro på, at dem, du nævner, er bedre fodboldspillere end de offensive spillere, vi har til rådighed. Problemet ligger i at få dem til at leve op til deres potentiale.
    Problemet er vel reelt at deres offensive kompetencer, bliver revet ud af dem af Ståle og resten af hans wonderteam.

  23. De følgende 8 brugere er enige:

  24. #60
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    11

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Og skrive at vi skal være ærgerlige over ikke at hente Plaffeministeren og Lasse Vibe er tåbeligt at høre på. De er købt af Midtjylland udelukkende for at sikre det danske mesterskab. Begge er over 30 og har absolut intet at gøre på er fck hold, de kommer aldrig til at blive en international spiller som Ståle beskriver det. En Dreyer kan jeg forstå, men er det ikke bare en ny Carlo holse og en dårligere daramy.. potentialet er ihvertfald større for MO. Jeg ærger mig mere over vi ikke formår at hente noget mere kvalitet til midterforsvaret og på kanterne. At smide 30 mio efter en biel er vanvittigt, det kunne vi gøre for 3/4 år siden for der var vi så suværene.. nu er Midtjylland bare så tæt på os at vi ikke længere kan tillade os at tænke han bliver god. Det er selvfølgelig om ar finde balancen i at fonde talentet tidligt men samtidig skal han præstere, jeg tvivler på Ståle overlever 2 missede mesterskaber i træk hvis vi ikke vinder næste år.

    jeg notere mig i øvrigt at en Mathias zanka ligger og roder rundt i bunden af Bundesligaen og nærmer sig de 30 år. Nielsen og zanka kunne være frygtende og med en ragner som backup.
    mig notere mig samtigigt at en falk godt kunne stå på affyrringsrampen til sommer, med en mudra på vej tilbage så kunne vi godt sige tak for denne gang til falken. Vi må altså også bare sige at skaderne i den grad har været imod os. Jeg tvivler på fcm havde været samme sted som os hvis de havde samme skader og program som os. Hvis du fjerne en Erik s, joel Andersson, keeper, onyeka, mabil og saba også beder dem spille med i toppen af superligaen, i pokalen og 1/8 i EL så tror jeg de ville ruste i bukserne. Lad os nu se hvor gode de faktisk er når de træder ind i Europa næste år. Og mon ikke vi er endnu bedre med boile, Fischer, Wind og en skadesfri trup. Og så kommer vi nok ikke udenom der kommer et salg eller 2 og nok også indkøb. Iøvrigt ser kaufman sindsygt spændende ud. Ham og Wind kan bilve vanvittig farlige. Og så er de begge i start 20’erne.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 115
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 10:07
  2. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35
  3. Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 23.02.20, 11:22
  4. Svar: 160
    Sidste Meddelelse: 20.02.20, 15:45
  5. Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF(10.03.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 12.03.13, 08:43

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •