Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
55. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Silkeborg vinder

    11 20.00%
  • Uafgjort

    13 23.64%
  • FCK vinder

    31 56.36%
Side 3 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 84

Emner: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (23/02-2020 kl. 16:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Ideforladt og langsomt, det være betegnelsen for spillets nuværende tilstand.
    Nu må håbet vel være, at kunne forsvare anden pladsen.
    Deprimerende start på foråret.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Truppen er jo elendig, hvilket selvfølgelig også er Ståles ansvar, men jeg tvivler på, at en anden træner ville kunne få meget mere ud af det nuværende hold. Der vil kræve en udrensning at genoprette FCK. Spørgsmålet er, om Ståles skal stå i spidsen for det projekt. Uanset hvad, bør man kigge på det sportslige setup - der er jo nogle scouts, der finder frem til de her skodspillere, inden Ståle kommer ind i billedet.
    Helt enig, en trænerfyring nu burde ikke komme på tale. Men ledelsen burde da helt klart overveje om det ikke var til at skille veje til Sommer. Men som jeg har skrevet tidligere så tvivler jeg.

    Om ikke andet, burde ledelsen til Sommer tage "manager" rollen fra Ståle og begynde at gøre klar til en ændring i det sportslige setup og få ansat en kompetent Sportsdirektør
    Sidst redigeret af EraZ : 23.02.20 kl. 18:20

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  6. De følgende 9 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Ståle skal ikke fyres på nuværende tidspunkt - jeg synes det er tåbeligt at snakke om. Når det er sagt, så er vores spil simpelthen alt for langsomt og ugideligt, Falk SKAL spille centralt og det må så betyde spilletid til Thomsen pga alle de skader vi har og det er vel også ok, så er Thomsen altså hellere ikke dårligere.

    Bjelland ser i øvrigt færdig ud - det bliver endnu et vindue med stor udskiftning.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Truppen er jo elendig, hvilket selvfølgelig også er Ståles ansvar, men jeg tvivler på, at en anden træner ville kunne få meget mere ud af det nuværende hold. Det vil kræve en udrensning at genoprette FCK. Spørgsmålet er, om Ståle skal stå i spidsen for det projekt. Uanset hvad, bør man kigge på det sportslige setup - der er jo nogle scouts, der finder frem til de her skodspillere, inden Ståle kommer ind i billedet.
    Truppen er da ikke elendig. Der er masser af gode spillere. Problemet ligger hos trænerstaben. De aner ret beset ikke, hvordan de skal spille mod hold, der står lavt, vi kan ikke spille med en høj forsvarslinje, når vi ikke har en hurtig centerforsvarer og vi er elendige til at forsvare på dødbolde pt. Men det er jo alt sammen taktik og trænerarbejde. Jeg er ret sikker på, at fx Fischer, Boilesen, Varela, Johnsson, Zeca, Wind, N'Doye, Daramy, Nelsson, Falk, Stage og selv folk som Biel og Papagiannopoulos ville gøre en god figur i et andet setup. Det har de jo sådan set bevist for de flestes vedkommende.

    Du kan måske med en vis ret hævde, at truppen er ubalanceret i forhold til, hvordan Ståle vist gerne vil spille, men det gør jo ikke spillerne dårlige som sådan.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"


  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Om ikke andet, burde ledelsen til Sommer tage "manager" rollen for Ståle og begynde at gøre klar til en ændring i det sportslige setup og få ansat en kompetent Sportsdirektør
    Det er sjovt, for jeg har det lige omvendt. Jeg har egentlig ret stor fidus til mange af Ståles indkøb, og han har i eksempelvis Fischer og Boilesen tiltrukket spillere af en kvalitet, jeg ikke troede, vi havde en chance for at få fingrene i.

    Min største kritik af Ståle handler tværtimod om, hvor lidt han får ud af sine spillere - især de offensive. Dem gad jeg godt se i hænderne på en mere offensivt og mindre rigidt systemtænkende træner.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Truppen er jo elendig, hvilket selvfølgelig også er Ståles ansvar, men jeg tvivler på, at en anden træner ville kunne få meget mere ud af det nuværende hold. Det vil kræve en udrensning at genoprette FCK. Spørgsmålet er, om Ståle skal stå i spidsen for det projekt. Uanset hvad, bør man kigge på det sportslige setup - der er jo nogle scouts, der finder frem til de her skodspillere, inden Ståle kommer ind i billedet.
    Men det er til hver en tid Ståle og Lange som vælger og køber spillerne. Ingen herinde aner vel, hvad vores scouts reelt præsenterer for dem.

    Og selvom dette blot er mere brænde på bålet, så jeg mener stadig at Ståle er den rigtige, hvis nogle er i tvivl....

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #38
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Ståle skal være glad for, at han ikke er ansat i en udenlandsk klub. At bruge så mange penge på Karlo, Santos og Biel uden at få noget som helst ud af dem og få ét point mod ligaens to dårligste hold, havde givet en fyreseddel andre steder.
    Ja - jeg er frustreret. At give FCM guldet efter nederlag til EfB og uafgjort mod SIF er simpelthen ikke FC værdigt.
    Øv!
    Sidst redigeret af MarBaar : 23.02.20 kl. 22:38

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #39
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Ståle skal ikke fyres på nuværende tidspunkt - jeg synes det er tåbeligt at snakke om. Når det er sagt, så er vores spil simpelthen alt for langsomt og ugideligt, Falk SKAL spille centralt og det må så betyde spilletid til Thomsen pga alle de skader vi har og det er vel også ok, så er Thomsen altså hellere ikke dårligere.

    Bjelland ser i øvrigt færdig ud - det bliver endnu et vindue med stor udskiftning.
    Jeg tvivler på den store udskiftning til Sommer / nye spillere til truppen. Boilesen, Wind er tilbage og så må vi jo bare håbe på en ny sæson uden skadeshelvede.

  17. #40
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Vores største problem starter på trænerbænken. Det ligner at spillerne er bange for ham på sidelinjen. Det ser man bl.a. når spillerne fejler, hvor de ofte efterfølgende spejder ud imod bænken.
    Det kom også meget godt til udtryk i dag, da Ståle efter meget kort tid satte Varela til at varme op, efter en lidt svær start for Bartolec.
    Det kan godt være at denne stil er meget almindelig i branchen. Den er dog ikke specielt moderne, ligesom det kan være et vanvittig svært miljø og præstere i.

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    To kampe mod ligaens dårligste hold skulle vi bruge for at spille guldet til Herning. De har selvfølgelig haft en god sæson, med et ualmindeligt højt pointsnit og vi må bare erkende, at vi ikke kunne følge med. Til det har skaderne vejet for tungt og de nye spillere har ikke bidraget med det vi kunne håbe.

    Jeg så desværre kun anden halvleg i dag, men føler ikke rigtigt at jeg er gået glip af det store. Vi startede halvlegen fint og have godt tempo, men Silkeborg pakkede sig og så var der ikke mere at komme efter. Vi havde problemer med at skabe store chancer med ligaens med afstand dårligste forsvar på trods af at have mange skud. Imens blev vores defensiv rystet af, at Nelsson blev skadet og Silkeborg endte med at have de største chancer.

    Omvendt må det også tage en del af presset fra spillerne. Der skal gå meget galt før vi sætter andenpladsen over styr, selvom forfølgerne kan hale ind på os. Når Celtickampen er overstået, kan vi derfor så småt begynde at kigge fremad mod næste sæson, der ikke ligefrem virker til at blive mindre udfordrende end denne. Forhåbentlig kan vi få gang i Wind og Fischer igen og så må vi se om vi kan komme af med noget dødvægt i transfervinduet.

    I dag er der ikke mange gode præstationer. Kalle Johnsson stod er ganske fin halvleg. Forsvaret var noget usikkert på omstillinger, særligt efter Nelsson blev skadet. Bartolec ligner mere og mere et fejlkøb, mens Pierre kom frem til en del indlæg, som angriberne dog ikke kunne komme frem til.

    Daramy kom ind og havde et par gode aktioner, men faldt hurtigt i niveau. Han og Pierre havde svært med at kombinere og komplementerede ikke hinanden ret godt, ligesom der hurtigt var 3-4 Silkeborgspillere ude ved dem (og ingen af vores midtbanespillere trak ud og hjalp).
    Zeca var en skygge af sig selv.
    Stage var bedre med i dag og scorede et flot mål (han er trods alt god at have med i feltet), men bidrager ikke i det offensive spil.
    Falk var bedre på højrekanten end han normalt er på venstre, men nogle gode ”kantaktioner” blev det ikke til. Han spillede ikke ret godt sammen med Bartolec og havde først sine gode aktionr, når han trak mere ind centralt.

    Santos så jeg ikke meget til. Han passer ikke godt ind i vores spil, når løbene ikke bliver udnyttet – hvilket selvfølgelig er svært når modstanderen pakker sig.
    Kaufmann havde umiddelbart en god aktion ved målet og så så jeg ikke mere til ham. Generelt havde angriberne svært ved at komme på bolden og ingen af dem trak umiddelbart ned og deltog i opspillet.

    Ståle virkede noget handlingslammet. Spillet fungerede ikke, men vi brugte alligevel kun to udskiftninger – og den ene kun fordi Nelsson blev skadet. Det vidner både om en svag bænk, men også om, at vi ikke har nogle andre planer, end den man går på banen med. Hvis den ikke virker, så bliver vi ved med at presse på for at se om den nu ikke kan virke alligevel og ellers resignerer vi. Kønt er det ikke og det taktiske overskud er svært at få øje på. Jeg håber der efter Celtickampen bliver lagt en klar plan fremadrettet for, hvordan vi skal spille og at vi også begynder at inkorporere flere spillemønstre. Hvis det ikke kan lykkes, vil spillere som Santos og Pep Biel aldrig få succes her.

    Alt i alt en særdeles skuffende affære – og jeg så ikke engang første halvleg!

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #42
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ninja_Henning Se meddelelser
    Et forsigtigt gæt er, at Varelas fysik ikke kan holde til så mange kampe, så de er påpasselige med ham.
    Man kunne have skiftet Grytebust ind i stedet, og det havde stadig været bedre.

  22. #43
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hehe Santos er den nye Pieros :)
    Nope! Pieros langt bedre end Santos!

  23. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Nope! Pieros langt bedre end Santos!
    nu tænkte jeg mere på hans scoringsgennemsnit.. Og Pieros var altså ingen Messi på banen :)

  24. #45
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thundersen Se meddelelser
    Truppen er da ikke elendig. Der er masser af gode spillere.
    Det er selvfølgelig sat på spidsen at kalde truppen elendig, men jeg mener faktisk, at vi har en dårlig trup. Det er muligt, at spillerne individuelt ikke er uden kvaliteter, men det gør dem jo ikke nødvendigvis gode nok til FCK, og kollektivt fungerer det bare slet ikke.

    For mig at se, har spillere som Grytebust, Bjelland, Bartolec, Oviedo, Bengtsson, Thomsen og Biel ikke niveauet. Santos begynder også at ligne et fejlkøb. Det er muligt, at nogle af dem ville kunne begå sig på et andet hold, men det hjælper jo ikke os.

  25. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 115
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 10:07
  2. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35
  3. Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 23.02.20, 11:22
  4. Svar: 160
    Sidste Meddelelse: 20.02.20, 15:45
  5. Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF(10.03.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 12.03.13, 08:43

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •