Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
55. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Silkeborg vinder

    11 20.00%
  • Uafgjort

    13 23.64%
  • FCK vinder

    31 56.36%
Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 84

Emner: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (23/02-2020 kl. 16:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Tak Kalle - igen. Trods alt opmuntrende, at vi efter 2 svære udekampe står med 1 point! Det skal nok komme ;-) (ironi kan forekomme)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Fuldt fortjent SIF får mindst 1-1

    Tillykke til FCM med guldet.


  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Al sammenhæng i holdet forsvinder efter 1-1, hvor Silkeborg er tættere på 2-1 end vi er.. Der er for mange spillere på det her holde som er milevidt fra den nødvendige kvalitet.. Bartolec og Bjelland er to af dem.. Rene katastrofer begge to.. At Bartolec spiller alle 90 i dag er en gåde af de helt store..
    Et forsigtigt gæt er, at Varelas fysik ikke kan holde til så mange kampe, så de er påpasselige med ham.

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    2. gang der mistes point pga. vi ikke er skarpe på dødbolde. For helvede, mand.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    226

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Ud med Ståle nu. Nu må det simpelthen stoppe det her.. Det er sgu under alt kritik at vi ikke kan slå Silkeborg. Tag jer sammen ledelse og gør noget nu. !!!! Min tålmodighed med Ståle er ovre fra idag.
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Overbetalte lejesvende og trænere

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Stoltheden er enorm.

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Det er simpelthen for lidt, Ståle får ud af Danmarks suverænt dyreste trup. Lad os få noget luftforandring og se, hvad en anden træner med en mere fri fodboldhjerne kan få ud af den biks. Og nej, jeg har ikke en shortlist over mulige træneremner, men det er så vidt jeg ved heller ikke et krav for at kunne kritisere træneren.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af david.kjaer Se meddelelser
    Ud med Ståle nu. Nu må det simpelthen stoppe det her.. Det er sgu under alt kritik at vi ikke kan slå Silkeborg. Tag jer sammen ledelse og gør noget nu. !!!! Min tålmodighed med Ståle er ovre fra idag.
    Enig. Nu må den øverste ledelse træde i karakter. Spillet fungerer slet ikke.
    Mesterskabet er væk nu, så foråret vil være en god mulighed for en ny træner til at finde ud af hvem han kan bruge fremadrettet i et nyt projekt.

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er simpelthen for lidt, Ståle får ud af Danmarks suverænt dyreste trup. Lad os få noget luftforandring og se, hvad en anden træner med en mere fri fodboldhjerne kan få ud af den biks. Og nej, jeg har ikke en shortlist over mulige træneremner, men det er så vidt jeg ved heller ikke et krav for at kunne kritisere træneren.
    Generelt er jeg enig, men det det ville være dumt at skille sig af med Ståle nu. Man kan jo håbe til sommer, men jeg tvivler.

    Ståle har for meget magt i FCK og ledelsen tror jeg hellere ikke har nosser til at smide ham på porten til Sommer. Næææ, Det bliver Først når Ståle selv forlader FCK, uanset, hvor ringe det går.

    Lur mig ikke, at vi går op og vinder i Glasgow på et heldigt mål og en målscorer på 21-1 i chancer til Celtic og så er alt godt igen...

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Santos skal have 10 chancer for at score 1 mål.

    Det er altså også et KÆMPE problem.

    Og nej, det er ikke Ståle som skriver.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Generelt er jeg enig, men det det ville være dumt at skille sig af med Ståle nu. Man kan jo håbe til sommer, men jeg tvivler.

    Ståle har for meget magt i FCK og ledelsen tror jeg hellere ikke har nosser til at smide ham på porten til Sommer. Næææ, Det bliver Først når Ståle selv forlader FCK, uanset, hvor ringe det går.

    Lur mig ikke, at vi går op og vinder i Glasgow på et heldigt mål og en målscorer på 21-1 i chancer til Celtic og så er alt godt igen...
    Tror du også på julemanden ����

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Snorkzz Se meddelelser
    Santos skal have 10 chancer for at score 1 mål.

    Det er altså også et KÆMPE problem.

    Og nej, det er ikke Ståle som skriver.
    Hehe Santos er den nye Pieros :)

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #29
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er simpelthen for lidt, Ståle får ud af Danmarks suverænt dyreste trup.
    Truppen er jo elendig, hvilket selvfølgelig også er Ståles ansvar, men jeg tvivler på, at en anden træner ville kunne få meget mere ud af det nuværende hold. Det vil kræve en udrensning at genoprette FCK. Spørgsmålet er, om Ståle skal stå i spidsen for det projekt. Uanset hvad, bør man kigge på det sportslige setup - der er jo nogle scouts, der finder frem til de her skodspillere, inden Ståle kommer ind i billedet.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #30
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Jeg ved slet ikke hvor jeg skal begynde. Helt igennem katastrofalt spil, vi har gang i. Vi kan finde ud af at dominere boldbesiddelsen, jaja, men mere bliver det bare aldrig til. Det er helt vildt hvor mange af vores spillere, der bare løber og kigger og spiller bagud og til siden hele tiden. Man skulle næste tro, at William Kvist, bare uden fighterevnen, spiller 8 af pladserne fra start i dag.

    En ting er så det offensive, men vores defensive sejler. Spillerne løber og kigger fodbold og ingen tager ansvar. Bjelland, Bartolec og Bengtsson er banens dårligste i dag, føj hvor er det sygt at glo på i 90 minutter. Stage og Zeca på midten duer simpelthen ikke i kampe, hvor vi skal skabe bare en lille smule, og det har vi alle herinde jo konstateret længe, men trænerstaben har åbenbart problemer med synet.

    Jeg har meget snart mistet troen på Ståles evner, vores spil har ikke udviklet sig siden sommer. Jeg gad virkelig godt se hvad andre trænere kunne få ud af det her omend jeg stadig mener Ståle skal have til i hvert fald sommer, men hvis spillet stadig ikke er begyndt at fungere ordentligt der, så må ledelsen da virkelig kigge på, om det er tid til at reagere, inden det er for sent.

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 115
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 10:07
  2. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35
  3. Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 23.02.20, 11:22
  4. Svar: 160
    Sidste Meddelelse: 20.02.20, 15:45
  5. Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF(10.03.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 12.03.13, 08:43

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •