Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
55. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Silkeborg vinder

    11 20.00%
  • Uafgjort

    13 23.64%
  • FCK vinder

    31 56.36%
Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 84

Emner: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF vs. F.C. København (23/02-2020 kl. 16:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Jeg gik glip af dagens kamp, men selve resultatet kommer ikke synderligt bag på mig. Da jeg så, at vi mod ligaens bundprop stillede med syv mand i defensiven, var lysten til at spilde to timer på Ståle-bold til at overse, og det er egentlig det, der irriterer mig mest. Efter at være kommet i Parken i 27 år og at have haft sæsonkort samme sted de seneste 17-18 år er det første gang, at jeg egentlig ikke orker det her hold mere. Vinterpausen er kun lige slut, og jeg burde glæde mig til at se bold, men når manden ved roret insisterer på en så negativ spillestil og ellers ikke er leveringsdygtig i andet end dårlige undskyldninger og sølle bortforklaringer i ét væk, er der bare ikke lagt op til begejstring. Jeg håber virkelig, at Ståle og resten af holdet i de kommende måneder formår at vende det her til noget, der giver plads til en smule optimisme, for ellers er det sgu slut med fast fremmøde i Parken for mit vedkommende.

    Og ja, ja, det kan FC København selvfølgelig være ligeglad med, for vigtigere er jeg trods alt heller ikke :-) Men det er lidt trist, hvis klubben gror fast, fordi man har satset så benhårdt på, at den nuværende træner absolut i al overskuelig fremtid må være den rigtige mand på posten. Respekt for de mange store præstationer i Europa, men fodbold udvikler sig, og hvis træneren ikke gør, skulle man måske begynde at se på de ret åbenlyse fingerpeg om, at klubbens potentiale og de mange investerede millioner i holdet forvaltes uacceptabelt dårligt. Eksempelvis når man to gange på tre år end ikke formår reelt at spille med om guldet. I mine øjne er det helt og aldeles skandaløst, og når kvaliteten af spillet samtidig er under al kritik, og man kun evner at holde sig tilnærmelsesvis oven vande ved hjælp af temmelig primitiv resultatfodbold, burde beslutningen om en ny retning være endnu nemmere.

    Meget har du budt os, Ståle (Yvonne-style)… men at pisse enhver gulddrøm væk i løbet af ti dage efter kampe mod ligaens nummer 13 og 14 gør det temmelig svært at tro på bedre tider. Og måske er det nu, folk mindst af alt venter det der, du ved nok.
    HIC SUNT LEONES


  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Claus1984;690411 Lad os nu se hvor gode de faktisk er når de træder ind i Europa næste år. Og mon ikke vi er endnu bedre med boile, Fischer, Wind og en skadesfri trup. Og så kommer vi nok ikke udenom der kommer et salg eller 2 og nok også indkøb. Iøvrigt ser kaufman sindsygt spændende ud. Ham og Wind kan bilve vanvittig farlige. Og så er de begge i start 20’erne.
    "Hvis" FCM overhovedet kvalificere sig til et Gruppespil, som jeg ikke tror de gør. Men du har da ret. FCM har da i den grad lukreret på ikke at spille i Europa/pokal fodbold kontra os i FCK. Læg dertil hele deres trup stort set har været skadesfri. Så jo de har haft alle marginalerne i denne sæson.

    Men ovenstående er ikke noget jeg vil pive over. Vi er Danmarks største klub som bryster sig af, at være en klub som vil spille Europæisk, hvert år samtidig med at vil vinde det Danske mesterskab, så skal vi kunne levere år efter år. Især når man har et budget til at kunne hente en spiller til +30 mill F.eks.

    Ja vi har været uheldige med skader og det har FCM ikke, det er selvfølgelig en smule af forklaringen, men ikke den hele.

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Ståle er tilfreds med spillet, men ikke med resultatet. Det siger alt om den situation klubben står i, og jeg ved snart ikke, om jeg skal grine eller græde. Jeg vil blot citerer min søn på 4, der var med til sin anden udekamp i Jylland (den anden var i Hobro!!!). På vej hjem kom spørgsmålet: Far, hvorfor holder vi egentlig altid med FCK, når de andre spiller meget sjovere? Argumentet “jammen det er jo København” virker ikke rigtigt, når man ser fodbold med jomfruelige øjne.


  5. #64
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Nope! Pieros langt bedre end Santos!
    Evigt elskes kun det tabte ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #65
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Ståle er tilfreds med spillet, men ikke med resultatet. Det siger alt om den situation klubben står i, og jeg ved snart ikke, om jeg skal grine eller græde. Jeg vil blot citerer min søn på 4, der var med til sin anden udekamp i Jylland (den anden var i Hobro!!!). På vej hjem kom spørgsmålet: Far, hvorfor holder vi egentlig altid med FCK, når de andre spiller meget sjovere? Argumentet “jammen det er jo København” virker ikke rigtigt, når man ser fodbold med jomfruelige øjne.
    Og Ståle vil nok glæde sig endnu mere over pointsnittet. Det er på 2,14 (før forårspræmieren var det 2,3). Det er et snit der normalt ville være nok til at vinde mesterskabet de fleste år. Så hvis han også er glad for spillet, har han nok ingen grund til at ændre noget som helst.

  8. #66
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Ståle er tilfreds med spillet, men ikke med resultatet. Det siger alt om den situation klubben står i, og jeg ved snart ikke, om jeg skal grine eller græde. Jeg vil blot citerer min søn på 4, der var med til sin anden udekamp i Jylland (den anden var i Hobro!!!). På vej hjem kom spørgsmålet: Far, hvorfor holder vi egentlig altid med FCK, når de andre spiller meget sjovere? Argumentet “jammen det er jo København” virker ikke rigtigt, når man ser fodbold med jomfruelige øjne.
    I den forbindelse er det også sjovt at se, at Ståle, Lange m.fl., holder så stædigt fast i vores system, fordi det er det, som har skabt succesen, mens andre hold både i Superligaen og på den store europæiske scene netop opnår succes og spillemæssig forløsning ved engang imellem at komme med noget nyt. Se bare AaB og FCM i denne sæson, som har fået succes efter systemændring.

    Vi er læst af vores modstandere, allerede før vi går på banen. Det ved Ståle faktisk godt, siden han til BT udtaler, at modstandere håber på at score på en dødbold og så stille sig dybt og køre kontra. Så hvorfor ikke prøve noget nyt, Ståle? Kom nu!

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #67
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Ståle er tilfreds med spillet, men ikke med resultatet. Det siger alt om den situation klubben står i, og jeg ved snart ikke, om jeg skal grine eller græde.
    Det siger vel mest af alt, alt vi som fans efter 10+ år med Ståle stadig æder alt hvad han siger i medierne råt.
    Han bliver ofte betegnet som en mand med ekstrem vindermentalitet - i lyset af det, så virker det en anelse usandsynligt, at han skulle være vildt tilfreds.

    Men i den situation hvor holdet med al sandsynlighed lige har smidt alle chancer for guld til de to nederste hold, så vil det måske ikke være sådan vildt intelligent at smide holdet endnu mere under bussen i medierne. Måske er det mere smart at tage den positive vinkel, også selvom den er lidt søgt og selvom det ikke er det vi fans gider at høre? Mon ikke han endda kan finde statistikker som fortæller, at vi bude have vundet kampen.

    Og til dit barn kan du fortælle, at kommer man fra København, så hepper man selvfølgelig på København ligegyldigt, hvor meget de stinker. Ligesom man holder med SIF i Silkeborg, med EFB i Esbjerg og Ikast FS håndbold i Ikast.
    Sidst redigeret af k@sper : 24.02.20 kl. 07:20

  11. De følgende 10 brugere er enige:

  12. #68
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    En træner skal selvfølgelig ikke sparke til sine spillere i medierne når de ligger ned, men jeg tror mere det er gældende, når man skærmer enkelte spillere for kritik. Hvorfor lyve med at man er tilfreds med spillet? Spillerne kan vel godt selv se, at spillet ikke var godt når de ikke vinder mod ligaens bundprop og ikke engang kan lukke ned for dem. De har formentligt også fået en opsang i halvlegen og efter kampen og alle andre historier i medierne vil være, at de ikke spillede ret godt. Hvad skulle Ståle opnå med at sige at han er tilfreds med spillet, hvis det ikke er tilfældet?

  13. #69
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    En træner skal selvfølgelig ikke sparke til sine spillere i medierne når de ligger ned, men jeg tror mere det er gældende, når man skærmer enkelte spillere for kritik. Hvorfor lyve med at man er tilfreds med spillet? Spillerne kan vel godt selv se, at spillet ikke var godt når de ikke vinder mod ligaens bundprop og ikke engang kan lukke ned for dem. De har formentligt også fået en opsang i halvlegen og efter kampen og alle andre historier i medierne vil være, at de ikke spillede ret godt. Hvad skulle Ståle opnå med at sige at han er tilfreds med spillet, hvis det ikke er tilfældet?
    Nu er det jo ikke sikkert, at de har fået nogen særlig opsang efter kampen. Det ved vi reelt ikke. Det kan også være, at Ståle ved udtalelsen bare viser, at han har deres ryg, selvom de internt har fået at vide, at det ikke var godt nok.

    Formålet med udtalelsen er formentlig at fjerne pres fra spillerne og indgyde (undgå at fjerne yderligere) selvtillid i en svær periode. Jeg kan ikke rigtig se, hvad formålet skulle være at sige, at udover at vi sikkert smed guldet, så var vi helt forfærdelige. Det bliver præstationerne næppe bedre af i de kommende kampe.

  14. #70
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Silkeborg-kampen var forresten 8. kamp ud af de sidste 10 betydende kampe, hvor vi er kommet bagud med 0-1 i løbet af kampen (de to andre er ude mod hhv. Lugano og FCN). I 7 af de 8 kampe er vi kommet bagud i løbet af 1. halvleg (den 8. er Malmø-kampen), og ud af de 8 kampe, har vi formået at vinde 3 (Hobro, BØF og OB), vi har spillet 2 uafgjort (Celtic og Silkeborg) og tabt 3 (FCM, Malmø og Esbjerg). Var vi ikke kommet bagud med 0-1 i de 8 kampe, havde vi vundet 5, spillet 2 uafgjort og tabt 1.

    Ifølge Leander inde på Twitter havde vi været 17 point efter FCM, hvis man kun kigger på resultaterne i 1. halvleg i ligaen i denne sæson (Til gengæld havde vi vundet vores EL-gruppe med 14 point ud fra samme målestok). Så det handler nok lige så meget om at vi ikke er helt klar fra start i begge ender af banen i ligaen. Og det må vel også falde tilbage på trænerstaben.

    En lille detalje, jeg har bemærket fra min sofa, når jeg har set kampene, har været at ass. træner Stefan Madsen i sidelinie-interviewene i mindre grad end Neestrup har kunnet skære ind til benet hvad der skulle justeres. Og så må spørgsmålet vel også lidt være, hvordan kommunikationen fra trænerteamet til spillertruppen forløber pt., siden det så ofte er sket at vi er kommet bagud.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #71
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Silkeborg-kampen var forresten 8. kamp ud af de sidste 10 betydende kampe, hvor vi er kommet bagud med 0-1 i løbet af kampen (de to andre er ude mod hhv. Lugano og FCN). I 7 af de 8 kampe er vi kommet bagud i løbet af 1. halvleg (den 8. er Malmø-kampen), og ud af de 8 kampe, har vi formået at vinde 3 (Hobro, BØF og OB), vi har spillet 2 uafgjort (Celtic og Silkeborg) og tabt 3 (FCM, Malmø og Esbjerg). Var vi ikke kommet bagud med 0-1 i de 8 kampe, havde vi vundet 5, spillet 2 uafgjort og tabt 1.

    Ifølge Leander inde på Twitter havde vi været 17 point efter FCM, hvis man kun kigger på resultaterne i 1. halvleg i ligaen i denne sæson (Til gengæld havde vi vundet vores EL-gruppe med 14 point ud fra samme målestok). Så det handler nok lige så meget om at vi ikke er helt klar fra start i begge ender af banen i ligaen. Og det må vel også falde tilbage på trænerstaben.

    En lille detalje, jeg har bemærket fra min sofa, når jeg har set kampene, har været at ass. træner Stefan Madsen i sidelinie-interviewene i mindre grad end Neestrup har kunnet skære ind til benet hvad der skulle justeres. Og så må spørgsmålet vel også lidt være, hvordan kommunikationen fra trænerteamet til spillertruppen forløber pt., siden det så ofte er sket at vi er kommet bagud.
    Damn 8 ud af 10 betydende kampe er vi kommet bagud??. Vi gør det fandeme hellere ikke nemmere for os selv, når man nu ved, hvor vigtigt det er at komme foran i kampe nu til dags. Især med hårdt kæmpene bundhold som efter de er kommet foran bare "parkere" bussen. Oh well det kan vi jo bare takke os selv for, så kan vi jo "bare" scorer først i kampene :)

    Og lige en kommentar til Ståles spin.

    Selvfølgelig skal han ikke sparke til spillerne når de er ramt, men det er fandeme nærmest at hører Komiske Ali når han står der og fortæller at vi "spiller" godt og er tilfreds med præstationen. Det er muligt at vi skaber lidt flere chancer i denne kamp, men tilgængæld har Silkeborg altså også en del store chancer. Som jeg så kampen kunne vi snildt have tabt kampen.

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #72
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Silkeborg-kampen var forresten 8. kamp ud af de sidste 10 betydende kampe, hvor vi er kommet bagud med 0-1 i løbet af kampen (de to andre er ude mod hhv. Lugano og FCN). I 7 af de 8 kampe er vi kommet bagud i løbet af 1. halvleg (den 8. er Malmø-kampen), og ud af de 8 kampe, har vi formået at vinde 3 (Hobro, BØF og OB), vi har spillet 2 uafgjort (Celtic og Silkeborg) og tabt 3 (FCM, Malmø og Esbjerg). Var vi ikke kommet bagud med 0-1 i de 8 kampe, havde vi vundet 5, spillet 2 uafgjort og tabt 1.

    Ifølge Leander inde på Twitter havde vi været 17 point efter FCM, hvis man kun kigger på resultaterne i 1. halvleg i ligaen i denne sæson (Til gengæld havde vi vundet vores EL-gruppe med 14 point ud fra samme målestok). Så det handler nok lige så meget om at vi ikke er helt klar fra start i begge ender af banen i ligaen. Og det må vel også falde tilbage på trænerstaben.

    En lille detalje, jeg har bemærket fra min sofa, når jeg har set kampene, har været at ass. træner Stefan Madsen i sidelinie-interviewene i mindre grad end Neestrup har kunnet skære ind til benet hvad der skulle justeres. Og så må spørgsmålet vel også lidt være, hvordan kommunikationen fra trænerteamet til spillertruppen forløber pt., siden det så ofte er sket at vi er kommet bagud.
    Meget interessant. Det er selvfølgelig noget sværere at vinde kampene, når man altid starter med at komme bagud.

    Mht ikke at være klar fra start, så har det efter jul vel egentlig kun være tilfældet mod Celtic. Både mod EFB og SIF har vi blæst ud fra start og bude have ført i begge efter få minutter - mod SIf måske endda med et par mål. I begge kampe kommer vi så bagud på modstandernes første forsøg forøvrigt begge efter dødbolde - og det var ikke i starten af kampene. Mod Celtic var vi dog åbenlyst ikke på nogen måde klar fra start.

    Madsens evner kan jeg ikke gøre mig klog på. Men det er vist rimelig klart, at det var et kæmpe tab at miste Neestrup.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #73
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Selvfølgelig skal han ikke sparke til spillerne når de er ramt, men det er fandeme nærmest at hører Komiske Ali når han står der og fortæller at vi "spiller" godt og er tilfreds med præstationen. Det er muligt at vi skaber lidt flere chancer i denne kamp, men tilgængæld har Silkeborg altså også en del store chancer. Som jeg så kampen kunne vi snildt have tabt kampen.
    Trænere - især dem som elsker at udnytte medierne til at fremme egne budskaber - er altid små åndsvage at høre på.

    Og ja, vi kunne da sagtens have tabt. Når man ikke selv scorer og modstanderne får et par fine kontrachancer, så kan det ske. Vi kunne også sagtens have endt med at vinde over Celtic, men det havde næppe heller været retfærdigt set på antal af chancer.

  21. #74
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    K@sper, naturligvis bruger Ståle medierne, men det gør jo ikke påstanden mindre rigtig. Min pointe er jo, at der forhelvede ikke er en reel debat om, hvorfor Skandinaviens klart rigeste klub, med den suverænt dyreste trup ikke gør det bedre og underholder mere. Her til morgen er selv samme medier plasteret til med en forsimplet analyse fra Ståles side - fornemt spin i øvrigt - hvor det alene bliver et problem, at man kommer bagud, og at man så er nemme at slå kontra på efterfølgende. Det forklarer så ikke, hvorfor det nuværende mandskab er så sårbare på omstillinger, allerede før man kommer bagud. Det udstiller jo også en gennemgående kritik, at Ståles hold er for statiske og langsomme i angrebsfasen.

    For god ordens skyld, så ønsker jeg ikke Ståle fyret, men jeg synes det er på tide, at man gentænker grundprincipper for FCK's måde at spille på. Jeg har skrevet det før, og jeg gør det gerne igen. Jeg mener ikke problemet er Ståles hang til zone-forsvar eller en stram defensiv. Det her kun været godt for FCK, at han har haft det udgangspunkt, mit problem er, at man offensivt skaber alt, alt for lidt, at man er for fysiske og primitive - simple og let læselige om man vil - og vil rigtigt mange sige "røv kedelige at kigge på" - jf. min søn, der ved Gud skal underholdes som 4-årig, hvis han skal se en hel fodboldkamp. (Heldigvis klarede de medrejsende fint den slags, og han dansede lystigt med fra familietribunens trygge rammer, når der blev støttet op om holdet.)

    Læser man i denne tråd og den til Esbjergkampen, er der rigtigt mange der peger på scouting-delen som et område, hvor der fejles en del. Det er jegmeget enig i, men jeg mener også, at systemet trænger til at blive kigget igennem. Specielt når man ser på de typer der er i truppen. Helt forsimplet, så er det uhyggeligt, at truppen indeholder så mange spillere, der har haft en opvækst i en 4-3-3, og som typer er ideelle til netop 4-3-3, når Ståle holder så stædigt fast i 4-4-2 som udgangsformationen. Vi har endda flere gange i år set, at der sker mindre spillemæssige mirakler, når Ståle flytter rundt på systemet. Jeg mener helt oprigtigt, at vi ikke får det optimale ud af de fleste i offensiven, fordi de ikke spiller et system de passer til dem. Zeca og Stage skaber sammen alt for lidt centralt, skubber man Falk ind foran dem - som det eksempelvis delvist skete mod Celtic i 2. halveg - så kommer der pludselig en anden dynamik, og Ståle beholde samtidig sine kontrollerende midtbane. Fischer, Biel, Daramy, Santos og Kaufmann er desuden alle spillere, der vil have stor glæde af at spille kantangribere omkring en stor stærk opspilsstation og der har FCK allerede Wind og NDoye. Faktisk er de alle vokset op i det system, eller er som typer klassiske angrebskanter i en 4-3-3. Desuden vil systemskiftet frigøre endnu mere plads til angribsivrige backs. Her har FCK to der kan bruges i Varela og Boilesen - Bengtson, Oviedo og Bartolec har jeg afskrevet som andet end reserver i den sammenhæng. Forsvarskæden og systemet kan forblive som den allerede er, omend backs skal skoles på en ny måde.

    Jeg så faktisk gerne en langt mere åben debat om netop systemet fra Ståles og klubbens side, også selvom den primært holdes internt. Jeg ser bare ingen tegn på, at man evaluerer på de grundlæggende principper i klubben, selvom det er dem der reelt mødes med kritik i både medier og blandt fans. FCM tog det opgør under Thorup, og siden har man flyttet sig med kvanteskridt. Jeg er faktisk af den overbevisning, at Priske er den træner der flytter dem det sidste stykke ind i EL. Han er ikke en svag træner som Kenneth Andersen - tvært imod faktisk.

    NB! Fra min plads på stadion, så var Bjellands indsats i går, noget af det værste jeg har set siden 90'erne. Han lavede et utal af simple opspilsfejl - noget der ellers skulle være hans store styrke, han er langsom - som i ekstremt langsom - han var fejlplaceret en masse gange osv. Værst af alt, så minder Bjelland mig om en Ming-vase i et spil kroket - pisse dyr, men alt, alt for skrøbelig og usikkerhedsskabende for hele holdet til at være med.


  22. #75
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (23/02-2020 kl. 16:00)

    @Devil

    Er stort set enig i alt det du skriver. Men lige netop det der med at "gentænke grundprincipper for FCK's måde at spille på" kommer aldrig til at ske under Ståle desværre, han er simpelthen for stædig og har for meget magt i FCK.

    Nææ når Ledelsen og Ståle engang i fremtiden aftaler at gå hvert til sit kan ledelsen(Hvis de har nosserne til det) begynde at ansætte en træner med nye visioner og tilgang til spillet, men det tvivler jeg også kraftigt på. Jeg frygter meget at vore næste træner (om det så bliver til sommer eller 5 år ude i fremtiden) bliver en Ståle klon, uden de store forandringer. Jeg håber jeg tager fejl.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 115
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 10:07
  2. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35
  3. Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 23.02.20, 11:22
  4. Svar: 160
    Sidste Meddelelse: 20.02.20, 15:45
  5. Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF(10.03.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 12.03.13, 08:43

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •