Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
147. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder (FCK avancerer)

    37 25.17%
  • Celtic vinder (Celtic avancerer)

    84 57.14%
  • Uafgjort 0-0 (Celtic avancerer)

    2 1.36%
  • Uafgjort 2-2 eller derover (FCK avancerer)

    6 4.08%
  • Uafgjort 1-1 (FCK vinder efter forlænget spilletid)

    4 2.72%
  • Uafgjort 1-1 (Celtic vinder efter forlænget spilletid)

    2 1.36%
  • Uafgjort 1-1 (FCK vinder efter forlænget spilletid og straffesparkskonkurrence)

    9 6.12%
  • Uafgjort 1-1 (Celtic vinder efter forlænget spilletid og straffesparkskonkurrence)

    3 2.04%
Side 8 af 8 FørsteFørste ... 5678
Viser resultater 106 til 116 af 116

Emner: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Min kommentar var nu kun om den UEFA-retlige side af sagen.

    Men vil du blande fodboldlovens spilsituationer ind i det, så husk at lovlige skuldertacklinger kræver at bolden er i spilbar afstand ;-)
    Pedant! :-)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)



    Whut ye gon' do 'bout it Michael Santos? Phone the polis?
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #108
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Beskyttede ham fra flødenæbbet med skiltet, som havde meget travlt med at være underligt aggressiv overfor en glad mand, som lige havde scoret et yderst vigtigt mål.
    Jamen jeg er helt enig. Det virkede fuldstændig tåbeligt, at skulle til at hive fat Pep.

    Min egen teori er, at betjentene har fået besked på at foretage en blokade mellem spillere og fans, hvilket jo bekræftes ved at betjentene (i kollektivitet) skynder sig imellem fans og spillere sekundet efter Biel sparker bolden i kassen. Det gjorde de ikke ved første mål. Dette ændrer omstændighederne meget, da betjenten nu bare følger direktiver udstedt af sin arbejdsgiver (som er en offentligmyndighed i denne situation), og derved ikke blot er en Celtic fan der er irriteret over målet.

    Derudover er der en diskussion vedr. retsstaten, sikkerhed, individet og monopol som kan forfølges.

  6. #109
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Alt andet lige må man forvente, at politiets opgave er at holde tilskuerne på tribunen. Det de endte med var at skabe en kontrovers, hvor der ellers ingen ville have været. Desuden var der to bejtente, der virkede til at være typerne, der er lige lovligt glade for at dele håndmadder ud. Særligt skal man bemærke ham, der slår Santos i ryggen, da han er på vej væk.
    Jeg håber klubben ender med at klage over den adfærd og jeg regner derudover ikke med, at Santos bliver dømt for at løbe ind i en betjent, der selv stillede sig unødigt i vejen i forbindelse med en utilstedelig magtanvendelse overfor Biel.

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #110
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Angående politiet ved mål nr 2.

    - tager hårdt fat i Biel
    - kamp imod Nelsson
    - Skubber Falk væk
    - situationen med Santos
    - en ukendt situation med en vagt
    - FCK’s egen fotograf bliver taget med (og reddet af Damen)

    Alt i alt, så synes jeg de håndterede det pænt håbløst. Ikke katastrofalt, men ret uprofessionelt og det bør man se på. Sportsligt kunne det havde rystet FCK holdet og hvordan havde de så reageret, hvis politiet ødelægger en kamp pga en jubelscene. Der. Ar simpelthen intet ondt i den kamp, ingen grund til at bruge nogle midler overhovedet.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #111
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Angående politiet ved mål nr 2.

    - tager hårdt fat i Biel
    - kamp imod Nelsson
    - Skubber Falk væk
    - situationen med Santos
    - en ukendt situation med en vagt
    - FCK’s egen fotograf bliver taget med (og reddet af Damen)

    Alt i alt, så synes jeg de håndterede det pænt håbløst. Ikke katastrofalt, men ret uprofessionelt og det bør man se på. Sportsligt kunne det havde rystet FCK holdet og hvordan havde de så reageret, hvis politiet ødelægger en kamp pga en jubelscene. Der. Ar simpelthen intet ondt i den kamp, ingen grund til at bruge nogle midler overhovedet.
    Hvor ser du det med Damen og egen fotograf? Så vidt jeg så smuttede han op midt på banen?

    Men hvis det skulle give karantæne, så er det jo helt væk. Jo ikke ligefrem grov vold.

  11. #112
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Hvor ser du det med Damen og egen fotograf? Så vidt jeg så smuttede han op midt på banen?

    Men hvis det skulle give karantæne, så er det jo helt væk. Jo ikke ligefrem grov vold.
    Det var på Twitter mener jeg, men det var vidst efter kampen....

  12. #113
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Hvor ser du det med Damen og egen fotograf? Så vidt jeg så smuttede han op midt på banen?

    Men hvis det skulle give karantæne, så er det jo helt væk. Jo ikke ligefrem grov vold.
    Det er nok klogt lige at skelne mellem begreber som grov vold – og så situationer der kan give røde kort i kampe eller karantæne efterfølgende ;-)

    Der er trods alt masser af situationer, der giver karantæner inden for fodboldsystemet uden at retssystemet vil røre dem med en ildtang.

    Det er ikke et synspunkt om at Santos bør have karantæne, naturligvis håber jeg det modsatte, men det vil ikke være en vanvittig kontroversiel afgørelse.

  13. #114
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det er nok klogt lige at skelne mellem begreber som grov vold – og så situationer der kan give røde kort i kampe eller karantæne efterfølgende ;-)

    Der er trods alt masser af situationer, der giver karantæner inden for fodboldsystemet uden at retssystemet vil røre dem med en ildtang.

    Det er ikke et synspunkt om at Santos bør have karantæne, naturligvis håber jeg det modsatte, men det vil ikke være en vanvittig kontroversiel afgørelse.
    Det er ikke fordi jeg som sådan set blander retssystemet ind i det her, men lad os sige det er en baneløber? Ville det give karantæne?

    Eller en steward af modsatte hold, som skulle holde fast i en spiller ligende det?

  14. #115
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Det er ikke fordi jeg som sådan set blander retssystemet ind i det her, men lad os sige det er en baneløber? Ville det give karantæne?

    Eller en steward af modsatte hold, som skulle holde fast i en spiller ligende det?
    Baneløber: ja. Det er helt klart. Man må ikke gå til angreb på folk, heller ikke baneløbere. Også selv om de ikke har lov at være der.

    Det der kan gøre det mere kompliceret er når nødværge og selvforsvar dukker op. Som f.eks. netop hvis en kontrollør havde fat i en medspiller. Men om politimanden egentlig havde det her er vist i bedste fald tvivlsomt.

  15. #116
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    https://www.fck.dk/nyhed/kender-du-h...fodboldspiller

    Virkelig smart af klubben at lægge en video op netop nu, hvor holdkammeraterne siger, at vores voldstiltalte spiller elsker at slås og at han nærmere ville være i fængsel end fængselsbetjent! Og at hans alternativt karriere ville være som bokser.

  16. De følgende 6 brugere er enige:

Side 8 af 8 FørsteFørste ... 5678

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 24.02.20, 15:08
  2. Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 23.02.20, 11:22
  3. Svar: 160
    Sidste Meddelelse: 20.02.20, 15:45
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (18.08.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 19.08.13, 22:35
  5. Optakts- og kamptråd: OB – FC København (02.09.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 06.09.12, 16:09

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •