Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
147. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder (FCK avancerer)

    37 25.17%
  • Celtic vinder (Celtic avancerer)

    84 57.14%
  • Uafgjort 0-0 (Celtic avancerer)

    2 1.36%
  • Uafgjort 2-2 eller derover (FCK avancerer)

    6 4.08%
  • Uafgjort 1-1 (FCK vinder efter forlænget spilletid)

    4 2.72%
  • Uafgjort 1-1 (Celtic vinder efter forlænget spilletid)

    2 1.36%
  • Uafgjort 1-1 (FCK vinder efter forlænget spilletid og straffesparkskonkurrence)

    9 6.12%
  • Uafgjort 1-1 (Celtic vinder efter forlænget spilletid og straffesparkskonkurrence)

    3 2.04%
Side 2 af 8 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 116

Emner: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Dream on K@sper :-) 0-2 ved halvleg og ballet er forbi!!

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Dream on K@sper :-) 0-2 ved halvleg og ballet er forbi!!
    Jeg tror nu godt, at Celtic kan komme tilbage, hvis vi fører 2-0 ved pausen ;-)

    Anyway, så er det nu ikke fordi jeg tror på andet end nederlag. Jeg skitserede bare, hvordan jeg tror Ståle og co håber forløbet bliver.

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Scott Brown er desværre klarmeldt, mens Olivier Ntcham ikke spiller med i morgen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Jeg er forsigtig optimist, og regner kun med at Celtic vinder med 3 mål. 3-0 eller 4-1.

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Ikke direkte om kampen, men alligevel lidt...

    Faldt over følgende Ståle-udtalelse. Synes efterhånden han bliver ved at påpege vores gode spil i forårsopstarten, på trods af resultaterne.

    Altså, mener han det alvorligt!? Er ved at være lidt skræmt over situationen...

    »Det er skuffende. Vi ville gerne være tættere på førstepladsen og have åbnet forårssæsonen lidt bedre, end vi har gjort. Det er skuffende rent pointmæssigt, men selvom det er lidt kedeligt, kigger vi også bag resultaterne på det spilmæssige.«

    Nå, men jeg tipper desværre 2-0 til Celtic.

    Zan

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Ikke direkte om kampen, men alligevel lidt...

    Faldt over følgende Ståle-udtalelse. Synes efterhånden han bliver ved at påpege vores gode spil i forårsopstarten, på trods af resultaterne.

    Altså, mener han det alvorligt!? Er ved at være lidt skræmt over situationen...

    »Det er skuffende. Vi ville gerne være tættere på førstepladsen og have åbnet forårssæsonen lidt bedre, end vi har gjort. Det er skuffende rent pointmæssigt, men selvom det er lidt kedeligt, kigger vi også bag resultaterne på det spilmæssige.«

    Nå, men jeg tipper desværre 2-0 til Celtic.

    Zan
    Det tror jeg ikke, han gør, men det vil også være lettere tåbeligt at gå ud og sige vi spiller af lort, lige inden så vigtig en kamp mod Celtic. Jeg tror, det er ren spin for at skåne spillerne for yderligere pres fra medier osv. som så vil spørge ind til det dårlige spil. En ting er jo dårlige resultater, en helt anden ting er dårlige resultater OG dårligt spil. Spillerne har brug for selvtillid inden kampen, og det her er nok bedste svar, som det ser ud nu. Efter i morgen tror jeg faktisk, at piben får en anden lyd.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Ikke direkte om kampen, men alligevel lidt...

    Faldt over følgende Ståle-udtalelse. Synes efterhånden han bliver ved at påpege vores gode spil i forårsopstarten, på trods af resultaterne.

    Altså, mener han det alvorligt!? Er ved at være lidt skræmt over situationen...

    »Det er skuffende. Vi ville gerne være tættere på førstepladsen og have åbnet forårssæsonen lidt bedre, end vi har gjort. Det er skuffende rent pointmæssigt, men selvom det er lidt kedeligt, kigger vi også bag resultaterne på det spilmæssige.«

    Nå, men jeg tipper desværre 2-0 til Celtic.

    Zan
    Det ville trods alt være mærkeligt, hvis han i en situation, hvor spillernes selvtillid må være ramt, fokuserede i sine udtalelser på at spillet heller ikke har været så godt. Man behøver vel ikke ligefrem flage med, at det spillemæssigt også har været skidt.
    Du kan sagtens være skræmt over holdets nuværende form. Jeg er ret sikker på, at du ikke behøver at være bange for, at Ståle og co ikke ved, at det har været en tynd kop the.

    Dit resultat er nok ikke helt ved siden af alt efter, hvor meget vi falder sammen i atmosfæren og ved Celtics første mål.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Tænk at det netop er OS, FCK, KØBENHAVN, HOVEDSTADEN, STENBROENS DRENGE!, som bliver grunden til at Celtic går videre fra den første knock out runde efter jul for første gang i 16år, suk....
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Tænk at det netop er OS, FCK, KØBENHAVN, HOVEDSTADEN, STENBROENS DRENGE!, som bliver grunden til at Celtic går videre fra den første knock out runde efter jul for første gang i 16år, suk....
    Tjaaa, fuldt fortjent "hvis" det sker, bedømt ud fra den første kamp i Parken.

    Meen lad os nu se, Jeg tror Celtic undervurdere os, men det kræver vi viser kvalitet i kontra/omstillings spillet i aften. Og så hjælper det selvfølgelig at vi ikke giver 3 100 % chancer væk i løbet af de første 3 minutter af kampen :p

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #25
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Lad os nu se. Selvom jeg er meget skeptisk over for Ståles overordnede arbejde, må man bare bøje sig i støvet for hans evne til at skaffe resultater i Europa - især mod stærkere modstandere.

    Det giver da grund til en vis optimisme, at vi i 28 europæiske kampe i træk ikke har lukket mere end ét mål ind. Selv hvis vi renser for indledende kvalrunder og dermed udelukker de hold, der under normale omstændigheder ret beset heller ikke burde kunne score to gange mod os, står vi tilbage med 18 playoff-, gruppe- og slutspilskampe mod modstandere som Atletico Madrid, Atalanta, Zenit og Røde Stjerne. Målscoren på 12-13 for de 18 kampe vidner naturligvis også om, at vi ikke selv skaber alverden frem ad banen, og der er også hold som Riga og Lugano iblandt, men i aften kommer det jo nok også mest til at handle om at afholde Celtic fra at få så mange chancer som i første kamp og selv håbe på et lucky strike.

    Jeg tror faktisk på, at vi kan fortsætte stimen, men også at vi nok må rejse hjem med et 0-1-nederlag.
    HIC SUNT LEONES

  18. De følgende 10 brugere er enige:

  19. #26
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Fuck det hele - vi vinder 2-1 og slå de klovne ud. Gider sku ikke se eller hører på de skotter

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #27
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    men det kræver vi viser kvalitet i kontra/omstillings spillet i aften.
    Og her har vi balladen... Jeg mindes nærmest ikke at have set en effektiv omstilling fra FCK.

    Har til tider spekuleret en del over, hvorfor vi er SÅ elendige til denne del af spillet - ja ja bevars, i Superligaen spiller vi ofte imod omstillinger, men har virkelig sukket efter det i Europa.

    Dette medfører også en vis pessimisme i forhold til i aften - håber på Lady Luck. Så krydsede fingre og har indstillet mig på det ikke bliver avancement.

    Zan

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Og her har vi balladen... Jeg mindes nærmest ikke at have set en effektiv omstilling fra FCK.

    Har til tider spekuleret en del over, hvorfor vi er SÅ elendige til denne del af spillet - ja ja bevars, i Superligaen spiller vi ofte imod omstillinger, men har virkelig sukket efter det i Europa.

    Dette medfører også en vis pessimisme i forhold til i aften - håber på Lady Luck. Så krydsede fingre og har indstillet mig på det ikke bliver avancement.

    Zan
    Hvis du kigger de forskellige videoer af målene fra de tidligere sæsoner igennem, så kan du se en del gode omstillinger. Det sker bare ikke så hyppigt, da vi primært har bolden og vores modstandere ikke satser så meget i deres angreb og tit selv satser på omstillinger. Det er dog tydeligt, at det ikke ligefrem er noget vi har indbygget i gameplanen og når det sker virker det en smule tilfældigt.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #29
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Måske hænger det også lidt sammen med, at er begyndt at lave mere højt genpres. Det gav f.eks. et mål mod BIF i Parken, hvor NDoye vinder bolden højt. Den slags har vi fået mere af og det koster så sikkert lidt på kontoen, når det kommer til farlige omstillinger fra dybere positioner på banen.

  26. #30
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Måske hænger det også lidt sammen med, at er begyndt at lave mere højt genpres. Det gav f.eks. et mål mod BIF i Parken, hvor NDoye vinder bolden højt. Den slags har vi fået mere af og det koster så sikkert lidt på kontoen, når det kommer til farlige omstillinger fra dybere positioner på banen.
    Derudover så forsvare vi også enormt dybt på dødbolde. N`Doye er naturligvis hjemme hver gang. Jeg kunne godt tænke mig, at man forsøger at lad 2-3 bliver helt fremme, så man kan true dybt med det samme

Side 2 af 8 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 24.02.20, 15:08
  2. Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 23.02.20, 11:22
  3. Svar: 160
    Sidste Meddelelse: 20.02.20, 15:45
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (18.08.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 19.08.13, 22:35
  5. Optakts- og kamptråd: OB – FC København (02.09.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 06.09.12, 16:09

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •