Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
147. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder (FCK avancerer)

    37 25.17%
  • Celtic vinder (Celtic avancerer)

    84 57.14%
  • Uafgjort 0-0 (Celtic avancerer)

    2 1.36%
  • Uafgjort 2-2 eller derover (FCK avancerer)

    6 4.08%
  • Uafgjort 1-1 (FCK vinder efter forlænget spilletid)

    4 2.72%
  • Uafgjort 1-1 (Celtic vinder efter forlænget spilletid)

    2 1.36%
  • Uafgjort 1-1 (FCK vinder efter forlænget spilletid og straffesparkskonkurrence)

    9 6.12%
  • Uafgjort 1-1 (Celtic vinder efter forlænget spilletid og straffesparkskonkurrence)

    3 2.04%
Side 5 af 8 FørsteFørste ... 2345678 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 116

Emner: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    24

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)


  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Vi skal vel også have med at Celtic var meget tilfredse med lodtrækningen:

    https://jv.dk/artikel/celtic-manager...l-brag-mod-fck

    Det var ikke bare resultatet, men måden der var flot

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    208

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    gennemført fed kamp og kanon indsats af hele holdet og hvor jeg dog under Pep Biel det mål til 2-1 og håber det kan give ham et boost der kan sætte ham igang og Varela har i mine øjne gjort det kanon selvom han ikke fremhæves som banens bedste nødvendigvis, men meget cool i det defensive og bidrager godt offensivt.

    det bliver så sjovt med en endnu en europæisk kamp i PARKEN foran et fyldt stadion

  5. De følgende 11 brugere er enige:

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Det blev til en noget uventet men ikke ufortjent sejr mod Celtic der på intet tidspunkt i dag imponerede. På trods af det er det en voldsomt imponerende præstation, hvor især en spiller strålede i dag.

    Vi startede kampen bedst og Celtic var slet ikke med. Vi vandt stort set alle andenbolde, mens Celtic kun kunne parere og forsøgte at smide lange bolde op til deres angriber, der dog var godt pakket ind af Nelsson, der havde styr på ham hele kampen. Vi turde dog ikke satse ret meget og virkede næsten overraskede over, hvor meget vi havde bolden. Efter et kvarters tid kom Celtic bedre med blandt andet fordi de undgik boldtab, begyndte at vinde dueller og ikke hovedløst pumpede bolden frem.
    Det virkede til at Celtic havde lært af den første kamp og satsede derfor mere på at drive bolden frem på kanterne, hvilket fungerede ganske fint. Deres bagkæde bestod af fire mand, men når de spillede bolden op fra forsvaret, stod de tre mand i bagkæden, mens især deres venstreback blev skubbet langt frem. Han slog også nogle giftige indlæg som Celtic dog ikke fik fuldt udbytte af – men det var her de virkede farligst og derfor var det ikke ret godt, at vi var for dårlige til at afvise indlæggene i den side.
    I modsætning til første kamp, så var Celtics presspil ikke imponerende og som kampen skred frem fandt vi hullerne bedre. Deres forsvarere præsterede derudover væsentligt dårligere og der skulle ikke meget pres til før de gik i panik.

    Generelt virkede deres offensiv mere direkte og tempofyldt end vores i første halvleg, men vi lukkede godt af når de kom ned på vores 1/3 af banen, mens Nelsson udviste stor forudseenhed når de forsøgte at sætte angriberen i scene og hans markeringer var i en klasse for sig selv. Han var banens med afstand bedste spiller (det er også ved at være noget tid siden vi har haft en stor forsvarspræstation).
    Vi havde ligeledes svært ved at sætte angriberne i scene. N’Doye brugte mange kræfter på at slås med Celtics Jullian, mens Kaufmann ikke tog så mange dueller, men mere fokuserede på sine løb og sin placering. Der var dog ofte stor afstand mellem vores midtbane og angriberne, mens kanterne ikke var så angrebsvillige. Særligt Falk havde Celtic stort fokus på og han blev ofte lukket ned med to mand.

    Vi spillede bedre i anden halvleg. Vi turde noget mere og rykkede også rundt på Falk og Stage. Vi havde ikke rigtigt noget udbytte af vores indlæg og havde svært med at komme frem til dem.
    Efter vores scoring sad jeg og frygtede en modreaktion fra Celtic, men den udeblev helt. De var chokerede og vi kunne fint holde på bolden og dræbe tempoet. Celtic kom dog tilbage og havde en kort opblomstring, men herefter blev spillet rodet og præget af mange lange bolde. Ragnar begik dog et tåbeligt straffespark der lukkede Celtic tilbage i kampen. Celtics glæde var dog kortvarig, da Pep Biel straffede deres venstrebacks positionering og få minutter efter svarede igen.

    Johnsson stod en fornuftig kamp, hvor især hans liggende redning vil blive husket, selvom han havde et par svage aktioner.

    Varela spillede en solid kamp, men var lidt for svag defensivt. Han blev ofte for passiv og tillod for mange indlæg. Offensivt prøvede han en del og fik igen vist sin gode teknik, ligesom han er god til at øge tempoet i opspillet. Han skabte desværre ikke det store.
    Nelsson leverede en drømmepræstation. Svært at sætte en finger på den.
    Ragnar havde til gengæld en noget svagere præstation og blev totalt overstrålet af Nelsson. Han havde for mange dårlige afleveringer og straffesparket var virkelig tåbeligt.
    Pierre leverede som Varela også en solid kamp, hvor han dog umiddelbart havde et større fokus på defensiven og ikke satsede så meget fremadrettet, hvilket gav kanten lidt svære betingelser. Til gengæld undrede jeg mig især over, at Pierre skulle dækker Celtics Ajer på defensive hjørnespark. Det samme skete mod Esbjerg og hvis det virkelig er planen, skal personen med ansvar for dødbolde nok skiftes ud.

    Pep Biel var mere involveret i spillet end man ellers har set, men han lykkedes stadig ikke med sine aktioner. Målet var dog ganske fint og det var et godt løb.
    Zeca var stærk igen, men efter han fik bolden i hovedet deltog han ikke så meget i spillet. Han sagde selv efterfølgende, at han ikke kunne se ud af øjet, så det er vel ganske naturligt at han helst ikke ville deltage så meget i opspillet. Han havde en stor fejl i løbet af kampen, hvor han undervurderede en Celticspiller der løb fra ham.
    Stage leverede ikke en særlig stærk kamp. Igen dækker han for dårligt af og flere gange blev bolden nemt spillet forbi ham, fordi han hverken tog duellen eller dækkede af. Det er selvfølgelig et anderledes tempo end han er vant til og han faldt ikke igennem, men han gjorde ingen forskel i dag. Derudover synes jeg han var for svag i en del af sine dueller, ligesom hans afleveringer for ofte var for upræcise.
    Falk på venstrekanten bliver aldrig et hit for mig og han viser igen i dag, at han er bedre centralt. Vores spil blev bedre da han byttede plads med Stage, men brodden blev til gengæld taget af vores venstrekant.

    N’Doye havde ikke helt så godt fat i duellerne og begik for mange frispark, ligesom han ofte manglede det sidste i opspillet. Jeg synes dog der var nogle lovende takter, da han spillede sammen med Kaufmann.
    Kaufmann spillede en lovende kamp og var formentlig vores bedste offensive spiller, indtil han blev skadet. Han var en god opspilsstation, ligesom han fik brugt sin acceleration godt og lavede nogle fornuftige løb. Han skabte også noget usikkerhed i Celticforsvaret med sit pres – noget som Santos også fik gjort med mere succes.

    Dommeren dømte generelt en fin kamp. Han overså kun få frispark og havde undervejs nogle ret gode kendelser. Der var dog ikke nogle virkelig kontroversielle situationer. Det skal påpeges, at Varela skulle have haft en advarsel og at han overså straffesparket (det kan dog være at han blot afventede VAR).

    Alt i alt var det en rigtig stærk præstation, særligt i betragtning af at vi havde det dårligste udgangspunkt og at Celtic var rimelig klare favoritter. Alt andet lige, så redder resultatet i hvert fald en stor del af sæsonen – nogen mellemsæson er det i hvert fald ikke på trods af de spillemæssige problemer der har været.

    Som en sidenote håber jeg at klubben vil gå videre med den adfærd politiet udviste i forbindelse med Pep Biels scoring. Ved første scoring var spillerne også ude og fejre med fansene og det forløb uden problemer og her kunne politiet sagtens lukke spillerne igennem, mens de dannede en mur foran fansene. Der var tydeligt to betjente der søgte konfrontationen og det endte med, at Santos væltede den ene betjent omkuld, mens der opstod tumult mellem politiet og nogle vagter (hvoraf en vagt umiddelbart blev tilbageholdt). Santos er derudover nok også heldig at der ikke skete mere, for betjentene var tydeligt sure på ham, hvor Santos må skubbe en væk, mens en anden forsøger at holde fast i ham og bagefter dunker ham i ryggen. Det er pinligt og uprofessionelt politiarbejde.

  7. De følgende 14 brugere er enige:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    134

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Anbefaler varmt folk at se denne video af en Celtic-fans kampoplevelse.
    https://www.youtube.com/watch?v=xmHBV-a_CB8

    Videoen gør det vist også klart 'een gang for alle' at det er Santos der skubber vagten.

  9. De følgende 13 brugere er enige:

  10. #66
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Kan vi lige huske og rose Varela?! Hold nu op en verdensklasse spiller vi har fået til klubben der! Han teknik er out of this world, og sætter flere modspillere af gang efter gang for tiden, den mand er i storform!!!
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar


  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Kan vi lige huske og rose Varela?! Hold nu op en verdensklasse spiller vi har fået til klubben der! Han teknik er out of this world, og sætter flere modspillere af gang efter gang for tiden, den mand er i storform!!!
    Det er en fornøjelse at se Varela og det "mod" han har i 1 mod 1 siatuationer. Det er netop den attituide man skal vise, hvis man vil have succes, især i Europa.

    Falck viste det også i periode da han lå mere "centralt", bedst illustreret ved 2-1 målet. Det er den type omstillings/kontra kvalitet vi skal se meget mere af. MAN SKAL TURDE :)

    Og, hvor er det egentlig fryd for Celtic, det var sjovt at læse deres fan forum op til kampen. De betragtede de som en formalitet at sende os ud af Europa :)

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    hvor er det egentlig fryd for Celtic, det var sjovt at læse deres fan forum op til kampen. De betragtede de som en formalitet at sende os ud af Europa :)
    De fleste af dem har til gengæld taget nederlaget med oprejst pande, selv om de har været ufatteligt skuffede. Selv om man nossephrüder sig over at hovmodet stod for fald, så må man alligevel anerkende, at de har taget det som mænd, og ikke så meget med bortforklaringer. Det kunne fans af andre hold godt lære lidt af.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    De fleste af dem har til gengæld taget nederlaget med oprejst pande, selv om de har været ufatteligt skuffede. Selv om man nossephrüder sig over at hovmodet stod for fald, så må man alligevel anerkende, at de har taget det som mænd, og ikke så meget med bortforklaringer. Det kunne fans af andre hold godt lære lidt af.
    Enig.

    Og lad os så trække Rangers, kunne sgu være sjovt :)

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #70
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Flot sejr, der frem for alt giver os noget at bygge videre på.

    Kalle Johansson: Verdensklasse. Han har virkelig potentialet til at blive den bedste målmand i klubbens historie. Er rolig i feltet, laver stort set ingen fejl - og redder os, når det er nødvendigt. Årets køb.

    Pierre Bengtsson: Det bliver bare aldrig godt. Han er vores svageste led i stort set alle kampe. Han laver nogle fine ting i glimt, men ellers er han i bedste fald neutral. Det kommer til at give et kæmpe boost at få Boilesen tilbage. Med Pierres præstationer in mente må Oviedo yde en rystende elendig indsats på træningsbanen. Det bliver spændende at se, hvem af dem der er villige til at rive deres flotte kontrakt over til sommer.

    Victor Nelsson: Et bæst. Han har fået noget kritik, men han har helt indiskutabelt klasse. Han er forudseende, er duelstærk og lader sig ikke stresse, når der er lidt larm på tribunerne. Han er klart førstevalg, og midterforsvaret bør bygges op om ham i de kommende år.

    ]Ragnar Sigurdsson : Får en hjerneblødning, men ellers er jeg frem for alt tryg ved ham. I modsætning til vores svensk-græske ven, hvor man bliver positivt overrasket, når han ikke dummer sig, så er Ragnar bundsolid. Jeg kan sagtens se ham som fast andetvalg her i foråret.

    Guillermo Varela: Klassekamp. Han er rolig på bolden, tør tage de frække træk. Det skinner virkelig igennem, at han tidligere har spillet på højere hylder. Bør spille så mange kampe resten af foråret, som hans krop kan holde til.

    Rasmus Falk: Jeg sad forleden og så nogle højdepunkter fra tidligere OB-kampe. Der var det helt tydeligt, at de var ekstremt gode til at få bragt Falk i de farlige situationer. Med front mod forsvaret. Det lykkes vi også med i anden halvleg. Hvis han virkelig skal indfri sit potentiale, mener jeg, han skal have en mere fremskudt rolle - i stedet for at skal starte spillet på egen banehalvdel.

    Zeca: Han er for vild. Spiller hele kampen med et blindt øje. Det fortæller alt om, hvilken kriger han er.

    Jens Stage: Var klart overmatchet på tempo. Alt for langsomt tænkende og tabte mange bolde. Men han kæmper alt, hvad han er lært. Han har brug for at hæve niveauet, hvis han ikke bare skal ende på bænken.

    Pep Biel: Han fik meget kritik på Twitter efter 1. halvleg. For mig uberettiget. Det kan godt være, han ikke lavede en masse ekstraordinære ting. Men i modsætningen til tidligere holdt han fast i bolden. De ufattelig mange boldtab var reduceret til et minimum. Og hvor under jeg ham at score sejrsmålet.

    Dame N'doye: Det er vildt, at han bare bliver ved. Dog har afspil i de seneste kampe været kritisabelt. Han har flere gange muligheden for at lægge op til store chancer, men mangler skarpheden. Alligevel er han dér, når vi har brug for ham.

    Mikkel Kaufmann: Kæmpe lyspunkt. Har topfart og evnen til at sætte en mand. Det kan blive rigtig, rigtig godt.

    Ståle: Er blevet kritiseret. Med rette. For eksempel køber jeg ikke hans logik med, at han køber spillere, der kan præstere i Europa - og at det kan koste nationalt. Jeg kan slet ikke se, hvordan de to ting udelukke hinanden. For mig lyder det mest af alt som en bortforklaring. Men man må altså bare sige, at vores spillere i modsætning til Midtjyllands ikke falder igennem internationalt. Måske har Ståle alligevel ret?

    Og så til lidt bekymringer. Angrebssituationen. Kaufmann blev skadet og er ude en god periode. Jeg tror ikke, man kommer til at tage nogle chancer med ham. Mon ikke han får en Jonas Wind-periode, hvor han bliver sat til at bygge kroppen ordentlig op. Det efterlader os med to deciderede angribere; N'doye og Santos. Men hvis man så N'doye efter kampen i går, kunne han knap nok støtte på sit knæ. Så jeg kan for eksempel ikke se, hvordan han skal kunne spille i weekenden. Det efterlader os med Santos og Daramy - altså uden en fysisk angriber, som hele vores spil er lagt an på. Så kan det godt være, at Wind er på vej tilbage, men han kommer også til at blive sluset langsomt ind. Det kan ende med at blive rigtig dyrt.

  17. De følgende 10 brugere er enige:

  18. #71
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Rofl Se meddelelser
    Flot sejr, der frem for alt giver os noget at bygge videre på.

    Kalle Johansson: Verdensklasse. Han har virkelig potentialet til at blive den bedste målmand i klubbens historie. Er rolig i feltet, laver stort set ingen fejl - og redder os, når det er nødvendigt. Årets køb.

    Pierre Bengtsson: Det bliver bare aldrig godt. Han er vores svageste led i stort set alle kampe. Han laver nogle fine ting i glimt, men ellers er han i bedste fald neutral. Det kommer til at give et kæmpe boost at få Boilesen tilbage. Med Pierres præstationer in mente må Oviedo yde en rystende elendig indsats på træningsbanen. Det bliver spændende at se, hvem af dem der er villige til at rive deres flotte kontrakt over til sommer.

    Victor Nelsson: Et bæst. Han har fået noget kritik, men han har helt indiskutabelt klasse. Han er forudseende, er duelstærk og lader sig ikke stresse, når der er lidt larm på tribunerne. Han er klart førstevalg, og midterforsvaret bør bygges op om ham i de kommende år.

    ]Ragnar Sigurdsson : Får en hjerneblødning, men ellers er jeg frem for alt tryg ved ham. I modsætning til vores svensk-græske ven, hvor man bliver positivt overrasket, når han ikke dummer sig, så er Ragnar bundsolid. Jeg kan sagtens se ham som fast andetvalg her i foråret.

    Guillermo Varela: Klassekamp. Han er rolig på bolden, tør tage de frække træk. Det skinner virkelig igennem, at han tidligere har spillet på højere hylder. Bør spille så mange kampe resten af foråret, som hans krop kan holde til.

    Rasmus Falk: Jeg sad forleden og så nogle højdepunkter fra tidligere OB-kampe. Der var det helt tydeligt, at de var ekstremt gode til at få bragt Falk i de farlige situationer. Med front mod forsvaret. Det lykkes vi også med i anden halvleg. Hvis han virkelig skal indfri sit potentiale, mener jeg, han skal have en mere fremskudt rolle - i stedet for at skal starte spillet på egen banehalvdel.

    Zeca: Han er for vild. Spiller hele kampen med et blindt øje. Det fortæller alt om, hvilken kriger han er.

    Jens Stage: Var klart overmatchet på tempo. Alt for langsomt tænkende og tabte mange bolde. Men han kæmper alt, hvad han er lært. Han har brug for at hæve niveauet, hvis han ikke bare skal ende på bænken.

    Pep Biel: Han fik meget kritik på Twitter efter 1. halvleg. For mig uberettiget. Det kan godt være, han ikke lavede en masse ekstraordinære ting. Men i modsætningen til tidligere holdt han fast i bolden. De ufattelig mange boldtab var reduceret til et minimum. Og hvor under jeg ham at score sejrsmålet.

    Dame N'doye: Det er vildt, at han bare bliver ved. Dog har afspil i de seneste kampe været kritisabelt. Han har flere gange muligheden for at lægge op til store chancer, men mangler skarpheden. Alligevel er han dér, når vi har brug for ham.

    Mikkel Kaufmann: Kæmpe lyspunkt. Har topfart og evnen til at sætte en mand. Det kan blive rigtig, rigtig godt.

    Ståle: Er blevet kritiseret. Med rette. For eksempel køber jeg ikke hans logik med, at han køber spillere, der kan præstere i Europa - og at det kan koste nationalt. Jeg kan slet ikke se, hvordan de to ting udelukke hinanden. For mig lyder det mest af alt som en bortforklaring. Men man må altså bare sige, at vores spillere i modsætning til Midtjyllands ikke falder igennem internationalt. Måske har Ståle alligevel ret?

    Og så til lidt bekymringer. Angrebssituationen. Kaufmann blev skadet og er ude en god periode. Jeg tror ikke, man kommer til at tage nogle chancer med ham. Mon ikke han får en Jonas Wind-periode, hvor han bliver sat til at bygge kroppen ordentlig op. Det efterlader os med to deciderede angribere; N'doye og Santos. Men hvis man så N'doye efter kampen i går, kunne han knap nok støtte på sit knæ. Så jeg kan for eksempel ikke se, hvordan han skal kunne spille i weekenden. Det efterlader os med Santos og Daramy - altså uden en fysisk angriber, som hele vores spil er lagt an på. Så kan det godt være, at Wind er på vej tilbage, men han kommer også til at blive sluset langsomt ind. Det kan ende med at blive rigtig dyrt.
    Fuldstændig enig i analysen. Særligt omkring Pep Biel. Han var der virkelig fysisk i går, og han spillede for en gangs skyld med et fysisk overskud, og ikke underskud. Var fremragende i presset og blev fortjent belønnet for indsatsen med en scoring. Jeg håber det her var startskuddet til et gennembrud for ham.

    Så synes jeg også lige vi skal fremhæve taktikken.. Jeg har selv været meget efter taktikken i Europa, fordi vi bare aldrig bliver farlige på omstillinger. I går spillede vi en perfekt europæisk udebanekamp rent taktisk. Godt organiserede og truede samtidig på omstillinger. Vi turde at presse højt, og når vi erobrede bolden var det fuld fart frem. En rigtig rigtig modig indsats. Mere af det, tak.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #72
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Hvor er kaufmanns skade bare symptomatisk for vores sæson. Jeg husker sæsonen 13-14 (eller var det 14-15) som en sæson, hvor der også var vanvittigt mange skader. Men nu må det vel være rekord for flest skader nogensinde?

    I går havde vi kun 3 gengangere fra idealopstillingen fra slutspillet i sidste sæson (Zeca, Falk, Ndoye). Det gør kun præstationen endnu vildere. Kæmpe cadeau, og som andre skriver: det var ikke kun resultatet, det var måden, det blev gjort på.

    I øvrigt bliver jeg aldrig træt af at høre Ståle omtale Dame Ndoye som “Gamle Doye” i tv interviews.

  21. #73
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    De fleste af dem har til gengæld taget nederlaget med oprejst pande, selv om de har været ufatteligt skuffede. Selv om man nossephrüder sig over at hovmodet stod for fald, så må man alligevel anerkende, at de har taget det som mænd, og ikke så meget med bortforklaringer. Det kunne fans af andre hold godt lære lidt af.
    Hvor læser man deres reaktioner på kampen henne?

  22. #74
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Hvor læser man deres reaktioner på kampen henne?
    http://www.talkceltic.net/forums/thr...151790/page-57

  23. #75
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Hvor læser man deres reaktioner på kampen henne?
    Du kan starte her:

    http://www.talkceltic.net/forums/thr...t-espn.151790/

Side 5 af 8 FørsteFørste ... 2345678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 24.02.20, 15:08
  2. Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 23.02.20, 11:22
  3. Svar: 160
    Sidste Meddelelse: 20.02.20, 15:45
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (18.08.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 19.08.13, 22:35
  5. Optakts- og kamptråd: OB – FC København (02.09.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 06.09.12, 16:09

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •