Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
147. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder (FCK avancerer)

    37 25.17%
  • Celtic vinder (Celtic avancerer)

    84 57.14%
  • Uafgjort 0-0 (Celtic avancerer)

    2 1.36%
  • Uafgjort 2-2 eller derover (FCK avancerer)

    6 4.08%
  • Uafgjort 1-1 (FCK vinder efter forlænget spilletid)

    4 2.72%
  • Uafgjort 1-1 (Celtic vinder efter forlænget spilletid)

    2 1.36%
  • Uafgjort 1-1 (FCK vinder efter forlænget spilletid og straffesparkskonkurrence)

    9 6.12%
  • Uafgjort 1-1 (Celtic vinder efter forlænget spilletid og straffesparkskonkurrence)

    3 2.04%
Side 7 af 8 FørsteFørste ... 45678 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 116

Emner: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    For alt i verden håber jeg bare, at UEFA nu ikke går ind og giver Santons karantæne for de næste kampe i Europa. Det ville næsten være for oplagt i vores nuværende sæson med alle skader. Kan de overhovedet det?
    Det går nok. N'Doye og Daramy på toppen river Erdogan et nyt røvhul. ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Beskyttede fra hvad?

    Jeg ser hele situationen som yderst mærkværdig, men man må simpelthen ikke forstyrre ordensmagtens arbejde - uanset om det er i Danmark, Spanien eller Jylland - enig eller uenig.

    Derudover tror jeg ikke der sker yderligere. Santos sigtes, men tiltales ikke.
    Politimanden havde fat i Biel, så det var nok en ret "naturlig" omend voldsom reaktion fra vores iltre Sydamerikaner. Dumt, men også en situation, hvor Biel, Politi og Santos alle er oppe at køre.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Nogen der kender status på Zecas øje? Er det noget, som kan holde ham ude søndag eller længere?

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Politimanden havde fat i Biel, så det var nok en ret "naturlig" omend voldsom reaktion fra vores iltre Sydamerikaner. Dumt, men også en situation, hvor Biel, Politi og Santos alle er oppe at køre.
    Ja, og mens det er meget nemt at forstå, hvorfor FCK's spillere er oppe at køre, virker det væsentligt mere problematisk, hvis de skotske betjente er oppe at køre i en fuldstændigt ufarlig situation.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #95
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ja, og mens det er meget nemt at forstå, hvorfor FCK's spillere er oppe at køre, virker det væsentligt mere problematisk, hvis de skotske betjente er oppe at køre i en fuldstændigt ufarlig situation.
    Og er det sket før, at betjente begynder at hive fat i spillere midt under en fodboldkamp? Det ser meget mærkeligt ud.

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #96
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Beskyttede fra hvad?

    Jeg ser hele situationen som yderst mærkværdig, men man må simpelthen ikke forstyrre ordensmagtens arbejde - uanset om det er i Danmark, Spanien eller Jylland - enig eller uenig.

    Derudover tror jeg ikke der sker yderligere. Santos sigtes, men tiltales ikke.
    Beskyttede ham fra flødenæbbet med skiltet, som havde meget travlt med at være underligt aggressiv overfor en glad mand, som lige havde scoret et yderst vigtigt mål.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #97
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Dplay har en anden vinkel oppe https://www.tipsbladet.dk/nyhed/euro...imand-i-jorden

    Har svært ved ikke at se ham få karantæne for den.

    (hvis man ikke kan streame den, som jeg havde problemer med: https://streamable.com/9pybx )
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  13. #98
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nogen der kender status på Zecas øje? Er det noget, som kan holde ham ude søndag eller længere?
    Han blev citeret for at det skulle være fint igen i dag, så han burde være klar til søndag i hvert fald.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  14. #99
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Er sgu stadig noget overrasket over resultatet i går og den måde, vi kommer videre efter de to kampe på.

    Mentalt har vi været fuldstændigt shaky med en katastrofestart på sæsonen, hvor vi nærmest har foræret FCM mesterskabet efter bare to kampe mod superligaens bundskrab. Hjemme mod Celtic forærer vi vores modstander et stjerneresultat ved ikke at omsætte ellers godt spil og et straffespark til en tiltrængt sejr. Og ude lignede det endnu et mentalt kollaps, da Celtic på Panenka-manér sender sig tilbage i kampen på et helt igennem tåbeligt og unødvendigt straffespark.

    På det tidspunkt må jeg indrømme, at jeg tænkte, at det her forår godt kunne gå hen og blive en mental nedsmeltning. At holdet i den grad har potentialet, men bare mangler de der 5% held og ikke mindst kynisme og mentalt fokus. Og så hamrer FCK to mål i kassen i de døende minutter og som en anden fugl Føniks rejser sig og for blot anden gang i historien sender FCK blandt de 16 bedste (i EL i stedet for CHL, but still...).

    Jeg er sgu imponeret! Og Ståle fik ret...igen!

    Hvad FCM ikke fatter er, at vil man skridtet videre, skal man skabe et hold, der både kan dominere og klare en skyttegravskrig. At man skal scoute spillere, der enten har bevist, at de kan internationalt (Zeca, Kasse-Karl, Varela, Damen m.m.) eller spillere, der virker mentalt klar til at tage skridtet op (Kaufmann, Nelsson og tidligere i den grad Skov), og hvor alle markspillere er bevidste om, at der skal kæmpes mindst lige så hårdt på egen banehalvdel som modstanderens.

    Så vi står sgu i en bizar situation. Hjemme må vi enten krydse fingre for, at FCM's ikke gør deres vanvidspointsnit til midtjysk hverdag, eller ændre (indkøbs)taktik, så vi gør os endnu stærkere i ligaen uden samme omtanke for de europæiske, defensive dyder. Eller også må vi bare vænne FCK's økonomiske bagmænd til, at vi skal have en endnu større og dyrere trup til at kunne håndtere begge scenarier + det skadeshelvede, der i den grad kan ramme og koste dyrt.

    Paradoksalt nok kan FCK's fokus på Europa i den grad være med til at skabe FCM's succes. FCM er jo nærmest garanteret CHL-bold de næste år på trods af, at man absolut intet har gjort for at hive danske point hjem. Omvendt må vi håbe, at al det FCM har gang i, kan være med til at gøre FCK endnu stærkere også i Europa ved, at man bliver nødt til at steppe endnu et skridt op i spillerindkøb, hvis målsætning om mesterskaber og europæisk deltagelse fortsat skal indfries.

    Det virker desværre bare som om, at det mere er Ståle end ledelsen, der har fattet det. Krydser fingre for, at det ændrer sig.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #100
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Hvilket resultat! Måske er jeg bare lidt fintfølende, og det er ikke jordens undergang, men der var gentagne homofobiske råb udenfor stadion inden kampen fra minimum een meget stor og trænet gut i marchen, som jeg tænkte, det var en dum ide at lægge sig ud med. Forstår ikke helt appellen bag et så plat og bøvet råb som “Celtic means gay in Danish”.


  17. #101
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    At man ikke må fejre en scoring med sine fans virker som en virkelig idiotisk regel. Praktiserer politiet også den regel, når hjemmeholdet scorer? Ikke desto mindre er det tydeligt at spillerne ikke ved det, og de fik da også lov at fejre den første scoring uden at blive stoppet korporligt.

    På twitter har flere skotter trods det bitre nederlag til os ikke forståelse for deres eget politi. Det virker på dem, som om der altid er problemer i det hjørne mellem udeholdets spillere og politiet under fejring af scoringer. Og så undrer de sig over, at der overhovedet var politi til stede. Anyways, Santos skal ikke give ham et skub og må vel egentlig også straffes for det. Kan dog godt være i tvivl om han overhovedet ved, at det er politi og ikke bare stewards. Var jeg skotsk politi, så havde jeg ikke stoppet jublen, og jeg havde ladet skubbet passere. Det virker meget selvhøjtideligt at lægge sag an mod en spiller fra modstanderholder for et lille skub under en jubelscene. Jeg har meget sympati og tillid til dansk politi og kan ikke forestille mig en lignende situation i Parken.

    https://twitter.com/inquam/status/1233344905289838595
    Danmark til Valby Bakke

  18. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  19. #102
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    445

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Hvilket resultat! Måske er jeg bare lidt fintfølende, og det er ikke jordens undergang, men der var gentagne homofobiske råb udenfor stadion inden kampen fra minimum een meget stor og trænet gut i marchen, som jeg tænkte, det var en dum ide at lægge sig ud med. Forstår ikke helt appellen bag et så plat og bøvet råb som “Celtic means gay in Danish”.
    Det er skam godkendt af det danske politi!: https://www.thescottishsun.co.uk/spo...ys-copenhagen/
    Mvh Anders
    -----------------------------------------------
    Pessimist for life

  20. #103
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    For alt i verden håber jeg bare, at UEFA nu ikke går ind og giver Santons karantæne for de næste kampe i Europa. Det ville næsten være for oplagt i vores nuværende sæson med alle skader. Kan de overhovedet det?
    Ja da, spillerne er ikke underkastet risiko for disciplinære UEFA-straffe under kampen, men hele kampdagen. Havde Santos skubbet en betjent omkuld uden for hotellet samme morgen, kunne det også have været en disciplinærsag ;-) Formentlig en, der afgøres af artikel 15e i deres disciplinære regler med en straf, der som udgangspunkt er tre kampes karantæne.

  21. #104
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Ja da, spillerne er ikke underkastet risiko for disciplinære UEFA-straffe under kampen, men hele kampdagen. Havde Santos skubbet en betjent omkuld uden for hotellet samme morgen, kunne det også have været en disciplinærsag ;-) Formentlig en, der afgøres af artikel 15e i deres disciplinære regler med en straf, der som udgangspunkt er tre kampes karantæne.
    Ja, og foregik det udenfor hotellet, havde det også været underlagt straffeloven. Hvordan det forholder sig, når ordensmagten blander inde på banen under en kamp, er jeg mere usikker på. Her gælder fodboldloven vel, med mindre spillerne bevæger sig over grænsen for almindelige spilsituationer. Santos' tackling af betjenten er jo skulder mod skulder. Og han fik jo heller ikke gult. :-)

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #105
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: Celtic FC vs. F.C. København (27/02-2020 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Ja, og foregik det udenfor hotellet, havde det også været underlagt straffeloven. Hvordan det forholder sig, når ordensmagten blander inde på banen under en kamp, er jeg mere usikker på. Her gælder fodboldloven vel, med mindre spillerne bevæger sig over grænsen for almindelige spilsituationer. Santos' tackling af betjenten er jo skulder mod skulder. Og han fik jo heller ikke gult. :-)
    Min kommentar var nu kun om den UEFA-retlige side af sagen.

    Men vil du blande fodboldlovens spilsituationer ind i det, så husk at lovlige skuldertacklinger kræver at bolden er i spilbar afstand ;-)

  24. De følgende 4 brugere er enige:

Side 7 af 8 FørsteFørste ... 45678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 24.02.20, 15:08
  2. Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 23.02.20, 11:22
  3. Svar: 160
    Sidste Meddelelse: 20.02.20, 15:45
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (18.08.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 19.08.13, 22:35
  5. Optakts- og kamptråd: OB – FC København (02.09.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 06.09.12, 16:09

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •