Se afstemningsresultater: Hvem foretrækker du at møde i 1/8 finalen?

Stemmeafgivere
120. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Rangers

    43 35.83%
  • Manchester United

    6 5.00%
  • Sevilla

    1 0.83%
  • Basel

    10 8.33%
  • Shakhtar Donetsk

    0 0%
  • Olympiakos

    1 0.83%
  • LASK

    29 24.17%
  • Getafe

    1 0.83%
  • Inter

    3 2.50%
  • Roma

    3 2.50%
  • Istanbul Basaksehir

    9 7.50%
  • Wolfsburg

    3 2.50%
  • Bayer Leverkusen

    1 0.83%
  • Wolverhampton

    6 5.00%
  • Vinderen af Red Bull Salzburg vs. Eintracht Frankfurt (1-4 i første kamp)

    4 3.33%
Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 27 af 27

Emner: Lodtrækning til Europa League 1/8 finale

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Lodtrækning til Europa League 1/8 finale

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Har de mange fans? For så bliver det godt nok en udfordring at holde fansene adskilt.
    Ja det var det jeg tænkte. Men jeg skal da være ærligt at indrømme, at jeg ikke har styr på, om de har mange fans. Det gik jeg bare ud fra... :-|

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Lodtrækning til Europa League 1/8 finale

    Istanbul
    Lidt baggrund.
    Mvh,
    Bopa

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Lodtrækning til Europa League 1/8 finale

    Istanbuls europæiske kampe so far i denne sæson (Istanbuls målscore først):

    Olympiakos (h) 0-1
    Olympiakos (u) 0-2

    Roma (u) 0-4
    Gladbach (h) 1-1
    Wolfsberger (h) 1-0
    Wolfsberger (u) 3-0
    Roma (h) 0-3
    Gladbach (u) 2-1

    Sporting (u) 1-3
    Sporting (h) 4-1 (efter forlænget)

    Umiddelbart et hold, der svinger en hel del både ude og hjemme.

    Fører aktuelt den tyrkiske liga, men kun med et point ned til Trabzonspor, Galatasaray og Sivasspor.

    Mange kendte navne på holdet: Skrtel, Demba Ba, Robinho, Inler, Gael Clichy - men alle sammen nogle spillere i karrierens efterår eller lidt til, omkring de 33-35 år.

    Umiddelbart en modstander, som er svær at blive klog på, men mon ikke der er en fair chance for avancement, set i forhold til hvor langt vi er i turneringen? Men meget kommer nok til at afhænge af, hvilken side de viser sig fra i de to kampe.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Lodtrækning til Europa League 1/8 finale

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det var det jeg tænkte. Men jeg skal da være ærligt at indrømme, at jeg ikke har styr på, om de har mange fans. Det gik jeg bare ud fra... :-|
    De er vel netop kendt for IKKE at have mange fans.. Det er en ret ny klub.. Vi taber ikke fordi vi bliver kyst i deres heksekeddel i hvert fald - så snarere fordi vi har det svært på stadions som Hobro, Silkeborg og Esbjerg..

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Lodtrækning til Europa League 1/8 finale

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Har de mange fans? For så bliver det godt nok en udfordring at holde fansene adskilt.
    Her er et par billeder af deres fremmøde i Mönchengladbach, tæt på Köln, hvor ca 5% af befolkningen stammer fra Tyrkiet. Pænt mange tomme pladser. Jeg ville ikke være nervøs for at de ikke kunne nøjes med udebaneafsnittet, og at det endda er rigelig plads.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    89

    Re: Lodtrækning til Europa League 1/8 finale

    Derudover spiller Istanbul Basaksehir ude mod Trabzonspor i weekenden mellem de to kampe mod os...

  11. #22
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Lodtrækning til Europa League 1/8 finale

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Istanbuls europæiske kampe so far i denne sæson (Istanbuls målscore først):

    Olympiakos (h) 0-1
    Olympiakos (u) 0-2

    Roma (u) 0-4
    Gladbach (h) 1-1
    Wolfsberger (h) 1-0
    Wolfsberger (u) 3-0
    Roma (h) 0-3
    Gladbach (u) 2-1

    Sporting (u) 1-3
    Sporting (h) 4-1 (efter forlænget)

    Umiddelbart et hold, der svinger en hel del både ude og hjemme.

    Fører aktuelt den tyrkiske liga, men kun med et point ned til Trabzonspor, Galatasaray og Sivasspor.

    Mange kendte navne på holdet: Skrtel, Demba Ba, Robinho, Inler, Gael Clichy - men alle sammen nogle spillere i karrierens efterår eller lidt til, omkring de 33-35 år.

    Umiddelbart en modstander, som er svær at blive klog på, men mon ikke der er en fair chance for avancement, set i forhold til hvor langt vi er i turneringen? Men meget kommer nok til at afhænge af, hvilken side de viser sig fra i de to kampe.
    Jeg så deres kamp mod Wolfsberger på udebane og det var et meget overraskende resultat. De var umiddelbart meget lidt farlige i den kamp, men Wolfsberger spillede med hovedet under armen og da de først kom bagud og skulle score mange mål, så kunne man godt se, at holdet består af rutinerede kræfter, der straffede de fejl Wolfsberger producerede. Så, jeg vil vurdere den til ca. 50/50, måske endda lidt mere til os, da vi slutter på hjemmebane, hvis vi spiller som med Celtic. Spiller vi derimod som om, at vi skal møde Esbjerg, ja så taber vi givetvis 5-0*2.

    MCN

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    20

    Re: Lodtrækning til Europa League 1/8 finale

    Er der generelt stort fremmøde på udebane på andre hold fra Tyrkiet end Galatasaray of Fenebache?
    Så Malmø - Besiktas i Malmø sidst de var på besøg og der har der max været 5-600 fans med. Ikke just en stor kassekamp for Malmø.
    Spørgsmålet er om Erdogans tropper kan trækker ret mange til Parken d. 19/3.

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Lodtrækning til Europa League 1/8 finale

    Citat Oprindeligt indsendt af posen Se meddelelser
    Er der generelt stort fremmøde på udebane på andre hold fra Tyrkiet end Galatasaray of Fenebache?
    Så Malmø - Besiktas i Malmø sidst de var på besøg og der har der max været 5-600 fans med. Ikke just en stor kassekamp for Malmø.
    Spørgsmålet er om Erdogans tropper kan trækker ret mange til Parken d. 19/3.
    Nej, det er vist de to klubber der - pretty much - "har den".

    Jeg tror ligeså godt vi én gang for alle - igen - bare skal understrege, at tilskuerpres ikke bliver vores bekymring. Hverken i København eller Istanbul.(jvf deres dokumenterede snit, mølles billede osv osv).

    Det er en stor bekymring der letter, for mit vedkommende. Jeg er helt klar over at betydningen ikke er voldsomt afgørende, men alligevel...

    Lad os glæde os over det.

    Zan

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Lodtrækning til Europa League 1/8 finale

    Jeg tror der er en af de første gange. Hvor jeg er blevet mere rolig efter at læse sidelinien. Jeg synes helt ærligt, det var værst tænklige lodtrækning:
    - Tilskuer kaos i Parken
    - Helvede på udebane
    - Meget bedre trup
    - Vi er kæmpe underdogs
    - Slår Sporting ud
    - Vinder puljen foran Roma og Gladbach

    De har godt nok en del gode navne i truppen og vi er ikke nødvendigvis gode imod et super rutineret hold, men måske hellere ikke så skræmmende som først antaget. Tilskuerne er åbenbart ikke et problem og deres resultater hellere ikke mere frugtindgyende trods alt. Den tyrkiske liga er også faldet lidt i niveau og endelig, så skal de bruge masser af kræfter i den hjemlige liga.

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Lodtrækning til Europa League 1/8 finale

    De var godt nok heldige mod Sporting i går der havde to fæle målmandsdrop de udnyttede, og et dumt straffespark. Synes bestemt ikke de så særligt farlige ud, af de highlights jeg har kunne finde.

    Men med tanke på, at de ikke er synderligt populære, giver det håb for at undgå en tyrkisk heksekedel, hvilket absolut er afgørende. Men på den anden side, så så vi jo i går, at spillerne sagtens kan spille under de forhold - ligeså i Beograd.

    Bookmakerne har os som lille favorit til at gå videre, og at slutte i Parken tipper virkeligt til vores fordel. Alt i alt synes jeg egentligt det her virker til at være den mest optimale lodtrækning, udover Rangers, og måske Basel.

    De blev slagtet af Roma 7-0 over to kampe i gruppespillet, så Allahs gave til fodbold er de sgu ikke.
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Lodtrækning til Europa League 1/8 finale

    Kaufmann ?? kender nogen til status på ham hvad angår lyskeproblemerne efter kampen ??

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Lodtrækning til Europa League 2015/16
    By Ståle in forum De korte linier
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 26.06.15, 23:39
  2. Lodtrækning i Europa League 2014/15
    By Andreas Hansen in forum De korte linier
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 29.09.14, 10:49
  3. Lodtrækning til Europa League 12/13
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 03.09.12, 09:53
  4. Dagens Europa League-Lodtrækning
    By HP-drengen in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 28.08.09, 17:39
  5. Europa-cup lodtrækning
    By drix in forum Diverse
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 21.10.03, 18:40

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •