Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
56. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    37 66.07%
  • Uafgjort

    8 14.29%
  • AaB vinder

    11 19.64%
Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 36

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (01/03-2020 kl. 18:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (01/03-2020 kl. 18:00)

    Årets første ligakamp på hjemmebane byder på et besøg fra det nordjyske, når AaB kommer på besøg. AaB har de tidligere FCK-spillere Jores Okore og Kasper Kusk i truppen, mens AaBs tidligere og FCKs nuværende angriber Mikkel Kaufmann må sidde over med en lyskeskade.

    På skadeslisten finder man derudover Boilesen, Wind, Fischer, Mudrazija og Bengtsson, hvilket vil sige at 1/4 af truppen er ude med skader. FCK har dog ingen spillere i karantæne eller i umiddelbar karantænefare.

    AaB har meddelt, at minimum 400 AaB-fans vil være til stede, derfor er udeafsnittet flyttet fra A11 til D-tribunen.
    Kampen vises på 3+.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (01/03-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Årets første ligakamp på hjemmebane byder på et besøg fra det nordjyske, når AaB kommer på besøg. AaB har de tidligere FCK-spillere Jores Okore og Kasper Kusk i truppen, mens AaBs tidligere og FCKs nuværende angriber Mikkel Kaufmann må sidde over med en lyskeskade.

    På skadeslisten finder man derudover Boilesen, Wind, Fischer, Mudrazija og Bengtsson, hvilket vil sige at 1/4 af truppen er ude med skader. FCK har dog ingen spillere i karantæne eller i umiddelbar karantænefare.

    AaB har meddelt, at minimum 400 AaB-fans vil være til stede, derfor er udeafsnittet flyttet fra A11 til D-tribunen.
    Kampen vises på 3+.
    Nu er Pierre simpelthen også blevet skadet...

    Det er jo helt sygt.

    Zan

  3. De følgende 9 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    115

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (01/03-2020 kl. 18:00)

    FALK FØR AAB: VI SKYLDER EN GOD KAMP I SUPERLIGAEN
    En god kamp! Jeg tænker nærmere en hel sæson.
    Køb En Havn

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (01/03-2020 kl. 18:00)

    Her kommer et kæmpe Jinx.
    Jeg er optimistisk idag. Celtic sejren giver en god skud energi i truppen og Aab hjemme plejer at betyde en del mål.
    Jeg tror vi får en storsejr idag.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (01/03-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Her kommer et kæmpe Jinx.
    Jeg er optimistisk idag. Celtic sejren giver en god skud energi i truppen og Aab hjemme plejer at betyde en del mål.
    Jeg tror vi får en storsejr idag.
    Vi får ikke en storsejr, men vi får en sejr.

    1-0 eller 2-1. Spil på det jævne, men man tilgiver det grundet de 3 point, og ikke mindst i torsdags.

    I hørte det her først.

    Zan

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (01/03-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Vi får ikke en storsejr, men vi får en sejr.

    1-0 eller 2-1. Spil på det jævne, men man tilgiver det grundet de 3 point, og ikke mindst i torsdags.

    I hørte det her først.

    Zan
    Aab laver en Aab og forsøger at spille friskt til i parken. Det har fck altid været effektive til at straffe.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (01/03-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Aab laver en Aab og forsøger at spille friskt til i parken. Det har fck altid været effektive til at straffe.
    Præcis. I en laaang periode storstraffede vi altid Aab på hjemmebane. Uanset hvilken for eller forfatning vi mødte op i vandt vi altid 3 eller 4-0. Lad os krydse fingre for det samme i aften hvor vores spillere må formodes at være trætte....

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (01/03-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Her kommer et kæmpe Jinx.
    Jeg er optimistisk idag. Celtic sejren giver en god skud energi i truppen og Aab hjemme plejer at betyde en del mål.
    Jeg tror vi får en storsejr idag.
    Så vil jeg gå i modsat retning. Jeg er ret pessimistisk omkring dagens resultat. Får vi ikke en god start med en føring, så er jeg bange for at holdet vil mangle energi grundet den hårde kamp torsdag. Selvom det endte med succes, så må det sidde i ben og ikke mindst hoved. Læg dertil en tynd trup grundet alle skaderne, hvor vi kun har ringe mulighed for udskiftninger, og et AAB hold med selvtillid, så kan det nemt gå galt. AAB har fart og teknisk fremme og kan gøre rigtig ondt på nogle tunge ben.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (01/03-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Aab laver en Aab og forsøger at spille friskt til i parken. Det har fck altid været effektive til at straffe.
    Jeg håber i hvert fald at du får ret, og ikke jeg;-)

    Zan

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (01/03-2020 kl. 18:00)

    Hold kæft en underlig sæson det er ved at udvikle sig til.

    At Aab finder energien til at komme tilbage og næsten få et uafgjort, må man tage hatten af for.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (01/03-2020 kl. 18:00)

    Johnsson - igen fantastisk
    Oviedo - bedste kamp i hans anden periode, gode indlæg og fantastisk oplæg
    Stage - god kamp
    Biel - som jeg sagde, han var bedre end Lucas Andersen (indtil han pludselig ramte plet). God kamp, godt kæmpet og godt mål
    Santos - fantastisk han stepper op og scorer 2 rigtig gode
    Daramy - en af hans bedste kampe. Han kommer fint med i spillet, men skal turde mere... 2 assists - fantastisk

    Alt i alt en god kamp, hvor AaB smadre et klasse frispark ind og et uheldigt selvmål - det blev unødigt spænende

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (01/03-2020 kl. 18:00)

    Daramy var hamrende god i dag, jeg er virkelig imponeret. Jeg tvivlede meget på ham i angrebet, for på kanten bidrager han ikke altid så meget til spillet, men det gjorde han da virkelig i dag. 2 assists taler for sig selv, men han var mange aktioner hvor han er en god link-op spiller, og et par rigtig gode løb og positioner, hvor han ikke får bolden.

    Oviedo spiller også en god kamp langt om længe, og Bjelland, som jeg har været efter, var også god. Stage kan heller ikke kritiseres efter i dag. Alt i alt spiller de fleste en god kamp og jeg er glad!

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (01/03-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Daramy var hamrende god i dag, jeg er virkelig imponeret.
    Jeg synes, at hans kamp kan deles op i to. Første halvleg var som jeg frygtede, nemlig at han blev pakket helt ind fysisk og fuldstændig neutraliseret primært at Okore. I anden halvleg bliver han lige mere bevægelig og finder lidt mere plads og spiller glimrende.

    Generelt var det en nogenlunde 1. halvleg, hvor vi lige mangler det sidste til at blive farlige. De første 20 min af anden er vi forrygende med rigtig god bevægelse og boldomgang. Så er Lucas Andersen genial to gange og der begynder at gå lidt panik i den samtidig med, at flere så synligt trætte ud. Stage og Biel kunne dårligt slæbe sig rundt til sidst og også andre så slidte ud, hvilket selvfølgelig er helt naturligt.

    Dejlig sejr ovenpå lidt godt spil og sluttelig god fight i en kamp med en meget smal trup på de offensive pladser. Kampen i pokalen bliver rigtig svær. Det vil ikke gøre noget, hvis der var en spiller eller to mere (f.eks NDoye), der er klar til kamp.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (01/03-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg synes, at hans kamp kan deles op i to. Første halvleg var som jeg frygtede, nemlig at han blev pakket helt ind fysisk og fuldstændig neutraliseret primært at Okore. I anden halvleg bliver han lige mere bevægelig og finder lidt mere plads og spiller glimrende.
    Han blev ikke pakket mere ind, end at han skabte to gode chancer til Santos og selv kom frem til en afslutning på kanten af feltet.
    Mvh.
    Dane

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (01/03-2020 kl. 18:00)

    Santos som mom fattede jeg ikke meget af. Svært at finde en spiller som var dårligere trods de to mål. Jeg stemte Pep Biel. Boldfast og evigt boldsøgende. Ligner en der er ved at være der.

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 115
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 10:07
  2. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 24.02.20, 15:08
  3. Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 23.02.20, 11:22
  4. Svar: 160
    Sidste Meddelelse: 20.02.20, 15:45
  5. Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København
    By zan in forum De korte linier
    Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 22.04.09, 15:46

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •