Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
83. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • AaB vinder i ordinær tid

    39 46.99%
  • Uafgjort (AaB avancerer efter forlænget spilletid og evt. straffespark)

    10 12.05%
  • Uafgjort (FCK avancerer efter forlænget spilletid og evt. straffespark)

    9 10.84%
  • FCK vinder i ordinær tid

    25 30.12%
Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 89

Emner: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (04/03-2020 kl. 18:30)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (04/03-2020 kl. 18:30)

    Hvis vi vinder i morgen, går der altså syv uger, før vi skal spille pokalkamp igen, så det er jo ikke den turnering, der belaster os voldsomt. Ud fra den logik skulle man jo hellere håbe på en hurtig exit - gerne før gruppespillet - fra lavprestigeturneringen Europa League. Men det gør jeg naturligvis heller ikke.

    Næ, en spændende pokalsemifinale og en af sæsonens højdepunkter i form af pokalfinalefest i en fyldt, sommerlun Parken er for mig rigelig grund til, at jeg håber, Ståle sætter holdet ordentligt op til i morgen.

    Det der med at komme en runde senere ind i EL-kvalifikationen næste sæson trækker snarere i den anden retning for mig. Jeg synes også, de "nemme" sommerkampe mod sekundahold er et ganske hyggeligt tidsfordriv.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    83

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (04/03-2020 kl. 18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvis vi vinder i morgen, går der altså syv uger, før vi skal spille pokalkamp igen, så det er jo ikke den turnering, der belaster os voldsomt. Ud fra den logik skulle man jo hellere håbe på en hurtig exit - gerne før gruppespillet - fra lavprestigeturneringen Europa League. Men det gør jeg naturligvis heller ikke.

    Næ, en spændende pokalsemifinale og en af sæsonens højdepunkter i form af pokalfinalefest i en fyldt, sommerlun Parken er for mig rigelig grund til, at jeg håber, Ståle sætter holdet ordentligt op til i morgen.

    Det der med at komme en runde senere ind i EL-kvalifikationen næste sæson trækker snarere i den anden retning for mig. Jeg synes også, de "nemme" sommerkampe mod sekundahold er et ganske hyggeligt tidsfordriv.
    Finalen bliver så ikke (pga EM) ikke spillet i Parken i år...
    Leeds fan forever

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    22

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (04/03-2020 kl. 18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Næ, en spændende pokalsemifinale og en af sæsonens højdepunkter i form af pokalfinalefest i en fyldt, sommerlun Parken er for mig rigelig grund til, at jeg håber, Ståle sætter holdet ordentligt op til i morgen.
    Uheldigvis bliver festen afholdt andetsteds i år: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...nale-i-aarhus/

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (04/03-2020 kl. 18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af C'der
    Finalen bliver så ikke (pga EM) ikke spillet i Parken i år...
    Citat Oprindeligt indsendt af Melle Se meddelelser
    Uheldigvis bliver festen afholdt andetsteds i år: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...nale-i-aarhus/
    Det er sandt. Men det ændrer ikke på det generelle i argumentet. Den her diskussion dukker jo op hvert år. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (04/03-2020 kl. 18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er sandt. Men det ændrer ikke på det generelle i argumentet. Den her diskussion dukker jo op hvert år. :-)
    Det kan godt være de har løbebane i Aarhus, men det er en dejlig by, når nu det ikke kan blive København.. Jeg skal da i hvert fald en tur til Aarhus og se bold, hvis vi kommer i finalen, og kampen skal spilles der.. Det kunne blive en fest, og sjovere end at skulle vælge mellem Hovsa og Hullet.. Ja, ok, Hovsa er nok ikke aktuelt, men for fanden hvor ville det være trist at skulle holde pokalfinale på et stadion, som ligger klemt inde mellem motorvej og villakvarter.

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (04/03-2020 kl. 18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det der med at komme en runde senere ind i EL-kvalifikationen næste sæson trækker snarere i den anden retning for mig. Jeg synes også, de "nemme" sommerkampe mod sekundahold er et ganske hyggeligt tidsfordriv.
    Ja, bestemt. Lige indtil vi rent faktisk får et af de uheldige hold i Q2.

    Husker det lidt som om der var 3-4 skod hold, men også et svensk hold eller lignende. Som jo ikke ligefrem er walk-overs.

    Zan

  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    266

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (04/03-2020 kl. 18:30)

    Men hvad gør AaB - de har en - nærmest direkte - kamp mod Lømby på søndag om 6. pladsen, som de vel også mod skele til?
    Særlig med tanke på at de ikke kan finde ud af at spille to kampe på en uge i denne sæson.

    I virkeligheden er det sigende for pokalturneringen at ingen af holdene kan investere 100% jævnfør ovenstående.

    Når det er sagt, frygter jeg at hjemmebanefordelen bliver udslagsgivende, men jeg håber det bestemt ikke.

  10. #23
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (04/03-2020 kl. 18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af jake Se meddelelser
    Men hvad gør AaB - de har en - nærmest direkte - kamp mod Lømby på søndag om 6. pladsen, som de vel også mod skele til?
    Særlig med tanke på at de ikke kan finde ud af at spille to kampe på en uge i denne sæson.

    I virkeligheden er det sigende for pokalturneringen at ingen af holdene kan investere 100% jævnfør ovenstående.

    Når det er sagt, frygter jeg at hjemmebanefordelen bliver udslagsgivende, men jeg håber det bestemt ikke.
    Jeg kan ikke forestille mig andet end, at AAB går 100% efter at slå os ud med alle profiler fra start. De får vel dårligt en større chance for at vinde pokalen end at trække et slidt og yderst skadesramt FCK-hold på hjemmebane samtidig med, at FCM og BIF allerede er røget ud.

    De skal nok kunne være klar 4 dage senere til en kamp mod Lyngby på hjemmebane.

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #24
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (04/03-2020 kl. 18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser

    De skal nok kunne være klar 4 dage senere til en kamp mod Lyngby på hjemmebane.
    Nogle ville endda sige, at det skal vi også nok selv kunne være fire dage senere til en hjemmekamp mod Horsens, der har tabt syv i træk (og spiller pokal dagen efter os) ;-)

  13. De følgende 9 brugere er enige:

  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (04/03-2020 kl. 18:30)

    Truppen er udtaget:

    2 Guillermo Varela
    4 Sotirios Papagiannopoulos
    5 Andreas Bjelland
    6 Jens Stage
    8 Nicolaj Thomsen
    10 Carlos Zeca
    11 Mohamed Daramy
    13 Sten Grytebust
    16 Pep Biel
    17 Karlo Bartolec
    18 Michael Santos
    19 Bryan Oviedo
    21 Karl-Johan Johnsson
    25 Victor Nelsson
    33 Rasmus Falk
    42 William Bøving
    44 Jacob Haahr
    45 Alexander Hjælmhof

    Mon ikke Gryte, Bartolec, Papa og Thomsen får en startplads, så er spørgsmålet hvem der trænger mest til en pause.

    Gryte
    Bartolec - Papa - Nelsson - Oviedo
    Biel - Stage - Falk - Thomsen
    Santos - Daramy

    Eventuelt med Zeca i stedet for Falk og så må se hvem der får mindre end 90 minutter. Biel spiller nok ikke 90 og her kan Varela eller Bøving få spilletid. Bjelland kan tage over hvis Nelsson skal have en nem dag og endelig kunne Hjælmhof sørger for at Santos undgår 90 min. Vi skal desværre videre, da pokalen bare er bedre for os end en 2 plads, men jeg ville gerne satse på mange talenter, AaB er også hårdt ramt.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (04/03-2020 kl. 18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Eventuelt med Zeca i stedet for Falk og så må se hvem der får mindre end 90 minutter. Biel spiller nok ikke 90 og her kan Varela eller Bøving få spilletid. Bjelland kan tage over hvis Nelsson skal have en nem dag og endelig kunne Hjælmhof sørger for at Santos undgår 90 min. Vi skal desværre videre, da pokalen bare er bedre for os end en 2 plads, men jeg ville gerne satse på mange talenter, AaB er også hårdt ramt.
    Mon ikke Varela kommer ind for Oviedo i løbet af anden halvleg, når vi nu ikke har andre venstre backs for tiden?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    226

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (04/03-2020 kl. 18:30)

    Jeg håber ved Gud at vi stiller med Kalle på mål mod Aalborg. Stoler simpelthen ikke på Grytebust mere og jeg tror desværre også manden selv er drænet for selvtillid. Så er egentlig næsten ligeglad med resten af opstillingen bare vores super svensker er sidste skanse. :-)
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  19. #28
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (04/03-2020 kl. 18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af david.kjaer Se meddelelser
    Jeg håber ved Gud at vi stiller med Kalle på mål mod Aalborg. Stoler simpelthen ikke på Grytebust mere og jeg tror desværre også manden selv er drænet for selvtillid. Så er egentlig næsten ligeglad med resten af opstillingen bare vores super svensker er sidste skanse. :-)
    Jeg er bange for, at du bliver slemt skuffet :)

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (04/03-2020 kl. 18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Truppen er udtaget:

    2 Guillermo Varela
    4 Sotirios Papagiannopoulos
    5 Andreas Bjelland
    6 Jens Stage
    8 Nicolaj Thomsen
    10 Carlos Zeca
    11 Mohamed Daramy
    13 Sten Grytebust
    16 Pep Biel
    17 Karlo Bartolec
    18 Michael Santos
    19 Bryan Oviedo
    21 Karl-Johan Johnsson
    25 Victor Nelsson
    33 Rasmus Falk
    42 William Bøving
    44 Jacob Haahr
    45 Alexander Hjælmhof

    Mon ikke Gryte, Bartolec, Papa og Thomsen får en startplads, så er spørgsmålet hvem der trænger mest til en pause.

    Gryte
    Bartolec - Papa - Nelsson - Oviedo
    Biel - Stage - Falk - Thomsen
    Santos - Daramy

    Eventuelt med Zeca i stedet for Falk og så må se hvem der får mindre end 90 minutter. Biel spiller nok ikke 90 og her kan Varela eller Bøving få spilletid. Bjelland kan tage over hvis Nelsson skal have en nem dag og endelig kunne Hjælmhof sørger for at Santos undgår 90 min. Vi skal desværre videre, da pokalen bare er bedre for os end en 2 plads, men jeg ville gerne satse på mange talenter, AaB er også hårdt ramt.
    Måske kunne man endda forestille sig, at man skifter til 532 i løbet af kampen og måske endda fra start, hvis det er vores tre centrale forsvarere som er mest friske. På den måde kunne man bænke en af midtbanespillerne (hvis der er nødvendigt) fra start, ligesom Bartolec og Oviedo kan få lidt mere offensive roller som wingbacks.

    Det kommer sikkert ikke til at ske, men det må næsten være med i overvejelserne. På den anden side så kan Bjelland sikkert ikke holde til så meget, så han starter vel ude.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (04/03-2020 kl. 18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af david.kjaer Se meddelelser
    Jeg håber ved Gud at vi stiller med Kalle på mål mod Aalborg. Stoler simpelthen ikke på Grytebust mere og jeg tror desværre også manden selv er drænet for selvtillid. Så er egentlig næsten ligeglad med resten af opstillingen bare vores super svensker er sidste skanse. :-)
    Kalle skal ikke løbe ind i en skade i en pokalkamp vi alligevel taber. Det gælder i øvrigt også Zeca og Nelson. Derfor skal disse tre starte på bænken tak.

Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 115
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 10:07
  2. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35
  3. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 24.02.20, 15:08
  4. Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 23.02.20, 11:22
  5. Svar: 160
    Sidste Meddelelse: 20.02.20, 15:45

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •