Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 18

Emner: Søger billetter til FCK-Istanbul (S12 øvre eller nedre c)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    62

    Søger billetter til FCK-Istanbul (S12 øvre eller nedre c)

    Hej,

    Nu blev billetsalget til FCK-Istanbul sat meget pludseligt igang og jeg nåede derfor ikke at få billetter.

    Hvis nogen har et par billetter til kampen på en FCK tribune, så sig til.

    Overvejer at købe på A-tribunen, men jeg vil helst undgå at stå omringet af udeholdets fans, som man med garanti kommer til.

    Foretrækker Øvre B eller Nedre C.

    På forhånd tak!

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Søger billetter til FCK-Istanbul (S12 øvre eller nedre c)

    Citat Oprindeligt indsendt af sonder5 Se meddelelser
    Overvejer at købe på A-tribunen, men jeg vil helst undgå at stå omringet af udeholdets fans, som man med garanti kommer til.
    Det er jeg ikke sikker på, at du behøver at frygte. Basaksehir har hele D til rådighed, og deres opbakning er meget lille sammenlignet med de store Istanbul-holds.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #3
    Raz er offline Copenhagen know-it-all
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    158

    Re: Søger billetter til FCK-Istanbul (S12 øvre eller nedre c)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er jeg ikke sikker på, at du behøver at frygte. Basaksehir har hele D til rådighed, og deres opbakning er meget lille sammenlignet med de store Istanbul-holds.
    Basaksehir
    har vel kun en del af D-tribunen til rådighed? Der er billetter til salg på FCK's hjemmeside i den ene ende af D, så der har jeg købt.

    Mvh
    Raz
    The best defense against logic is stupidity

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2013
    Indlæg
    74

    Re: Søger billetter til FCK-Istanbul (S12 øvre eller nedre c)

    Citat Oprindeligt indsendt af Raz Se meddelelser
    Basaksehir
    har vel kun en del af D-tribunen til rådighed? Der er billetter til salg på FCK's hjemmeside i den ene ende af D, så der har jeg købt.

    Mvh
    Raz
    Du er klar over, at det er pladser til folk der vil støtte udeholdet?

    https://www.fck.dk/nyhed/18-finale-s...lget-fra-start se bunden af denne side (er på via mobil, så magter ikke selv at qoute her)

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    484

    Re: Søger billetter til FCK-Istanbul (S12 øvre eller nedre c)

    Citat Oprindeligt indsendt af dondjon89 Se meddelelser
    Du er klar over, at det er pladser til folk der vil støtte udeholdet?

    https://www.fck.dk/nyhed/18-finale-s...lget-fra-start se bunden af denne side (er på via mobil, så magter ikke selv at qoute her)
    Jeg tænker, at du - Raz - skal have fat i FCK - for du har ret i, at man tidligere har meldt ud, at kun en del af d-tribunen var forbeholdt Basaksehir.

    Sakset fra mailen, der blev sendt ud i mandags:
    Udefans
    Istanbul Basaksehir-fans placeres på D1 og skal købe billet via klubben. Desuden tilbyder vi billetter på D2 til tilskuere, der sympatiserer med Istanbul Basaksehir, men ikke køber billet til D1. Alle øvrige tribuner er forbeholdt FCK-fans.


    Det kan vel dårligt forstås anderledes end, at D3 også var forbeholdt FCK-fans...

    Red: Nedenstående er informationen fra FCK.dk, som blev offentliggjort senere:
    Udefans
    Istanbul Basaksehir-fans placeres på D1 og skal købe billet via klubben. Desuden tilbyder vi billetter på D2 og D3 til tilskuere, der sympatiserer med Istanbul Basaksehir, men ikke køber billet til D1. Alle øvrige tribuner er forbeholdt FCK-fans.


    Det er sgu noget uheldigt rod

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    197

    Re: Søger billetter til FCK-Istanbul (S12 øvre eller nedre c)

    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas FC Se meddelelser
    Jeg tænker, at du - Raz - skal have fat i FCK - for du har ret i, at man tidligere har meldt ud, at kun en del af d-tribunen var forbeholdt Basaksehir.

    Sakset fra mailen, der blev sendt ud i mandags:
    Udefans
    Istanbul Basaksehir-fans placeres på D1 og skal købe billet via klubben. Desuden tilbyder vi billetter på D2 til tilskuere, der sympatiserer med Istanbul Basaksehir, men ikke køber billet til D1. Alle øvrige tribuner er forbeholdt FCK-fans.


    Det kan vel dårligt forstås anderledes end, at D3 også var forbeholdt FCK-fans...

    Red: Nedenstående er informationen fra FCK.dk, som blev offentliggjort senere:
    Udefans
    Istanbul Basaksehir-fans placeres på D1 og skal købe billet via klubben. Desuden tilbyder vi billetter på D2 og D3 til tilskuere, der sympatiserer med Istanbul Basaksehir, men ikke køber billet til D1. Alle øvrige tribuner er forbeholdt FCK-fans.


    Det er sgu noget uheldigt rod
    Tror ikke du skal tænke så meget over det, der kommer ikke 1000 Basaksehir totalt!
    Mvh Nicolai L(øven)

  8. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    62

    Re: Søger billetter til FCK-Istanbul (S12 øvre eller nedre c)

    Nu tænker jeg egentlig også mest generelt de danske fans som vælger at støtte Istanbul, som sikkert køber billetter i blinde.

    Men derudover foretrækker jeg også at stå på B eller C. Plejer egentlig altid at have billetter, men nåede det bare ikke i denne omgang. Så jeg er stadig på udkig!

  9. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Søger billetter til FCK-Istanbul (S12 øvre eller nedre c)

    Citat Oprindeligt indsendt af sonder5 Se meddelelser
    Nu tænker jeg egentlig også mest generelt de danske fans som vælger at støtte Istanbul, som sikkert køber billetter i blinde.

    Men derudover foretrækker jeg også at stå på B eller C. Plejer egentlig altid at have billetter, men nåede det bare ikke i denne omgang. Så jeg er stadig på udkig!
    Hvis du venter til forkøbsretten for sæsonkort udløber tænker jeg det vil være muligt at få der hvor du foretrækker?

  10. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    62

    Re: Søger billetter til FCK-Istanbul (S12 øvre eller nedre c)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Hvis du venter til forkøbsretten for sæsonkort udløber tænker jeg det vil være muligt at få der hvor du foretrækker?
    Det tænkte jeg også over. Er der reserveret pladser til øvre b til sæsonkortholdere?

  11. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Søger billetter til FCK-Istanbul (S12 øvre eller nedre c)

    Citat Oprindeligt indsendt af sonder5 Se meddelelser
    Det tænkte jeg også over. Er der reserveret pladser til øvre b til sæsonkortholdere?
    Pas. Har min faste plads på Nedre C, så ikke helt inde i det. Men altså, jeg kan se der pladser ledige på Øvre C, fang mig evt i en privatbesked hvis jeg skal købe for dig deroppe hvis du ikke selv kan og vil have plads der?

  12. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Søger billetter til FCK-Istanbul (S12 øvre eller nedre c)

    Citat Oprindeligt indsendt af sonder5 Se meddelelser
    Det tænkte jeg også over. Er der reserveret pladser til øvre b til sæsonkortholdere?
    Forkøbsretten udløber i morgen kl. 10, så hvis du sidder klar til at købe der, er der garanteret ledige billetter de fleste steder. Og snak med FCK om at få byttet din D-billet. Det er deres ringe kommunikation, der er skyld i, at du har købt den, så det må kunne lade sig gøre.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    62

    Re: Søger billetter til FCK-Istanbul (S12 øvre eller nedre c)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Pas. Har min faste plads på Nedre C, så ikke helt inde i det. Men altså, jeg kan se der pladser ledige på Øvre C, fang mig evt i en privatbesked hvis jeg skal købe for dig deroppe hvis du ikke selv kan og vil have plads der?
    Jo tak, men jeg kan umiddelbart kun se enkelte ledige pladser (vi er 3, så skal gerne være sammenhængende). Går ud fra det er det samme hos dig?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Forkøbsretten udløber i morgen kl. 10, så hvis du sidder klar til at købe der, er der garanteret ledige billetter de fleste steder. Og snak med FCK om at få byttet din D-billet. Det er deres ringe kommunikation, der er skyld i, at du har købt den, så det må kunne lade sig gøre.
    Ok, der er stadig en del på nedre c der i hvert fald ikke har købt. Man kan ikke se det på B tribunen, men jeg sidder klar i morgen kl. 10! Så må der komme en del ledige!
    Tak!

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    74

    Re: Søger billetter til FCK-Istanbul (S12 øvre eller nedre c)

    Jeg har forkøbsret til S12 og klubben har oplyst mig at alle der har forkøbsret til S12 vil blive tilbudt billetter i morgen og at fristen for at udnytte den så udløber fredag kl. 11.

    Så hvis der ikke er billetter til S12 øvre i morgen, så giv det et skud igen fredag efter kl. 11, hvor de uudnyttede billetter burde komme i offentligt salg.

  16. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    62

    Re: Søger billetter til FCK-Istanbul (S12 øvre eller nedre c)

    Citat Oprindeligt indsendt af MikeVick Se meddelelser
    Jeg har forkøbsret til S12 og klubben har oplyst mig at alle der har forkøbsret til S12 vil blive tilbudt billetter i morgen og at fristen for at udnytte den så udløber fredag kl. 11.

    Så hvis der ikke er billetter til S12 øvre i morgen, så giv det et skud igen fredag efter kl. 11, hvor de uudnyttede billetter burde komme i offentligt salg.
    Jeg sidder klar klokken 10 i morgen. Og evt. kl. 11 på fredag!

    Hvis der er nogen der i morgen har mulighed for at købe til Øvre B (øvre sektion 12), som ikke selv skal bruge dem, så vil jeg med stor pris gerne købe! Men det hele kommer nok til at gå meget hurtigt

  17. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    62

    Re: Søger billetter til FCK-Istanbul (S12 øvre eller nedre c)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Forkøbsretten udløber i morgen kl. 10, så hvis du sidder klar til at købe der, er der garanteret ledige billetter de fleste steder. Og snak med FCK om at få byttet din D-billet. Det er deres ringe kommunikation, der er skyld i, at du har købt den, så det må kunne lade sig gøre.
    Bare lige info, så lykkedes det at få billetter her i anden omgang. Var så heldig at blive tildelt et lavt kønummer på telefonen (altså safari på telefonen). På computeren er der stadig over en halv times kø. Så tak for hjælpen!

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 23.05.17, 11:37
  2. Søger 2 eller 4 billetter til nedre B
    By jesper_clemme in forum Bazar
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 22.05.17, 05:52
  3. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 17.05.13, 20:10
  4. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 19.04.07, 17:21
  5. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 09.05.06, 11:51

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •