Se afstemningsresultater: Corona

Stemmeafgivere
256. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Corona er så farligt at det giver mening at spille uden tilskuere

    62 24.22%
  • Ved det ikke

    38 14.84%
  • Det er en kæmpe overreaktion

    94 36.72%
  • Det er alt sammen Ståles skyld

    62 24.22%
Side 7 af 15 FørsteFørste ... 45678910 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 222

Emner: Coronavirus og hjemmekampe

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,395

    Re: Coronavirus og hjemmekampe

    Citat Oprindeligt indsendt af Dingo Se meddelelser
    Personligt var jeg aldrig et sekund i tvivl om at FCK gjorde det helt rigtige ved at lukke ned for tilskuerne til Istanbul-kampen, men der var en stor gruppe fans (også i de tidlige indlæg her i tråden) der mente at klubben både var hysteriske populistisk, overreagerede og/eller bidrog til panikken.
    Som én, der selv umiddelbart stemte på overreaktion i toppen af tråden, kan jeg bare sige at verden og ikke mindst DK dæleme så anderledes ud en time efter at der var holdt coronavirus-pressemøde første gang i Statsministeriet, og der var blevet vedtaget nogle "anbefalinger" som afløser for de oprindelige retningslinier, der dybest set var "hold god hygiejne, blev hjemme hvis du har været i Milano, og ring til os hvis du har krammet Thomas Kahlenberg."

    Så at give respekt for at følge de retningslinier, der er stukket ud undervejs? Klart nok. Men forargelse i bagklogskabens lys? Nej tak.

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,482

    Re: Coronavirus og hjemmekampe

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Så at give respekt for at følge de retningslinier, der er stukket ud undervejs? Klart nok. Men forargelse i bagklogskabens lys? Nej tak.
    Det var nu ikke meningen at udskamme nogen. Jeg ville selv have gjort som FCK men det VAR jo uklart om det var det objektivt rigtige dengang for 6 dage siden :-) Det er det ikke længere (med undtagelse af en lille minoritet der stadig mener at det hele er en stor omgang forkølelse) og derfor ville jeg bare gerne bruge lejligheden til at takke FCK for at have truffet et svært, men rigtigt valg.
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar

  3. De følgende 9 brugere er enige:

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Coronavirus og hjemmekampe

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Euro League og Champions league bliver eftersigende udskudt fra idag.

    https://www.dailymail.co.uk/sport/fo...petitions.html

    Det ligner dermed at der ikke skal spilles i aften
    Undskyld mig men det er da overhovedet ikke det, dit link siger? Det siger, at de mødes den 17. marts for at tage en beslutning. Hvor ser du, at kampene i aften ikke skal spilles?

  5. #94
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Coronavirus og hjemmekampe

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Undskyld mig men det er da overhovedet ikke det, dit link siger? Det siger, at de mødes den 17. marts for at tage en beslutning. Hvor ser du, at kampene i aften ikke skal spilles?
    Her står der, at det allerede er gældende fra i aften: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/cham...aa-pause-i-dag

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #95
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: Coronavirus og hjemmekampe

    Det er først på tirsdag mødet afholdes og kampene i aften må derfor blive afviklet som planlagt.

    Dette er hvad UEFA selv skriver i dag:

    In the light of the ongoing developments in the spread of COVID-19 across Europe and the changing analysis of the World Health Organisation, UEFA has today invited representatives of its 55 member associations, together with the boards of the European Club Association and the European Leagues and a representative of FIFPro, to attend meetings by videoconference on Tuesday 17 March to discuss European football’s response to the outbreak.

    Discussions will include all domestic and European competitions, including UEFA EURO 2020.

    Further communication will be made following those meetings.

    https://www.uefa.com/insideuefa/abou...d=2640887.html

  8. #96
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Coronavirus og hjemmekampe

    Citat Oprindeligt indsendt af Profetens Skæg Se meddelelser
    Det er først på tirsdag mødet afholdes og kampene i aften må derfor blive afviklet som planlagt.

    Dette er hvad UEFA selv skriver i dag:

    In the light of the ongoing developments in the spread of COVID-19 across Europe and the changing analysis of the World Health Organisation, UEFA has today invited representatives of its 55 member associations, together with the boards of the European Club Association and the European Leagues and a representative of FIFPro, to attend meetings by videoconference on Tuesday 17 March to discuss European football’s response to the outbreak.

    Discussions will include all domestic and European competitions, including UEFA EURO 2020.

    Further communication will be made following those meetings.

    https://www.uefa.com/insideuefa/abou...d=2640887.html
    Yes, men det går stærkt pt. - også stærkere end deres webfolk kan formidle på hjemmesiden. Jeg nægter at tro på, at vi spiller i aften.

    EDIT: Okay, jeg bøjer mig i sandet med den udmelding. Vi spiller åbenbart: https://www.facebook.com/copenhagens...10635039431860
    Sidst redigeret af Lokomotiv Luxus : 12.03.20 kl. 15:59 Årsag: uvidenhed

  9. #97
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Coronavirus og hjemmekampe

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Undskyld mig men det er da overhovedet ikke det, dit link siger? Det siger, at de mødes den 17. marts for at tage en beslutning. Hvor ser du, at kampene i aften ikke skal spilles?
    Det er fordi artiklen er blevet ændret for nylig. De var åbenbart for tidligt ude med nyheden ;)

  10. #98
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Coronavirus og hjemmekampe

    Citat Oprindeligt indsendt af Profetens Skæg Se meddelelser
    Det er først på tirsdag mødet afholdes og kampene i aften må derfor blive afviklet som planlagt.

    Dette er hvad UEFA selv skriver i dag:

    In the light of the ongoing developments in the spread of COVID-19 across Europe and the changing analysis of the World Health Organisation, UEFA has today invited representatives of its 55 member associations, together with the boards of the European Club Association and the European Leagues and a representative of FIFPro, to attend meetings by videoconference on Tuesday 17 March to discuss European football’s response to the outbreak.

    Discussions will include all domestic and European competitions, including UEFA EURO 2020.

    Further communication will be made following those meetings.

    https://www.uefa.com/insideuefa/abou...d=2640887.html
    17marts��!!! UEFA i en nøddeskal

  11. #99
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Coronavirus og hjemmekampe

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    17marts��!!! UEFA i en nøddeskal
    Jeg kan lige forestille mig debattens hovedargument: “... men vores sponsorer i Mellemøsten og USA siger det bare er en influenza! Og Boris Johnson har synes heller ikke det er så alvorligt, at tilskuerne skal udelukkes.”

  12. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  13. #100
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Coronavirus og hjemmekampe

    Jeg tror vi skal nyde kampen i aften - for der kommer nok desværre til at gå en rum tid før at vi kommer til at se nogen former for fodbold igen....

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #101
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Coronavirus og hjemmekampe

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg tror vi skal nyde kampen i aften - for der kommer nok desværre til at gå en rum tid før at vi kommer til at se nogen former for fodbold igen....
    Uden tvivl. Der kommer ikke fodbold foreløbigt. Og 2 uger er næppe nok.
    Så er spørgsmålet bare, om vi kan abstrahere fra situationen herhjemme. Jeg har i hvert fald ikke brugt mange sekunder på at tænke på dagens kamp. :-(

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #102
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,426

    Re: Coronavirus og hjemmekampe


  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #103
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Coronavirus og hjemmekampe

    Jeg håber ikke, at jeg bliver misforstået, for det kan virke kontroversielt ...

    Men jeg kan altså godt have en fidus til, at den her pause gør godt for holdet. Vi får ekstra tid til at få restitueret (tænker især på Ndoye) og vi får mulighed for at få Wind og andre tilbage i bedre forfatning (Fischer, som kun lige var kommet tilbage). Det må være godt for mange spillere, at kunne få denne pause (hvis man skal se bare en smule positivt på den nuværende situation). Måske mister FCM også deres momentum ...

    Og måske ender det med at vi ikke får spillet sæsonen færdigt, I know. Det er bare tanker. Det er hårdt at undvære fodbold, men måske er det endnu hårdere at se stabile Zeca spille under sit normale niveau fordi han - umiddelbart - er mentalt færdig ovenpå en hård sæson ... Nu kommer der en pause og tid til restitution både mentalt og fysisk, og mulighed for at få spillerne tilbage på sporet. Det håber jeg.

    Og at FCM mister momentum, så deres 1-0 sejre bliver til 0-0 istedet :) Bliver sæsonen spillet færdig med et kompakt program vil FCM i hvert fald blive pressede; for så kan de ikke træne og forberede sig på deres modstander med en uge mellem. Så bliver det lige vilkår, og måske det kan ændre forholdet en smule og gøre guldkampen lidt mere interessant igen.

    PS: Fuck det er hårdt at undvære boldt i disse tider med isolation m.m. :(
    Sidst redigeret af Rokie_Ijeh : 14.03.20 kl. 18:21 Årsag: Manglede lidt! :O
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #104
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Coronavirus og hjemmekampe

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Jeg håber ikke, at jeg bliver misforstået, for det kan virke kontroversielt ...

    Men jeg kan altså godt have en fidus til, at den her pause gør godt for holdet. Vi får ekstra tid til at få restitueret (tænker især på Ndoye) og vi får mulighed for at få Wind og andre tilbage i bedre forfatning (Fischer, som kun lige var kommet tilbage). Det må være godt for mange spillere, at kunne få denne pause (hvis man skal se bare en smule positivt på den nuværende situation). Måske mister FCM også deres momentum ...

    Og måske ender det med at vi ikke får spillet sæsonen færdigt, I know. Det er bare tanker. Det er hårdt at undvære fodbold, men måske er det endnu hårdere at se stabile Zeca spille under sit normale niveau fordi han - umiddelbart - er mentalt færdig ovenpå en hård sæson ... Nu kommer der en pause og tid til restitution både mentalt og fysisk, og mulighed for at få spillerne tilbage på sporet. Det håber jeg.

    Og at FCM mister momentum, så deres 1-0 sejre bliver til 0-0 istedet :) Bliver sæsonen spillet færdig med et kompakt program vil FCM i hvert fald blive pressede; for så kan de ikke træne og forberede sig på deres modstander med en uge mellem. Så bliver det lige vilkår, og måske det kan ændre forholdet en smule og gøre guldkampen lidt mere interessant igen.

    PS: Fuck det er hårdt at undvære boldt i disse tider med isolation m.m. :(
    Det er klart, at det måske giver en mulighed for at få nogle af de langtidsskadede spillere tilbage, men jeg har meget svært ved at acceptere, at der skulle være spillere, der er mentalt eller fysisk udmattede lige efter en vinterpause. Hvis det er tilfældet, er der noget dybereliggende, der skal tages fat på.

    Problemet med den her pause er, at holdet ikke træner sammen, så i den udstrækning at spillerne skal bruge den konstruktivt, skal de mere eller mindre gøre det på egen hånd.
    Sidst redigeret af Garneren : 14.03.20 kl. 22:04
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #105
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,584

    Re: Coronavirus og hjemmekampe

    Jeg er tilbøjelig til at give dig ret. Kan vi eksempelvis spille en returkamp mod Istanbul Basaksehir med en udhvilet N'Doye, en kampklar Wind, Fischer i fin fysisk form, og så tilskuere i Parken, så ser det pludselig noget fint ud. Det samme ift. Zeca, som på det seneste har lignet en, som godt kunne trænge til et mentalt afbræk (Gad vide om han så er taget til Portugal for at være sammen med døtrene, eller om han er blevet i Danmark?).

    Hvis vi antager, at vi stadig skal igennem det samme antal kommende kampe, så skal vi pt. kun spille én kamp mere end FCM resten af sæsonen, hvilket betyder at vi får nogenlunde lige vilkår. Og jo mere kompakt kampprogrammet er, desto sværere er det for FCM at holde momentum. Plus vi ville have en bredere trup med mere kvalitet, grundet flere spillere, der er vendt tilbage fra skader.

    PS: Kan vi, efter denne omgang, blive enige om at landskamppauser ikke er så slemme alligevel? ;-)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Side 7 af 15 FørsteFørste ... 45678910 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Køb af billetter til Madrid's hjemmekampe??
    By Jacob_Bentzen in forum Diverse
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 18.09.12, 00:18
  2. Hjemmekampe 2006
    By cphø in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 11.12.06, 11:52
  3. Alle Hjemmekampe
    By Pewk in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 09.06.05, 02:35
  4. Kun 6 sejre i 17 hjemmekampe i 2003!
    By Kjaerulf in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 19.10.03, 21:55
  5. Hjemmekampe, tv og tilskuertal
    By Aabechs overmund in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 01.09.03, 18:37

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •