Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 46 til 59 af 59

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (08/03-2020 kl. 16:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    111

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (08/03-2020 kl. 16:00)

    Jeg stemmer for man finder en stærk sportsdirektør hurtigst muligt, der kan presse Ståle og fortælle ham hvor skabet står! Hvis ingen markante forbedringer inden sommeren så er det RAUS!
    FORZA L'EQUIPE FC

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (08/03-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af C'der Se meddelelser
    Blot en tanke - hva’ med ham der Rasmus Falk på midten i 90 minutter ...
    Enig, og så plant Stage ude på bænken hvor han burde sidde. Han har slet ikke det tekniske niveau det kræver, eller burde kræve, at spille for nordens største klub.
    Han fighter til tider fint, og lever højt på sine store evner som løber. Men come on, vi er en fodboldklub, ikke en atletikklub.
    Jeg begriber ikke at han starter inde mod Horsens på hjemmebane. Der skal der bruges teknisk stærke spillere.
    Hold fast en jammerlig flok lejesvende der spiller i vores fine trøje. Føj siger jeg bare.

  4. De følgende 12 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (08/03-2020 kl. 16:00)

    Jeg kan huske da flere herinde kritiserede spillet efter 7 kampe 21 point .... nøj hvor jeg savner det spil vi viste der........

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    43

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (08/03-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det kan blive grumt, når vi skal møde nogle af de gode hold.
    Umiddelbart virker det dog som om, at vi formår at motivere os til de "store" kampe. Det er ikke et tophold værdigt.
    Købte øl da Zuma lavede saksesparket...

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #50
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (08/03-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Jeg kan huske da flere herinde kritiserede spillet efter 7 kampe 21 point .... nøj hvor jeg savner det spil vi viste der........
    Helt korrekt. Vi spillede ikke specielt godt i de 7 kampe, men vandt alligevel.

    Spillet i hele denne sæson indtil nu har været under niveau. Ja man kan pege på par stykker, hvor det har set godt ud. Men at finde en kamp, hvor vi over 90 minutter tænker WoW, er sgu svær :). Måske Celtic kampen på udebane.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #51
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (08/03-2020 kl. 16:00)

    Kunne man få ledelsen i tale, ville jeg fortælle Ståle, at sådan oplever jeg alt for ofte FCK, men man ser nok også kampen på en anden måde, når man ikke ser den fra bænken.

    https://www.bt.dk/superligaen/solbak...vaeret-med-til

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #52
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (08/03-2020 kl. 16:00)

    4 mesterskaber på 9 år er en realitet om få måneder... - Gad vide hvad der ville ske i en klub som fx Bayern hvis det samme skete for dem?

    Ståle skal være glad for vores Europa deltagelser og et par flotte salg.. Det må være det der reder ham .....

    Hold op hvor er det frustrerende det her....


  14. #53
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (08/03-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    4 mesterskaber på 9 år er en realitet om få måneder... - Gad vide hvad der ville ske i en klub som fx Bayern hvis det samme skete for dem?

    Ståle skal være glad for vores Europa deltagelser og et par flotte salg.. Det må være det der reder ham .....

    Hold op hvor er det frustrerende det her....
    Det burde stadig være tid til ny inspiration

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #54
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (08/03-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Banethecat Se meddelelser
    Umiddelbart virker det dog som om, at vi formår at motivere os til de "store" kampe. Det er ikke et tophold værdigt.
    Her tænker du på Malmø hjemme? Eller Celtic hjemme? Eller Kiev hjemme?

    Jeg er enig i at vi har spillet bedre i Europa, men der har vi satme heller ikke været imponerende. Vi gik videre fordi Kiev fuckede op hjemme i sidste kamp, selvom vi flunkede fuldstændig og malmbøf slukkede lyset i parken. Eneste reelt gode kamp er Celtic ude, men der var Celtic altså stadig det bedste hold og vi var lidt heldige, 15-7 i skud og 62% boldbesidelse.
    Sidst redigeret af Tops : 08.03.20 kl. 21:23
    Danmark til Valby Bakke

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #55
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (08/03-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    4 mesterskaber på 9 år er en realitet om få måneder... - Gad vide hvad der ville ske i en klub som fx Bayern hvis det samme skete for dem?

    Ståle skal være glad for vores Europa deltagelser og et par flotte salg.. Det må være det der reder ham .....

    Hold op hvor er det frustrerende det her....
    Ståle var trods alt ikke træner for 8 og 9 år siden. Så statistikken er 3 på 7 år.

    Dog er konklusionen den samme. Raus ham.

    De seneste 6 halvsæsoner har budt på 4 halvsæsoner med en perlerække af fejlkøb, dårligt spil og bullshit bingo i medierne.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  19. De følgende 9 brugere er enige:

  20. #56
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (08/03-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Her tænker du på Malmø hjemme? Eller Celtic hjemme? Eller Kiev hjemme?

    Jeg er enig i at vi har spillet bedre i Europa, men der har vi satme heller ikke været imponerende. Vi gik videre fordi Kiev fuckede op hjemme i sidste kamp, selvom vi flunkede fuldstændig og malmbøf slukkede lyset i parken. Eneste reelt gode kamp er Celtic ude, men der var Celtic altså stadig det bedste hold og vi var lidt heldige, 15-7 i skud og 62% boldbesidelse.
    Enig

    Resultaterne i Europa har været fine, men vejen/spillet dertil har altså været noget haltende. Det er muligt at vi går videre mod Celtic, men det var vidst mere pga. Celtic var hamrende ineffektive på deres chancer "især" i Parken. Denne sæson er færdig. Jeg finder det usandsynligt at vores "held" kan række til samlet sejre over Istanbul.

    Nu gælder det om at få alle skadet spillere klar til næste sæson og evaluerer på, hvorfor vi igen er ramt ind i et skadeshelvede. Er det mon bare uheldigt at så mange bliver skadet på en gang?

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #57
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (08/03-2020 kl. 16:00)

    Det bliver da uden tvivl svært mod Istanbul, men som den evige optimist har jeg en lille forhåbning om, at vi griber denne sidste chance for bare tilnærmelsesvis at redde en ellers dybt frustrerende og enormt skuffende sæson.

    Superliga: Helt sat af allerede inden slutspillet = uacceptabelt.
    Pokalen: Tidligt exit og pinlig indsats mod amatørhold = elendigt.
    Europa: Enkelte lyspunkter med sindssygt flot avancement mod Celtic og OK resultater mod Lugano og D. Kiev og ellers rangerende fra meh (Røde Stjerne og TNS) til håbløst (Riga og Malmö).

    Så kom nu, ffs, vis lidt format og giv os en ny rekord i Europa League. Især hvis det er sidste skud i bøssen for Ståle, vil det være på sin plads med en mandfolkeindsats.
    HIC SUNT LEONES

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #58
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    211

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (08/03-2020 kl. 16:00)

    det er jeg som udgangspunkt enig i, men spillet fungerer ikke. det virker ikke som om det kun er et spørgsmål om motivation

  25. Den følgende bruger er enig i dette:
    NHA

  26. #59
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AC Horsens (08/03-2020 kl. 16:00)

    Horsens var bare mere vant til at spille uden tilskuere ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  2. Svar: 115
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 10:07
  3. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35
  4. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 24.02.20, 15:08
  5. Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 23.02.20, 11:22

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •