Side 9 af 56 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 830

Emner: Ståles afløser

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Ståles afløser

    Hold det nu til STÅLE's afløser og ikke om prisen på en polsk *#¤%¤/%( :)

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Hold det nu til STÅLE's afløser og ikke om prisen på en polsk *#¤%¤/%( :)
    Beklager ...

    Men så vil jeg gerne foreslå Johnny Petersen Herfølge træner fra 00’erne. Forslag til økonomi Signon fee 45 mio. Årsløn 18 mio. Så passer han til holdet efterhånden ... overbetalt ‘has been’, der kan bidrage til derouten. Og så har han den fordel at han heller ikke tidligere har prøvet noget på det her niveau.
    Goldbæks Højrefod

  4. #123
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Man kan ikke splitte den samlede økonomi op på en spiller og så kun tage de elementer med, som er bekvemme for argumentationen. Det er samlede økonomi, og det er både anerkendt og respekteret af klubberne, så det tænker jeg, at sidelinjen bedst kan gøre, også.

    Niveaumæssigt mener jeg som tidligere skrevet, at han ligger i samme kategori som Ronnie Schwartz og Patrick Mortensen. De får hverken den løn eller der er betalt samme transfersum.
    Jeg er fuldstændig ligeglad, hvordan vi regner på dette. Konklusionen er for mit vedkommende det samme, nemlig at det for en spiller med så mange mål er forholdsvist billigt.

    Din sammenligning med Schwartz og Mortensen er imo noget skæv. Jeg tror ikke, at du finder mange eksperter, som mener, at de to er i samme kategori som Wilczek. Men selv hvis vi så siger, at Mortensen er lige så god som Wilczek, så vil du jo aldrig kunne få ham nu til FCK for samme pris. FCK vil formentlig som minimum skulle lægge 10-15 mio i transfer alene og derefter en løn, som formentlig ikke er langt fra Wilczeks, og så er Mortensen pludselig meget dyrere.

    Anyway, så lad os lukke den her. Vi er i en forkert tråd.

  5. #124
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Anyway, så lad os lukke den her. Vi er i en forkert tråd.
    we do ... der kan nok heller ikke koges mere suppe på den
    Goldbæks Højrefod

  6. #125
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Ståles afløser

    Tak d'herrer.
    Fedt med perspektiver der er underbyggede og med plads til fornemmelser, følelser og fejlskud uden at debatten kører af sporet.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #126
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Elver Se meddelelser
    Meget kan man mene om Wilczek, men hans scoringssnit er noget tættere på N’Doyes (faktisk marginalt bedre) end de to andre herrer.

    Minutter pr scorede mål:

    Wilczek: 133,45
    N’Doye: 133,90
    Schwartz: 177,84
    Mortensen: 198,78
    Sorry det er igen off topic. Men bare lige en berigtigelse: Hvis du kun vælger Wilczeks gode år ud som sammenligningsgrundlag, så kan man sikkert få de tal du viser? Ser du på mål pr minut set over HELE karrieren, så ligger Wilczek med 187 dårligt af alle. Også dårligere end Peter Møller, som han ofte sammenlignes med.
    Danmark til Valby Bakke

  9. #127
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Sorry det er igen off topic. Men bare lige en berigtigelse: Hvis du kun vælger Wilczeks gode år ud som sammenligningsgrundlag, så kan man sikkert få de tal du viser? Ser du på mål pr minut set over HELE karrieren, så ligger Wilczek med 187 dårligt af alle. Også dårligere end Peter Møller, som han ofte sammenlignes med.
    Altså nu vælger jeg ikke bevidst hans "gode år", men helt bevidst hans år i Superligaen, som vel er det umiddelbart mest fornuftige at sammenligne med, når nu det er her, han skal begå sig?
    Hejsa
    Elver's Avatar

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #128
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Ståles afløser

    Til sammenligning har N'Doye 182 minutter pr. mål over hele karrieren, ikke kun i FCK..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #129
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Elver Se meddelelser
    Altså nu vælger jeg ikke bevidst hans "gode år", men helt bevidst hans år i Superligaen, som vel er det umiddelbart mest fornuftige at sammenligne med, når nu det er her, han skal begå sig?
    Det står dig helt frit for, hvad du vil kigge på for at sammenligne de fire angribere. Nu er begge muligheder der i hvert fald :-)
    Danmark til Valby Bakke

  14. #130
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Ståles afløser

    Det er svært at forestille sig andet, end at selv bestyrelsen vel efterhånden begynder at overveje at planlægge at tænke tanken, at Ståle måske og hvis og såfremt ikke længere er den rette mand i spidsen for FC København - så hvem skal hentes ind i stedet? Umiddelbart kunne det godt virke, som om selv Hans Bjerg Pedersens bedstemor kunne få holdet til at præstere bedre end det, vi er vidne til lige nu, men vi skal jo trods alt ikke have den første og den bedste random dude ind fra gaden. Jess Thorup og deslige.

    Men HVEM SÅ? Vi er en attraktiv klub med et pænt budget, velordnede forhold og er vant til at betale manageren fyrsteligt, så ansøgningerne burde strømme ind fra nær og fjern. Jeg har svært ved at se nogen danske kandidater for mig, men spændende bliver det. Det er sikkert mest sandsynligt med en træner, hvis stil minder om den nuværende, men det kan jo også være, vi går i en helt ny retning. Kom med jeres bud.
    HIC SUNT LEONES

  15. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  16. #131
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Ståles afløser

    Det ku være spændende at se fra hvilken hylde en klub som FCK kan rekruterer fra.
    Jeg tror at det er mere attraktivt at være manager i FCK end træner så mon ikke man skal holde fast i den konstellation for at tiltrække de bedste kandidater?
    Udfordringen er vel om der er penge til at fyre ståle og så hente en god kandidat ind, det ku jeg godt være lidt nervøs for. Seier sku måske ikke give ståle penge til en stor transfer, men bestyrelsen penge til at fyre Ståle og ansætte en ny manager.

    Et bud ku måske være Thomas Christiansen Tarín, jeg ved ikke om han har været oppe og vende før.

  17. #132
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    Det ku være spændende at se fra hvilken hylde en klub som FCK kan rekruterer fra.
    Jeg tror at det er mere attraktivt at være manager i FCK end træner så mon ikke man skal holde fast i den konstellation for at tiltrække de bedste kandidater?
    Udfordringen er vel om der er penge til at fyre ståle og så hente en god kandidat ind, det ku jeg godt være lidt nervøs for. Seier sku måske ikke give ståle penge til en stor transfer, men bestyrelsen penge til at fyre Ståle og ansætte en ny manager.

    Et bud ku måske være Thomas Christiansen Tarín, jeg ved ikke om han har været oppe og vende før.
    Seier giver vel ikke penge, han er bare aktionær.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #133
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    137

    Re: Ståles afløser

    Måske kontroversielt, men jeg synes faktisk Priske og holdet på heden spiller flot bold. Jeg siger ikke det skal være Priske - jeg tror heller ikke på David. Vi burde vel kunne konkurrere med Basel, Anderlecht, og lignende klubber. Jeg har knuselsket Ståle, men.... måske skal vi stoppe mens legen er god.
    Linderoth tilbage!

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #134
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Seier giver vel ikke penge, han er bare aktionær.
    Det tror jeg du har ret i.
    Det var ment som hentydning til denne. https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...n-rette-handel

    Jeg mener at bestyrelsen måske sku finde penge til en ny træner/manager i stedet for en ny spiller.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #135
    Django er offline Ostepoppes, R. Varemærke!
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    383

    Re: Ståles afløser

    Men hvem skal hyre ham? Efter Langes afgang er der ingen naturlig sportsdirektør (selvom Lange jo heller ikke var det).
    Kan ikke lige se at der er nok sportslige kompetencer i bestyrelsen pt til at træffe den rette beslutning om hvilken sportslig retning klubben skal i.

    Så jeg tror desværre vi hænger på Ståle i hvert fald et stykke tid endnu. Det skal virkelig stå grelt til før Ståle bliver fyret da klubben simpelthen ikke har kompetencerne til at hyre en afløser...

  24. De følgende 4 brugere er enige:

Side 9 af 56 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Ståles taktik?
    By monty burns in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 17.03.06, 18:22
  2. På Ståles debutaften...
    By Stamværtshuset in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 11.02.06, 18:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •