Side 30 af 56 FørsteFørste ... 202728293031323340 ... SidsteSidste
Viser resultater 436 til 450 af 830

Emner: Ståles afløser

  1. #436
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Ståles afløser

    Transfervinduet på BT tjekker rygtestormen ud. De mest interessante nyheder/rygter:

    David Nielsen = No go! Ikke så længe Kvist er i klubben, lyder rygterne. Hvorfor ved teamet ikke. Men de efterlyser folk, der kan be- eller afkræfte rygterne.
    Michael Laudrup = No go! De taler faktisk med hans mildest talt kulørte agent, Bayram Tutumlu, der meget kraftigt afviser. Åbenbart bl.a. pg.a. en Don Ø-episode (der er meget drama i luften :))

    De har også talt med Frank Arnesen for helt generelt at høre, om FCK er en attraktiv klub at komme til (åbenbart ikke med henvisning til Arnesen selv :)). Det bekræfter Frank og roser FCK både for sine europæiske resultater, størrelse og byen i sig selv.

    Mere konkret bliver det ikke. Men dog interessant med et par lukkede døre. Lyt selv med her: https://www.bt.dk/transfervinduet
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #437
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Michael Laudrup = No go!
    Jeg håber godt nok, at det er rigtigt. Det er godt nok svært at finde en træner, som jeg har mindre lyst til end Laudrup.


  4. #438
    Tilmeldingsdato
    Aug 2019
    Indlæg
    19

    Re: Ståles afløser

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...l-ikke-til-fck

    Det kunne jeg godt have fortalt dem! I det hele taget kan jeg ikke forstå snakken om Laudrup. Andet end at han et eller andet sted i Mellemøsten er et navn (og i Spanien). Jeg vil se et trænernavn, og en struktur, der peger fremad med visioner - ellers melder jeg mig ud.

  5. #439
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Ståles afløser

    Ved ikke hvor relevant det er i denne tråd, men jeg må bare sige, at det glæder mig, at Seier - som jeg ellers synes har haft uheldige udtalelser so far i sit FCK-virke - tager lidt ansvar og møder frem til træningen. Det tror jeg faktisk, at der er brug for nu og her. At vi har nogle profiler (om man vil anerkende Seier som det eller ej), der går ud og støtter lidt. Viser ansigt. Siger noget til nogen (pressen). Det skal Seier - fra min side - have ros for.

    Link: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...til-spillerne/
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  6. De følgende 12 brugere er enige:

  7. #440
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: Ståles afløser

    Hvorfor snakker ingen om Åge Hareide. Ved godt han liger startt i Rosenborg men altså manden kender Danmark og superligaen og har gjort det absolut fantastisk med landsholdet. Og vi er jo en større klub end Rosenborg
    Europapokal

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #441
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Ved ikke hvor relevant det er i denne tråd, men jeg må bare sige, at det glæder mig, at Seier - som jeg ellers synes har haft uheldige udtalelser so far i sit FCK-virke - tager lidt ansvar og møder frem til træningen. Det tror jeg faktisk, at der er brug for nu og her. At vi har nogle profiler (om man vil anerkende Seier som det eller ej), der går ud og støtter lidt. Viser ansigt. Siger noget til nogen (pressen). Det skal Seier - fra min side - have ros for.

    Link: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...til-spillerne/
    Sjovt, jeg synes omvendt, at sådan noget med rødmossede rigmænd med taleret på træningsbanen lugter af useriøst cirkus og gøgl a la Vestegnen.


  10. #442
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Sjovt, jeg synes omvendt, at sådan noget med rødmossede rigmænd med taleret på træningsbanen lugter af useriøst cirkus og gøgl a la Vestegnen.
    Det gør jeg som udgangspunkt også. Og jeg har været meget kritisk ift. Seiers tidligere udtalelser. Men i denne situation hvor der ikke er mange "stærke mænd", der udtaler sig, synes jeg faktisk det var fint at han går ud og markerer. Han udtaler sig begrænset men møder op og viser interessee for klubben. Det har vi jo ikke ligefremt oplevet med Korsgaard og Skjærbæk. Og i denne - jeg vil tillade mig at kalde det en ekstraordinær - situation, så er det måske et fint signal både indad- men også udadtil. :)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #443
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    168

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Kamelen Se meddelelser
    Hvorfor snakker ingen om Åge Hareide. Ved godt han liger startt i Rosenborg men altså manden kender Danmark og superligaen og har gjort det absolut fantastisk med landsholdet. Og vi er jo en større klub end Rosenborg
    1. Han er oldgammel (fodboldmæssigt)

    2. Vi går forhåbentlig ikke fra en nordmand med kedelig spillestil til en anden?

    3. Han er BØF (burde måske være nr. 1.)

    4. Han er lige blevet ansat i Rosenborg.


  13. #444
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Sjovt, jeg synes omvendt, at sådan noget med rødmossede rigmænd med taleret på træningsbanen lugter af useriøst cirkus og gøgl a la Vestegnen.
    Altså som dengang Don Ø rendte rundt på Nedre C og gav hånd til fansene...? Jeg synes modsat dig, det er meget Fck-agtigt:-)


  14. #445
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Altså som dengang Don Ø rendte rundt på Nedre C og gav hånd til fansene...? Jeg synes modsat dig, det er meget Fck-agtigt:-)
    Ok, ham der svindlede med vores aktiekurs for egen vindings skyld, fik halvandet års fængsel og var med til at skaffe klubben en bøde på 13 mio kr? Meget FCK-agtig...

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #446
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Ok, ham der svindlede med vores aktiekurs for egen vindings skyld, fik halvandet års fængsel og var med til at skaffe klubben en bøde på 13 mio kr? Meget FCK-agtig...
    Det er jo latterligt, det du forsøger at lægge mig i munden på mig. Kommenter på det jeg skriver eller lad min kommentar ligge. Don Ø gik rent faktisk rund og hilste på fansene på Nedre C inden kampene. Det gav noget samhørighed og mindre distance til klubledelsen og det var længe inden nogen vidste han var en svindler - like it or not.


  17. #447
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Sjovt, jeg synes omvendt, at sådan noget med rødmossede rigmænd med taleret på træningsbanen lugter af useriøst cirkus og gøgl a la Vestegnen.
    Og desuden er det noget, jeg ikke kunne forestille mig foregå hvis der var en voksen træner/sportschef/to-i-en til stede. Men et godt eksempel på, hvilket bekymrende ledelsestomrum den fyring efterlader.

  18. De følgende 10 brugere er enige:

  19. #448
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg håber godt nok, at det er rigtigt. Det er godt nok svært at finde en træner, som jeg har mindre lyst til end Laudrup.
    Jeg synes godt nok der er voldsom retorik i forhold til, hvem vi skal have som træner.
    Det er jo umuligt at finde en træner, der allerede har opnået samme resultater som Ståle.
    Derfor skal vi kigge efter nogle andre meritter end opnåede resultater.

    Jeg giver egentlig meget lidt for snakken om FCK DNA, for ham har vi fyret.
    Hvis vi skal have en dansker, ville Michael Laudrup være den mest oplagte med en 1. team coach, der kunne være tættere på holdet.
    Selvom jeg ville foretrække, hvis Laudrup lige gad at fyre Bayram først.
    Havde lige glemt, at han har ødelagt Laudrups karriere.

    Er det en udlænding, er der så mange parametre at måle på, så det næsten er umuligt at komme med navne uden en eller anden random FCK fan kan skyde den ned ved at opfinde 10 modargumenter.
    Det er ikke fans der bestemmer hvem der kommer ind, så lad vær med at shitstorme alle mulige emner, hvis de en dag er de ansat i butikken alligevel.

    Det er ikke møntet på K@spers opslag, da han er en af de mest velargumenterende herinde, men tonen generelt i emnet.
    Sidst redigeret af Løven : 15.10.20 kl. 15:36

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #449
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Det er jo latterligt, det du forsøger at lægge mig i munden på mig. Kommenter på det jeg skriver eller lad min kommentar ligge. Don Ø gik rent faktisk rund og hilste på fansene på Nedre C inden kampene. Det gav noget samhørighed og mindre distance til klubledelsen og det var længe inden nogen vidste han var en svindler - like it or not.
    Haha, ja vi må ikke sige noget godt om Don Ø og de ting han har gjort godt for klubben, før man ved af det bliver man skudt i skoen for at støtte en kriminel.

  22. De følgende 8 brugere er enige:

  23. #450
    Tilmeldingsdato
    Aug 2014
    Indlæg
    42

    Re: Ståles afløser

    Det er ærlig talt til at brække sig over, og en virkelig historieforladt tilgang til Don Ø! Jeg hylder fortsat, og vil altid hylde Don Ø! Uden ham, er jeg alvorligt bange for at vi stadigvæk ville være fanget, i den tilstand klubben havde i 90'erne. Massere af ambitioner, men ingen til at fører dem ud i livet, ingen penge på kistebunden og tabte kampe. Man kunne have den mistanke at dem der bander Don Ø væk, er fans der er kommet til, efter vi begyndte at vinde i ligaen ;-) Don Ø's visioner og ambitioner har gjort fck til den storklub vi er i dag, og jeg savner ham helt utroligt i denne tid! Håber virkelig snart, han får sin titler som æresmedlem tilbage! Selvom det nok ikke er et helt realistisk ønske.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ståles taktik?
    By monty burns in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 17.03.06, 18:22
  2. På Ståles debutaften...
    By Stamværtshuset in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 11.02.06, 18:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •