Viser resultater 1 til 15 af 830

Emner: Ståles afløser

  1. #388
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    485

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Ambs Se meddelelser
    Det er ærlig talt til at brække sig over, og en virkelig historieforladt tilgang til Don Ø! Jeg hylder fortsat, og vil altid hylde Don Ø! Uden ham, er jeg alvorligt bange for at vi stadigvæk ville være fanget, i den tilstand klubben havde i 90'erne. Massere af ambitioner, men ingen til at fører dem ud i livet, ingen penge på kistebunden og tabte kampe. Man kunne have den mistanke at dem der bander Don Ø væk, er fans der er kommet til, efter vi begyndte at vinde i ligaen ;-) Don Ø's visioner og ambitioner har gjort fck til den storklub vi er i dag, og jeg savner ham helt utroligt i denne tid! Håber virkelig snart, han får sin titler som æresmedlem tilbage! Selvom det nok ikke er et helt realistisk ønske.
    Æh, jeg begyndte at holde med B 1903 i 1991. Jeg er kommet i Parken så længe, København har spillet der.
    Jeg ønsker på ingen måde at FØ på nogen måde får noget som helst tilbage. Jeg anerkender, at han ikke kun gjorde dårlige ting for København, men han bragte selskabet på randen af konkurs, hældte millioner væk på en værdiløs skrænt i Italien og er dømt for kursmanipulation. Der er ingen grund til at hædre ham. Og jeg vil mene, at det historieløse er at mene, at han fortjener noget, der bare minder om hæder.
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar



Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ståles taktik?
    By monty burns in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 17.03.06, 18:22
  2. På Ståles debutaften...
    By Stamværtshuset in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 11.02.06, 18:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •