Side 38 af 56 FørsteFørste ... 283536373839404148 ... SidsteSidste
Viser resultater 556 til 570 af 830

Emner: Ståles afløser

  1. #556
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Pooool Se meddelelser
    Og I andre, er I lige så høj grad nok til anerkende, at langvarige skadespauser

    Hvis alle skaderne var rene tilfældigheder, som de kan være, så kunne Storskov da bare have beholdt sin position.
    At STÅLE fyrede Storskov er da ikke et bevis på at Storskov var problemet. Og skaderne var ikke tilfældigheder.

    Vi har mange skader, primært fordi Ståle har købt ældre spillere, og spillere der har en skadeshistorik. Vi har en gennemsnitsalder, der er 4-6 år højere end for få år siden, som tidligere dokumenteret. Vi stiller altså med en startelver med en gennemsnitsalder på ca 30 år. Det er HELT usædvanligt, og virkelig dårlig trupsammensætning også mhp på videresalgpotentiale(god fornøjelse med at finde nye klubber til dem).
    Her er de fleste af dine skader i sidste sæson: Ragnar 34, Doye 35, Bjelland 32, Fischer (skadeshistorik), Boilesen (mere skadet end not). Wilczek 32, er nu også skadet.

    At STÅLE fyrede Storskov er ikke et bevis på, at Storskov var problemet. Hans fyring kan ligesåvel være en klassisk måde at placere et ansvar, som ellers pegede på Ståle selv. Storskov er en velrenomeret fysisk træner som Ståle tidligere har talt om i følsomme vendinger, og som Backe hev med sig sydpå. Det er altså meget nærliggende, at det var scapegoating.
    Danmark til Valby Bakke

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #557
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Jo mere, jeg hører Kvist tale, des mere tror jeg på rygterne om, at han havde et ordentligt horn i siden på Ståle.
    Det er ikke fordi jeg vil afvise, at det kan være sandt. Men hvor stammer de rygter fra, og har Kvist ikke altid været Ståles mand? Det eneste jeg kan komme på, det er, at de for længe siden var uenige om Kvists position, hvor Ståle mente, at Kvist kunne blive en verdensklasseback, men Kvist hellere ville spille på midten. Det ønske efterkom Ståle dog.
    Danmark til Valby Bakke

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #558
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Ståles afløser

    Scapegoating mig i røven..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #559
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Ståles afløser

    Så er Zidane snart fri på markedet!!! ;-)

  8. #560
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Scapegoating mig i røven..
    Haha. Da jeg læste Tops seneste indlæg, var jeg ved at skrive “Kiwi incoming”. Nåede det ikke.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #561
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Scapegoating mig i røven..
    Ja ok, godt argumenteret. Det havde jeg ikke lige tænkt over. Nu twister du den. Nu kan jeg godt se at jeg tog fejl. Undskyld.
    Danmark til Valby Bakke

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #562
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Haha. Da jeg læste Tops seneste indlæg, var jeg ved at skrive “Kiwi incoming”. Nåede det ikke.
    Hehe. Nu har jeg netop i eftermiddags talt med en tæt på holdet i klubben, som fortalte lidt om den rapport, klubben fik fra de eksterne konsulenter. Uden at gå i detaljer, så var et punkt, hvor man godt kunne rette op, at have meget mere fokus på individuel ugentlig load, hvilket ikke var noget, Storskov for alvor ville fokusere på, men mere valgte en "one size fits all" model. Og så gav det mere mening at få en ny på posten til at arbejde videre med det.
    Men det er jo ligegyldigt at forholde sig til fakta, hvis man der er en minimal chance for at svine Ståle til og man kalder sig Tops herinde..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #563
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Hehe. Nu har jeg netop i eftermiddags talt med en tæt på holdet i klubben, som fortalte lidt om den rapport, klubben fik fra de eksterne konsulenter. Uden at gå i detaljer, så var et punkt, hvor man godt kunne rette op, at have meget mere fokus på individuel ugentlig load, hvilket ikke var noget, Storskov for alvor ville fokusere på, men mere valgte en "one size fits all" model. Og så gav det mere mening at få en ny på posten til at arbejde videre med det.
    Men det er jo ligegyldigt at forholde sig til fakta, hvis man der er en minimal chance for at svine Ståle til og man kalder sig Tops herinde..
    Er der noget andet i den rapport der var værd at lægge mærke til? Respekt for, hvis det ikke skal frem, jeg er blot ekstremt nysgerrig. :)
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #564
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Fede Se meddelelser
    Er der noget andet i den rapport der var værd at lægge mærke til? Respekt for, hvis det ikke skal frem, jeg er blot ekstremt nysgerrig. :)
    Nu har jeg ikke fået lov til at se selve rapporten, men noget af det, man gerne ville få mere af i det samlede ugentlige træningsload var bl.a. at kunne "få mere speed i holdet", som Ståle flere gange gav udtryk for i de sidste uger af hans tid. Udover det refererede til hvad man ville gøre af indkøb i transfervinduet, så refererede det også til at den anderledes træningsmetodik skulle både:
    - Gøre spillerne mindre tilbøjelige for skader
    - Være i stand til at foretage flere højintense løb/sprints
    - Foretage dem med større power

    Det tager bare i hvert fald min. 8-12 uger med træningsforløbet, før man begynder at se målbare resultater. I første omgang ser man det ift. færre overbelastningsskader fordelt på hele truppen, mens den større fart og accelerationsevne først vil være synlig efter nogle måneder. Så vi, som observerer udefra, vil først for alvor begynde at se forandringerne fra efter vinterpausen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #565
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Nu har jeg ikke fået lov til at se selve rapporten, men noget af det, man gerne ville få mere af i det samlede ugentlige træningsload var bl.a. at kunne "få mere speed i holdet", som Ståle flere gange gav udtryk for i de sidste uger af hans tid. Udover det refererede til hvad man ville gøre af indkøb i transfervinduet, så refererede det også til at den anderledes træningsmetodik skulle både:
    - Gøre spillerne mindre tilbøjelige for skader
    - Være i stand til at foretage flere højintense løb/sprints
    - Foretage dem med større power

    Det tager bare i hvert fald min. 8-12 uger med træningsforløbet, før man begynder at se målbare resultater. I første omgang ser man det ift. færre overbelastningsskader fordelt på hele truppen, mens den større fart og accelerationsevne først vil være synlig efter nogle måneder. Så vi, som observerer udefra, vil først for alvor begynde at se forandringerne fra efter vinterpausen.
    Det har vi i hvert fald også manglet.. Tak for svar!
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #566
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Hehe. Nu har jeg netop i eftermiddags talt med en tæt på holdet i klubben, som fortalte lidt om den rapport, klubben fik fra de eksterne konsulenter. Uden at gå i detaljer, så var et punkt, hvor man godt kunne rette op, at have meget mere fokus på individuel ugentlig load, hvilket ikke var noget, Storskov for alvor ville fokusere på, men mere valgte en "one size fits all" model. Og så gav det mere mening at få en ny på posten til at arbejde videre med det.
    Men det er jo ligegyldigt at forholde sig til fakta, hvis man der er en minimal chance for at svine Ståle til og man kalder sig Tops herinde..
    Nu er det jo efterhånden blevet en vane for dig at referere til ukendte kilder, som argumentationsform. Sidste gang var det en kilde du havde i FCM, der angiveligt underbyggede din Ståletro påstand. I øvrigt er det også et velkendt fra organisationsverdenen, at konsulentrapporter, dem bestiller man ofte for at få skyts til en beslutning, man allerede har truffet.

    Så ud over at blive småfornærmet og personlig, som du gør, når du skal svare på mine indlæg (du kan jo prøve at lade være en gang imellem, hvis det bliver for følsomt for dig, og hvis det jeg skriver virkelig er så latterligt), så kunne du jo forholde dig til den fakta, som du selv nævner, at du sværger til (men som er gemt hos dine kilder). Hvad med noget af det fakta jeg nævner omkring gennemsnitsalder og skadeshistorik; det spiller åbenbart ikke rigtig nogen rolle.

    Og hvad der ifølge dig nævnes i den rapport med anderledes træningsmetodik med alskens gavnlige effekter på kort og mellemlangt sigte + øget individuel fokus istf. one size, det lyder altså som klassisk konsulentrapportlingo. Lur mig om ikke yngre spillere uden skadeshistorik og en kalender uden midtugekampe er hvad der reelt kan ændre noget. Og det siger jeg i største respekt for at viden om fysioterapi selvfølgelig udvikler sig. Men ok, lad os allerede stoppe diskussionen her, for jeg ved godt at du interesserer dig meget for dette, og det kan hurtigt blive meget passioneret.
    Danmark til Valby Bakke

  21. #567
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Nu er det jo efterhånden blevet en vane for dig at referere til ukendte kilder, som argumentationsform. Sidste gang var det en kilde du havde i FCM, der angiveligt underbyggede din Ståletro påstand.
    Så ukendte er de heller ikke. Det kræver ikke mange hjerneceller at lægge de forskellige clues sammen og få et retvisende billede. Men jeg skal da gerne hjælpe dig lidt på vej. Tag og læs Priskes PRO-træner opgave inde på DBU, og læs, hvem han har arbejdet sammen med for at lave den. Så ved du, hvor jeg har fået en væsentlig del af min viden fra. Jeg kan også fortælle dig, at FCMs græske dataanalytiker, som har været der i knapt et års tid, er en god bekendt, fordi hans primære ph.d. vejleder var min sekundære specialevejleder, og hans sekundære ph.d. vejleder var min primære specialevejleder på uddannelsen i Konkurrence & Eliteidræt. Plus at FCMs senest ansatte fysioterapeut er en tidl. studiekammerat fra kandidattiden, og assistenttræneren på deres U17 hold er min tidligere tutor på bachelordelen af studiet.
    Hvis du vil have FCK-vinklen, kan jeg blandt andet fortælle, at Dame N'Doye havde en væsentlig rolle ifm. at hjælpe mig med at få de rette kontakter ifm. spillerinterviews til mit speciale, at jeg har været på ungdomstrænerkurser i afholdt af vores nuværende assistenttræner Stefan Madsen mens han stadig var ungdomstræner, jeg har lavet kongresarbejde med flere fra den nuværende ledelse og nogle, som er i spil til posten som ny cheftræner, og jeg har sørget for at trænerteamet er i besiddelse af den nyeste evidensbaserede viden ift. straffespark og straffesparkskonkurrencer, bl.a. på baggrund af den rapport inden for området, jeg har lavet for DBU, samt den videnskabelige artikel, jeg er ved at skrive om emnet. Men fortæl mig da gerne, hvordan du i højere grad skulle have fingeren på pulsen ift. hvad der foregår i dansk elitefodbold.

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Hvad med noget af det fakta jeg nævner omkring gennemsnitsalder og skadeshistorik; det spiller åbenbart ikke rigtig nogen rolle.
    Gennemsnitsalder spiller ikke nogen signifikant rolle, når aldersforskellen er så relativt lille (2-3 års forskel). I 16/17 er truppens gennemsnitsalder 25 år, mens den nuværende trups gennemsnitsalder er 27,8. Skadeshistorik kan isoleret set spille en rolle ift. enkelte spillere, men den kalkulerede risiko har bestyrelsen været villig til at tage, og dermed reelt har taget ansvaret for ift. Fischer, Bjelland og N'Doye, da den er fremlagt for dem i forbindelse med at der er søgt om godkendelse af handlen hos dem grundet den økonomiske "belastning" på budgettet, og de så har godkendt de pågældende handler, trods kendskabet til spillernes skadeshistorik. Men derudover, så er det kombinationen af spillerens antropometriske data (beskriver biologisk formåen, herunder fysiologisk sammensætning, og dermed hvor meget eller lidt man er disponeret for skader fra naturens side), den daglige træningsmetodik (Den samlede belastning, fejldoseringen her er som regel hvad der skaber overbelastningsskader), og isolerede hændelser (uheld til træning og kamp), som afgør hvor meget den pågældende spiller er skadet.

    Hvad der er så fornærmende eller latterligt, er at dine konklusioner og påstande ALTID går i en bestemt retning, nemlig at ALT er Ståles skyld eller ansvar hvis noget går skidt, og hvis noget går godt, så er det enten på trods af Ståle, eller også går du i flyverskjul og undlader fuldstændig at deltage i debatten. Eller hvis der på en eller anden måde kan insinueres et eller andet, som stiller Ståle i et dårligt lys, så er du oftest den første, sidste og eneste, som står klar med en påstand, som peger i den retning.

    Tag nu det med at Kvist skulle have et horn i siden på Ståle, fordi han ville have ham til at spille back i starten af karrieren. Jeg har siddet de seneste dage og læst Kvists bog "Vejen til frihed", hvor han netop kommer ind på den situation. Hvis noget skulle beskrive den situation, så ville det være hvor meget gensidig respekt, der var mellem parterne omkring hvordan det forløb udspillede sig. Til gengæld beskriver selvsamme bog, hvordan han reagerer, når han er under pres, baseret på hvordan han reagerede, da han fik ny træner i Stuttgart efter et år, da Labbadia blev fyret. Noget, hvor han også reflekterer over, at han ikke udtaler sig heldigt, når han er under pres. Det er i kapitel 4 og 10, hvis du skulle være i tvivl.

    Fair at du har dine holdninger, det skal der være plads til, også selv om vi er rygende uenige. Hvad der kan pisse mig gevaldigt af, det er når du præsenterer dine holdninger som fakta, hvor man skal bruge så ufatteligt meget energi på at modbevise hvad du skriver, fordi de ikke tåler factcheck. Søndagens start-11'er havde en gennemsnitsalder på 27, ikke ca. 30, som du ellers påstod. Til sammenligning var gennemsnitsalderen mod Ajax i marts '17 25,9 år. Og der er bare tonsvis af flere eksempler, hvor du bare ikke har fakta på plads, og ignorerer det bekvemt, når du bliver konfronteret med de korrekte fakta. Jeg har en meget lav tolerancetærskel for bullshit information, hvilket er årsagen til at jeg ofte går i clinch med hvad du skriver, fordi hvis andre danner sig en holdning på baggrund af forkert information, så er det et stort problem.
    Sidst redigeret af Kiwi : 21.10.20 kl. 22:15
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  22. De følgende 15 brugere er enige:

  23. #568
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Ståles afløser

    Fedt. Nu svarede du sobert, bortset altså fra det med hjernecellerne. Mht kilderne, så har jeg ikke behov for at vide, hvem du kender. Selv hvis jeg kendte Milans fysiske træner, så var det ikke noget argument for noget.

    Du siger, at alderen ikke spiller nogen synderlig rolle. Men det passer jo ikke. Jeg nævnte skader hos Ragnar 34, Doye 35 og Bjelland 32 ovenfor. Du kan simpelthen ikke bilde mig ind, at du med din baggrund kan mene, at den aldersgruppe ikke har "signifikant" flere skader end hvis Ståle havde købt 3 spillere i midt-tyverne. Det behøver jeg altså ikke noget fysioterapeutisk kildenetværk til at sige.

    Jeg kan nu se, at du faktisk giver mig ret i, at en dårlig skadeshistorik spiller en rolle. Fedt. Men du mener så, at de ikke er Ståles ansvar, fordi spillernes skadeshistorik er forelagt bestyrelsen. Ja ok, der er vi nok bare ikke enige. Ståle kan altså ikke tørre sine transfers af på bestyrelsen. Den var ny.

    Mht det med Kvist, der er min pointe er jo netop, at det foregik vel ret respektfuld, så ingen grund til horn i siden pga det. Læs det evt. lige igen, så kan du se, at jeg ikke er ude efter Ståle der. Ellers beklager jeg, hvis det ikke stod helt klart. Men det kan også være du bare så rødt, fordi der stod "Tops" i signaturen. Ja læs det lige igen du, jeg skriver jo netop at den situation blev tacklet fint af Ståle. Og så har jeg altså aldrig nævnt søndagens startelver.

    Nå, lad os stoppe her. Det bliver nok traurigt for andre at læse med i. Og fedt, at vi sluttede i semi-god tone. Sådan tolker jeg det i hvert fald.
    Danmark til Valby Bakke

  24. #569
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Fedt. Nu svarede du semi-sobert, bortset altså fra det med hjernecellerne. Mht kilderne, så har jeg ikke behov for at vide, hvem du kender. Selv hvis jeg kendte Milans fysiske træner, så var det ikke noget argument for noget.
    Hvis du skal sætte spørgsmålstegn ved de kilder, jeg anvender, og forsøger at insinuere at jeg "hiver det ud af røven" (mine ord, ikke dine), så har jeg tænkt mig at forholde mig til det.

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Du siger at alderen ikke spiller nogen synderlig rolle. Men det passer jo ikke.
    Lad være med at lægge ord i munden på mig. Jeg har ALDRIG sagt at alder ikke spiller nogen synderlig rolle. Jeg har sagt, at når forskellen er på 2-3 år, så er der ingen signifikant forskel på skadesfrekvensen.

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Jeg nævnte skader hos Ragnar 34, Doye 35 og Bjelland 32 ovenfor. Du kan simpelthen ikke bilde mig ind, at du med din baggrund kan mene, at den aldersgruppe ikke har "signifikant" flere skader end hvis Ståle havde købt 3 spillere i midt-tyverne.
    Udpeg venligst, hvor jeg har påstået, at jeg ikke mener, at spillere på 30+ år ikke har samme skadesrisiko som spillere, der er op til 10 år yngre. Det har jeg aldrig gjort. Igen, lad være med at lægge ord i munden på mig.

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Det behøver jeg altså ikke noget fysioterapeutisk kildenetværk til at sige.
    Jeg er ikke fys. Læs det nederste på dette link, så ved du hvad min uddannelse er, og hvad sådan nogen som os kan. https://www.sdu.dk/da/uddannelse/kan...ndhed/karriere


    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Men du mener så, at de ikke er Ståles ansvar, fordi deres skadeshistorik er forelagt bestyrelsen. Ja ok, der er vi nok bare ikke enige.
    Alle handler på op til 2 mio. euro (transfer el. sign-on fee) havde Ståle carte blanche til selv at håndtere sammen med sin egen stab. Alt derover skulle forbi bestyrelsen og godkendes af dem. Heriblandt skulle man præsentere sportsligt potentiale, videresalgspotentiale, skadeshistorik/risiko, samt andre ting, som jeg ikke ved (fordi jeg ikke har været der). Det var så bestyrelsens ansvar at sige ja eller nej til den pågældende handel. Dermed overtager de også det økonomiske ansvar, da det er hos dem, beslutningen om go/no go lå. Fischer kostede 3,5 mio. euro i transfersum, og skulle derfor vurderes. Bjelland kostede 5 mio. i samlet lønpakke, herunder en sign-on fee på over 2 mio. euro, og skulle derfor vurderes. N'Doye skulle ikke vurderes af bestyrelsen i juli '18 og ved forlængelsen i januar '19, fordi hans to kontrakter var på 1 år, med en løn på 9 mio. om året. Han skulle dog vurderes af bestyrelsen i august, fordi han ville have en 2-årig kontrakt med samme løn (i alt 18 mio. kr., >2 mio. euro), og hvor det blev vurderet af Ståle/bestyrelsen, at det var for høj en hvorimod han pga. skadeshistorikken blev tilbudt en to-årig kontrakt med 4,5 mio. kr. som grundløn, med indregnede bonusser ift. spilletid, som uden skader ville give ham samme årsløn som i de to første år.
    Ragnar skulle ikke vurderes af bestyrelsen, fordi 1) han var gratis i transfersum/sign-on fee, og 2) hans løn er meget lav, hvilket betyder at økonomisk var det en meget lille risiko at tage.

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Mht det med Kvist, der er min pointe er jo netop, at det foregik vel ret respektfuld, så ingen grund til horn i siden pga det. Læs det evt. lige igen, så kan du se, at jeg ikke er ude efter Ståle der. Ellers beklager jeg, hvis det ikke stod helt klart.
    Det var ikke superklart ved første gennemlæsning. Men det triggede, fordi jeg netop lagde mærke til lige præcis de ting i går, da jeg sad og læste i bogen.

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Og så har jeg altså aldrig nævnt søndagens startelver.
    Men det gjorde du jo.. Se nedenstående.
    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Vi stiller altså med en startelver med en gennemsnitsalder på ca 30 år. Det er HELT usædvanligt [...]
    Jeg lukker den her.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #570
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Nu er det jo efterhånden blevet en vane for dig at referere til ukendte kilder, som argumentationsform.
    Jeg vil afholde mig fra at blande mig i jeres diskussion, men hvad er det for en ukendt kilde du citerer her? Eller udtaler du dig på vegne af bestyrelsen?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Ståles taktik?
    By monty burns in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 17.03.06, 18:22
  2. På Ståles debutaften...
    By Stamværtshuset in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 11.02.06, 18:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •