Side 31 af 56 FørsteFørste ... 212829303132333441 ... SidsteSidste
Viser resultater 451 til 465 af 830

Emner: Ståles afløser

  1. #451
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Ambs Se meddelelser
    Det er ærlig talt til at brække sig over, og en virkelig historieforladt tilgang til Don Ø! Jeg hylder fortsat, og vil altid hylde Don Ø! Uden ham, er jeg alvorligt bange for at vi stadigvæk ville være fanget, i den tilstand klubben havde i 90'erne. Massere af ambitioner, men ingen til at fører dem ud i livet, ingen penge på kistebunden og tabte kampe. Man kunne have den mistanke at dem der bander Don Ø væk, er fans der er kommet til, efter vi begyndte at vinde i ligaen ;-) Don Ø's visioner og ambitioner har gjort fck til den storklub vi er i dag, og jeg savner ham helt utroligt i denne tid! Håber virkelig snart, han får sin titler som æresmedlem tilbage! Selvom det nok ikke er et helt realistisk ønske.
    Æh, jeg begyndte at holde med B 1903 i 1991. Jeg er kommet i Parken så længe, København har spillet der.
    Jeg ønsker på ingen måde at FØ på nogen måde får noget som helst tilbage. Jeg anerkender, at han ikke kun gjorde dårlige ting for København, men han bragte selskabet på randen af konkurs, hældte millioner væk på en værdiløs skrænt i Italien og er dømt for kursmanipulation. Der er ingen grund til at hædre ham. Og jeg vil mene, at det historieløse er at mene, at han fortjener noget, der bare minder om hæder.
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar


  2. #452
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af gunner Se meddelelser
    Æh, jeg begyndte at holde med B 1903 i 1991. Jeg er kommet i Parken så længe, København har spillet der.
    Jeg ønsker på ingen måde at FØ på nogen måde får noget som helst tilbage. Jeg anerkender, at han ikke kun gjorde dårlige ting for København, men han bragte selskabet på randen af konkurs, hældte millioner væk på en værdiløs skrænt i Italien og er dømt for kursmanipulation. Der er ingen grund til at hædre ham. Og jeg vil mene, at det historieløse er at mene, at han fortjener noget, der bare minder om hæder.
    Ja så er det jo godt der er andre her på skakten med en anden holdning.

    Jeg hylder hermed Don Ø :)

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #453
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Ståles afløser

    Bo Svensson sætter lidt ord på den tomme træner post.

    https://www.bt.dk/superligaen/fck-ko...er-interessant

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #454
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Ambs Se meddelelser
    Man kunne have den mistanke at dem der bander Don Ø væk, er fans der er kommet til, efter vi begyndte at vinde i ligaen ;-)
    Swing and a miss.

    Nogle af os husker fint, hvordan det sejlede før ham. Men er også opmærksom på, at han gjorde præcis hvad tidligere uduelige ledelser også var i fuld gang med: At leve over evne og sætte hele klubbens eksistens i fare. Både med strafbar kursmanipulation og med vennetjenester til BIFs senere redningsmand Aldo Petersen.

    Og selvfølgelig er det diskvalificerende. Skal man have anseelsen i behold, er det sgu et mindstekrav, at man ikke har brugt klubben som sin private tegnebog eller svindlet sig til en fængselsstraf som del af den daglige drift.


  7. #455
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Bo Svensson sætter lidt ord på den tomme træner post.

    https://www.bt.dk/superligaen/fck-ko...er-interessant
    Med andre ord: Bo Svensson er meget interesseret i jobbet som cheftræner i FCK :-)

    Jeg har på ingen måde fulgt hans trænergerning, men jeg husker ham som en lidt-over-middel forsvarer på Larsson/Zanka-skalaen. En god kjøbenhavnerdreng med noget Red Bull tjubangbold under neglene. Han stod aldrig for mig som en stærk ledertype - men det kan jo have ændret sig. Har han vundet noget som træner? Den internationale erfaring som træner kan vel ligge på et meget lille sted?

    I dont know. Så længe det ikke bliver Laudrup er jeg frisk på The Great Reset..
    Sidst redigeret af Krølben : 15.10.20 kl. 23:33 Årsag: Spåfejl
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #456
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Swing and a miss.

    Nogle af os husker fint, hvordan det sejlede før ham. Men er også opmærksom på, at han gjorde præcis hvad tidligere uduelige ledelser også var i fuld gang med: At leve over evne og sætte hele klubbens eksistens i fare. Både med strafbar kursmanipulation og med vennetjenester til BIFs senere redningsmand Aldo Petersen.

    Og selvfølgelig er det diskvalificerende. Skal man have anseelsen i behold, er det sgu et mindstekrav, at man ikke har brugt klubben som sin private tegnebog eller svindlet sig til en fængselsstraf som del af den daglige drift.
    Og nogle af os husker fint, hvordan det sejlede før Don Ø. Som i vitterligt sejlede. Du kan kritisere Don Ø herfra og til månen. Men FCKs fundament for sportslig succes blev grundlagt under Don Ø, og det er hans grundarbejde, der stadig hersker i klubben. Dét fortjener fortsat respekt!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.


  10. #457
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Og nogle af os husker fint, hvordan det sejlede før Don Ø. Som i vitterligt sejlede. Du kan kritisere Don Ø herfra og til månen. Men FCKs fundament for sportslig succes blev grundlagt under Don Ø, og det er hans grundarbejde, der stadig hersker i klubben. Dét fortjener fortsat respekt!
    Jeg vælger så at kaste respekten efter Holmstrøm, fremfor FÆ’et.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #458
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Ståles afløser

    Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen
    Og nogle af os husker fint, hvordan det sejlede før Don Ø. Som i vitterligt sejlede. Du kan kritisere Don Ø herfra og til månen. Men FCKs fundament for sportslig succes blev grundlagt under Don Ø, og det er hans grundarbejde, der stadig hersker i klubben. Dét fortjener fortsat respekt!

    Skroder: Jeg vælger så at kaste respekten efter Holmstrøm, fremfor FÆ’et.

    Er konklusionen ikke, at intet er hverken 100% hvidt eller 100% sort?

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #459
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Ståles afløser

    At hylde Don Ø er 100% sort.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #460
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Ståles afløser

    Don Ø snakke må foregå i en anden tråd. Fokus Drenge og piger kun ønsker/rygter og gode argumenter for hvem der skal være den næste kejser af København....


  17. #461
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    168

    Re: Ståles afløser

    Jeg synes pilen fra start har peget på Bo Svensson og nu begynder medierne også at vise mere interesse i den retning. Han virker for mig, som klubbens førsteprioritet med de udmeldinger, der kom på pressemødet og efterfølgende. Økonomisk er Bo nok også mere interessant end større trænernavne, da Ståles fratrædelsesordning formentlig kommer til at tage en stor del af kassen i den kommende tid. Har man råd til endnu en højtlønnet træner, hvis man også skal finde en sportsdirektør?

    Jeg har dog ingen idé om hans trænerevner. Umiddelbart fint at han har erfaring fra Red Bull koncernen - spillemæssigt har de fat i noget. Jeg ved ikke, hvad jeg kan forvente der sker i FCK, hvis han overtager og det er nok det der gør, at jeg ikke er helt oppe at køre over de her rygter.

    Jeg håber, der er noget i Seiers udtalelser om at man gerne vil se, hvor store CV'er, der tilbyder sig i disse dage. Jeg så helst, at man fik en mere erfaren træner til at få rettet op på den nuværende situation. Og så kan Bo Svensson forhåbentlig bygge på i Red Bull imperiet og overtage FCK om nogle år når han har mere erfaring.

    Summa summarum, så forventer jeg at Bo Svensson bliver ny FCK træner men håber at bestyrelsen overrasker og trækker et større navn op af hatten.
    Sidst redigeret af HamDenRare : 16.10.20 kl. 09:58

  18. #462
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af HamDenRare Se meddelelser
    Jeg så helst, at man fik en mere erfaren træner til at få rettet op på den nuværende situation. Og så kan Bo Svensson forhåbentlig bygge på i Red Bull imperiet og overtage FCK om nogle år når han har mere erfaring.
    Der er jo en grund til, at Bo Svensson har valgt at tage en job hos Red Bull-koncernen – som han også selv siger helt åbent til B.T. Hvis klubben vil have ham, tror jeg, det er nu, de skal slå til. Fortsætter han med at opnå fine resultater med Liefering, kan hans næste job meget vel være Salzburg, og det kunne – tror jeg – godt være et mere attraktivt job for ham end at være cheftræner i København.
    Mvh.
    Dane

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #463
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Og nogle af os husker fint, hvordan det sejlede før Don Ø. Som i vitterligt sejlede. Du kan kritisere Don Ø herfra og til månen. Men FCKs fundament for sportslig succes blev grundlagt under Don Ø, og det er hans grundarbejde, der stadig hersker i klubben. Dét fortjener fortsat respekt!
    Vi har vist forklaringen på hvorfor det er så slemt at Ståle er væk :)

    Med alt den snak om Bo Svensson, så vil jeg næsten sige det er mere interessant med hvem der er assistent træner. Han har vel næppe nogle faste han ønsker med.

  21. #464
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    168

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Der er jo en grund til, at Bo Svensson har valgt at tage en job hos Red Bull-koncernen – som han også selv siger helt åbent til B.T. Hvis klubben vil have ham, tror jeg, det er nu, de skal slå til. Fortsætter han med at opnå fine resultater med Liefering, kan hans næste job meget vel være Salzburg, og det kunne – tror jeg – godt være et mere attraktivt job for ham end at være cheftræner i København.
    Det er klart, at det er en risiko, ligesom han også kan forlade FCK efter kort tid, hvis han skulle ende med at blive en succes her. Jeg er heller ikke imod Bo, som træner i FCK, men så skal forventningerne bare også være derefter. Hvis bestyrelsen mere eller mindre har skrottet forventningerne til denne sæson, så er det fint at satse på et projekt med genopbygning og nyt koncept.

    Hvorimod hvis man stadig vil satse hårdt på mesterskabet og dermed også på den gyldne billet til CL gruppespil næste sæson, så bør der kigges efter mere erfarne trænernavne, i min optik.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #465
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Siger ikke det skal være Bo S, men jeg synes bestemt han har et spændende CV. Ikke som førsteholdstræner, men med det har han lavet og dem han har lavet det sammen med.
    Han er tidligere FCK-spiller og havde her Roy Hodgson og primært Hans Backe som træner. Efterfølgende røg han til Gladbach, hvor han fik først Horst Köppel og sidenhen Jupp Heynckes som trænere.
    Opholdet i Gladbach var ikke den store succes, så han røg hurtigt videre til Mainz. Her var hans trænere Jürgen Klopp og Thomas Tuchel.

    Siden han stoppede sin karriere har han arbejdet som assistent i Mainz(under Hjulmand og Flemming P), som ungdomstræner i Mainz til sidst med to år som træner for deres u-19 hold. Efterfølgende blev han headhuntet af RB-koncernen til at stå for ansvaret for Lieferingen, som er Salzburg 2.hold, som spiller i den næstbedste række. Sidste sæson blev de nummer 3 og lige nu ligger de nummer 2. Det skal dog siges, at de spiller med et meget ungt hold med en gennemsnitsalder på 18,7.

    Han har også taget den danske P-licens. Hvis man vil høre mere om Bo S og hans tilgang, så har Mediano lavet et program med ham her https://www.mediano.nu/oversigt/2020...asmus-monnerup

    Hvis man er til et mere langsigtet projekt op, så er Bo i hvert fald et bud. Det var i hvert fald en chance Hoffenheim tog med Julian Nagelsman, Mainz tog med Thomas Tuchel, Hoffenheim lige har taget med Sebastian Hoeness, Pep G i Barcelona, David Wagner til Huddersfield og jeg kunne blive ved.
    Enig i det meste, men jeg synes ikke nødvendigvis en ansættelse af Bo handler om at man starter et "langsigtet projekt" op. Okay, det er klart en ændring af spillestilen, og ønsker man at der skal ske en helt overordnet ænsring her som gennesyrer hele organisationen ned gennem diverse u-hold, så har du ret. Men i forhold til at skabe succes for 1. holdet, så mener jeg da sagtens at en sådan træner vil kunne opnå sportslige resultater i superligaen fra dag 1. Særligt når perspektivet er, at den nye træner overtager tøjlerne pr. 1. januar.

    Et dugfrisk eksempel herpå er jo Alexander Zorniger der nærmest fra dag 1 revolutionerede Brøndby og lavede dem til et tophold..

  24. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Ståles taktik?
    By monty burns in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 17.03.06, 18:22
  2. På Ståles debutaften...
    By Stamværtshuset in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 11.02.06, 18:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •