Side 27 af 56 FørsteFørste ... 172425262728293037 ... SidsteSidste
Viser resultater 391 til 405 af 830

Emner: Ståles afløser

  1. #391
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    Denne mand er også fri på markedet, har flot erfaring og flere ret imponerende bedrifter, stærk personlighed, er meget glad for 4-2-3-1 (hvilket system vi af en eller anden grund har handlet spillere til, og nu er begyndt at spille), lønnes formentlig på niveau med Ståle, og forstår, måske ret afgørende, vilkårene og omstændighederne for en klub nogenlunde på vores størrelse i nogenlunde samme position i en nogenlunde sammenlignelig liga - umiddelbart ret interessant, synes jeg:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Marcel_Koller

    Nu har Basel måske lidt mere at rutte med end FCK, men det er sammenligneligt, og de kom altså også til EL-kvartfinalen - og det ved at spille markant mere interessant fodbold end os, synes jeg.
    Her et skriv der bl.a. kigger på Kollers taktik i første opgør mod Frankfurt i EL-ottendedelsfinalen:

    https://footballbh.net/2020/03/14/eu...lysis-tactics/

    Mod PSV i CL-kvalen:

    https://footballbh.net/2019/07/25/ch...lysis-tactics/

    Og mod Shakhtar i EL-kvartfinalen:

    https://footballbh.net/2020/08/13/ue...lysis-tactics/
    Sidst redigeret af Koebenhavn : 12.10.20 kl. 08:35

  2. #392
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Ståles afløser

    Pudsigt nok, så var hans landstræner de sidste år af karrieren en vis Roy Hodgson..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  3. #393
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    117

    Re: Ståles afløser

    han ville være en drømmesigning. smid Jesper Jønsson oveni og det ville være noget nær perfekt.

  4. #394
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Ståles afløser

    Hvor kommer den der Jesper Jansson kærlighed fra, som man kan læse alle steder? Det er da ikke, fordi han brænder igennem i Hammerby pt.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #395
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Ståles afløser

    Danske Spils oddssættere er lige så lidt opfindsomme som sportsjournalisterne:

    Hvem er cheftræner for FC København per 3. februar 2021?
    Hvem er cheftræner for FC København per 3.februar 2021?
    Christian Poulsen
    2,50

    David Nielsen
    3,00

    Hjalte Bo Nørregaard
    5,50

    Jon Dahl Tomasson
    8,00

    Bo Svensson
    11,00

    Kjetil Knutsen
    20,00

    Hans Backe
    20,00

    Trond Sollied
    18,00

    Bo Henriksen
    40,00

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #396
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Ståles afløser

    AGF sportchef Peter Christiansen, siger at David Nielsen ikke kommer til FCK:
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...k-spekulation/

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #397
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    AGF sportchef Peter Christiansen, siger at David Nielsen ikke kommer til FCK:
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...k-spekulation/
    Det er som vanligt et spørgsmål om (efter David i givet fald har orienteret AGF om, han ønsker at komme videre), hvor mange penge de vil have.

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #398
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    Danske Spils oddssættere er lige så lidt opfindsomme som sportsjournalisterne:

    Hvem er cheftræner for FC København per 3. februar 2021?
    Hvem er cheftræner for FC København per 3.februar 2021?
    Christian Poulsen
    2,50

    David Nielsen
    3,00

    Hjalte Bo Nørregaard
    5,50

    Jon Dahl Tomasson
    8,00

    Bo Svensson
    11,00

    Kjetil Knutsen
    20,00

    Hans Backe
    20,00

    Trond Sollied
    18,00

    Bo Henriksen
    40,00
    bet25:

    Næste permanente FCK træner

    Christian Poulsen 2.50
    David Nielsen 3.50
    Hjalte Bo Nørregaard 6.00
    Bo Svensson 8.00
    Jon Dahl Tomasson 8.00
    David Wagner 15.00
    Kjetil Knutsen 25.00
    Mike Tullberg 25.00
    Kjetil Rekdal 35.00
    Michael Laudrup 35.00
    Alexander Zorniger 50.00
    Bo Henriksen 50.00
    Nicklas Bendtner 100.00

  13. #399
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Ståles afløser

    Fedt at oddset er lavest for en træner uden P-licens, mig bekendt... sjit

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #400
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Ståles afløser

    Vildt at Bendtner kun giver odds 100

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #401
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    Her et skriv der bl.a. kigger på Kollers taktik i første opgør mod Frankfurt i EL-ottendedelsfinalen:

    https://footballbh.net/2020/03/14/eu...lysis-tactics/

    Mod PSV i CL-kvalen:

    https://footballbh.net/2019/07/25/ch...lysis-tactics/

    Og mod Shakhtar i EL-kvartfinalen:

    https://footballbh.net/2020/08/13/ue...lysis-tactics/
    Interessant navn. Jeg tror dog desværre, at vi skal tage det med "FCK-DNA" ret bogstaveligt. Altså, at det skal være en, der kender godt til klubben i forvejen, og som klubben kender. Lidt a la at vi i dette vindue også langt primært har hentet kendte, solide navne ind med en proven track record i den hjemlige liga. Alle udtalelser peger i al fald i den mere defensive retning.

    Håber selv, at man benytter anledningen til at tænke stort. Men kan også se fornuften i, at man med en ikke særlig fodboldtung ledelse, har brug for en, man føler sig rimeligt sikre på kan tilpasse sig butikken - og blive i den. Man har vel reelt kun tre gange hentet kræfter helt udefra med Roy Hodgson, Roland og Ariël. Alle tre blev korte affærer, selv om de bragte sportslig succes med sig. Resten har alle haft solid, dansk erfaring med sig i bagagen.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  18. #402
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Interessant navn. Jeg tror dog desværre, at vi skal tage det med "FCK-DNA" ret bogstaveligt. Altså, at det skal være en, der kender godt til klubben i forvejen, og som klubben kender. Lidt a la at vi i dette vindue også langt primært har hentet kendte, solide navne ind med en proven track record i den hjemlige liga. Alle udtalelser peger i al fald i den mere defensive retning.
    Det kunne godt lyde som en Brian Riemer (assistent i Brentford)

    Jeg håber personligt på en David Wagner

  19. #403
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: Ståles afløser

    Christian Poulsen, alternativt Bo Svensson er dem, jeg håber på. Poulsens massive internationale erfaring, personlighed + Ajax-trænererfaring er, hvad vi behøver. At han så må begynde på dispensation og tage pro-licens ved siden af, må kunne løses.

    Men hvis rygterne om, at Jes Thorup har fået buddet, er sande, så er jeg bestemt ikke rolig.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #404
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Det kunne godt lyde som en Brian Riemer (assistent i Brentford)

    Jeg håber personligt på en David Wagner
    Jeg tror ikke, at Riemer er i spil. Jeg håber det i hvert fald ikke. Han virker slet ikke som en stærk nok personlighed til det.

    Der er mange navne i spil i denne tråd, og jeg aner helt ærligt ikke, hvad der vil være det rigtige for FCK. Jeg så dog meget gerne, at man hentede Neestrup tilbage som assistent, hvis det på nogen måde er muligt. Han ville kunne dække en del af den omtalte FCK-dna, imens cheftræneren måske kunne komme med lidt nyere ideer. Davis/Neestrup, Poulsen/Nesstrup, Koller/Neestrup kunne sikkert alle fungere.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #405
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Profetens Skæg Se meddelelser
    Christian Poulsen, alternativt Bo Svensson er dem, jeg håber på. Poulsens massive internationale erfaring, personlighed + Ajax-trænererfaring er, hvad vi behøver. At han så må begynde på dispensation og tage pro-licens ved siden af, må kunne løses.

    Men hvis rygterne om, at Jes Thorup har fået buddet, er sande, så er jeg bestemt ikke rolig.
    At ansætte Christian Poulsen virker særdeles risikobetonet, synes jeg. I relation til FCK har jeg aldrig personligt set ham som en kulturbærer, og hans egentlige karriere hos os er begrænset til 56 kampe for klubben for 18-20 år siden (samt 21 kampe for små 5 år siden i en ikke videre vellykket afrunding af karrieren).

    Trænermæssigt ved jeg ikke, hvad han står for, da han kun har været assistenttræner i lidt over et år - han har ikke en eneste lille cheftrænerrolle eller noget som helst andet på CV'et. Personlighedsmæssigt synes jeg umiddelbart, han har haft flere kedelige udfald end interessante, der kunne kvalificere ham som træner.

    Jeg kan naturligvis tag fejl på alle punkter, men jeg synes simpelthen ikke, han ligner den kapacitet vi mangler, og vi har slet ikke råd til at ramme langt forbi skiven.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Ståles taktik?
    By monty burns in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 17.03.06, 18:22
  2. På Ståles debutaften...
    By Stamværtshuset in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 11.02.06, 18:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •